Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 14 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-04, 15:05 
     
patiko informacija apie bateriju sudieties pokycius. Butu idomiau suzinoti, kaip tai keicia baterijas apskritai, nes pati baterija turi daug charakterstiku.
  • +1



Paskutinį kartą redagavo zet 2018-06-04, 19:57. Iš viso redaguota 2 kartus.

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1138
Reputacija: +206
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-04, 16:43 
     
Straipsnio esme: vokieciu inzinieriai kraipo galvas. Kas kaip kodel- neaisku
  • +6




Užsiregistravo: 2017-12-17, 00:21
Pranešimai: 35
Reputacija: +16
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-05, 09:33 
     
Ką reiškia tokios išvados?

model3 pirkimas yra nerealiai gera kainos/kokybės investicija, su neužkelta kainos marža.

Inžinieriams su juo viskas ok, galvas kraštosi nebent vokiečių vadybininkai.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3667
Reputacija: +1100
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-05, 14:53 
     
Bet toks neinformatyvus tas jūsų straipsnis.
  • +1




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +208
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-05, 15:11 
     
Manau nėra nei vieno model 3 automobilio parduoto už $35,000.
Visi kas perka visada prided priedus, tokius kaip:
Galingesnės baterijos,
Visapusuškas auto pilotas - + $5000
Geresnis salonas/garso sistema
Didesni ratai
Parinkta kitokia spalva
ir tt.

Taip ištikro kaina pakyla iki $50,000
  • 0




Užsiregistravo: 2009-05-16, 03:07
Pranešimai: 907
Reputacija: +113
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-05, 17:24 
     
Laurynas19 rašė:
Manau nėra nei vieno model 3 automobilio parduoto už $35,000.
Visi kas perka visada prided priedus, tokius kaip:
Galingesnės baterijos,
Visapusuškas auto pilotas - + $5000
Geresnis salonas/garso sistema
Didesni ratai
Parinkta kitokia spalva
ir tt.

Taip ištikro kaina pakyla iki $50,000

Tai, kad, net 73 % Amerikiečiu nebenori atuopiloto.. jie manau labiau norėtu geresniu stabdžiu ar valdymo posukiuose, ko tesla pasiulyti negali..
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-04, 08:57
Pranešimai: 821
Reputacija: -394
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-05, 17:26 
     
HardAxe rašė:
Ką reiškia tokios išvados?

model3 pirkimas yra nerealiai gera kainos/kokybės investicija, su neužkelta kainos marža.

Inžinieriams su juo viskas ok, galvas kraštosi nebent vokiečių vadybininkai.

Jo ir stabžiai ahujeniausi pasaulyje :DD Toli teslai iki Vokišku gamintoju kaip BMW ar Mercedes.. ta lektromobili kekvienas gali pagamint, bet gera automobili ne. Tesla turi tik viena privaluma greitas isibėgėjimas.
  • -1




Užsiregistravo: 2009-04-04, 08:57
Pranešimai: 821
Reputacija: -394
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-05, 17:32 
     
manciukaz rašė:
HardAxe rašė:
Ką reiškia tokios išvados?

model3 pirkimas yra nerealiai gera kainos/kokybės investicija, su neužkelta kainos marža.

Inžinieriams su juo viskas ok, galvas kraštosi nebent vokiečių vadybininkai.

Jo ir stabžiai ahujeniausi pasaulyje :DD Toli teslai iki Vokišku gamintoju kaip BMW ar Mercedes.. ta lektromobili kekvienas gali pagamint, bet gera automobili ne. Tesla turi tik viena privaluma greitas isibėgėjimas.


Kuo tau kliūna jų stabdžiai?
  • 0




Užsiregistravo: 2014-10-19, 00:58
Pranešimai: 36
Miestas: Kaunas
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-05, 18:28 
     
Buvo čia kažkoks nepasitenkinimas kilęs dėl stabdžių, tai Tesla pataisė per softo update ir viskas. Tai dabar visi dar kokius 5 metus skalambys nesąmones.
  • +3



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3270
Miestas: Vilnius
Reputacija: +867
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-06, 09:24 
     
Creatium rašė:
Buvo čia kažkoks nepasitenkinimas kilęs dėl stabdžių, tai Tesla pataisė per softo update ir viskas. Tai dabar visi dar kokius 5 metus skalambys nesąmones.


