Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 25 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-21, 14:23 
     
Jei ateityje kaip ir šiuo metu vandenilis bus gaminamas tieisog iš gamtinių dujų (metano), tai gal tieisog vertėtu deginti iškart gamtines dujas CNG (compressed natural gas) tiesiai VDV, tie VDV galėtu būti padidinto NK pvz Atkinsono, Milerio ciklo, arba geriau mazdos HCCI uždegimo tipas sukergtas su aukščiau minėtais variklių tipais. Manau galutinis NK tokio variklio viršytu ne tik vandenilio, bet ir ant elektros/baterijų varomus auto NK. CO2 tarša būtu minimali, jokių kietūjų dalelių (dūmų) išvis, dėl azoto oksidų neaišku bet irgi manau tas išsprendžiama.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7000
Miestas: KLP
Reputacija: +1420
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-21, 14:31 
     
Tik labai įdomu, ar vandenilio varomas variklis veiks kaip VDV ar pirma gamins elektrą? Jei pirmą gamins elektrą, tai manau vėl susudursime su mažu energijos naudingumo kooficijentu.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-28, 07:49
Pranešimai: 803
Miestas: Vilnius
Reputacija: +18
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-21, 16:19 
     
bahuriux rašė:
CO2 tarša būtu minimali, .


NOx būtų apie 2x mažiau, tačiau tai vistiek daug, o CO2 mažai skiriasi, iš kur tu gauni tą minimali ?

Paveikslėlis
  • +2



Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-12-31, 19:09
Pranešimai: 1031
Miestas: Kaunas
Reputacija: +293
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-21, 18:44 
     
T rašė:
Tik labai įdomu, ar vandenilio varomas variklis veiks kaip VDV ar pirma gamins elektrą? Jei pirmą gamins elektrą, tai manau vėl susudursime su mažu energijos naudingumo kooficijentu.

paskaiciuok pats.
vandenilio jungimas su deguonim ir vandens darymas kuro celeje reakcija mazdaug 99,5% NK. intensyvumas valdomas pagal poreiki, praktiskai visam diapazone veikia su situ NK, dazninis kontroleris is esmes nera net butinas kaip variante su akumuliatorium (jo nuostoliai apie 5-10%). pagamintos elektros suvartojimas elektros variklyje siekia 75-98%NK (priklauso nuo elektros variklio kokybes ir tipo). tada faktiskai tiesiogine supaprastinta transmisija (nuostoliai apie 5-15%) ir jau sukam ratus. problemos - baku sandarumas ir saugumas
iprastas VDV apie 30-35%NK, plius nuostoliai sudetingoj trasmisijoj maziausiai 30-45% eiles... problemos - tarsa
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3019
Reputacija: +81
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-21, 20:22 
     
1) Joks VDV variklis niekada neprilygs elektros varikliui.
2) Joks VDV variklis, niekada neprilygs efektyvumu elektrinei.
3) Straipsnyje kalbama apie kažkokią tai apklausą, kurią kaip ir nepastebėjau kas atliko, ar ką apklausė.
4) Taip ir neįvardino, tai koks rimtas proveržis įvyko su vandeniliu, nes mano žiniomis, kaip gamino >98% vandenilio iš dujų, naftos produktų ir anglies, taip ir gamino. Iš elektros gamina tik tie, kuriems reikia deklaruoti savo žalumą arba tiekimo grandinė labai neišvystyta ir atsigabenti brangiau, nei iš vandens gaminti naudojant elektrą. Na dar moksliniais tikslais.
5) Vandenilį deginti VDV yra didžiausia durnystė. Čia kaip aviacinį kurą naudoti namų šildymui.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14150
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2150
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-21, 20:33 
     
vazzy rašė:
bahuriux rašė:
CO2 tarša būtu minimali, .


NOx būtų apie 2x mažiau, tačiau tai vistiek daug, o CO2 mažai skiriasi, iš kur tu gauni tą minimali ?

