Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 9 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-03-11, 13:00 
     
Oh yes!
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-10-20, 12:49
Pranešimai: 79
Miestas: Svalbard.
Reputacija: +9
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-03-11, 13:27 
     
NET už GT86? Lol, būtų pasiekimas, jei GT86 nebūtų eilinio 320d galingumo ir greitumo.
  • +3



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3381
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +444
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-03-11, 13:48 
     
Pumper rašė:
NET už GT86? Lol, būtų pasiekimas, jei GT86 nebūtų eilinio 320d galingumo ir greitumo.


Taip, bet GT86 pigesnis, atmosferinis, turi didesnį potencialą galios kelime, puikus svorio paskirstymas ir mažesni išlaikymo kaštai.

Nemanau, kad kažkas lygina hečbeką su minivenu ir aiškina jog minivenas geriau, nes daugiau vietos viduje arba aiškina jog hečbekas geriau, nes ekonomiškesnis.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 813
Reputacija: +75
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-03-11, 17:23 
     
tas GT86 isvis negreitas. Ten tiesiog vaziuoja, ir nereikia laukti kol palankus vejas papus kad isibegeti. Technologijos.lt autoriau, jei galvoji, kad GT86 greitas....tai net graudu. Tai tiesiog nauja mada senu bmw galingumo masinas vadinti sportinemis. Ten sportinis auto nebent bobutems.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1134
Reputacija: +205
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-03-11, 17:24 
     
idomu, kiek galios bus galima isspausti, nes sena Supra buvo gerai upgradinama, del to ir buvo megiama. Gatvese beveik nevazinejo be modifikaciju.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1134
Reputacija: +205
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-03-11, 17:28 
     
Berserkas rašė:
Taip, bet GT86 pigesnis, atmosferinis, turi didesnį potencialą galios kelime, puikus svorio paskirstymas ir mažesni išlaikymo kaštai.

Nemanau, kad kažkas lygina hečbeką su minivenu ir aiškina jog minivenas geriau, nes daugiau vietos viduje arba aiškina jog hečbekas geriau, nes ekonomiškesnis.


Nuo kada atmosferikas turi dideli potenciala galios kelime, nebent statyti turbina. Bet tada jau ne atmosferikas. Nors neaisku, kad tu vadini dideliu potencialu :) :D gal ten flasho imetimas ir yra didelis kelimas ? :) :D Paziurek su kiek galios senos Supros gatvemis vazinejo :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1134
Reputacija: +205
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-03-11, 19:59 
     
zet rašė:
Berserkas rašė:
Taip, bet GT86 pigesnis, atmosferinis, turi didesnį potencialą galios kelime, puikus svorio paskirstymas ir mažesni išlaikymo kaštai.

Nemanau, kad kažkas lygina hečbeką su minivenu ir aiškina jog minivenas geriau, nes daugiau vietos viduje arba aiškina jog hečbekas geriau, nes ekonomiškesnis.


Nuo kada atmosferikas turi dideli potenciala galios kelime, nebent statyti turbina. Bet tada jau ne atmosferikas. Nors neaisku, kad tu vadini dideliu potencialu :) :D gal ten flasho imetimas ir yra didelis kelimas ? :) :D Paziurek su kiek galios senos Supros gatvemis vazinejo :)


