Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 8 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-25, 16:15 
     
Jeigu pasakyta ir susitarta, kad vairuotojas stebes kelia, tai tai ir reikejo daryti. Gal ir sunku stebet kelia, o kiemsargiu, ka lengviau dirbti 8 valandas ir darant pertraukeles trumpas? Arba tada reikejo, kad 3 valandas ji dirbtu, 3 kitas zhmogus, kad jai lengviau butu dirbti ir stebeti kelia, manau.
  • +1




Užsiregistravo: 2013-12-03, 16:17
Pranešimai: 1107
Reputacija: -26
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-26, 09:40 
     
Atk rašė:
Jeigu pasakyta ir susitarta, kad vairuotojas stebes kelia, tai tai ir reikejo daryti. Gal ir sunku stebet kelia, o kiemsargiu, ka lengviau dirbti 8 valandas ir darant pertraukeles trumpas? Arba tada reikejo, kad 3 valandas ji dirbtu, 3 kitas zhmogus, kad jai lengviau butu dirbti ir stebeti kelia, manau.

nesamones rasai.
kalti butent inzinieriai su programeriais. visa komanda. tas nekvalifikuotas vairuotojas testavimo metu reikalingas, kad salintu nesklandumus, o ne kad padetu programai vairuot. jis faktiskai net ne vairuotojas, o tik busimas vartotojas. jei programa sutrinka ir sustabdo automobili - tai tada isijungia vairuotojas ir nusprendzia ka daryt. o ne po avarijos fakto. o programeriai su inzinieriais turi galvot kaip salint sita problema - nes stringa autopilotas. o dabar atjunge autopiloto esmine funbkcija "kad sklandiziau veiktu". sodint tokius iskart reikia. kas per nesamone - atjunginet funkcijas - kad sklandziau uber programa darytu avarijas ir uzmusinetu specialiai zmones?. jei dalinai atjunginejamas autopilotas - jei to tikrai reikia - tada ir vairuotojas turi but specialistas-inzinierius - kuris zino ka daro ir prisiima atsakomybe. o ne kazkokie 300 bomzu uz minimuma is birzos su formalia atsakomybe. atseit "testuotojai". jokie jie ne testuotojai - jie testines programos bandytojai. bandomieji triusiai. patys aukos ir dar rizikuoja savo gyvebe automobilyje su nepatikima programa. sitai vairuotojai dar kompensacija turetu but ismokama uz patirta stresa.
dar parasyk kad ir lektuvus testuot bomzu is gatves priima ir tada jie pilnai atsakingi jei koki dangoraizi numus... o lektuvu kurejai cia isvis ne prie ko. juk parasa paime is bomzo - kad atsakingas... ir dangoraizis ne vietoj pastatytas, dar gal biski ir nukrypes nuo projekto - pasvires 2cm buvo, kaip tik ant skridimo trajektorijos papuole. dangoraizio kalte cia vos ne didziausia... va apie tai straipsny teigia :( :( :(
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3203
Reputacija: +69
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-27, 07:27 
     
Tu matyt nesi programaves ir tau viskas paprasta atrodo.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-12-03, 16:17
Pranešimai: 1107
Reputacija: -26
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-27, 09:53 
     
Kalčiausias yra tas, kurio kelyje ir neturėjo būti.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3381
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +444
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-27, 20:30 
     
Pumper rašė:
Kalčiausias yra tas, kurio kelyje ir neturėjo būti.
Tai visgi tikimybiškai turėjo įvykti. Aišku, būtų geriau jei to būtų neįvykę, bet tik tokiais atvejais įmanoma sistemą tobulinti toliau.

Per dieną, patys paprasti mirtingieji turbūt užmuša dešimtimis žmones pervažiuodami perėjose ar pamiškėje, o toks automobilis tik greitkelyje, staiga išdygusį, nutrenkė. Bet tai tik lašas jūroje palyginus, kiek užmuša vairuodami žmonės ir kokias pavojingas situcijas sukeldami greitkeliuose, mieste ir t.t. o kur dar kalbėdami telefonu ar rašydami SMS žinutes.

