Kartais užknisa, kad automobilių gamintojai mano geriau žinantys už mane ko aš noriu. Dažnai vienas atliktas veiksmas reikalauja kelių papildomų veiksmų, kad atstatyti automatinę "pagalbą". Jei pasukau temperatūros reguliatorių iki min tai noriu kad nešildyto salono, o ne kad būtinai šaldytų ir dar recirkuliuotų tą patį orą. Jei važiuoju su įjungtais valytuvais priekyje vadinasi man ir reikia kad jie valytų priekinį stiklą, o įsijungęs atbulinę pavarą, jei jau reikės įsijungsiu galinio stiklo valytuvą, ir nereikia kad "protingesnis už mane" auto taoi atliktų už mane (nenoriu jei labai dulkėtas galinis stiklas, kad braižytų) galima būtų tęsti toliau, bet esmė, kad prideda krūvas brangių jutiklių, kas kelia mašinos kainą ir nepalieka vartotojui teisės pasirinkti kokiu algoritmu juos valdyti
Man padarė įspūdį, kad kai užsikišo automobilio kuro filtras ir mašina tiesiog stodavo truputį pavažiavus diagnostika rodė kad "viskas tvarkoje". O kai dėl kuro siurblio vožtuvėlių gedimo truputį sumažėjo kuro spaudimas, rodydavo gedimą nors automobilis važiavo kuo puikiausiai. Kai tie vožtuvėliai visai susibaigė, tik tada pradėjo netraukti variklis, tai atsitiko po kokių 2 metų eksplotacijos. Tada pakeičiau nes brangūs buvo.
Kartais užknisa, kad automobilių gamintojai mano geriau žinantys už mane ko aš noriu. Dažnai vienas atliktas veiksmas reikalauja kelių papildomų veiksmų, kad atstatyti automatinę "pagalbą". Jei pasukau temperatūros reguliatorių iki min tai noriu kad nešildyto salono, o ne kad būtinai šaldytų ir dar recirkuliuotų tą patį orą. Jei važiuoju su įjungtais valytuvais priekyje vadinasi man ir reikia kad jie valytų priekinį stiklą, o įsijungęs atbulinę pavarą, jei jau reikės įsijungsiu galinio stiklo valytuvą, ir nereikia kad "protingesnis už mane" auto taoi atliktų už mane (nenoriu jei labai dulkėtas galinis stiklas, kad braižytų) galima būtų tęsti toliau, bet esmė, kad prideda krūvas brangių jutiklių, kas kelia mašinos kainą ir nepalieka vartotojui teisės pasirinkti kokiu algoritmu juos valdyti
1. Suki low temperatūrą ir įjungi ECO režimą. Tada į saloną eis lauko oras ir jis nebus papildomai šaldomas. Tuo pačiu neįsijungs recirkuliacija. Arba jeigu nėra klimato kontrolės tiesiog išjungti AC. Tinka visiem gamintojam.
2. valytuvai mano mašinoj konfigūruojami, tačiau tam reikia laido...
Kartais užknisa, kad automobilių gamintojai mano geriau žinantys už mane ko aš noriu. Dažnai vienas atliktas veiksmas reikalauja kelių papildomų veiksmų, kad atstatyti automatinę "pagalbą". Jei pasukau temperatūros reguliatorių iki min tai noriu kad nešildyto salono, o ne kad būtinai šaldytų ir dar recirkuliuotų tą patį orą. Jei važiuoju su įjungtais valytuvais priekyje vadinasi man ir reikia kad jie valytų priekinį stiklą, o įsijungęs atbulinę pavarą, jei jau reikės įsijungsiu galinio stiklo valytuvą, ir nereikia kad "protingesnis už mane" auto taoi atliktų už mane (nenoriu jei labai dulkėtas galinis stiklas, kad braižytų) galima būtų tęsti toliau, bet esmė, kad prideda krūvas brangių jutiklių, kas kelia mašinos kainą ir nepalieka vartotojui teisės pasirinkti kokiu algoritmu juos valdyti
Su valytuvais užknisa, maniškėje a3 dar iš borto kompo negalima įjungti/išjungti, kad su auto valytuvų padėtimi nevalytų galinio, kai stumi atbulą...
O dėl AC, tai faktas, ECON režimas tą daro
0
_________________ Told myself that you were right for me
But felt so lonely in your company...
