Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 24 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-24, 12:26 
     
Galėtų ir pas mus pradėt taikyt tokius dalykus, pradžiai simboliškai. Tarkim, Euro4+ Vilniuj, Gedimino prospekte ir kur nors netoli.

Bandomąjį variantą netgi būtų labai lengva įgyvendint. Parkavimo kontrolieriai galėtų fotografuoti automobilius, priparkuotus Gedimino prospekte ir šalia esančiose centro gatvėse. Sistema automatiškai žinotų, kur gyvena automobilio savininkas, kurį Euro standartą atitinka ir t.t.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2187
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +301
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-24, 12:41 
     
Lietuvoj didelė dalis Euro5 mašinų seniausiai jokių standartų nebeatitinkančios, tai nemanau, kad užteršimo aspektų būtų kokios naudos iš tavo tokio pasiūlymo. Reikia visų pirma, kad tech. apžiūra nebeimtų kyšių ir rimtai pradėtų tikrinti, ar neišpjauti DPF ir katalizatoriai.
  • +2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3387
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +451
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-24, 13:31 
     
Pumper rašė:
Lietuvoj didelė dalis Euro5 mašinų seniausiai jokių standartų nebeatitinkančios, tai nemanau, kad užteršimo aspektų būtų kokios naudos iš tavo tokio pasiūlymo. Reikia visų pirma, kad tech. apžiūra nebeimtų kyšių ir rimtai pradėtų tikrinti, ar neišpjauti DPF ir katalizatoriai.


Todėl ir sakau - "pradžiai" ir "simboliškai". Iš pradžių reiktų parodyt, kad norima realiai spręst problemą realybėje.

TA sugriežtinimas - tik dėl vaizdo. Katalizatorius nuomoja, kad TA praeitų ir paskui vėl išsipjauna. Galbūt ir su dpf'ais kažkas panašaus daroma, kad tik tuo momentu sumažint taršą. Bet realiai - išvažiuoja iš TA ir vėl pradeda teršt. Realios apčiuopiamos naudos lyg ir neduoda.

Mano siūlomas dalykas - tikrinimus daryti ne tik TA metu, bet ir realybėje.

Pradėt nuo mažų dalykų. Pirmiausia uždraudžiam Euro3 centre. Realiai uždraudžiam. Nufotografuoja ar nufilmuoja kas nors Euro3 centre - ir baudžiam. Lyg ir reklamavosi, kad įsigijo 100 ar kiek naujų kamerų, o teksto atpažinimo technologijos pakankamai modernios.
Aišku, toks draudimas paliestų ko gero mažiau nei 5% automobilių(Vilniaus centre šiek tiek naujesnis autoparkas), bet realiai paliestų.

Pradėjus nuo tokių mažų dalykų, jau galima pamatyti trūkumus, juos išspręsti ir tada sistemą išplėsti.

Turint jau tokios patirties, galima bandyt įgyvendint ir platesniu mąstu.

Pavyzdžiui, sistema jau sukurta, o pridėdi papildomas veikimo zonas - nereikalautų didelių investicijų. Ties Vilniaus įvažiavimas pakabini po kamerą, sužymi minimum Euro3 ir prašom - veikia.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2187
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +301
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-24, 13:43 
     
FtBall rašė:
Pumper rašė:
Lietuvoj didelė dalis Euro5 mašinų seniausiai jokių standartų nebeatitinkančios, tai nemanau, kad užteršimo aspektų būtų kokios naudos iš tavo tokio pasiūlymo. Reikia visų pirma, kad tech. apžiūra nebeimtų kyšių ir rimtai pradėtų tikrinti, ar neišpjauti DPF ir katalizatoriai.


Todėl ir sakau - "pradžiai" ir "simboliškai". Iš pradžių reiktų parodyt, kad norima realiai spręst problemą realybėje.