Paveikslėlis

Aš kalbu apie (hibridinę bet nebūtinai) auto su VDV kurio realus darbinis (važiavimo) NK yra 60-70%, tai reiškia visi tavo nuogastavimai įskaitant NOx dalinasi iš dviejų (dėl daugiau nei dvigubo nk patobulinto vdv) nuvažiuotam kilometrui. Nepamiršk iš ko gaminamas vandenilis šiandien!

AAA000 dėl kuro celių truputį klysti neapsimoka daryti 60-200++kW kuro celių vienam auto, tai bus brangu, daug svers ir griozdiška. Labiau apsimokėtu padaryti 20-40 kW kuro celę vienam auto + ultracapų bateriją smagiam startui nuo šviesoforo kai galima pasiekti kad ir 1000kW galia bet trumpam ir regeneruojamai energijai sukaupti stabdymo metu. Nes mieste automobiliui mormalaus dydžio/svorio tereikia ~5kW galios važiuojant ant 50km/h, tai peraugusi kuro celė grynas nonsensas.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7000
Miestas: KLP
Reputacija: +1420
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-21, 20:43 
     
immortallt rašė:
1) Joks VDV variklis niekada neprilygs elektros varikliui.
2) Joks VDV variklis, niekada neprilygs efektyvumu elektrinei.
3) Straipsnyje kalbama apie kažkokią tai apklausą, kurią kaip ir nepastebėjau kas atliko, ar ką apklausė.
4) Taip ir neįvardino, tai koks rimtas proveržis įvyko su vandeniliu, nes mano žiniomis, kaip gamino >98% vandenilio iš dujų, naftos produktų ir anglies, taip ir gamino. Iš elektros gamina tik tie, kuriems reikia deklaruoti savo žalumą arba tiekimo grandinė labai neišvystyta ir atsigabenti brangiau, nei iš vandens gaminti naudojant elektrą. Na dar moksliniais tikslais.
5) Vandenilį deginti VDV yra didžiausia durnystė. Čia kaip aviacinį kurą naudoti namų šildymui.


1. Visiška teisybė.
2. Vienareikšmiškai taip, bet 60-70% realaus važiavimo sąlygomis yra galimybė pasiekti su šiandienos technologijomis. Bet kai konvertuosi CH4 į H2, tada H2 į el energiją tada per keitiklius į baterijas, tada per keitiklius į variklį ir kai visą ciklą nuo CH4 iki galios ratuose paskaičiuosi NK norėsis verkti ypač dar jei pridėsi vandenilio kuro bako kainą.
3. ----
4. Taip
5. Taip, būtent dėl to ir siūlau eliminuoti nebūtinus tarpinius procesus su savo technologiniais, ekonominiais ir logistiniais apribojimais. Mano schema šiandien leistu naujus auto varyti gamtinėmis dujomis su perpusę mažesne tarša ir daugiau nei perpus mažesne kaina nei yra šiandien, tiesa pats auto kainuotu truputėli brangiau nei naujas "pilkas dyzelis".
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7000
Miestas: KLP
Reputacija: +1420
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-21, 21:18 
     
Ateitis tik elektriniams, koks skirtumas iš kur elektra bus gaunama, malūnų pristatys ir viskas. Vdv kaip garvežiai išnyks. Prasimuš kokios naujos batereikos ir viskas niekas to nebesustabdys. Pasipils robotai gatvėse ir panašios nesąmonės, neatpažinsit pasalio.
Vdv tai čia panašiai, kaip svarstyti kuo geriau garvežį kurent, gal dyzeliu, o gal kokį mazutą pritaikyt.
Taipat pamirškit jūs ta vairavymą, greit bus uždraustas, didesnio laiko švaistymo dar reiktu gerai paieškot, to metu jau geriau facebooke pasėdėt.
  • +1




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +154
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-21, 21:41 
     
bahuriux, o tavo sistemos kaštai? Pasaulyje daug idėjų nerealizuojamos ne dėl to, kad kiti durniai, o dėl to, kad sistemos per sudėtingos, neefektyvios, neilgaamžės ar tiesiog per brangios.
Ir prisimink, mašina, tai ne laivas, kuris gali mėnesį plaukti palaikydamas tą patį greitį. Taigi net VDV efektyvumas 35% yra labiau pritemptas, nei realus miesto sąlygomis.

