Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 18 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-17, 11:58 
     
Kažkas (R&D) investuoja į ateitį, kažkas į akmens amžių. Spėkit, kurie iš judviejų ateityje laimės šias lenktynes?
  • 0




Užsiregistravo: 2011-02-26, 20:30
Pranešimai: 198
Miestas: Riga
Reputacija: +141
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-17, 14:08 
     
Lukasfragas rašė:
Kažkas (R&D) investuoja į ateitį, kažkas į akmens amžių. Spėkit, kurie iš judviejų ateityje laimės šias lenktynes?

Pigiai nuvaziuojamas 1km dar ne viskas, papildomas svoris turi daugiau minusu, nei letesnis pagreitis. Kelio danga labiau apkraunama, todel greiciau devisi, vaziuokle visa labiau apkrauta, maziau svorio lieka kroviniui ir daug panasiu niuansu.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1907
Reputacija: +436
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-17, 17:31 
     
Spaudos kioske daugiau inovacijų negu toje parodoje :D
  • 0




Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 746
Reputacija: +290
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-17, 17:46 
     
Xdmin rašė:
Pigiai nuvaziuojamas 1km dar ne viskas, papildomas svoris turi daugiau minusu, nei letesnis pagreitis. Kelio danga labiau apkraunama, todel greiciau devisi, vaziuokle visa labiau apkrauta, maziau svorio lieka kroviniui ir daug panasiu niuansu.

svoris tik akumuliatoriuose, o ne elektrinese pavarose. as manau "Scania" irgi kazkiek gryba pjauna. pagal mane ateitis elektriniuose sunkvezimiuose, bet vietoj akumuliatoriu gali but ikraunama pvz vandenilio kuro celiu blokas, arba gamtiniu duju deginimo generatorius elektros gamybai, arba iranga pvz gaunanti elektra is elektrifikuotu keliu kokiu nors bekontaktiniu budu. ir aisku autopilotines sistemos. be toliareisiu furu yra ir dar didesnio svorio kalibro transportas - nestandartizuotas - visokios specifines masinos. o ten butent nuejo elektros pavaru diegimo kryptim - nes tokia sistema efektyvesne svorio prasme. ir dar naudojamos hidraulines sistemos - nes jos kompaktiskesnes net ir uz elektrines! taip kad cia "scania" is dalies teisus, bet is dalies ir skiedzia :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3198
Reputacija: +73
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-17, 18:14 
     
Dar vienas niuansas yra Euro standartai. Jie gali prisidėti prie dyzelių stūmimo iš vilkikų rinkos.
  • +1




Užsiregistravo: 2013-03-22, 20:09
Pranešimai: 444
Reputacija: +277
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-17, 18:38 
     
Cituoti:
rinkoje karaliaus švarus dyzelinas“, – įsitikinęs D. Snieška.
:D :D :D
  • +2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 805
Reputacija: +72
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-17, 19:22 
     
daynewss rašė:
Dar vienas niuansas yra Euro standartai. Jie gali prisidėti prie dyzelių stūmimo iš vilkikų rinkos.

neisstums euro standartai dyzeliu. jie tik ives i rinka ismetamuju dumu valymo aparatus. ar isvis paskatins kokia nors nesamoninga ismetamuju dumu susiurbimo ir pridavimo i "spec euro dumu siukslynus" technologija. o galutiniam variante uz ju eksplotacija ir gamyba sumokesim visi mes :D o kazkas susikraus papildomus pelnus is viso to. :D :D :D vieni is ju greiciausiai bus "Scania" savininkai.
  • +2


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3198
Reputacija: +73
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-17, 21:38 
     
visada galima kurti lpg hibridus
  • +1




Užsiregistravo: 2015-08-07, 06:47
Pranešimai: 43
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-19, 13:00 
     
Ar jūs žinot kiek tapati fūra taip pat pakrauta vartoja kuro kai kompas nustatytas ant "euro paskutinio" ir "euro 0". Tai va 1 metų seno fūra ėda 36-37 l/100 km, o su pakeistu ECU mapu, kas būtu "euro 0" 31-32 l/100 km. Ar tai jum kažką sako. Šitą info gavau iš žmogaus kuris pats vairuoja fūrą, jis tokį sąnaudų skirtumą gali padaryti vien tik patobulinęs vieną iš 5 liamda zondų. Tas euro paskutinis švariausias standartas ėda verslininkų pelną, o už tai mes dar ir susimokame galiausiai pirkdami prekes.