TA sugriežtinimas - tik dėl vaizdo. Katalizatorius nuomoja, kad TA praeitų ir paskui vėl išsipjauna. Galbūt ir su dpf'ais kažkas panašaus daroma, kad tik tuo momentu sumažint taršą. Bet realiai - išvažiuoja iš TA ir vėl pradeda teršt. Realios apčiuopiamos naudos lyg ir neduoda.

Mano siūlomas dalykas - tikrinimus daryti ne tik TA metu, bet ir realybėje.

Pradėt nuo mažų dalykų. Pirmiausia uždraudžiam Euro3 centre. Realiai uždraudžiam. Nufotografuoja ar nufilmuoja kas nors Euro3 centre - ir baudžiam. Lyg ir reklamavosi, kad įsigijo 100 ar kiek naujų kamerų, o teksto atpažinimo technologijos pakankamai modernios.
Aišku, toks draudimas paliestų ko gero mažiau nei 5% automobilių(Vilniaus centre šiek tiek naujesnis autoparkas), bet realiai paliestų.

Pradėjus nuo tokių mažų dalykų, jau galima pamatyti trūkumus, juos išspręsti ir tada sistemą išplėsti.

Turint jau tokios patirties, galima bandyt įgyvendint ir platesniu mąstu.

Pavyzdžiui, sistema jau sukurta, o pridėdi papildomas veikimo zonas - nereikalautų didelių investicijų. Ties Vilniaus įvažiavimas pakabini po kamerą, sužymi minimum Euro3 ir prašom - veikia.



Per daug sudėtinga, geriau uždrauskime vaikiška šampaną.
  • +2




Užsiregistravo: 2017-10-25, 15:00
Pranešimai: 8
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-24, 14:00 
     
O jei jas gyvenu toi vietoi kur draudžiama tai man reikėtų pirkti naują automobilį?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-01-13, 20:54
Pranešimai: 1057
Reputacija: -95
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-24, 14:02 
     
Aš skaitau, kad reikia uždrausti 3 metų ir senesnius dyzelius visoj Lietuvoj, nes po garantijos nėra garantijos, kad jis nebeteršia, gali sugesti, gali būti tiunintas, gali būti išpjautas katalizatorius ir tt. Kaip jums toks siūlymas ar pakankamai logiškas? Manau labai logiškas kas liečia taršą, bet labai kvailas iš ekonominės pusės.

Betkuris naujas automobilis (jo pagaminimas ir pristatymas į pardavimo vietą) net hibridas, net elektromobilis pats savaime yra didžiulė tarša ir žala gamtai, žymiai didesnė nei 20 metų senumo nepakeistas į naują mašiną 1,9 TDI su dūmingumu 0,42% (be DPF filtų ir katalizatorių), kai tech apžiūrų centre leidžiama iki 3%. Gal tada sugriežtinkim TA dūmingumą iki 1%, tas būtu 300% sumažinta tarša dėl kiertūjų dalelių, na pas mus NOx nematuoja tai nėra ką ir komentuoti dėl to.
  • -1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7122
Miestas: KLP
Reputacija: +1479
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-24, 14:02 
     
unytas rašė:
O jei jas gyvenu toi vietoi kur draudžiama tai man reikėtų pirkti naują automobilį?


Tai yra viena iš išimčių, minimų straipsnyje:


Cituoti:
Išimtys bus taikomos vietiniams gyventojams bei verslams, taip pat siuntų pristatymo automobiliams, greitosios pagalbos automobiliams ir šiukšliavežiams.

  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2187
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +301
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-24, 14:12 
     
bahuriux rašė:
Aš skaitau, kad reikia uždrausti 3 metų ir senesnius dyzelius visoj Lietuvoj, nes po garantijos nėra garantijos, kad jis nebeteršia, gali sugesti, gali būti tiunintas, gali būti išpjautas katalizatorius ir tt. Kaip jums toks siūlymas ar pakankamai logiškas? Manau labai logiškas kas liečia taršą, bet labai kvailas iš ekonominės pusės.