Užsiregistravo: 2011-10-22, 16:01 Pranešimai: 258 Miestas: Šiauliai
1. Suki low temperatūrą ir įjungi ECO režimą. Tada į saloną eis lauko oras ir jis nebus papildomai šaldomas. Tuo pačiu neįsijungs recirkuliacija. Arba jeigu nėra klimato kontrolės tiesiog išjungti AC. Tinka visiem gamintojam.
2. valytuvai mano mašinoj konfigūruojami, tačiau tam reikia laido...
Na pas mane kondicionierius tik yra. Tai pasuki ant mažiausios šildymo padėties automatiškai įsijungia kondicionierius ir recirkuliacija. Paspaudi atjungti AC ir recirkuliaciją viskas ok, bet kiekvieną kartą kuriant reikia atjungt iš naujo, nes mašina matai labai gudri (dėl ko ir bėdavoju). Arba jei pasuki nors kiek aukščiau nei min ir vėl gražini ant minimumo vėl reikia kartoti papildomus veiksmus. Tas pats ir pasukus į padėtį priekinio stiklo apipūtimas. Jei jau pasukai, kad pūstų į stiklą tai automatiškai jungia kondicionierių. Jei reikės sausinimo aš ir pats galiu įsijungti.. galbūt viskas konfigūrauojama, bet kažkaip norėčiau, pats savo jėgomis tai pasidaryti, kad man būtų patogu..
Kartais užknisa, kad automobilių gamintojai mano geriau žinantys už mane ko aš noriu. Dažnai vienas atliktas veiksmas reikalauja kelių papildomų veiksmų, kad atstatyti automatinę "pagalbą". Jei pasukau temperatūros reguliatorių iki min tai noriu kad nešildyto salono, o ne kad būtinai šaldytų ir dar recirkuliuotų tą patį orą. Jei važiuoju su įjungtais valytuvais priekyje vadinasi man ir reikia kad jie valytų priekinį stiklą, o įsijungęs atbulinę pavarą, jei jau reikės įsijungsiu galinio stiklo valytuvą, ir nereikia kad "protingesnis už mane" auto taoi atliktų už mane (nenoriu jei labai dulkėtas galinis stiklas, kad braižytų) galima būtų tęsti toliau, bet esmė, kad prideda krūvas brangių jutiklių, kas kelia mašinos kainą ir nepalieka vartotojui teisės pasirinkti kokiu algoritmu juos valdyti
Dėl temperatūros reguliavimo, tai suk kitą rankenėlę, kur reguliuojamas galingumas pūtimo, nustatyk ant 0 ir tau išvis nieko nepūs.
0
_________________ rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu
Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40 Pranešimai: 2457 Miestas: Kaunas
Dėl temperatūros reguliavimo, tai suk kitą rankenėlę, kur reguliuojamas galingumas pūtimo, nustatyk ant 0 ir tau išvis nieko nepūs.
Keista, kad nepasiūlei raktelio nesukt.. irgi bėdos nebūtų Aš čia sprendimo ir neieškau, aš tik daviau pavyzdį, kad tas protingėjimas nėra visada gerai, nes nenumato visų situacijų. Ir jei nenumatyta algoritmo keitimo funkcija tai protingi sprendimai gali ne tik padėti, bet ir trukdyti.
Kažin ar tik neekologiškiau 30 metų senumo uždujintas golfelis, už naują hibridinį auto su 4km laidų. Juk visą įrangą pagaminti taippat išmetamas CO2 kiekis
Pavyzdžiui „Alfa Romeo Giuliav QV“ turi bekontaktį stabdžio pedalą. Tai reiškia, kad nuspaudus stabdžio pedalą jame sumontuoti davikliai ir jutikliai perduoda informaciją stabdžių sistemai, kuri pati reguliuoja stabdymo jėgą. Yra automobilių, kuriuose naujausios technologijos ir sudėtingos elektroninės sistemos leidžia stabdžio pedalą ignoruoti apskritai.
Puiku nustipus kažkokiai daliai elektronikos, ar tieisog nustipus davikliui, ar jei kontaktas kurnors blogas, ar nutrūksta grandinė galite melstis nes stabdžių nėra, nes jie nėra mechaniškai sujungti su stabdžių pedalu, taspats ir jei vairas būtu padarytas tokiu pat principu tik pasėkmės dar baisesnės gali būti.
