Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 11 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Mokslas » Žmogus ir medicina
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-04-05, 12:00 
     
Cituoti:
„Gera treniruote galime pavadinti tokią, po kurios jaučiame, kad dar šiek tiek galėtume treniruotis. Išsekimas ir persitempimas yra labai žalingas bendrai fizinei ir net psichologinei būklei“, – įspėja trenerė.


Drįsčiau nesutikti. Aišku priklauso nuo raumenų grupės, bet jeigu pakankamai valgoma to ko reikia tai nėra žalinga. Jeigu valgai kažkiek kažką tai aišku jog po kiek sunkesnės treniruotės jausėsi kažkiek silpnai, išsekęs. Dažniausiai žmonės klaidingai mano jog jeigu eisi į salę pastoviai, tai raumenys užsiauginsi, bet be tinkamos mitybos ne tiek daug ir pasieksi. Tinkama mityba tai ne vien baltymus ryti ir pnš. Galbūt kažkiek žalingas psichologinei būklei, bet čia jau priklauso nuo žmogaus.
Nesu kultūristas ar pnš.
  • -2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 986
Reputacija: +102
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-04-05, 12:49 
     
Berserkas rašė:
Cituoti:
„Gera treniruote galime pavadinti tokią, po kurios jaučiame, kad dar šiek tiek galėtume treniruotis. Išsekimas ir persitempimas yra labai žalingas bendrai fizinei ir net psichologinei būklei“, – įspėja trenerė.

Drįsčiau nesutikti. Aišku priklauso nuo raumenų grupės, bet jeigu pakankamai valgoma to ko reikia tai nėra žalinga.

Paprieštaraut tai paprieštaravai, bet konkrečiai taip nieko ir neįvardijai:
- Kaip sportavimo trukmė priklauso nuo raumenų grupės?
- Tavo manymu, jeigu daug valgai, tai gali sportuoti kiek nori?
Berserkas rašė:
Galbūt kažkiek žalingas psichologinei būklei, bet čia jau priklauso nuo žmogaus.

Kas žalingas? Ir pnš. Nesu komentatorius ir pnš. Tiesiog iš smalsumo.
  • +3


_________________
Padėk Dieve varguoliams.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-04-13, 17:31
Pranešimai: 2459
Reputacija: +223
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-04-05, 13:53 
     
vanduo4 rašė:
Berserkas rašė:
Cituoti:
„Gera treniruote galime pavadinti tokią, po kurios jaučiame, kad dar šiek tiek galėtume treniruotis. Išsekimas ir persitempimas yra labai žalingas bendrai fizinei ir net psichologinei būklei“, – įspėja trenerė.

Drįsčiau nesutikti. Aišku priklauso nuo raumenų grupės, bet jeigu pakankamai valgoma to ko reikia tai nėra žalinga.

Paprieštaraut tai paprieštaravai, bet konkrečiai taip nieko ir neįvardijai:
- Kaip sportavimo trukmė priklauso nuo raumenų grupės?
- Tavo manymu, jeigu daug valgai, tai gali sportuoti kiek nori?
Berserkas rašė:
Galbūt kažkiek žalingas psichologinei būklei, bet čia jau priklauso nuo žmogaus.

Kas žalingas? Ir pnš. Nesu komentatorius ir pnš. Tiesiog iš smalsumo.