Betkuris naujas automobilis (jo pagaminimas ir pristatymas į pardavimo vietą) net hibridas, net elektromobilis pats savaime yra didžiulė tarša ir žala gamtai, žymiai didesnė nei 20 metų senumo nepakeistas į naują mašiną 1,9 TDI su dūmingumu 0,42% (be DPF filtų ir katalizatorių), kai tech apžiūrų centre leidžiama iki 3%. Gal tada sugriežtinkim TA dūmingumą iki 1%, tas būtu 300% sumažinta tarša dėl kiertūjų dalelių, na pas mus NOx nematuoja tai nėra ką ir komentuoti dėl to.



Neatsimenu, kaip vadinasi tas dalykas, bet teko skaityt kažką panašaus į tokią situaciją:

Jei kasmet greičiausias pasaulyje automobilis pradėtų važiuoti maksimaliu greičiu, tai po XX metų, kuris automobilis bus nuvažiavęs toliausiai?

Prieš 50 metų išvažiavęs automobilis važiuoja 100km/h greičiu, tai jis bus nuvažiavęs 43800000km.

Jei po metų pagaminamas automobilis, kuris važiuos 110km/h greičiu, tai jis tokį atstumą nuvažiuos per ~45 metus.

Pritaikant pavyzdį šiai situacijai - po 5 metų automobilį išmest - negerai, nes naujo pagaminimas labai teršia. Bet po 20 metų važiuot senu automobiliu - jau ko gero švariau bus pagamint naują.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2187
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +301
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-24, 14:35 
     
O man dzin, važinėju su savo senu, pačipuotu, 3 litrų dyzeliu su tiesiniu išmetimu ir važinėsiu. Važinėsiu ir kai uždraus į miestą įvažiuot, galėsiu baudas mokėt kiek reikės. Pinigus už baudas atgausiu atsistojęs į darbo biržą ir gaudamas pašalpą, kai tuo tarpu dirbsiu juodai. Pensija man nerūpi, nes vistiek per dieną surūkau du pakelius tabako.

Galiausiai palauksiu, kol už 3k galima bus nusipirkti panaudotą elmobilį ir tą dyzelį išmesiu, nes nusibosta purkštukus restauruot.
  • 0




Užsiregistravo: 2016-04-06, 15:17
Pranešimai: 35
Reputacija: +26
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-24, 15:01 
     
Pilkasis rašė:
O man dzin, važinėju su savo senu, pačipuotu, 3 litrų dyzeliu su tiesiniu išmetimu ir važinėsiu. Važinėsiu ir kai uždraus į miestą įvažiuot, galėsiu baudas mokėt kiek reikės. Pinigus už baudas atgausiu atsistojęs į darbo biržą ir gaudamas pašalpą, kai tuo tarpu dirbsiu juodai. Pensija man nerūpi, nes vistiek per dieną surūkau du pakelius tabako.

Galiausiai palauksiu, kol už 3k galima bus nusipirkti panaudotą elmobilį ir tą dyzelį išmesiu, nes nusibosta purkštukus restauruot.


dėl tokių važiuotojų reikia visuotinio automobilio mokesčio + neduoti TA bei neleisti išregistruoti/įregistruoti TP nesusimokėjus visų baudų.
Su mūsų mentalitetu gražiai neišeina...
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3585
Reputacija: +1050
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-24, 15:17 
     
HardAxe rašė:
Pilkasis rašė:
O man dzin, važinėju su savo senu, pačipuotu, 3 litrų dyzeliu su tiesiniu išmetimu ir važinėsiu. Važinėsiu ir kai uždraus į miestą įvažiuot, galėsiu baudas mokėt kiek reikės. Pinigus už baudas atgausiu atsistojęs į darbo biržą ir gaudamas pašalpą, kai tuo tarpu dirbsiu juodai. Pensija man nerūpi, nes vistiek per dieną surūkau du pakelius tabako.