Gamintojai tieisog išėidinėja iš proto po truputį. Tai tiek tos naudos iš 5 žvaigždučių saugumo ir bus, saugumas bus ant popieriaus, jei vairuotojui nebus palikti mechaniniai linkai kritiniu atveju mašinos valdymui, tegu ir be stiprintuvų pagalbos.
+1
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Pavyzdžiui „Alfa Romeo Giuliav QV“ turi bekontaktį stabdžio pedalą. Tai reiškia, kad nuspaudus stabdžio pedalą jame sumontuoti davikliai ir jutikliai perduoda informaciją stabdžių sistemai, kuri pati reguliuoja stabdymo jėgą. Yra automobilių, kuriuose naujausios technologijos ir sudėtingos elektroninės sistemos leidžia stabdžio pedalą ignoruoti apskritai.
Puiku nustipus kažkokiai daliai elektronikos, ar tieisog nustipus davikliui, ar jei kontaktas kurnors blogas, ar nutrūksta grandinė galite melstis nes stabdžių nėra, nes jie nėra mechaniškai sujungti su stabdžių pedalu, taspats ir jei vairas būtu padarytas tokiu pat principu tik pasėkmės dar baisesnės gali būti.
Gamintojai tieisog išėidinėja iš proto po truputį. Tai tiek tos naudos iš 5 žvaigždučių saugumo ir bus, saugumas bus ant popieriaus, jei vairuotojui nebus palikti mechaniniai linkai kritiniu atveju mašinos valdymui, tegu ir be stiprintuvų pagalbos.
Na lėktuvams tas netrukdo.. aišku lėktuvų priežiūra kiek rimtesnė.. manau gamintojai numatys kažkokius saugiklius, kažkokias dubliuojančias ar avarines sistemas kad išvengti tokių pasėkmių.
Na lėktuvams tas netrukdo.. aišku lėktuvų priežiūra kiek rimtesnė.. manau gamintojai numatys kažkokius saugiklius, kažkokias dubliuojančias ar avarines sistemas kad išvengti tokių pasėkmių.
O po to zmones klausia, kodel dabar automobiliai brangesni nei anksciau. O atsakymas paprastas - nes deda ko nereikia. Kai pradedi visas tas sistemas dubliuoti padaugeja detaliu, tuo paciu padideja ir sansas kazkam sugesti. O kur islosiama?
gamintojams kogero labiausiai nereikia protingu pirkeju,jiems reikia darzoviu. jei bus gudriu vartotoju tai jiems neparduosi pigiu davikliu uz kosmine suma ir dar jiems reikes kitokios konfiguracijos produkto,o tai reiskia reikes nauju liniju ir darbo ranku. todel kolkas dar vazineju su 15 metu senumo auto kuris neknisa proto ir as jy pilnai valdau.
+3
_________________ Visa problema su pasauliu yra ta, kad kvailiai ir fanatikai visada tokie savimi pasitikintys, o išmintingesni – tokie pilni dvejonių. Žmogus, kuris sako, kad to padaryti neįmanoma - neturėtų pertraukinėti žmogaus, kuris tai daro.
Man padarė įspūdį, kad kai užsikišo automobilio kuro filtras ir mašina tiesiog stodavo truputį pavažiavus diagnostika rodė kad "viskas tvarkoje". O kai dėl kuro siurblio vožtuvėlių gedimo truputį sumažėjo kuro spaudimas, rodydavo gedimą nors automobilis važiavo kuo puikiausiai. Kai tie vožtuvėliai visai susibaigė, tik tada pradėjo netraukti variklis, tai atsitiko po kokių 2 metų eksplotacijos. Tada pakeičiau nes brangūs buvo.
_________________ Visa problema su pasauliu yra ta, kad kvailiai ir fanatikai visada tokie savimi pasitikintys, o išmintingesni – tokie pilni dvejonių. Žmogus, kuris sako, kad to padaryti neįmanoma - neturėtų pertraukinėti žmogaus, kuris tai daro.
Puiku nustipus kažkokiai daliai elektronikos, ar tieisog nustipus davikliui, ar jei kontaktas kurnors blogas, ar nutrūksta grandinė galite melstis nes stabdžių nėra, nes jie nėra mechaniškai sujungti su stabdžių pedalu, taspats ir jei vairas būtu padarytas tokiu pat principu tik pasėkmės dar baisesnės gali būti.
Stabdžiai ir vairas visada tiesiogiai (stabdžių atveju hidraulika) sujungti. Blogiausiu atveju netenki stabdžių/vairo stiprintuvo.