Jeigu daug valgai nereiškia, kad gali sportuoti kiek nori tačiau net ir po intensyviosios treniruotės nesijausi blogai. Kuomet valgoma nepakankamai kalorijų tuomet sunkiai darosi viskas, energijos nėra, intensyviau kažką darant jauti nemalonų jausmą, silpna. Nesuvartojant pakankamai baltymų raumenys pakankamai neatsistato, kitos treniruotės metu jauti jog raumenys neatsigavo, pablogėje rezultatai negu "normaliai". Pakankamai valgant jautėsi gerai tiek treniruotės metu, tiek po jos. Galbūt po geros treniruotės ir jauti skausmą raumenyse, raumens "pavargima" tačiau pats jautiesi gerai, savijauta gera. Aš čia kalbu apie "normalia" treniruote 1-2val.
Jeigu su svoriais salėje po 3 val. dirbi tai neabejoju, kad jausėsi blogai. Tam tikrai raumenų grupei darai skirtinga kiekį pakartojimų. Vienus darai mažiau su sunkesniu svoriu, kitus daugiau su lengvesniu svoriu. Skirtumas kaip jautėsi po treniruotės darant krūtinę, "bicą" ir kojas, didelis. Taip pat neturėjau omenyje jog išsekti ar persitempti gerai. Šiek tiek kitokia reišmę turėjau omenyje. Turėjau omenyje, kad jaučiant po treniruotęs "užpumpuotą" raumenį nėra blogai, truputį dar ir kitą dieną tačiau ne tiek, kad kitą dieną negalėtum treniruotį kitą raumenų grupę. Vėl gi jeigu kiekvieną dieną darai tai viskas šiek tiek kitaip. Vėlgi turėdamas omenyje psichologiniai būklei žalingas, neturėjau omenyje ilgalaike. Tiesiog, tarkime po geros kojų treniruotės, jausėsi tingus, galbūt greit susierzinsi, nes tiesiog nori pailsėti, nenorėsi veltis į "intensyvius" pokalbius, bet kaip ir sakiau, priklauso nuo žmogaus.
Tiesa sakant gerai jog parašiai, patikslinau ką norėjau pasakyti. Šiaip nemanau jog čia kažkam naujiena.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 986
Reputacija: +102
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-04-05, 15:10 
     
2h treniruote yra per ilga. Na nebet klube tenka dalintis inventoriumi, ir tokiu atveju uztrunki. Jeigu eini sportuoti daug privalges, ir nuo to valgio minimum 1h nepraejo, tik tada gali jaustis blogai. O jeigu treniruote intensyvi, tai gali ir per virsu islipti. Siaip blogai jaustis neturi nei po treniruotes, nei kita diena. Raumenu skausmas gali buti, taciau proto ribose. Jeigu po treniruotes esi susierzines ir nenori kazkur veltis, reiktu tikrintis hormonus. Na nebent sportuoji su prieparatais kurie juos veikia, tada viskas aisku. O paciame straipsnyje tai nesutikciau tik del sporto tusciu skrandziu. Metant svori, kaip tik ideali treniruote butu rytine cardio, tusciu skrandziu. O po treniruotes iskart baltymu kokteiliukas.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-06-22, 14:47
Pranešimai: 19
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-04-05, 17:09 
     
Skija rašė:
2h treniruote yra per ilga. Na nebet klube tenka dalintis inventoriumi, ir tokiu atveju uztrunki. Jeigu eini sportuoti daug privalges, ir nuo to valgio minimum 1h nepraejo, tik tada gali jaustis blogai. O jeigu treniruote intensyvi, tai gali ir per virsu islipti. Siaip blogai jaustis neturi nei po treniruotes, nei kita diena. Raumenu skausmas gali buti, taciau proto ribose. Jeigu po treniruotes esi susierzines ir nenori kazkur veltis, reiktu tikrintis hormonus. Na nebent sportuoji su prieparatais kurie juos veikia, tada viskas aisku. O paciame straipsnyje tai nesutikciau tik del sporto tusciu skrandziu. Metant svori, kaip tik ideali treniruote butu rytine cardio, tusciu skrandziu. O po treniruotes iskart baltymu kokteiliukas.


2val. Čia dviem raumenų grupėm, pvz:. Krūtinė ir "bicas". Ir tai čia tik iki 2val. Na turėdamas omenyje susierzinęs tai daugiau tik dėl to jog kiek pavargęs iš po treniruotės ir pnš, truputį atsipūsti norisi. Skirtingai mes tai turime omenyje. Po treniruotės normaliai to ir neturi būti, čia daugiau kai būni ne taip toli prie persitreniravimo ribos tačiau ir pakankamai toli nuo jos. Man asmeniškai to nebūna, tiesiog pvz:. vakar dariau kojas, su kiekvienu pratimu dariau kolei "degino" raumenis, ant galo prie kai kurių pratimų vos kelis kelis pakartojimus buvo galima padaryti (dvigalviui). Dėl to grįžęs norėjau ramiai pailsėti, nebuvau susierzinęs ir pnš. Galbūt vėl tai blogai įvardinau, ną nemoku įvardinti tinkamai emocijas. Patį mane šiaip labai sunku suerzinti, jeigu įmanoma iš viso. Tačiau kiekvienas žmogus skirtingas. Vieni "normalei" suerzina iš karto dėl niekų. Aš pernelyg neįdėdu laiko čia rašant dėl to dažniausiai taip ir gaunasi kai paskubomis rašau kažką.
Galbūt tai ką įvardinau ir netinka visiems, pas kiekvieną skirtingas organizmas, skirtingai reaguoja, skirtingai maitinames ir treniruojames. Daugiau į tai ką rašiau buvo iš mano varpinės. Tačiau pagrindinęs problemas įvardijau tinkamai.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 986
Reputacija: +102
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-04-05, 21:51 
     