Galiausiai palauksiu, kol už 3k galima bus nusipirkti panaudotą elmobilį ir tą dyzelį išmesiu, nes nusibosta purkštukus restauruot.


dėl tokių važiuotojų reikia visuotinio automobilio mokesčio + neduoti TA bei neleisti išregistruoti/įregistruoti TP nesusimokėjus visų baudų.
Su mūsų mentalitetu gražiai neišeina...


Aš tikiuosi, kai Pilkasis tiesiog norėjo pašiept dabartinę situaciją.

O neregistravimas nesumokėjus baudų etatinių pažeidėjų, deja, neišgasdins :(
Esu girdėjęs pasakojimų, kad žmonės šimtatūkstantines skolas turi sukaupę ir niekaip nėra nubaudžiami. Jei tie pasakojimai tiesa - tai ko gero reikėtų nuo tokių pažeidėjų ir pradėt.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2187
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +301
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-24, 18:22 
     
HardAxe rašė:
Pilkasis rašė:
O man dzin, važinėju su savo senu, pačipuotu, 3 litrų dyzeliu su tiesiniu išmetimu ir važinėsiu. Važinėsiu ir kai uždraus į miestą įvažiuot, galėsiu baudas mokėt kiek reikės. Pinigus už baudas atgausiu atsistojęs į darbo biržą ir gaudamas pašalpą, kai tuo tarpu dirbsiu juodai. Pensija man nerūpi, nes vistiek per dieną surūkau du pakelius tabako.

Galiausiai palauksiu, kol už 3k galima bus nusipirkti panaudotą elmobilį ir tą dyzelį išmesiu, nes nusibosta purkštukus restauruot.


dėl tokių važiuotojų reikia visuotinio automobilio mokesčio + neduoti TA bei neleisti išregistruoti/įregistruoti TP nesusimokėjus visų baudų.
Su mūsų mentalitetu gražiai neišeina...


Tai nieko, numesiu tą laužą daugiabučių kiemuose, kam man jį išregistruot.

O jei rimtai, tai apie kieno mentalitetą kalbi? Paprastų žmonių ar kapitalistų sėdinčių valdžioje?
Mano komentaras buvo skirtas pabrėžti, kad kuo labiau spaudi ir apkrauni žmones, tuo yra didesnis polinkis priešintis, žmogus finansiškai stipresnis mažiau priešinsis mokesčiams, bet deja daugiau yra silpnesnių, todėl ir atsiranda situacijos kaip mano komentare.

Aš asmeniškai nesutinku su mokesčiais ir draudimais dyzeliams ar aplamai VDV. Šiuo metu nėra alternatyvos pasirinkti transporto, kuris nekeltų daugiau nepatogumų, nei nuosavas automobilis, todėl dauguma paprastų žmonių kes mokesčių naštą. Aš tikiu, kad ši taršos problema pati išsispręs su laiku. Užtenka tik reklamuoti ir gaminti elmobilius ir žmonės savaime pereis prie jų. Aš pereičiau. Kas nenorėtų mažiau judančių detalių turinčio ir mažiau gendančio automobilio? Aš tikrai noriu, bet kol kas negaliu įpirkti.
Kita vertus aš esu automobilių entuziastas ir greičiausiai visada turėsiu papildomai seną antikvariatą, todėl man draudimai kels papildomus nepatogumus mėgautis savo hobiu - vairuoti seną automobilį. Tuo pačiu dabar vyksta baisus visuomenės gąsdinimas tomis išmetamosiomis dujomis, kad po kelių metų išvažiavęs su savo senu aparatu busiu užmėtytas pomidorais, nes neva varau visiem vėžį. Ir čia atsiranda kitas argumentas kodėl baudos yra kvaila. Dauguma mūsų rūko, valgo šlamšta ir neprižiūri savo sveikatos, tai iškyla klausimas kas labiau pakenkia plaučiams ar pasivaikščiojimas miesto gatve ar surūkytas pakelis per dieną.