O dėl Ch4 vertimo į H2, tai kurioje vietoje sakiau, kad tai geriau? :D Tiesiog H2 verčiant į elektrą gauni daugiau energijos, kurią gali panaudoti judėjimui, nei sudeginant jį. Sudeginant nė 35% neatgausi (vidutiniškai), o per gardelę, kiek buvau skaitinėjęs iki 60%. Bet kuriuo atveju, tai efektyviau.
O jei jau apie vandenį kalbėti, tai čia iš vis no brainer, elektrą naudoti verti vandenį į vandenilį, tada pilt į elektromobilį - čia gaunas bent dvigubai didesni nuostoliai energijos, net nekalbant apie tai, kad vandenilinio automobilio įranga sudėtingesnė, tiekimo grandinė labai brangi ir nesuteikia tokios naudos tinklui.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14150
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2150
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-21, 22:07 
     
immortallt rašė:
O jei jau apie vandenį kalbėti, tai čia iš vis no brainer, elektrą naudoti verti vandenį į vandenilį, tada pilt į elektromobilį - čia gaunas bent dvigubai didesni nuostoliai energijos, net nekalbant apie tai, kad vandenilinio automobilio įranga sudėtingesnė, tiekimo grandinė labai brangi ir nesuteikia tokios naudos tinklui.

sitas variantas savikaina nesvarbu, jei naudoji pvz saules ar vejo energija kuri tau nekainuoja. pvz pertekline vejo energija ismeta tiesiog (sustabdo jegaines) arba damoka pvz kaip danai svedams, kad paimtu i savo hidroelektrines (svedai sustabdo hidroelektrines ir sukaupia vandeni kitam ciklui, o tuo metu naudoja danu energija ir dar jiems uz tai danai damoka :D. ir dar mum perparduoda - del to ir krito elektros kainos birzoje cia kai kuriais laikotarpiais :D :D :D). o tu tiesiog skaidai vandeni ir kaupi vandenili, (kaip kokias malkas is oro gamint :D). cia principe kaip mikrobai per milijonus metu sintezavo nafta mums, tai mes dabar sintezuosim vandenili. tik aisku pagreitintu budu. o paskui paleidi atbuline reakcija (is situ vandenilio malku) ir pasiimi energija savo poreikiams.
ir visas sitas hemarojus reikalingas tik del to, kad nesukuria TALPIU akumuliatoriu :D :D :D
----------
2 tavo punktas nesamone. kuro cele ir yra vdv variklis - galutine vdv varikliu evoliucijos tobula versija. ismete is elektros generavimo sistemos mechanine grandi. buvo deginamas kuras, kad isgaut mechanini judesi, kuris suka generatoriu ir gamina elektra. o dabar gamina elektra iskart. as manau ne tik vandenili taip galima sudegint. galima ir kitus metalus. ir tokio tipo varikliu dar atsiras ir alternatyvu. cia pakankamai naujas isradimas zmonijai ir dar galimybes neistirtos. cia tau ne suknistos licio baterijos kur pagal tavo utopines prognozes pinga po 10% kas metai :D :D :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3019
Reputacija: +81
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-21, 22:18 
     
Siaip is tikro pertekline energija galetu tiesiog skaidyti vandeni i vandenili, kaip suprantu tai nera itin sudetingas procesas, tik labai nepastovu jei nori nemokamos energijos :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1882
Reputacija: +417
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-22, 01:11 
     
O tai kam skaidyti į vandenilį, jei gali tiesiog pakrauti akumuliatorių? Ir uždirbsi iš to daugiau.