Nesikabinėju, tiesiog smalsu, kaip gali pagerinti stabdžius iš esmės vien per softo update? Ar tai nereiškia tiesiog, kad pačioj pradžioj tas softas buvo visiškai kreivas? (pvz., ABS'as veikdavo neefektyviai ir pan.)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-09-07, 16:59
Pranešimai: 521
Reputacija: +194
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-06, 09:36 
     
Nereikėtų rėkaut nieko nesuprantant apie elektromobilius. Jų stabdžių sistema daug sudėtingesnė, nes stabdant kartu kraunamas akumuliatorius, jei per daug užstabdysi - prarasi energijos, jei bandysi išgaut daug energijos - pailgės stabdymo kelias, tą subalansuoti sudėtinga.
  • +1




Užsiregistravo: 2017-02-21, 09:19
Pranešimai: 42
Reputacija: +32
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-06, 10:20 
     
manciukaz susirink faktus prieš komentuodamas. Tesla model S stabdymas prilygsta 'high-performance sports car at 118 feet ', o manevringumas jos toks, kad važiuodama 55mph gali tiesiog apvažiuot tą kliūti. Tie patys consumer reports taip rašo.

Model X praktiškai neįmanoma apverst.

Model 3 manevringumas dar geresnis nei Model S, su tokiu žemu masės centru kitaip ir būt negali. Neveltui sakė, kad high performance model 3 trasoje bus geresnis už m3. Žinoma, ne su tais pačiais stabdžiais.

O stabdžius pagerino pareguliuodami ABS, prieš tai per daug ratai susirakindavo. Ką pagerino ABS skaičiavimuose tik Tesla gali pasakyt. Ar algoritmą pagerino, ar daugiau proco išskyrė ar dar ką... Bet faktas, kad dabar jokia kita kompanija neatlieka tokių update'ų mašinoms.

Laurynas19, Model 3 dabar net negali gaut bazinės komplektacijos. Pirmi eilėje sumokėję už pribumbasus, nes akivaidu, kad apsimokiau parduot mašiną su 7k kainuojančiu pilnu autopilotu, kurį tik žada įjungt kitais metais nei bazinį modelį kur klausimas kiek dar jie uždirba, jei tik hardware ir surinkimas kainuoja 26k$. O Teslai bapkių reikia kaip oro norit pastatyt gamybos linijas Roadsteriui, sunkvežimiui ir būsimiems Model Y ir Pickup'ui
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-12, 08:17
Pranešimai: 104
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +7
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-06, 14:29 
     
Galonas rašė:
manciukaz susirink faktus prieš komentuodamas. Tesla model S stabdymas prilygsta 'high-performance sports car at 118 feet ', o manevringumas jos toks, kad važiuodama 55mph gali tiesiog apvažiuot tą kliūti. Tie patys consumer reports taip rašo.

....

O stabdžius pagerino pareguliuodami ABS, prieš tai per daug ratai susirakindavo. Ką pagerino ABS skaičiavimuose tik Tesla gali pasakyt. Ar algoritmą pagerino, ar daugiau proco išskyrė ar dar ką... Bet faktas, kad dabar jokia kita kompanija neatlieka tokių update'ų mašinoms,i



Pats susirink faktus prieš komentuodamas. Problema ten buvo su stabdžių paskistymu tarp fizinių stabdžių ir regeneravimo. O ABS ten greičiausiai toks kompas skaičiuoja, kad dabartiniai laikrodžiai galingesni už tą ABS'o kompą. Ir duodu 99% kad tesla pati ABS'o sistemos negamina ir nekuria o naudoja Bosch arba Continental ar kokio nors Denso, Delphi gaminius, kaip ir likę gamintojai.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 467
Reputacija: +184
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 9 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'