Aš už švarų pasaulį, bet baudos ir draudimai yra kvaila, kaip perėjom nuo arklių prie mašinų, taip pereisim ir prie elmobilių.
  • +6




Užsiregistravo: 2016-04-06, 15:17
Pranešimai: 35
Reputacija: +26
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-24, 19:02 
     
2 Pilkasis: labai protingos mintys. Pritariu ir pridėsiu paaiškinimą kodėl renkasi valdininkai shortcutus, uzdeda baudą vietoj problemos sprendimo, ogi todėl kad taip paprasčiau. Aš ne prieš valdininkus, bet kovoti su oro tarša tai tikrai ne nuo tokių draudimų, reikia duoti šansą žmogui įsigyti geresnį automobilį. Pas mus Londone ta pati bėda tik 50x didesnė, nėra kuo kvepuoti centre, bet kas belieka žmogeliui kai teslos kaina nuo 80k tai ir perka dyzelius, tiesiog neikanda žmonės švariu mašinų.
  • 0




Užsiregistravo: 2018-03-14, 23:37
Pranešimai: 1
Reputacija: +60
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-24, 23:48 
     
o tame londone taip gerai gyventi kad butu verta tiek kankintis?
  • 0


_________________
Visa problema su pasauliu yra ta, kad kvailiai ir fanatikai visada tokie savimi pasitikintys, o išmintingesni – tokie pilni dvejonių.
Žmogus, kuris sako, kad to padaryti neįmanoma - neturėtų pertraukinėti žmogaus, kuris tai daro.



Užsiregistravo: 2013-02-17, 16:39
Pranešimai: 396
Reputacija: +22
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-25, 11:37 
     
As nesuprantu, kodel mano Peugeot 407 coupe, su 2.7 hdi, turedamas 150 kw, uzmynus dugnais i seskines kalna, neismeta NEI DUMELIO? JOKIO. Tuo tarpu kaip tik koks pasatas panasiu metu ar audi, ar volvo - negali is paskos vaziuot, nuo juodu dumu. Va tokius ir reikia dulkint, kurie kaip seni ikarusai dumina. Vazinetu po miesta policija, ar TA, pamato juoda duma is duslintuvo - TA anulioja. Px man kad TA leidziama iki 3 %. Kodel mano pezas jau trecia TA yra 0.00 %? Galiu lapa parodyt. Reiskia ir kiti gali, nereikia isipjaut FAP ir pas jus nedumins.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-07-22, 17:48
Pranešimai: 588
Miestas: Vilnius
Reputacija: +426
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-25, 13:03 
     
Net su išpjautais visais filtrais nedūmina, jei ECU sureguliuotas ir viskas tvarkinga.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7122
Miestas: KLP
Reputacija: +1479
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-25, 13:22 
     
Finalfour rašė:
As nesuprantu, kodel mano Peugeot 407 coupe, su 2.7 hdi, turedamas 150 kw, uzmynus dugnais i seskines kalna, neismeta NEI DUMELIO? JOKIO. Tuo tarpu kaip tik koks pasatas panasiu metu ar audi, ar volvo - negali is paskos vaziuot, nuo juodu dumu. Va tokius ir reikia dulkint, kurie kaip seni ikarusai dumina. Vazinetu po miesta policija, ar TA, pamato juoda duma is duslintuvo - TA anulioja. Px man kad TA leidziama iki 3 %. Kodel mano pezas jau trecia TA yra 0.00 %? Galiu lapa parodyt. Reiskia ir kiti gali, nereikia isipjaut FAP ir pas jus nedumins.

