Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 12 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Informacinės technologijos
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-02-20, 09:18 
     
Turbūt neprašausiu pavadines jį metų nusivylimu?

Žaidimams lenktas monitorius netinka, nes žaidimai kuriami taip, kad "virtuali kamera" kuri yra atsukta į 3D veiksmą/vaizdą yra plokščia, tai jei kamera plokščia, o monitorius lenktas gausis iškraipymai ir galimai netgi pykins žaidžiant nes "pasaulis" kraipysis, kaip su "fish eyes". Apskritai lenktas monitorius yra nesąmonė, nes kompiuteriuose viskas plokščia ir taisyklingų stačiakampių formų.
O didžiausia nesąmonė yra šita "UltraWide FHD (2560 x 1080)(21:9 santykio)" Jau 16:9 yra persiauras aspect ratio, o šitas visai tragedija. 16:10 būtu normaliai.
  • -1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7287
Miestas: KLP
Reputacija: +1536
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-02-20, 12:50 
     
Apdovanojimai 2560 x 1080 rezoliucija turinciam monitoriui, tuoi apsiverksiu.
pas mane 2ju metu senumo monitorius 2,560 x 1,440 rezoliucija ir kainavo pigiau. Tai, nėra eye tracking. Nera ultrawide. Bet vistiek. 2560 x 1080 rez 2018 metais?

Graudžiau nei graudu. Taip išeina tam monikui 1070gtx per akis.
  • -1




Užsiregistravo: 2011-02-26, 20:30
Pranešimai: 232
Miestas: Riga
Reputacija: +157
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-02-20, 13:22 
     
Lukasfragas rašė:
Apdovanojimai 2560 x 1080 rezoliucija turinciam monitoriui, tuoi apsiverksiu.
pas mane 2ju metu senumo monitorius 2,560 x 1,440 rezoliucija ir kainavo pigiau. Tai, nėra eye tracking. Nera ultrawide. Bet vistiek. 2560 x 1080 rez 2018 metais?

Graudžiau nei graudu. Taip išeina tam monikui 1070gtx per akis.

O tai kokia rezoliucija tavo manymu "teisinga"? 4K? Nes nera vaizdo kortu, kurios ta 4K veztu daugiau nei vidutiniu ~60FPS, kas reiskia, kad 1/0.1% low bus gerokai mazesni, ir daug geimeriu tai tikrai nelaikytu komfortabiliu zaidimu.
  • +2




Užsiregistravo: 2016-10-02, 17:48
Pranešimai: 431
Reputacija: +542
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-02-20, 14:20 
     
bahuriux rašė:
Turbūt neprašausiu pavadines jį metų nusivylimu?

Žaidimams lenktas monitorius netinka, nes žaidimai kuriami taip, kad "virtuali kamera" kuri yra atsukta į 3D veiksmą/vaizdą yra plokščia, tai jei kamera plokščia, o monitorius lenktas gausis iškraipymai ir galimai netgi pykins žaidžiant nes "pasaulis" kraipysis, kaip su "fish eyes". Apskritai lenktas monitorius yra nesąmonė, nes kompiuteriuose viskas plokščia ir taisyklingų stačiakampių formų.
O didžiausia nesąmonė yra šita "UltraWide FHD (2560 x 1080)(21:9 santykio)" Jau 16:9 yra persiauras aspect ratio, o šitas visai tragedija. 16:10 būtu normaliai.


Aš į aspect ratio kiek kitaip žiūriu. Yra patogus monitoriaus aukštis, kuo labiau didinam įstrižainę, tuo platesnis jis tampa. 15" buvo 4:3, paaugę iki 24" pasidarė patogesni 16:10, padidink iki 27" bus pats apts 16:9. Jeigu imti 32" tada ultrawide turbūt pasiteisina.

Tas pats dėl plokštumo. Kaip tu susistatai tris ekranus ant stalo, į plokštumą, ar stengiesi išlaikyti vienodą atstumą iki akių ir sudedi lanku?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3832
Reputacija: +1168
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-02-20, 16:06 
     
HardAxe rašė:
bahuriux rašė:
Turbūt neprašausiu pavadines jį metų nusivylimu?