Maža elektros kaina, ne pliusas vandenilio technologijai.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14150
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2150
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-22, 11:35 
     
Va pradėjau gamint elektra varomą dviratį, tai toks sh su akumuliatoriais kad susidaro įspūdis kad greitai masinio elektromobilių proveržio nebus. Paskaičiau straipsnį sakau gal reikia ir man prie vandenilio pereiti ir gamintis vandeniliu varomą dviratį, juk perspektyvu?
  • +1




Užsiregistravo: 2013-01-28, 13:08
Pranešimai: 199
Reputacija: +53
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-22, 15:37 
     
Niekas nesigincyja del vandenilio auksto NK automobilyje, bet i ka tas NK pavirsta, jei ivertiname jo gavybos savikaina sakykim is metano? Ar is tiesu nepaprasciau tiesiog toliau vystyti cng sistema? Kas neiskelia iki debesu pacio automobilio kainos. Bent jau iki to momento, kol atsiras tobula H2 gavybos sistema, ar akumuliatoriu/ supercap technologija
  • 0




Užsiregistravo: 2015-11-27, 12:39
Pranešimai: 31
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-22, 15:55 
     
immortallt rašė:
O tai kam skaidyti į vandenilį, jei gali tiesiog pakrauti akumuliatorių? Ir uždirbsi iš to daugiau.

Maža elektros kaina, ne pliusas vandenilio technologijai.

Nes akumuliatoriu reikia tureti, o jie brangus ir sensta :)
  • +1




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1882
Reputacija: +417
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-22, 17:08 
     
Xdmin rašė:
immortallt rašė:
O tai kam skaidyti į vandenilį, jei gali tiesiog pakrauti akumuliatorių? Ir uždirbsi iš to daugiau.

Maža elektros kaina, ne pliusas vandenilio technologijai.

Nes akumuliatoriu reikia tureti, o jie brangus ir sensta :)


pagrindinis pliusas turbūt tik vienas - 2x didesnis vandenilio bakas nekainuoja 2x daugiau lyginant su baterijom. O stacionariai gali pastatyti tikrai didelę H2 saugyklą už baigtinę pinigų sumą, ko nepadarytum su baterijom.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3332
Reputacija: +947
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-24, 00:22 
     
O vandenilio bakas ir kita įranga bei visa logistinė grandinė nesensta ir pigi? Nes kol kas nepamenu nė vieno elektromobilio, kurį parduotų ne į minusą, net neskaičiuojant fiksuotų kaštų, tik kintamus.

Prisimink H2 saugykla, tai ne kuro bako saugykla. Turi arba laikyti didelį slėgį, arba turi šaldyti.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14150
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2150
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-24, 02:33 
     
immortallt rašė:
O vandenilio bakas ir kita įranga bei visa logistinė grandinė nesensta ir pigi? Nes kol kas nepamenu nė vieno elektromobilio, kurį parduotų ne į minusą, net neskaičiuojant fiksuotų kaštų, tik kintamus.

Prisimink H2 saugykla, tai ne kuro bako saugykla. Turi arba laikyti didelį slėgį, arba turi šaldyti.

tai nera technologine problema, laikyt dideli slegi ar saldyt. gali naudot ta pati vandenili sitiems irenginams eksplotuot ir sistema bus saviapsitarnaujanti. kazkoks vientisas modulis. viskas atsiremia i kitus dalykus - irenginiu nusidevejima ir ilgaamziskuma. ir sitoj vietoj akumuliatoriai smarkiai pralosia. jei akumai laikytu 100 metu arba butu nerealiai pigus (galimetu svaistyt), niekas cia net nesneketu apie vandenili :D o dabar situacija tokia apylige ir dar kelios papildomos technologijos vejasi...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3019
Reputacija: +81
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-25, 00:53 
     
P.S. slėginės talpyklos, ypač aukšto slėgio talpyklos sensta. Ir labai sparčiai. O dar jei sprogias dujas laikai, tai nusidevėjimo tolerancija ypač maža.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14150
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2150
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-25, 11:23 
     
immortallt rašė:
P.S. slėginės talpyklos, ypač aukšto slėgio talpyklos sensta. Ir labai sparčiai. O dar jei sprogias dujas laikai, tai nusidevėjimo tolerancija ypač maža.