Na pas mane dyzeliuky buvo viskas kas priklausė (nebent dar olandijoj išpjovė ir sutvarkė, kuo abejoju). Tačiau vistiek, prapūtimus reikėdavo padaryt.. po kelių prapūtimų dūmo nebelieka.. čia bėda ir yra, kai pagrinde važinėjama mieste DPF neišsivalo ir jei nepraputi iš viso užsikemša..
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2557
Reputacija: +1074
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-25, 13:38 
     
DPF ir EGR ne dėl juodų dūmu dedama. Automobilis gali matomų dūmų visai nemesti, tačiau stipriai nuodyti žmones kietosiomis dalelėmis ir NO junginiais.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1142
Reputacija: +645
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-25, 16:27 
     
Evil Goku rašė:
DPF ir EGR ne dėl juodų dūmu dedama. Automobilis gali matomų dūmų visai nemesti, tačiau stipriai nuodyti žmones kietosiomis dalelėmis ir NO junginiais.

Tai suodžiai ir yra kietosios dalelės, gerai sureguliuotas variklis ju išmeta minimaliai, net be dpf, o egr vožtuvas atsakingas už tai kad orą traukiamą į cilindrus praskiesti išmetamosiomis dujomis tam kad nebūtu atliekamo deguonies, kai kuras sudeginamas. Nelieka deguonies, nesusidaro NOx.
Kietūju daleliu kiekį mieste labai gerai sumažina lietus.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7122
Miestas: KLP
Reputacija: +1479
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-25, 16:47 
     
Nelendu ten,kur neišmanau,bet paveiksliukas į temą.:)

Paveikslėlis
  • +2


_________________
Nuomonė apie žmogų, kaip ir apie beveik kiekvieną būtybę, priklauso nuo to, iš kokio atstumo į jį žiūri!


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-08-02, 19:24
Pranešimai: 863
Miestas: Klaipėda
Reputacija: +412
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-26, 10:53 
     
bahuriux rašė:
Tai suodžiai ir yra kietosios dalelės, gerai sureguliuotas variklis ju išmeta minimaliai, net be dpf, o egr vožtuvas atsakingas už tai kad orą traukiamą į cilindrus praskiesti išmetamosiomis dujomis tam kad nebūtu atliekamo deguonies, kai kuras sudeginamas. Nelieka deguonies, nesusidaro NOx.
.


Čia turiu pataisyt kolega, suodžiai tai dažnai yra ne KD, o CO dėl nepilno degimo, o NOx susidaro dėl:

- didelės temp. >1250C, nu šitas atkrenta.
- dėl nevisiško sudegimo, šitas puikiai tinka, ypač jeigu yra deguonies trūkumas.
- dėl kure esančio N.

Kaip matai, NOx vistiek susidarys, nepriklausomai nuo filtrų, nes jie susidaro degimo kamerose. Didelėse kuryklose, pvz elektrinėse yra naudojami low-NOx degikliai, tačiau jie milijonus kainuoja.
  • 0



Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-12-31, 19:09
Pranešimai: 1034
Miestas: Kaunas
Reputacija: +298
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-26, 11:32 
     
Vis dar neskiriat dviejų tipų taršos, viena, kuri žaloja sveikatą, kita, kuri yra šiltnamio dujos.

Jau valdžioje kapitalistų kaip nėra. Psichiniai "paprasti". Ir net nesuprantat, kas yra kapitalistas. Pas mus bent 85%yra kapitalistai. Kapitalistas pagal jus, tai visi, kurie turi daugiau už jus, todėl jie yra blogis, reikia atimti - niekas negali turėti daugiau už jus.

Nėra alternatyvos? Taip, tikrai 3 litrų, be dpf, netvarkingam automobiliui nėra alternatyvos. Na praėkime nuo to - susitvarkyk automobilį. Ne, netinka? Nu tai pirk ne 3 litrų, o 2. Irgi netinka? Imk dviratį, nes per durnas esi ir tau daiktas, yra vienintelis būdas maskuoti savo skystumą.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14263
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2210
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-27, 14:47 
     
immortallt beveik visi čia mes puikiai skiriam kuri tarša yra kuri. Ypač tą taršą kuri kenkia sveikatai eina gerai pamatyti ir užuosti, gerai matosi kai su kokiu netvarkingu dyzeliu užmina gazo, net su apynauju BMW 5 šiandien mačiau nesveiką dūmų kiekį.




vazzy rašė:
bahuriux rašė:
Tai suodžiai ir yra kietosios dalelės, gerai sureguliuotas variklis ju išmeta minimaliai, net be dpf, o egr vožtuvas atsakingas už tai kad orą traukiamą į cilindrus praskiesti išmetamosiomis dujomis tam kad nebūtu atliekamo deguonies, kai kuras sudeginamas. Nelieka deguonies, nesusidaro NOx.
.


