Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Mokslas » Apie gamtą
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-04-30, 10:31 
     
Pumper rašė:
apvalus rašė:
Tureti du automobilius ir islaikyti du tvarkingus automobilius - visiskai du skirtingi dalykai. Didzioji dalis tiesiog tuos automobilius turi, bet jie buna labai prastos bukles. Todel tokiems tas mokestis bus geras spyris, atsikratyti nereikalingo lauzo.


Būtų teisybė, jei nebūtų paistalai. Mašinos gali būti ir pigios, bet tvarkingos, ar nori pasakyti, kad visokie čipuotojai 20k+ € vertės mašinų prisipirkę ir išpjovę DPF su katalizatoriais neturi pinigų jas išlaikyti tvarkingas? Būtent tokie daugiausiai ir teršia, kur oficialiai Euro4+, bet realiai Euro1 standartų nebeatitinka.


Vaje, kokiu tik fantaziju nepribursi, siekiant pateisinti buru gyvenimo stiliu. Visu pirma, jei tipinis lietuvis pirkdamas pigia masina dairytusi i mazesnes ir naujesnes, tai dar butu galima sutikti. Bet deja, lietuviai dairosi i senas, puse milijono nulekusias BMW, Audi, MB, VW. Tokius 15 ir daugiau metu senumo automobilius teoriskai butu galima atvesti i gera bukle, taciau reiketu keisti labai daug, originaliom arba bent jau zinomu gamintoju dalimis. Tipinis buras perka uz paskutinius pinigus ir remontuoja pas Vasia garaze kinietiskom dalim, dedasi kinietiskas padangas arba isvis vazineja su plikom.

O dabar pakalbekime apie paryskintaja dali, kuri yra absoliutus kliedesys. Kiek zmoniu Lietuvoje apskritai gali sau leisti automobili uz 20k eur? Kiek is ju, perka naudotus automobilius uz tokia suma? Kiek is ju nusipirke juos modifikuoja (t.y. smarkiai mazina isliekamaje verte, nes tokiu niekas po to neperka)? Bendras procentas nuo vairuotoju populiacijos kiek? 0.001%? :D O dabar paziurekime is kitos puses. Kiek lietuviu perka keliolikos metu senumo dyzelius? Kiek is ju yra su operuotais kietuju daleliu filtrais ir t.t.? Didzioji dalis.

As tokius kliedesius vadinu emocine argumentacija. Kai faktai nezaidzia, reikia tik pagristi kazkokia tradicija, savo neracionalu elgesi. Panasiai kaip diskutuoti su bobute apie religija...
  • -1




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 232
Reputacija: +182
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-04-30, 10:37 
     
Pumper rašė:
apvalus rašė:
Tureti du automobilius ir islaikyti du tvarkingus automobilius - visiskai du skirtingi dalykai. Didzioji dalis tiesiog tuos automobilius turi, bet jie buna labai prastos bukles. Todel tokiems tas mokestis bus geras spyris, atsikratyti nereikalingo lauzo.


Būtų teisybė, jei nebūtų paistalai. Mašinos gali būti ir pigios, bet tvarkingos, ar nori pasakyti, kad visokie čipuotojai 20k+ € vertės mašinų prisipirkę ir išpjovę DPF su katalizatoriais neturi pinigų jas išlaikyti tvarkingas? Būtent tokie daugiausiai ir teršia, kur oficialiai Euro4+, bet realiai Euro1 standartų nebeatitinka.


Na sutikčiau, bet problema kad tokių yra didelė mažuma tarp visų eksplotuojamų automobilių. Mano dyzelis ir čipuotas, bet jokių aplinkosauginių sistemų neliečiau, DPF nebuvo gamykliškai, o EGR'as tinkamai pagainiojant dyzelį jokių problemų nekelia. Su čipuotu numyniau 150k km per 5 metus be problemų, paskutinį kartą per TA dūmingumas buvo 0.3
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 467
Reputacija: +184
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-04-30, 13:56 
     
immortallt rašė:
Ir šiaip automobilis yra prabanga. Mano pajamos vidutines viršija ne procentais, o kartais. Šeimoje vienas mažas automobilis. Pats važinėjuos pagrinde viešuoju. Bet kitiems, kurie MMA vos sukrapšto, automobilis yra gyvenimo tikslas, ir geriau badaus, bet nusipirks. Gal šitą reik išgyvendinti?


Kur jau, pasižiūrėk. Lietuviui autmobilis yra prigimtinė teisė. Ir automobilis yra tik nuo 120kw, vidutinės-aukštos klasės. Paprsatesni - tiesiog kibirai apie kuriuos nė kalbėti neverta.