Žaidimams lenktas monitorius netinka, nes žaidimai kuriami taip, kad "virtuali kamera" kuri yra atsukta į 3D veiksmą/vaizdą yra plokščia, tai jei kamera plokščia, o monitorius lenktas gausis iškraipymai ir galimai netgi pykins žaidžiant nes "pasaulis" kraipysis, kaip su "fish eyes". Apskritai lenktas monitorius yra nesąmonė, nes kompiuteriuose viskas plokščia ir taisyklingų stačiakampių formų.
O didžiausia nesąmonė yra šita "UltraWide FHD (2560 x 1080)(21:9 santykio)" Jau 16:9 yra persiauras aspect ratio, o šitas visai tragedija. 16:10 būtu normaliai.


Aš į aspect ratio kiek kitaip žiūriu. Yra patogus monitoriaus aukštis, kuo labiau didinam įstrižainę, tuo platesnis jis tampa. 15" buvo 4:3, paaugę iki 24" pasidarė patogesni 16:10, padidink iki 27" bus pats apts 16:9. Jeigu imti 32" tada ultrawide turbūt pasiteisina.

Tas pats dėl plokštumo. Kaip tu susistatai tris ekranus ant stalo, į plokštumą, ar stengiesi išlaikyti vienodą atstumą iki akių ir sudedi lanku?
Nestatau 3 monitorių, vienam kompui kartais būna 2, 3 kompai vienas šalia kito su kuriais dirbu vienu metu, taip tauposi laikas.

Nors teorinis poreikis gal ir yra kai žaidi su aviasimuliatoriais, bet tada ir trys virtualios kameros pakreiptos turi būti kad atrenderinti vaizdą. Yra netgi vienas simuliatorius kuris reikalui esant sugebėtu atvaizduoti vaizdą taip lyg virtuali kamera būtu cilindras, galima jungti puslankiu sudėtus 2, 3 (lenktus) monitorius ir dar vieną apačioj paprastą preitaisams. Netgi ir sferinis vaizdas galėtu būti rodomas, per sferinį projektorių. Bet tai super kvaila, nes tada imi geresnius VR akinius ir meti iš galvos tą briedą, vaizdą matai visą aplinkui 3D kur bepasuktum galvą.
Turbūt išvis tik keli žaidimai yra pritaikyti rodyti vaizdą puslankiu.

Na aš suprantu kad geriausias aspect ratio yra kažkas tarp 4:3 ir 16:9 tame tarpe, nes žmogaus matymo kampai horizontaliai vertikaliai tokie yra. Dirbti su 3D dizaino programom su lenktu ultra wide kažkas baisaus turėtu būti neprikalusomai kokio dydžio bus monitorius.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7287
Miestas: KLP
Reputacija: +1536
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-02-20, 16:15 
     
UWHD resouliucija... vat butu UWQHD, butu kitas reikalas.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1144
Reputacija: +209
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-02-20, 16:17 
     
bahuriux rašė:
Turbūt neprašausiu pavadines jį metų nusivylimu?

Žaidimams lenktas monitorius netinka, nes žaidimai kuriami taip, kad "virtuali kamera" kuri yra atsukta į 3D veiksmą/vaizdą yra plokščia, tai jei kamera plokščia, o monitorius lenktas gausis iškraipymai ir galimai netgi pykins žaidžiant nes "pasaulis" kraipysis, kaip su "fish eyes". Apskritai lenktas monitorius yra nesąmonė, nes kompiuteriuose viskas plokščia ir taisyklingų stačiakampių formų.
O didžiausia nesąmonė yra šita "UltraWide FHD (2560 x 1080)(21:9 santykio)" Jau 16:9 yra persiauras aspect ratio, o šitas visai tragedija. 16:10 būtu normaliai.