Čia turiu pataisyt kolega, suodžiai tai dažnai yra ne KD, o CO dėl nepilno degimo, o NOx susidaro dėl:

- didelės temp. >1250C, nu šitas atkrenta.
- dėl nevisiško sudegimo, šitas puikiai tinka, ypač jeigu yra deguonies trūkumas.
- dėl kure esančio N.

Kaip matai, NOx vistiek susidarys, nepriklausomai nuo filtrų, nes jie susidaro degimo kamerose. Didelėse kuryklose, pvz elektrinėse yra naudojami low-NOx degikliai, tačiau jie milijonus kainuoja.

Kur pabraukiau visiškai nesutinku su tavim, beje ne aš vienas, kietosios dalelės ir yra kietosios dalės, o ne anglies monoksidas. Anglies monoksdas yra dujos, kietos jos negali būti, nes tai nelogiška.

https://www.ucsusa.org/clean-vehicles/v ... el-engines
Cituoti:
Particulate matter or soot is created during the incomplete combustion of diesel fuel. Its composition often includes hundreds of chemical elements, including sulfates, ammonium, nitrates, elemental carbon, condensed organic compounds, and even carcinogenic compounds and heavy metals such as arsenic, selenium, cadmium and zinc.¹ Though just a fraction of the width of a human hair, particulate matter varies in size from coarse particulates (less than 10 microns in diameter) to fine particulates (less than 2.5 microns) to ultrafine particulates (less than 0.1 microns). Ultrafine particulates, which are small enough to penetrate the cells of the lungs, make up 80-95% of diesel soot pollution.

Dar šiaip priminsiu, kas rūkot geriau patylėkit apie dyzelinių variklių taršą, suodžių, dervų ir anglies monoksido jūs gaunat dešimtimis kartų daugiau nei būnant gatvėje, dienos bėgyje.

Dėl NOx, neviskas ką parašei teisinga, jis susidaro, kai yra yra deguonies ir azoto, azoto taip pat gali būti ir pačioj saliarkoj, kai degimas vyksta aukštoj temperatūroj, o tokių temperatūtrų net ir dyzeliniame variklyje yra daugiau nei pakankamai.

Dyzelinio variklio:
suspaudimo pabaiga, 35-40+ bar, 600-700+C.
degimo pabaiga 60-90+ bar, 1400-2200+C
plėtimosi pabaiga 4-5 bar, 700-900C

NOx susidaro mažai, kai yra deguonies trūkumas, todėl ir dedami EGR, kad sumažinti deguonies kiekį, iki tokio kiekio kokio reikia sudeginti tam tikram kiekiui kuro. N2 iš atmosferos su O2 reaguoja neplyginamai silpniau nei kuras su deguonimi. bet teisingai rašai jei kuras nesudega tada yra terpė susidaryti NOx, nes lieka perdaug laisvo deguonies, kuras gali nesudegti, kai jis nekokybiškas, persunkios naftos frakcijos, kai netinkamas įpurškimo kampas ir užsinešę purkštukai neišpurškia kuro kaip smulkaus rūko, bet lašeliais. Jei viskas tvarkinga, bet EGR dirba perdaug agresyviai, tada suamžėja NOx, bet padidėja suodžių, todėl dyzelinio VDV darbas įvairiais rėžimais yra kompromisų krūva.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7122
Miestas: KLP
Reputacija: +1479
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'