--
Kas ten skundėsi, kad aš ratų dydžiu matuoju taršą? Paskaityk dar kartą, rašiau, "dideli ratlankiai yra vienas iš ženklų, parodantis, kad šitas auto yra ne tik transporto priemonė, bet ir prabangos prekė".

--
" jie tiesiog savo transporto problemas sprendzia pirkdami tokius auto, kokius isgali finasiskai."
Labai keistas argumentas, kai finansiškai nepajėgus lietuvis renkasi prabangaus segmento transporto priemones. Išlaikymo metu net ir einamiausios dalys kainuoja daugiau.

--
ir t.t. ir pan. Mano nuomuone automobilio mokesčio lietuvai REKIA ir didelio, bet turi būti kažkoks neapmokestintas sąlyginai ekonomiškas/ekologiškas sprendimas žmonėms, kuriem tai transporto priemonė, o ne statuso simbolis.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3667
Reputacija: +1100
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-04-30, 14:15 
     
apvalus rašė:
O dabar pakalbekime apie paryskintaja dali, kuri yra absoliutus kliedesys. Kiek zmoniu Lietuvoje apskritai gali sau leisti automobili uz 20k eur? Kiek is ju, perka naudotus automobilius uz tokia suma? Kiek is ju nusipirke juos modifikuoja (t.y. smarkiai mazina isliekamaje verte, nes tokiu niekas po to neperka)? Bendras procentas nuo vairuotoju populiacijos kiek? 0.001%? :D O dabar paziurekime is kitos puses. Kiek lietuviu perka keliolikos metu senumo dyzelius? Kiek is ju yra su operuotais kietuju daleliu filtrais ir t.t.? Didzioji dalis.


Jei jau nežinai, tai bent užmesk akį į visokių Startline, Galingas ir pan. FB puslapius ir pamatysi, kokie kiekiai apynaujų mašina išpjaustoma. Kas dėl auto amžiau, tai turiu tau naujieną, DPF privalomai montuojami nuo 2008 metų į Euro5 dyzelius, tai gali čia nepasakoti, apie keliolikos metų laužus, nes su jais DPF nieko bendro neturi.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3390
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +454
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-04-30, 14:36 
     
Pumper rašė:
apvalus rašė:
O dabar pakalbekime apie paryskintaja dali, kuri yra absoliutus kliedesys. Kiek zmoniu Lietuvoje apskritai gali sau leisti automobili uz 20k eur? Kiek is ju, perka naudotus automobilius uz tokia suma? Kiek is ju nusipirke juos modifikuoja (t.y. smarkiai mazina isliekamaje verte, nes tokiu niekas po to neperka)? Bendras procentas nuo vairuotoju populiacijos kiek? 0.001%? :D O dabar paziurekime is kitos puses. Kiek lietuviu perka keliolikos metu senumo dyzelius? Kiek is ju yra su operuotais kietuju daleliu filtrais ir t.t.? Didzioji dalis.


Jei jau nežinai, tai bent užmesk akį į visokių Startline, Galingas ir pan. FB puslapius ir pamatysi, kokie kiekiai apynaujų mašina išpjaustoma. Kas dėl auto amžiau, tai turiu tau naujieną, DPF privalomai montuojami nuo 2008 metų į Euro5 dyzelius, tai gali čia nepasakoti, apie keliolikos metų laužus, nes su jais DPF nieko bendro neturi.


Kiekiai tikrai nedideli, lyginant su tuo, kiek dyzeliniu automobiliu vazineja Lietuvoje. Ar cia pasireiskia tipinis lietuviskas mastymas, kad jei turtingesnis (brangesnis automobilis), tai labiau kaltas, nei neturtingas? :D

Kas del DPF, tai teko girdet, kad BMW E60 jau 2004 tuos filtrus turejo. Taip kad...

Cituoti:
ir t.t. ir pan. Mano nuomuone automobilio mokesčio lietuvai REKIA ir didelio, bet turi būti kažkoks neapmokestintas sąlyginai ekonomiškas/ekologiškas sprendimas žmonėms, kuriem tai transporto priemonė, o ne statuso simbolis.