Turėdamas omenyje, kad turi didesnį potencialą galios kelime, tai jog GT86 su turbokompresoriumi ar mechaniniu kompresoriumi ir papildomomis smulkesnėmis modifikacijomis nesunkiai gali pralenkti BMW M2 akceleracijoje. Jeigu lyginti stockinius tai atmosferinis benzinas daug patikimesnis negu dyzelis su turbokompresoriumi. Taip pat GT86 turi daugiau aftermarket detalių iš varikliaus skyriaus, jeigu tas dyzelis bent kažką turi. Tai nelygink Supros... Jie skirtingoje klasėse, kuomet Supra posūkiuose nepalyginsi su GT86, dar pradėk lyginti su Nissan 370z, tipo pigiau gali BMW sportiška gauti kuri panašiai pasiekia 0-100km/h :D Anksčiau pažiūrėk kokie amerikietiški laivai su 8 litrais važinėdavo, turiu omenyje ne stockinį. Pvz:. swapinus Chevy Big Block 572 (9.4 L), 660AG 881N•m, atmosferinis su šu***iau*iu benzinu, su "normalesniu" 720AG, o jeigu kokį dar mechaninį kompresorių su papildomomis modifikacijomis "išauni"?
Nauja Supra lyginti su GT86 kvailą, čia tas pats kas lyginti kabrioletus ir sakyt jog vienas geresnis, o kitas blogesnis nors tarp jų panašumai tai tik tai jog nėra standaus stogo. Anksčiau Formulė 1 lenktynėse kokie važinėdavo. 90s Japonijoje iš 1.8l lenktyniniu civic'ku išspausdavo 500ag, tais laikais buvo labai daug, net dabar.

GT86 naudojo Subaru variklį, visai nenustebčiau jeigu čia bus BMW.
Taip pat kiek žinau iš dabar naudojamų, Toyota neturi 3.0l benzininio variklio. Nebent kokį 8GR-FXS 3.5l V6 naudoti, aišku ne NA nors ir taip jau 300ag, bet kaip suprai per mažai, taip pat kiek pamenu tai tipo spėliojo jog bus ir hybridas, bus silpnesnis ir galingesnis benzininis variklis.
  • -1


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 813
Reputacija: +75
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-03-11, 21:58 
     
Berserkas rašė:
Turėdamas omenyje, kad turi didesnį potencialą galios kelime, tai jog GT86 su turbokompresoriumi ar mechaniniu kompresoriumi ir papildomomis smulkesnėmis modifikacijomis nesunkiai gali pralenkti BMW M2 akceleracijoje. Jeigu lyginti stockinius tai atmosferinis benzinas daug patikimesnis negu dyzelis su turbokompresoriumi. Taip pat GT86 turi daugiau aftermarket detalių iš varikliaus skyriaus, jeigu tas dyzelis bent kažką turi. Tai nelygink Supros... Jie skirtingoje klasėse, kuomet Supra posūkiuose nepalyginsi su GT86, dar pradėk lyginti su Nissan 370z, tipo pigiau gali BMW sportiška gauti kuri panašiai pasiekia 0-100km/h :D Anksčiau pažiūrėk kokie amerikietiški laivai su 8 litrais važinėdavo, turiu omenyje ne stockinį. Pvz:. swapinus Chevy Big Block 572 (9.4 L), 660AG 881N•m, atmosferinis su šu***iau*iu benzinu, su "normalesniu" 720AG, o jeigu kokį dar mechaninį kompresorių su papildomomis modifikacijomis "išauni"?
Nauja Supra lyginti su GT86 kvailą, čia tas pats kas lyginti kabrioletus ir sakyt jog vienas geresnis, o kitas blogesnis nors tarp jų panašumai tai tik tai jog nėra standaus stogo. Anksčiau Formulė 1 lenktynėse kokie važinėdavo. 90s Japonijoje iš 1.8l lenktyniniu civic'ku išspausdavo 500ag, tais laikais buvo labai daug, net dabar.

GT86 naudojo Subaru variklį, visai nenustebčiau jeigu čia bus BMW.
Taip pat kiek žinau iš dabar naudojamų, Toyota neturi 3.0l benzininio variklio. Nebent kokį 8GR-FXS 3.5l V6 naudoti, aišku ne NA nors ir taip jau 300ag, bet kaip suprai per mažai, taip pat kiek pamenu tai tipo spėliojo jog bus ir hybridas, bus silpnesnis ir galingesnis benzininis variklis.


jei bmw platforma, tai gal ir bmw variklis, pvz is serijos: "BMW Z4 M coupe".

va idomus linkas:

nors pats vairuotojas sako, kad m235i bus jo sekanti masina :D
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1134
Reputacija: +205
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'