Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 9 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-23, 14:59 
     
Kažkada viename garaže prygydė mane ir įsiūlė padangas azotu užpildyti po keitimo. Tipo žiemą nekris slėgis kai šals, mažiau degalų ims ir t.t.
Tada kainavo nedaug (atrodo +4 lt už ratą) nu ir pabandžiau.
Tai beabejo absoliučiai jokio skirtumo :) net neįsivaizduoju kam tas reikalinga
  • +3




Užsiregistravo: 2009-10-14, 22:16
Pranešimai: 262
Reputacija: +62
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-23, 15:13 
     
Cituoti:
Kadangi padangų su azotu slėgis yra pastovesnis, teoriškai automobilis turėtų sunaudoti mažiau degalų.
Logikos klaidos. Iš tikro visiškai priešingai ir nei teoriškai, nei praktiškai sąnaudos nedidėja, o netgi priešingai mažėja, nes kuo daugiau drėgmės ir deguonies tuo labiau didėja slėgis dėl temperatūros, kuo labiau didėja slėgis tuo lengviau rieda auto, kuo lengviau rieda auto, tuo mažiau kuro reikia deginti, kad kompensuoti pasipriešinimą. Čia su sąlyga kad į vieną auto pučiam N2, į kitą identišką auto paprastą orą, bet į abu auto vienodą pradinį slėgį, vienodos temperatūros dujas. Kitas dalykas per laiką iš tvarkingos padangos pasišalina deguonis ir vandens garai greičiau nei azoto dujos, tai galiausiai jei padangų dažnai nemontuojat, o turit atskirus komplektus žiemai ir vasarai, arba universalias, tai padangose ir taip lieka beveik vien azotas, su keliais % deguonies.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7292
Miestas: KLP
Reputacija: +1537
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-23, 15:36 
     
Badziau ir as tuo azotu pildytis, ir kaip bebutu keista, padangos slegi prarado daug greiciau per kokius 6 bandymus. Tai nusprendziau pusti paprasta ora ir nekreipti demesio. Paprastai puciu tik karta tarp padangu montavimo ir slegis vis dar buna pie 2 atm (su azoti puciau 2 kartus ir buvo apie 1,8-1,9). Draugas pavasari ir rudeni dirba prie padangu montavimo, tai sake, kad azoto pripustos padangos daug dazniau atvaziuoja prisipusti del netekto slegio. Tai nezinau, kiek cia tos tiesios del ilgesnio slegio islaikymo, nors teoriskai turetu buti, nes azoto molekule didesne, bet praktika kazkodel rodo kitaip.
  • 0




Užsiregistravo: 2017-12-15, 23:44
Pranešimai: 89
Reputacija: +63
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-23, 16:07 
     
bahuriux rašė:
Cituoti:
Kadangi padangų su azotu slėgis yra pastovesnis, teoriškai automobilis turėtų sunaudoti mažiau degalų.
Logikos klaidos. Iš tikro visiškai priešingai ir nei teoriškai, nei praktiškai sąnaudos nedidėja, o netgi priešingai mažėja, nes kuo daugiau drėgmės ir deguonies tuo labiau didėja slėgis dėl temperatūros, kuo labiau didėja slėgis tuo lengviau rieda auto, kuo lengviau rieda auto, tuo mažiau kuro reikia deginti, kad kompensuoti pasipriešinimą. Čia su sąlyga kad į vieną auto pučiam N2, į kitą identišką auto paprastą orą, bet į abu auto vienodą pradinį slėgį, vienodos temperatūros dujas. Kitas dalykas per laiką iš tvarkingos padangos pasišalina deguonis ir vandens garai greičiau nei azoto dujos, tai galiausiai jei padangų dažnai nemontuojat, o turit atskirus komplektus žiemai ir vasarai, arba universalias, tai padangose ir taip lieka beveik vien azotas, su keliais % deguonies.

O kodėl turėtų vandens ir deguonies molekulės pasišalinti greičiau už azoto? Dėl didėjančio slėgio ir ekonomijos tai tu teisus, bet kas vyksta su slėgio mažėjimu, oras ir traukiasi labiau. Dėl tos pačios priežasties išsilėtimo indai gamykliškai irgi būna užpildyti azotu.. o realiai kai išeina azotas puti orą ir nesuki sau galvos. Čia kaip sakant kaip žvakė nabašnykui. Pačiam nabašnykui gal padeda gal nepadeda (stengiuosi išsireikšti kaip galima demokratiškiau), bet artimiesiems (auto vairuotojui) nuo to kažkiek lengviau, nes galvoja, kad kažką gero daro..
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2685
Reputacija: +1168
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-23, 16:30 
     
[url]http://www.technologijos.lt/n/technologijos/automobiliai_ir_motociklai/S-43853/straipsnis/Automobilio-padangose--azotas
[/url]
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7292
Miestas: KLP
Reputacija: +1537
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-23, 16:57 
     
Susidaro įspūdis, kad jūs važinėjate į darbą su F1 ...
  • +1




Užsiregistravo: 2015-09-29, 08:01
Pranešimai: 0
Reputacija: -4
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-23, 17:17 
     
gražvydas rašė:
Susidaro įspūdis, kad jūs važinėjate į darbą su F1 ...
Tie "jūs" čia kas tokie, komentatoriai, portalo administracija, straipsnio autoriai, ar dar kasnors kiti? Jei manai, kad komentatoriai visi su azotu važinėjasi, tai skaityk dar kartą komentarus, nu kaikurie pabandė žmonės juk nebrangu buvo patys įsitikino kad nifiga neveikia ir daugiau tuo BS neužsiima. Kodėl nepaeksperimentavus, juk čia tokie ir renkasi žingeidūs ir protaujantys, o ne visiškos mados aukos.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7292
Miestas: KLP
Reputacija: +1537
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-25, 12:34 
     
Prasmes yra tik sporte, ziede, tada galima pakankamai tiksliai prognozuot kiek keisis slegis padangai sylant. Ralyje del to galvos nesuka. Paprastam vazinejimui tiek pat skirtumo kiek is ventilio kamstelio.
  • 0


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.



Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'