Taip. Corsa, Fiesta, Yaris, Ibiza ar pan. automobili galima nupirkti uz 3500eur (nesiekia net puses metu vidutinio atlyginimo), kuris bus kokiu 8 metu senumo. Jei negali skirti automobiliui tokiu pinigu, tau jo nereikia isvis, nes neturesi uz ka ji palaikyt tvarkinga. Ir daugmaz toks automobilis neturetu buti apmokestintas. Juolab, kad toks automobilis tenkintu labai dideles dalies zmoniu poreikius. Nori senesnio? Susimokek uz papildoma tarsa, keliama pavoju kitiems eismo dalyviams bei sau. Senas automobilis, tai kaip siukslinimas viesoje vietoje. Is esmes, zalos nedaro, bet niekam tai nepatinka.
  • -1




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 232
Reputacija: +182
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-04-30, 15:21 
     
apvalus rašė:
Taip. Corsa, Fiesta, Yaris, Ibiza ar pan. automobili galima nupirkti uz 3500eur (nesiekia net puses metu vidutinio atlyginimo), kuris bus kokiu 8 metu senumo. Jei negali skirti automobiliui tokiu pinigu, tau jo nereikia isvis, nes neturesi uz ka ji palaikyt tvarkinga. Ir daugmaz toks automobilis neturetu buti apmokestintas. Juolab, kad toks automobilis tenkintu labai dideles dalies zmoniu poreikius. Nori senesnio? Susimokek uz papildoma tarsa, keliama pavoju kitiems eismo dalyviams bei sau. Senas automobilis, tai kaip siukslinimas viesoje vietoje. Is esmes, zalos nedaro, bet niekam tai nepatinka.

Amzius cia ne prie ko, gali buti ir labai senas, reikia ziureti i jo tarsa. Ir tarsa reikia lyginti ne pagal tai kad, atitiktu normas kada jis buvo pagamintas, nes taip seni automobiliai igauna zenklu pranasuma, o pagal tiesiog nustatytas kazkokias normas. Virsiji norma - moki mokesti ir viskas susidelios i savo vietas. Galingas/didelis automobilis = dideles kuro sanaudos = didesnes nei norma emisijos = didesnis mokestis.
  • +2




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1946
Reputacija: +460
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-04-30, 15:25 
     
Xdmin rašė:
apvalus rašė:
Taip. Corsa, Fiesta, Yaris, Ibiza ar pan. automobili galima nupirkti uz 3500eur (nesiekia net puses metu vidutinio atlyginimo), kuris bus kokiu 8 metu senumo. Jei negali skirti automobiliui tokiu pinigu, tau jo nereikia isvis, nes neturesi uz ka ji palaikyt tvarkinga. Ir daugmaz toks automobilis neturetu buti apmokestintas. Juolab, kad toks automobilis tenkintu labai dideles dalies zmoniu poreikius. Nori senesnio? Susimokek uz papildoma tarsa, keliama pavoju kitiems eismo dalyviams bei sau. Senas automobilis, tai kaip siukslinimas viesoje vietoje. Is esmes, zalos nedaro, bet niekam tai nepatinka.

Amzius cia ne prie ko, gali buti ir labai senas, reikia ziureti i jo tarsa. Ir tarsa reikia lyginti ne pagal tai kad, atitiktu normas kada jis buvo pagamintas, nes taip seni automobiliai igauna zenklu pranasuma, o pagal tiesiog nustatytas kazkokias normas. Virsiji norma - moki mokesti ir viskas susidelios i savo vietas. Galingas/didelis automobilis = dideles kuro sanaudos = didesnes nei norma emisijos = didesnis mokestis.


Reikia ziureti i tai kompleksiskai, o ne tik tarsumo atzvilgiu. Tai viena. Visu antra, matuoti realia, konkretaus automobilio tarsa ir pagal tai skirti mokesti - nesamone, nes neigyvendinama. Jei virsija ribas tiesiog turi buti atimamas TA.
  • -1




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 232
Reputacija: +182
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-04-30, 16:22 
     
apvalus rašė:
Kiekiai tikrai nedideli, lyginant su tuo, kiek dyzeliniu automobiliu vazineja Lietuvoje. Ar cia pasireiskia tipinis lietuviskas mastymas, kad jei turtingesnis (brangesnis automobilis), tai labiau kaltas, nei neturtingas? :D


Čia jau kaip pažiūrėsi. Tie neturtingi paprastai ir neįperka mašinų tokių metų, kad jau ir DPF būtų, o turtingesni perka ir specialiai juos šalina, tai kurie blogesni?
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3390
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +454
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-04-30, 16:49 
     
Pumper rašė:
apvalus rašė:
Kiekiai tikrai nedideli, lyginant su tuo, kiek dyzeliniu automobiliu vazineja Lietuvoje. Ar cia pasireiskia tipinis lietuviskas mastymas, kad jei turtingesnis (brangesnis automobilis), tai labiau kaltas, nei neturtingas? :D


Čia jau kaip pažiūrėsi. Tie neturtingi paprastai ir neįperka mašinų tokių metų, kad jau ir DPF būtų, o turtingesni perka ir specialiai juos šalina, tai kurie blogesni?


Dyzeliniai automobiliai, kuriu kaina didesne nei ~4000eur jau turetu buti su DPF. T.y. labai, labai didele dalis gatveje jau turetu tureti si irengima. Bet neturi, nes jo pakeitimo kaina - kosmose.