Jei tai butu esminis faktorius duju zemos kainos nepalaikytu net mazas akcizas.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1882
Reputacija: +417
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-25, 21:39 
     
Viskas detalėse, o ir pramonio lygio įranga šiek tiek skiriasi. Pirma, SGD yra šaldomi, o ne slėgį laiko sienomis.
Antra, nuostoliai dujų yra.
Trečia, ir kainuoja gan brangiai SGD, bet ir vamzdynai ne centus kainuoja. Taip kad jei ne logistika, dujos būtų pigesnės.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14150
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2150
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-25, 23:51 
     
immortallt rašė:
Pirma, SGD yra šaldomi, o ne slėgį laiko sienomis.


Gali būti tiek šaldoma, tiek ir spaudžiama. Automobiliuose naudojamos SGD dujos yra spaudžiamos. Lietuvoje rodos 6 stotelės tokių suspaustų gamtinių dujų papildymui yra.
http://sgdujos.lt/suslegtos-gamtines-du ... mobiliams/

Lygiai tas pats ir su vandeniliu. Čia irgi galima spausti ir šaldyti. Suspaustas vandenilis naudojamas automobiliuose. Atšaldytu vandeniliu iki skystos būsenos užpildomos kai kurios raketos.

Suspaustoms dujoms saugoti reikalingi masyvūs plieniniai bakai. Ne, jie nesensta. Jie tiesiog labai sunkūs ir dėl to atsiranda energijos nuostoliai automobiliuose. Papildomas svoris juk. Aišku bakus galima gaminti iš lengvesnių medžiagų, pavyzdžiui titano ar anglies pluošto. Bet tada kaina tokių bakų išauga neadekvačiai.

Atšaldytoms dujoms saugoti reikalinga šilumos izoliacija. Diuaro indas pavyzdžiui. Taip pat reikia susitaikyti, kad dujos palaipsniui vis tiek garuos ir bus tiesiog prarandamos.

Su vandeniliu problemos technologinės.
Pirma vandenilį yra sunku pagaminti, t.y. išskirti iš kitų cheminių junginių, kadangi tai vienas aktyviausių cheminių elementų. Tai reiškia, ne ką kitą, kaip didelius energijos nuostolius.
Vandenilį labai sunku suslėgti. Nes vandenilis yra pačios lengviausios dujos. Tai reiškia, ne ką kitą, kaip didelius energijos nuostolius.
Vandenilį labai sunku atšaldyti iki skystos būsenos. Nes vandenilio lydymosi temperatūra artima absoliučiam nuliui. Tai reiškia, ne ką kitą, kaip didelius energijos nuostolius.

O viskas vyksta tik dėl vieno. Dėl subsidijų. Japonija ir kelios JAV valstijos tokias pradėjo dalinti. Tai automobilių pramonė ir stengiasi jas pasiimti.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1685
Miestas: Kaunas
Reputacija: +249
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-26, 00:54 
     
Vytax rašė:
O viskas vyksta tik dėl vieno. Dėl subsidijų. Japonija ir kelios JAV valstijos tokias pradėjo dalinti. Tai automobilių pramonė ir stengiasi jas pasiimti.

jei iki tiek supratai, tai pagalvok iki galo :D
cia labai geras klausimas - o kodel aplamai subsidijuoja? :D kokiu tikslu? :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3019
Reputacija: +81
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-27, 12:03 
     
SGD šaldoma, turėjau omeny mūsų SGD terminale. Taip, gali būti sleginėse talpyklose laikoma. Bet slėginis talpyklos dėvisi ir tik nereikia lia lia. Matyt neteko matyti, kaip atrodo sprogęs slėginis indas ir garažas ar mašina po to.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14150
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2150
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'