Tiesa sakant pats net nežinau kam ten prieštarauti norėjau :D
Dabar skaitau ir nesuprantu kam iš viso rašiau :D
Tik pilsčiau iš kiauro į pilną.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 986
Reputacija: +102
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-04-06, 13:16 
     
Vis vien 2h yra per daug , jeigu sportuojate neprofesionaliai. Galbut del to ir esate pervarges, o to pasekoje, kaip minejote nieko nesinori. Siaip sporto metu issiskiria keli hormonai. Vienas ju endorfinas, zinomas kaip laimes hormonas, todel dazniausiai po sporto zmogus buna laimingesnis nei pries. Siek tiek pakyletas, ir mielai pasimaivo demonstruodamas raumenis pries veidrodi ir pns.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-06-22, 14:47
Pranešimai: 19
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-04-06, 13:33 
     
Sportas ne vien sunkumų kilnojimas salėje.. jei dvi valandas važiavai dviračiu, ar šiaurietiško ėjimo ar panašaus sporto, nemanau kad labai jau pervargins ne pirmą kartą tą darantį žmogų..
  • +1




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2640
Reputacija: +1133
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-04-06, 13:37 
     
Skija rašė:
Vis vien 2h yra per daug , jeigu sportuojate neprofesionaliai. Galbut del to ir esate pervarges, o to pasekoje, kaip minejote nieko nesinori. Siaip sporto metu issiskiria keli hormonai. Vienas ju endorfinas, zinomas kaip laimes hormonas, todel dazniausiai po sporto zmogus buna laimingesnis nei pries. Siek tiek pakyletas, ir mielai pasimaivo demonstruodamas raumenis pries veidrodi ir pns.


Na, dviejų valandų nepasiekiu. Dažniausiai apie 1,5hpervargęs nesijaučiu, nebent retai kuomet šiek tiek persistengiu kojas darydamas. Matai, kalbėdamas daugiau turėjau omenyje tą dieną, o ne visas. Nes taip pat ne tiek daug laiko buvo praėję nuo tos treniruotės. Žmonės dažniausiai remiasi naujausia informacija, apie tai net čia buvo rašyta. Dėl to kaip jausdavausi anksčiau, nelabai apie tai ir pagalvojau. Treniruočių dieną suvartoju apie 2.6-3g baltymų kūno kilogramui ir taip pat BCAA+Glutaminas, per praeitą kojų dieną praleidau pastarąjį. Paskutiniuoju momentu turiu 2 kojų dienas (dėl ko šiek tiek sumažėjo pačiu kojų treniruočių laikas). Šiaip dažniausiai po treniruotės jaučiuosi energingas. Per kojų dieną, pertraukos per treniruotes labai trumpos dėl to dažniausiai trunka iki 1val., beveik be pertraukų galima ir per 30 minučių, pasigyriau... Šiaip kaip ir sakiau, nesiekiu būti kultūristu, nesu ten raumenų kalnas ir daugiau siekiu atletiško sudėjimo.

Taip pat norėjau paminėti ką SaMaras turėjo omenyje. Net gi po visų tų svorių kilnojimu, taip pat galima nueiti kokį Kardio padaryti.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 986
Reputacija: +102
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-02, 17:35 
     
pasiskaitai kokiam sporto portale, pavyzdžiui http://www.sveikiems.lt ir žinai kas klaidingai, kas ne.
  • 0




Užsiregistravo: 2019-07-02, 17:34
Pranešimai: 1
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 10 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'