Didzioji dalis turtingesniu perka apynaujus ir nieko jiems nedaro, nes suvokia, kad tai tik TP. Prasigyvene marozai prisigalvoja visko, tokiu tikrai nera dauguma, neuzsiiminekim whataboutizmu.
  • -1




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 232
Reputacija: +182
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-04-30, 19:01 
     
apvalus rašė:
Reikia ziureti i tai kompleksiskai, o ne tik tarsumo atzvilgiu. Tai viena.

Tam yra draudimas.
Cituoti:
Visu antra, matuoti realia, konkretaus automobilio tarsa ir pagal tai skirti mokesti - nesamone, nes neigyvendinama. Jei virsija ribas tiesiog turi buti atimamas TA.

Matuoti tuscia eiga dirbancio variklio tarsa irgi yra nesamone
  • +1




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1946
Reputacija: +460
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-02, 14:35 
     
Pumper rašė:
apvalus rašė:
Kiekiai tikrai nedideli, lyginant su tuo, kiek dyzeliniu automobiliu vazineja Lietuvoje. Ar cia pasireiskia tipinis lietuviskas mastymas, kad jei turtingesnis (brangesnis automobilis), tai labiau kaltas, nei neturtingas? :D


Čia jau kaip pažiūrėsi. Tie neturtingi paprastai ir neįperka mašinų tokių metų, kad jau ir DPF būtų, o turtingesni perka ir specialiai juos šalina, tai kurie blogesni?


Nelabai suprantu tokių, kurie perka naujus auto ir šalina DPF, kam? Nu čia tik nelogiški žmonės tai daro ir tik galingesniems, tikrai ne iki 100 kw., nes jokios naudos. Išvis DPF išpjovimas turėtų būt didesnis kriminalas nei ridos atsukimas.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2217
Miestas: Kaunas
Reputacija: +589
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-02, 14:37 
     
Xdmin rašė:
apvalus rašė:
Reikia ziureti i tai kompleksiskai, o ne tik tarsumo atzvilgiu. Tai viena.

Tam yra draudimas.
[quote]

Draudimas - privati bendrovė. Nepainiokim, privačios bendrovės, ypač druadimai mažai kuo prisideda prie taršos mažinimo Lietuvoje.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2217
Miestas: Kaunas
Reputacija: +589
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-02, 17:02 
     
sub rašė:

Nelabai suprantu tokių, kurie perka naujus auto ir šalina DPF, kam? Nu čia tik nelogiški žmonės tai daro ir tik galingesniems, tikrai ne iki 100 kw., nes jokios naudos. Išvis DPF išpjovimas turėtų būt didesnis kriminalas nei ridos atsukimas.


Sako, kad kilovatų padaugėja.

------

Kažkas čia buvo pasakęs, kad nelogiška uždraust/apmokęstint senų automobilių pagal naujas normas.

Vokietijoje, vienas pažįstamas turi seną automobilį, į kurį buvo priverstas įsidėt papildomus filtrus. Pas jį buvo Euro3 berods, tai reikėjo įsidėt filtrą, kad atitiktų bent jau Euro4.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2203
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +310
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-02, 19:14 
     
immortallt rašė:
O kodėl? Jei nesugeba jis savęs kaime išlaikyti, tai gal naikinam kaimus?


tai gal naikinam ta dideli kaima Wilno su tokiais kretinais kaip tu ir bus ramybe. tu nustok binta rukyt ir isvaziuok is "didmiescio", qurwa. kai daugelyje rajonu vienintelis susiekimas yra autojobusas du kart per diena, nori nenori zmonems teka isigyt nuosavus ratu.

Cituoti:
rašiau, "dideli ratlankiai yra vienas iš ženklų, parodantis, kad šitas auto yra ne tik transporto priemonė, bet ir prabangos prekė".


tu tiesiog telepuzikas ir tiek ziniu. dideli (17") ratai buvo prabanga pries 25-20 metu, dabar tai yra norma net paprastuose vidutines klases kibiruose.
  • -1


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.


Paskutinį kartą redagavo audriusn 2018-05-03, 14:35. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-02, 20:36 
     
audriusn rašė:
tu tiesiog debilas ir tiek ziniu. dideli (17") ratai buvo prabanga pries 25-20 metu, dabar tai yra norma net paprastuose vidutines klases kibiruose.


Tavo komentaras tikriausiai bus istrintas, bet as tau vis vien atsakysiu. Standartiskai tik geresnese kibiru komplektacijose 17 eina kaip standartas. Visur kitur eina 15-16. Padangu kainu skirtumas tarp 15 ir 17 - labai didelis.
  • 0




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 232
Reputacija: +182
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'