LPG, LNG ir CNG būtu išganymas, pereinamuoju laikotarpiu kol keliai būs pritaikyti perduoti el. energiją į elektromobilius, tiek dėl kainos tiek dėl ekologijos. Troleibusia tai juk važinėja nuo senų senobės tokiu principu, o šiais laikais net ir bevieliu būdu būtu galima perduoti el. energiją.
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7063
Miestas: KLP
Reputacija: +1464
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-19, 13:38 
     
Scania ir tinkamas pavarų perjungimas :D su jų eco mode, kurio negali išjungti jei taip nutaria užsakant, didesnės nesamonės nėra prieš kalną numeta iki -10 km į nuokalnę pasileidžia +10km tai arba maigai gazą kad užkilt į kalną kol visiškai nesustojai arba degini stabdžiuos nes pasileidžia virš šimto...
  • 0




Užsiregistravo: 2018-05-19, 13:35
Pranešimai: 1
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-19, 19:54 
     
Bahuriux, kas tau parase kad Euro 6 fura ryja 36-37l buvo paskutinis idiotas ir geriausiu atveju vairuoja kokia supuvusia euro 3 ir euro 6 mate tik is sono.
  • +1


_________________
A person is smart but people are dumb, panicky dangerous animals.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-10-28, 18:42
Pranešimai: 1554
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-19, 21:41 
     
Arwis rašė:
Bahuriux, kas tau parase kad Euro 6 fura ryja 36-37l buvo paskutinis idiotas ir geriausiu atveju vairuoja kokia supuvusia euro 3 ir euro 6 mate tik is sono.
Matai ištikro yra visiškai priešingai nei tu įsivaizduoji. Kiekvienas dyzelio tobulinimas, kad mažiau terštu baigiasi padidėjusiomis kuro sanaudomis ir betkuris euro 3 yra fruputi ekonomiškesnis nei euro 6, jau neskaitant kad reikia ir adblue pirkti papildomai. O kura ėda daugiau nes reikia nudeginti dpf filtrą.

Paveikslėlis

https://www.transportenvironment.org/pr ... s-research
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7063
Miestas: KLP
Reputacija: +1464
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-22, 09:33 
     
Bachuriux, taip euro 6 ima apie 35-37l pirmus ~50k km, kol issidirba variklis. Po to vidurkis krenta zemiau 30l ir priklausomai nuo vairo svyruoja apie 26-29l.

Saltinis: dirbu imoneje kuri kas met perka po 100-200 nauju Mercedes Actros. Uzdarineju ataskaitas ir matau kiek km nuvaziavo ir kiek kurui isleido. Net seni euro 6 vilkikai nuvaziave po 500k+ km apie 30-32 ima.
  • +1


_________________
A person is smart but people are dumb, panicky dangerous animals.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-10-28, 18:42
Pranešimai: 1554
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-22, 16:17 
     
Arwis rašė:
Bachuriux, taip euro 6 ima apie 35-37l pirmus ~50k km, kol issidirba variklis. Po to vidurkis krenta zemiau 30l ir priklausomai nuo vairo svyruoja apie 26-29l.

Saltinis: dirbu imoneje kuri kas met perka po 100-200 nauju Mercedes Actros. Uzdarineju ataskaitas ir matau kiek km nuvaziavo ir kiek kurui isleido. Net seni euro 6 vilkikai nuvaziave po 500k+ km apie 30-32 ima.

Jeigu jūsų fūros vežioja bulvių tarškučius arba statybines šiltinimo medžiagas tai ir mažiau gali suvalgyti kuro nei tu rašai. Ta prasme jei jos dalinai pakrauto tada taip, bet aš kalbu apie pilnai pakrautą 40t fūrą. Gal ten jūsū kažkurių actrosų atmaina ir yra su nedideliais bet galingais varikliais, parašyk pavadinimus tų actrosų kuruos naudojat ir gamintojo duomenis su kuro sąnaudom ir tt. jūs turit daugiau duomenų šitoje srityje.

Dar va lentelės kurios sako kaiką kitą. https://www.transportenvironment.org/si ... _final.pdf
  • -1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7063
Miestas: KLP
Reputacija: +1464
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-23, 12:28 
     
Idomumo deliai patikrinau kelis sunkvezimius is Italijos i Prancuzija kurie vaziavo, visi ne maziau 23500kg ir 950-1050 pakrautu km. 2 vaziavo per Mont Blanc tuneli(lipo i kalna) vienas per Nice(Italu pietus).

Sunkvezimiai Actros, 330kw viena varomoji asis. Uzkabinti standartiniai tautlineriai.

Net ir dosniai uzmetus elektronine kuro rodmens paklaida, nei vienas nesudegino 300l kuro.

Visu triju sunkvezimiu vidurkis apie 28l/100 pagal ataskaitas.
  • +1


_________________
A person is smart but people are dumb, panicky dangerous animals.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-10-28, 18:42
Pranešimai: 1554
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-23, 14:21 
     
Idomumo deliai pakalbejau apie kuro normas i kurias turi tilpti vairai. Pas mus Euro 6 yra 22+0.4 l/t/100km. Ir taip, vairai telpa i tas kuro normas.

Esme tame kad imones labai ziuri kuro normas. Pvz jei sunkvezimiai vaziuotu 35-37l/100 kaip tu duomenis rodai, vien ant musu parko butu 7-8k eur i diena prarasta. Neretai vilkikai buna varomi i servisa nes per daug kuro degina.
  • +1


_________________
A person is smart but people are dumb, panicky dangerous animals.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-10-28, 18:42
Pranešimai: 1554
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-24, 10:56 
     
Lukasfragas rašė:
Kažkas (R&D) investuoja į ateitį, kažkas į akmens amžių. Spėkit, kurie iš judviejų ateityje laimės šias lenktynes?


Su dujom gali vaizuoti ir vaizuoti dar 100 metu. Tiks tose zonuose, kur nera pakrovimo aiksteliu
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1134
Reputacija: +204
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'