Deja hardaxe klysti, jie visiskai atskiros sistemos nebent naujesniems auto jau yra bendra sistema
0
_________________ Visa problema su pasauliu yra ta, kad kvailiai ir fanatikai visada tokie savimi pasitikintys, o išmintingesni – tokie pilni dvejonių. Žmogus, kuris sako, kad to padaryti neįmanoma - neturėtų pertraukinėti žmogaus, kuris tai daro.
[quote="mch0lic"][quote="gytis13"]Man padarė įspūdį, kad kai užsikišo automobilio kuro filtras ir mašina tiesiog stodavo truputį pavažiavus diagnostika rodė kad "viskas tvarkoje". O kai dėl kuro siurblio vožtuvėlių gedimo truputį sumažėjo kuro spaudimas, rodydavo gedimą nors automobilis važiavo kuo puikiausiai. Kai tie vožtuvėliai visai susibaigė, tik tada pradėjo netraukti variklis, tai atsitiko po kokių 2 metų eksplotacijos. Tada pakeičiau nes brangūs buvo.[/quote]
Gal ir neblogai, jei sugenda stiprintuvas tai stabdziai taipat ir atvirksciai, dar galetu padaryti kazka panasaus su elektros sistema, perdegus lemputei galetu atjungti visa elektronika ir nesvarbu kad tu vokietijos autobame leki 260km/h
0
_________________ Visa problema su pasauliu yra ta, kad kvailiai ir fanatikai visada tokie savimi pasitikintys, o išmintingesni – tokie pilni dvejonių. Žmogus, kuris sako, kad to padaryti neįmanoma - neturėtų pertraukinėti žmogaus, kuris tai daro.
Deja hardaxe klysti, jie visiskai atskiros sistemos nebent naujesniems auto jau yra bendra sistema
Kuriam konkrečiai modelyje stabdžiai nesujungti su pedalais?
Ar nežinau nei vieno modelio, kuris galėtų legaliai važiuoti EU gatvėje ir išėmus akumuliatorių/išjungus variklį jame neveiktų vairas ar stabdžiai. Bet gal ir klystu. Pas mane mašinoj stovėjimo stabdis nėra fiziškai sujungtas su ratais (elektriniai varikliukai judina kaladėles), bet darbinis stabdis normali hidraulika. p.s. Neužvedus variklio mano darbinis stabdis spaudžiasi tikrai sunkiai, kaip ir sunkiai sukasi vairas judant mažu greičiu.
Deja hardaxe klysti, jie visiskai atskiros sistemos nebent naujesniems auto jau yra bendra sistema
Kuriam konkrečiai modelyje stabdžiai nesujungti su pedalais?
Ar nežinau nei vieno modelio, kuris galėtų legaliai važiuoti EU gatvėje ir išėmus akumuliatorių/išjungus variklį jame neveiktų vairas ar stabdžiai. Bet gal ir klystu. Pas mane mašinoj stovėjimo stabdis nėra fiziškai sujungtas su ratais (elektriniai varikliukai judina kaladėles), bet darbinis stabdis normali hidraulika. p.s. Neužvedus variklio mano darbinis stabdis spaudžiasi tikrai sunkiai, kaip ir sunkiai sukasi vairas judant mažu greičiu.
turejau omenyje kad stabdziai ir vairo stiprintuvas vienas su kitu nera tiesiogiai sujungti
0
_________________ Visa problema su pasauliu yra ta, kad kvailiai ir fanatikai visada tokie savimi pasitikintys, o išmintingesni – tokie pilni dvejonių. Žmogus, kuris sako, kad to padaryti neįmanoma - neturėtų pertraukinėti žmogaus, kuris tai daro.
Pavyzdžiui „Alfa Romeo Giuliav QV“ turi bekontaktį stabdžio pedalą. Tai reiškia, kad nuspaudus stabdžio pedalą jame sumontuoti davikliai ir jutikliai perduoda informaciją stabdžių sistemai, kuri pati reguliuoja stabdymo jėgą. Yra automobilių, kuriuose naujausios technologijos ir sudėtingos elektroninės sistemos leidžia stabdžio pedalą ignoruoti apskritai.
Puiku nustipus kažkokiai daliai elektronikos, ar tieisog nustipus davikliui, ar jei kontaktas kurnors blogas, ar nutrūksta grandinė galite melstis nes stabdžių nėra, nes jie nėra mechaniškai sujungti su stabdžių pedalu, taspats ir jei vairas būtu padarytas tokiu pat principu tik pasėkmės dar baisesnės gali būti.