Visi iki vieno teiginiai nesamoningi. Tik vienas is dalies: del lenktumo. Kodel is dalies. Siek tiek lentumo gerai, bet akis turi buti fiksuotame tam tikrame atstume. Realiai lenktu monitoriu gamintojai persistengia su lenktumu ir jis didesnis negu turi buti, plius ziurint ne is fiksuoto tasko lenktumas trukdo, o ne padeda.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1144
Reputacija: +209
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-02-20, 16:19 
     
Lukasfragas rašė:
Apdovanojimai 2560 x 1080 rezoliucija turinciam monitoriui, tuoi apsiverksiu.
pas mane 2ju metu senumo monitorius 2,560 x 1,440 rezoliucija ir kainavo pigiau. Tai, nėra eye tracking. Nera ultrawide. Bet vistiek. 2560 x 1080 rez 2018 metais?

Graudžiau nei graudu. Taip išeina tam monikui 1070gtx per akis.



dizaino apdovanojimo. Dizaino....
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1144
Reputacija: +209
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-02-20, 16:24 
     
HardAxe rašė:

Aš į aspect ratio kiek kitaip žiūriu. Yra patogus monitoriaus aukštis, kuo labiau didinam įstrižainę, tuo platesnis jis tampa. 15" buvo 4:3, paaugę iki 24" pasidarė patogesni 16:10, padidink iki 27" bus pats apts 16:9. Jeigu imti 32" tada ultrawide turbūt pasiteisina.

Tas pats dėl plokštumo. Kaip tu susistatai tris ekranus ant stalo, į plokštumą, ar stengiesi išlaikyti vienodą atstumą iki akių ir sudedi lanku?



zaidziant aspect ratio turi ir kitos prasmes. Pvz per saudykles svarbu ir patogu matyti daug soninio vaizdo. Ir ne pas visus vaizdo plokstes isnesa UWHD ar UWQHD. Tad kai kurie biudzetininkai ima paprasta UW monitoriu. Ir cia nera vienos tiesos, n zaideju, zaidimu bei ju tipu.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1144
Reputacija: +209
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-02-20, 16:36 
     
zet rašė:
zaidziant aspect ratio turi ir kitos prasmes. Pvz per saudykles svarbu ir patogu matyti daug soninio vaizdo. Ir ne pas visus vaizdo plokstes isnesa UWHD ar UWQHD. Tad kai kurie biudzetininkai ima paprasta UW monitoriu. Ir cia nera vienos tiesos, n zaideju, zaidimu bei ju tipu.
O žaidžiant su koviniais ir civiliniais skrydžių simuliatoriais, kai esi realioj 3d erdvėj, o ne palei žemės paviršių svarbu matyti viską įskaitant ir kas yra aukščiau/žemiau ne tik kas šonuose, tai aspect ratio yra labai svarbu, kad nebūtu persiaura. Apskritai monitorius turi būti skaičiuojamas ne istrižainės coliais bet ekrano plotas svarbiausia.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7287
Miestas: KLP
Reputacija: +1536
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-02-20, 16:44 
     
bahuriux rašė:
zet rašė:
zaidziant aspect ratio turi ir kitos prasmes. Pvz per saudykles svarbu ir patogu matyti daug soninio vaizdo. Ir ne pas visus vaizdo plokstes isnesa UWHD ar UWQHD. Tad kai kurie biudzetininkai ima paprasta UW monitoriu. Ir cia nera vienos tiesos, n zaideju, zaidimu bei ju tipu.
O žaidžiant su koviniais ir civiliniais skrydžių simuliatoriais, kai esi realioj 3d erdvėj, o ne palei žemės paviršių svarbu matyti viską įskaitant ir kas yra aukščiau/žemiau ne tik kas šonuose, tai aspect ratio yra labai svarbu, kad nebūtu persiaura. Apskritai monitorius turi būti skaičiuojamas ne istrižainės coliais bet ekrano plotas svarbiausia.



va del to man asmeniskai geriausia rezoliucija yra UWQHD. Kur ir aukscio yra, ir i sonus turi daugiau papildomos informacijos.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1144
Reputacija: +209
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'