Man tai nesuprantama, kodėl nutraukė.. Galėtų ir vėl toliau tęsti, kad tobulintų šią sistemą, nes tai yra ateities transportas, taksi. Žinoma, ištaisę klaidas ir geriau paruošę sistemą, taip pat pasodinę prie vairo, ne tokią prastą tarpinę, kuri visą kelią tik į FB ar instagramą spokso žiūrėdama ir varvindama seilę į kitų žmonių vakarienes.

Ir be kita ko, jei ne autonominis automobilis, tai kitas vairuotojas būtų nutrenkęs tą nelaimėlę tokioje situacijoje. Garantas, kad taip staigiai pasirodžiusį nelaimėlį nutrenktų pats žmogus, kuris nespėtų per sekundės dalį pasukti, bet ir tai tik kliūdydamas tą nelaimėlę, kas būtų jai palikęs mažai šansų išgyventi.
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12876
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +198
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-28, 09:39 
     
Atk rašė:
Tu matyt nesi programaves ir tau viskas paprasta atrodo.

uz sudetinguma alga atitinkama mokama
-------------
kionig rašė:
Pumper rašė:
Kalčiausias yra tas, kurio kelyje ir neturėjo būti.
Tai visgi tikimybiškai turėjo įvykti. Aišku, būtų geriau jei to būtų neįvykę, bet tik tokiais atvejais įmanoma sistemą tobulinti toliau.

Per dieną, patys paprasti mirtingieji turbūt užmuša dešimtimis žmones pervažiuodami perėjose ar pamiškėje, o toks automobilis tik greitkelyje, staiga išdygusį, nutrenkė. Bet tai tik lašas jūroje palyginus, kiek užmuša vairuodami žmonės ir kokias pavojingas situcijas sukeldami greitkeliuose, mieste ir t.t. o kur dar kalbėdami telefonu ar rašydami SMS žinutes.

Man tai nesuprantama, kodėl nutraukė.. Galėtų ir vėl toliau tęsti, kad tobulintų šią sistemą, nes tai yra ateities transportas, taksi. Žinoma, ištaisę klaidas ir geriau paruošę sistemą, taip pat pasodinę prie vairo, ne tokią prastą tarpinę, kuri visą kelią tik į FB ar instagramą spokso žiūrėdama ir varvindama seilę į kitų žmonių vakarienes.

Ir be kita ko, jei ne autonominis automobilis, tai kitas vairuotojas būtų nutrenkęs tą nelaimėlę tokioje situacijoje. Garantas, kad taip staigiai pasirodžiusį nelaimėlį nutrenktų pats žmogus, kuris nespėtų per sekundės dalį pasukti, bet ir tai tik kliūdydamas tą nelaimėlę, kas būtų jai palikęs mažai šansų išgyventi.

klausimas ne ka daryt toliau su autonominiais auto, o kas ses kalejiman atsakingos avarijos atveju.
kai vairuotojas uzmusa pestiji - jis yra sodinamas. o kai autopilotas uzmusa pestiji - atsakomybe vienareiksmiskai tenka programuotojui. nebent jis irodys, kad programa buvo panaudota netinkamai. siuo atveju programuotojai numate galimybe atjungt saugu rezima (jau baustina klaida pagal mane, nes tokia programos versija tegalima testuot tik spec trasose) ir kazkas sita programini rezima panaudojo, atjungdamas esmine autopiloto apsaugos funkcija ir dave tokia programa naudotis asmeniui be atitinkamos kvalifikacijos (va sita, kuris tai padare tai iskart sodint reikia). cia maziausiai du pazeidimai is kureju puses.
kaltint vairuotoja cia jau principe, kaip kaltint keleivi - kuris tiesiog buvo tame automobilyje uz kazkoki stebetoja. o ne uz pilnateisi vairuotoja.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3203
Reputacija: +69
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-28, 11:46 
     
Norėjo PM'as pagreitinti testavimo procesą nu ir "pagreitino". Vietoj to, kad iš pradžių normaliai ištestuoti vieną dalį - klaidingus sustojimus greičiausiai vienus paleido su įjungta stabdymo funkcija, kitus iš karto sumetė į sekantį testavimo etapą.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 2996
Reputacija: +381
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'