Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 10 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-03-23, 13:08 
     
Cituoti:
Benamė moteris nedėvėjo nei atšvaitų, nei šviesą atspindinčios liemenės, o dviratį nusprendė persivesti ne per perėją ar ties visai greta buvusiais gatvės žibintais, o tiesiog skersai neapšviestą gatvę. Tačiau kita kamera atskleidė, kad autonominio „Uber“ operatorė, 44 metų amžiaus Rafaela Vasquez elgėsi ne mažiau neatsakingai.
Dėl to pėsčioji ir kalta, taškas.

Cituoti:
Vaizdo įrašas iš automobilio vidaus atskleidžia, kad moteris didžiąją laiko dalį žiūrėjo ne į kelią, o į telefono ekraną ir tik retkarčiais pakeldavo akis. Iš įrašo matyti, kad ji paskutinę akimirką pamatė į kelią išėjusią pėsčiąją, bet nebespėjo sustabdyti.
Darbo drausmės pažeidimas ne daugiau. Kaltas uber, kad jų auto nesugeba matyti tamsoje, dar kaltas uber kodėl automoblis viršijo greitį. Beto kai šitaip staigiai kažkas išneria priešais iš tamsos nėra šancų išvengti net laikant rankas nat vairo, nei vienam paprastam vairuotojui, o čia dar reikia pamatyti perimti vairą, (dar neaišku kokia jėga vairas pasipriešintu pačiam vairuotojui, juk jį valdo "robotas"), o dar reikia kojas uždėti ant pedalo ir stabdyti. Kadangi čia buvo gana nestabilaus tipo auto, tai ir manevruoti vairu nekažką gali esant tokiam greičiui nes tai gali prastai baigtis netik pėsčiajai, suv'e sędinčiai, bet ir aplinkiniams. Vienu žodžiu išvis negalima leisti neišbaigtų sistemų į viešus kelius.


PS. Tai tiek naudos iš volvo lozungų 0 mirčių nuo 2020m. Kitas dalykas naujuose auto ir taip turi būti sumontuota automatinė stabdymo sistema ir ypač volvo, o tai kažkokiu būdu neveikė, ar atjungta programuotojų, ar net nėra neaišku.
  • +4



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7067
Miestas: KLP
Reputacija: +1466
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-03-23, 17:29 
     
bahuriux rašė:
Kadangi čia buvo gana nestabilaus tipo auto, tai ir manevruoti vairu nekažką gali esant tokiam greičiui nes tai gali prastai baigtis netik pėsčiajai, suv'e sędinčiai, bet ir aplinkiniams.


Pažiūrėk kaip tie Volviako džipai nauji briedžio testus įveikia, net kai kuriems lengviesiems yra ko pavydėti.

bahuriux rašė:
Vienu žodžiu išvis negalima leisti neišbaigtų sistemų į viešus kelius.


Bandymai realiomis sąlygomis yra vienas iš išbaigto produkto kūrimo etapų.

bahuriux rašė:
PS. Tai tiek naudos iš volvo lozungų 0 mirčių nuo 2020m. Kitas dalykas naujuose auto ir taip turi būti sumontuota automatinė stabdymo sistema ir ypač volvo, o tai kažkokiu būdu neveikė, ar atjungta programuotojų, ar net nėra neaišku.


Aš manau kad atjungta buvo viskas kas iš volvo pusės ateina, nes volvo abejoju kad suinteresuota dalintis programiniu kodu ir integracijomis su kitomis įmonėmis, o turėt dvi viena nuo kitos nepriklausančias sistemas, kurios nesuderintos neištestuotos kartu ir dar galimai net dubliuoja viena kitą kai kuriais atvejais tai dar ne tokių fintų gali nutikti.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 453
Reputacija: +163
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-03-23, 20:35 
     
https://arstechnica.com/cars/2018/03/po ... -it/?amp=1
  • +1


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 808
Reputacija: +72
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-03-25, 02:04 
     
Ji tuo metu turbut rase koks lengvas jos darbas :D
  • +1




Užsiregistravo: 2018-03-09, 01:49
Pranešimai: 8
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-03-25, 05:07 
     
HDi rašė:
[
Bandymai realiomis sąlygomis yra vienas iš išbaigto produkto kūrimo etapų.


Bandymai turi buti saugus. Uz nesaugius bandymus turi lekti gavos. Bet bachuriukas turejo kita minti. Jis kalbejo ne apie bandymus. Jau yra pardavinejamos sistemos , kurios suteikia daline automatika. Jei tu nelaikai ranku ant vairo, tai abejotina, ar spesi sureaguoti nenumatytoje situacijoje. O kai turi dalini autopilota, tai daznai ir patikes zmones jiems vairavimus ir bus avarijos. Realiai turi buti taip: arba autopilotas arba zmogus. Hibridiniai variantai tik gal kamsciuose, bet ir vel, ta pati taisykle, jei kamstyje atiduoti auto pilotui atsakomybe - tuo momuntu atsakomybe jo rankose.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1134
Reputacija: +205
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-03-25, 10:23 
     
Atrask dabar vairuotoją kuris tos kvailos bobos nebūtų nukirtęs. Išniro tamsoje iš niekur, ir tikisi kad jos niekas nenudauž... Neskaitant to, kad GERIAU yra nudaužti va tokį pėstijį negu kaip daugelis tokiais atvejais bando sukti vairą į šoną, tuomet labai didelė tikimybė kad trenksis į kokį medį arba mašina pradės vartaliotis, ir didelė tikimybė kad vairuotojas gaus galą...
  • 0




Užsiregistravo: 2011-07-18, 20:12
Pranešimai: 417
Reputacija: +18
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-03-25, 15:50 
     
procc rašė:
Atrask dabar vairuotoją kuris tos kvailos bobos nebūtų nukirtęs. Išniro tamsoje iš niekur, ir tikisi kad jos niekas nenudauž... Neskaitant to, kad GERIAU yra nudaužti va tokį pėstijį negu kaip daugelis tokiais atvejais bando sukti vairą į šoną, tuomet labai didelė tikimybė kad trenksis į kokį medį arba mašina pradės vartaliotis, ir didelė tikimybė kad vairuotojas gaus galą...


tu teisus. Ta boba arba butu nuteske arba pasuke i sona ir apvirte griove ar nutrenke priesais vaziuojancia masina. Tik diskusija siek tiek platesne negu konkretus atvejis.

Ko tamstos smegenys nesugebejo suvokti:

    1. Kad ir isniro netiketai pries masina is tamsos, masinos kompas su davikliais tai turejo uzfiksuoti. Nekalba apie isvengima, kalbama apie uzfiksavima ir bent bandyma kazka daryti. Masinos logas svarus: reiskias kazkas su tuo konkreciu autopilotu ar davikliais buvo negerai. Reiskias problema gilesne. Kaip atskirti, detektinti, kad visi davikliai veikia gerai? O gal pats softas kreivas dar?

    2. Keleivio sedejimas atsakingo pozicijoje su reikalu staigiai perimti kontrole. Tokiose extremaliose situacijoje be sansu perimti kontrole, jei nesi 100% kelyje, peda ant stabdziu svirties ir rankos ant vairo. Bet jei atvirai, taip neivairuoti daug sunkiau negu viaruoti, nes mane po 15 minuciu uzimtu nerealus nuobodulys. Stai ir diskusija, arba tu vairuoji, arba tautopilotas.

    3. (Susijes su 2 punktu) ar testavimui realiomis salygomis buvo imtasi visu atsarginiu priemoniu. Pasodinti bet ka mokanti vairuoti salia vairo tikrai nepakankamos salygos.


O tai kad boba tiesiai is tamsos tiesiai po masina lindo ir kad mazai kas butu nenudauzes tai cia manau visiems aisku. Ir kad jos giminaiciai nori pisiteisti... na cia jau teisiniai tos salies ginciai.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1134
Reputacija: +205
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-03-25, 19:19 
     
Patarčiau visiems pažiūrėk mano linką.
  • +2


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 808
Reputacija: +72
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-03-25, 21:41 
     
Berserkas rašė:
Patarčiau visiems pažiūrėk mano linką.


geras linkas, uzduodantis dar daugiau klausimu.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1134
Reputacija: +205
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'