Gamintojai tieisog išėidinėja iš proto po truputį. Tai tiek tos naudos iš 5 žvaigždučių saugumo ir bus, saugumas bus ant popieriaus, jei vairuotojui nebus palikti mechaniniai linkai kritiniu atveju mašinos valdymui, tegu ir be stiprintuvų pagalbos.
Pasirodo ne viskas taip paprasta, vis tik fizinis sujungimas dar yra, tik jis neveikia, kol normaliai veikia eleketronika, bet ekstra atveju masina sustabdytu, tik stabdyti jau reiketu be stabdziu stiprintuvo, isikibus i vaira ir turbut abiem kojom
The brake pedal is still linked to a traditional tandem pump, though this piston doesn’t directly push brake fluid into the lines as with a conventional system. Instead the computer’s sensors read the driver’s input. A load simulator cylinder is designed to provide the driver with natural pedal feedback, while a linear actuator aims to make pedal feel consistent and predictable. The tandem pump’s connection to the pedal allows it to serve as a sufficient back-up in the case of a system failure (with a similar feel to a traditional system with no vacuum assistance).
Pasirodo ne viskas taip paprasta, vis tik fizinis sujungimas dar yra, tik jis neveikia, kol normaliai veikia eleketronika, bet ekstra atveju masina sustabdytu, tik stabdyti jau reiketu be stabdziu stiprintuvo, isikibus i vaira ir turbut abiem kojom
The brake pedal is still linked to a traditional tandem pump, though this piston doesn’t directly push brake fluid into the lines as with a conventional system. Instead the computer’s sensors read the driver’s input. A load simulator cylinder is designed to provide the driver with natural pedal feedback, while a linear actuator aims to make pedal feel consistent and predictable. The tandem pump’s connection to the pedal allows it to serve as a sufficient back-up in the case of a system failure (with a similar feel to a traditional system with no vacuum assistance).
Tai realiai tas pats kai tave velka ir tu bandai vairuoti/stabdyti, visai kitoks vairavimas. Vaira sukiotii tai dar dar, bet stabdyti, ypac kai atstumas tarp automobiliu mazas, tai labai nesmagu.
linko tarp stabdžių ir vairo stiprintuvo niekada nebuvo. Jų veikimo principas visiškai kitoks. Vairuodamas ar stabdydamas tu dalį darbo visada padarai pats, bet vakuumas arba stiprintuvo skystis padeda tau atlikti darbą.
kaip Xdmin sakė, nemagiausia yra kai tave tempia, ypač žiemą (šalta ir labai rasoja priekinis stiklas), bet važiuoti įmanoma, tik reikia nusiteikti grubiems veiksmams. Jei mašina staiga užgęstų važiuodama prie stabdžio pedalo spaudimo galima prisidėti ir stabdant varikliu.
linko tarp stabdžių ir vairo stiprintuvo niekada nebuvo. Jų veikimo principas visiškai kitoks. Vairuodamas ar stabdydamas tu dalį darbo visada padarai pats, bet vakuumas arba stiprintuvo skystis padeda tau atlikti darbą.
kaip Xdmin sakė, nemagiausia yra kai tave tempia, ypač žiemą (šalta ir labai rasoja priekinis stiklas), bet važiuoti įmanoma, tik reikia nusiteikti grubiems veiksmams. Jei mašina staiga užgęstų važiuodama prie stabdžio pedalo spaudimo galima prisidėti ir stabdant varikliu.
Na bent atmosferini benzina, jei ne koks mechaninis variklio gedimas, daug paprasciau tempti ijungus kuo aukstesne pavara (5-6) ir nelaikyti apsuku zemesniu nei laisvos, kad tepalo slegis nebutu per zemas. Pasipriesinimas nera labai didelis (du-trys zmones gali pastumti), bet uztai turi ir vairo (elektriniams negalioja), ir stabdziu stiprintuvus, ir virve laikosi itempta. Tik degimo nereikia jungti, kad purkstukai neveiku, nes po to duslintuvas prisipildys benzino, kas nebus labai gerai, kai susitvarkes uzsikursi ar betempiant prades kurtis... Su dyzeliu turbut nelabai tas pavyktu del didelio suspaudimo laipsnio.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 12 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume