Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 19 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-13, 09:57 
     
Tai jie pasirinko tokią taktiką kaip ir aš - būti atsilikusiu nevykeliu.
Skirtumas tik tas, kad aš esu Lukas, o jie Subaru. Reziume. Lukas = Subaru
  • 0




Užsiregistravo: 2011-02-26, 20:30
Pranešimai: 232
Miestas: Riga
Reputacija: +157
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-13, 11:14 
     
Lukasfragas rašė:
Tai jie pasirinko tokią taktiką kaip ir aš - būti atsilikusiu nevykeliu.
Skirtumas tik tas, kad aš esu Lukas, o jie Subaru. Reziume. Lukas = Subaru
Nevisai, jie aišku paaukojo savo "gamtos mylėtojų" vardą. Ta prasme jie pasirinko būti nebankrutavusiais, konkurencingais ir pelningais vietoj to, kad trumpam (kol bankrutuos) pabūtu COOL (šauniais gamtą darbais, o ne žodžiais mylinčiais).




Cituoti:
Ilgainiui, kai nebekils problemų dėl akumuliatorių, o elektriniai varikliai taps patikimi ir efektyvūs, kliūčių patekti į rinką darysis vis mažiau.


Elektromobilių elektriniai varikliai jau yra tobuli, jų NK 95-98+%, nedidelių gabaritų ir svorio ir labai didelės galios, praktiškai neužmušami, nes turi tik viena judančia dalį rotorių pritvirtintą ant dviejų guolių. Visa tai buvo pasiekta kai pradėjo naudoti trijų ir duagiau fazių sinchroninius variklius su neodimio magnetais, yra ir kitų tipų el. variklių, bet tik sinchroniniai turi max NK. Dar jų tobulumas tame, kad jie visada prie betkokių apsukų veikia maksimaliai efektyviai, o kaikurios rūšys netgi turi maksimalią galią prie betkokių apsukų, kas praktiškai panaikina tikrų pavarų dėžių reikalingumą, užtenka tik 1, arba 2 pavarų į priekį ir viskas, nes atbulinės pavaros nereikia, nes el. variklis pats gali susktis atgal. Silpnesni elektromobiliai išvis gali važiuoti tik su reduktoriumi su fiksuotu perdavimo skaičiumi ir tai nesukelia jokių problemų. Ateity manau varikliai bus imontuoti ratuose, jie turėtu būti pakankamai mažo svorio, nereikės nei reduktorių nei pusašių.

Keitikliai (inverteriai) irgi arti tobulumo, gana patikimi, NK ~95+%, visokios regneracijos jau senai išrastos ir gana gerai veikia.

Aumuliatoriai irgi gana tobuli jau, bet vienas dalykas kas neledžia nurašyti VDV, tai akumų kaina. Aš manau, kad laukimo startegijos gali imtis tie gamintojai, kurie turi gerą vardą, taip jie sutaupys daug pinigų. Na palyginimui po dešimt metų mercedes elektromobilis bus vis dar "mersas" ir kainuos kaip "mersas", o naujo startuolio "no name" ir bus nepopuliarus, nebent parodytu stebuklus už priimtiną kainą, bet tada jo pelnas bus minimalus.
Elonas Muskas, juk atskleidė ir dalina nemokamai visiems savo intelektualinę nuosavybę, tai betkuris gamintojas turintis vardą ir neskuba merkti pinigus į kolkas nepelningą sritį, ateis laikas, kai akumai dar atpigs bus dar patikimesni, tada tai jau puls visi per metus ar du pasiūlyti savo elektromobilius.
  • +2


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7235
Miestas: KLP
Reputacija: +1532
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-13, 14:21 
     
Buvo straipsnis apie Mazda, kodėl jie nesiveržia gamint hibirdų / elektromobilių (nors yra pvz mazda 3 hybrid).

Realiai hibridus ir elektromobilius gali įpirkt tik vakarų europa, US/CA + turtingieji. Likęs pasaulis dar pirks benzinu/dyzeliu varomus 2nd hand arba net naujus automobilius dar eilę metų.

Dar viena didelė problema su hibridais yra jų ilgaamžiškumas. Kiek teko domėtis (domėjausi tik Honda hibridais) neįmanoma įsigyt naujų celių nei iš gamintojų nei iš dalių pardavėjų (senesniems hibridams, apie visiškai naujus nieko nežinau), geriausia ką gausi tai yra naudotos celės iš sudaužytų ar kitaip nurašytų automobilių. Jei dalys nėra prieinamos realiai turi max 5-7 metus tarnaujantį automobilį kuris realiai keliaus į laužyna - super ekologija ir ne kitaip.
  • +2


_________________
mindomobile.com | jekkyshomestay.com | bonusway.lt |
paskoluklubas.lt


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-05-26, 13:55
Pranešimai: 1190
Miestas: Curepipe
Reputacija: +263
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-13, 14:46 
     
mch0lic rašė:
Buvo straipsnis apie Mazda, kodėl jie nesiveržia gamint hibirdų / elektromobilių (nors yra pvz mazda 3 hybrid).

Realiai hibridus ir elektromobilius gali įpirkt tik vakarų europa, US/CA + turtingieji. Likęs pasaulis dar pirks benzinu/dyzeliu varomus 2nd hand arba net naujus automobilius dar eilę metų.

Dar viena didelė problema su hibridais yra jų ilgaamžiškumas. Kiek teko domėtis (domėjausi tik Honda hibridais) neįmanoma įsigyt naujų celių nei iš gamintojų nei iš dalių pardavėjų (senesniems hibridams, apie visiškai naujus nieko nežinau), geriausia ką gausi tai yra naudotos celės iš sudaužytų ar kitaip nurašytų automobilių. Jei dalys nėra prieinamos realiai turi max 5-7 metus tarnaujantį automobilį kuris realiai keliaus į laužyna - super ekologija ir ne kitaip.

Jei ir butu tu bateriju pas gamintoja vistiek vargu ar pirktum. Kaip ir dabar, kai sugenda variklis ar pavaru deze, ieskai devetos dalies, nes nauja virsija automobilio kaina. Taip ir su baterijom, neuzilgo turetu prasidetu auksarankiu garaziukuose era, kurie mokes islituoti senas celes ir naujas ilituot. Ju jau dabar yra, bet neuzilgo turetu dar daugiau atsirasti.
  • +2




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1969
Reputacija: +467
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-13, 16:34 
     
Xdmin rašė:
mch0lic rašė:
Buvo straipsnis apie Mazda, kodėl jie nesiveržia gamint hibirdų / elektromobilių (nors yra pvz mazda 3 hybrid).

Realiai hibridus ir elektromobilius gali įpirkt tik vakarų europa, US/CA + turtingieji. Likęs pasaulis dar pirks benzinu/dyzeliu varomus 2nd hand arba net naujus automobilius dar eilę metų.

Dar viena didelė problema su hibridais yra jų ilgaamžiškumas. Kiek teko domėtis (domėjausi tik Honda hibridais) neįmanoma įsigyt naujų celių nei iš gamintojų nei iš dalių pardavėjų (senesniems hibridams, apie visiškai naujus nieko nežinau), geriausia ką gausi tai yra naudotos celės iš sudaužytų ar kitaip nurašytų automobilių. Jei dalys nėra prieinamos realiai turi max 5-7 metus tarnaujantį automobilį kuris realiai keliaus į laužyna - super ekologija ir ne kitaip.

Jei ir butu tu bateriju pas gamintoja vistiek vargu ar pirktum. Kaip ir dabar, kai sugenda variklis ar pavaru deze, ieskai devetos dalies, nes nauja virsija automobilio kaina. Taip ir su baterijom, neuzilgo turetu prasidetu auksarankiu garaziukuose era, kurie mokes islituoti senas celes ir naujas ilituot. Ju jau dabar yra, bet neuzilgo turetu dar daugiau atsirasti.


Yra dalių kurias gali pirkt devėtas nesuktamas galvos, bet neesu girdėjęs, kad kas pirktu devėtas žvakes, akumuliatorius, filtrus ir panašias dalis. Taip pat ir su celėm.

Nereik auksarankių, tai nėra sudėtingas procesas, bet kišt naudotą celę nėra prasmės, tuo labiau net devėtų sunku rast, gali ebay'ui bandyt užgaudyt bet net jei ir rasi neaišku kiek ji tau tarnaus atitarnavus tarkim 3-5 metus. Gamintojai su naujais modeliais keitelioja tiek celių dydžius tiek talpą tiek įtampą. 10 metų hibrida su dabartine situacija gali varyt į metalo laužą arba važinėt su kosminėm degalų sanaudom.

Kai kam gali kilt mintis užsisakyt iš kokio alibaba, bet stipriai siūlyčiau pasiskaitinėt fanų forumus ir suprasit, kad viskas ne taip parasta...
  • 0


_________________
mindomobile.com | jekkyshomestay.com | bonusway.lt |
paskoluklubas.lt


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-05-26, 13:55
Pranešimai: 1190
Miestas: Curepipe
Reputacija: +263
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-13, 17:14 
     
Kaip filtrus, baterijas ir kai kurias kitas dalis, renkiesi pagal kaina/gamintoja, taip ir baterijas gali imti pigiausias kinietiskas, bet gali imti ir originalias Samsung ar Panasonic. Zinoma, buna nestandartiniu dydziu ar itampu baterijos (talpa manau nelabai svarbi), bet jos turejo buti gaminamos masiskai, tikrai turetu buti likuciu, kad ir is Alibaba, ne viskas ka kinai pardavineja yra visiskas slamstas. O 3-5 metai baterijoms nera jau toks mazas laiko tarpas.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1969
Reputacija: +467
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-13, 19:18 
     
bahuriux rašė:
Ateity manau varikliai bus imontuoti ratuose, jie turėtu būti pakankamai mažo svorio, nereikės nei reduktorių nei pusašių.


nemanau, kad kada nors variklis bus montuojamas į ratą.
Išimtis, galbūt, būtų dideliam pravažumui skirti visureigiai, jei tik jiem užtektų variklio galios.
Ratą ir judančius pakabos elementus visada stengiamasi išlaikyti kuo lengvesnius vardan stabilumo.
Motocikluose vien šakių apvertimas duoda teigiamą stabilumo ir valdymo pokyti:
https://www.revzilla.com/common-tread/w ... rted-forks
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3740
Reputacija: +1135
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-14, 19:11 
     
bahuriux rašė:
Nevisai, jie aišku paaukojo savo "gamtos mylėtojų" vardą. Ta prasme jie pasirinko būti nebankrutavusiais, konkurencingais ir pelningais vietoj to, kad trumpam (kol bankrutuos) pabūtu COOL (šauniais gamtą darbais, o ne žodžiais mylinčiais).

Ar čia bandai pasakyti, kad subaru įlipęs į elektromobilių rinką bankrutuotų? Jei taip, tai pagrįsk savo tokį teiginį.

Subaru pakrikštytas "gamtos mylėtojų" vardu todėl, kad jis daugiau-mažiau susitvarko su pravažumu bekelėje (AWD). Ta visa meilė gamtai tik todėl, kad tu įveiki tą gamtą: pervažiuoji per pievą, užkyli į kalną, prasirausi pro dumblyną ir panašiai. Chebra perka senus foresterius vien dėl to, kad "paartų tą gamtą". Iš principo čia kaip prievartauti moterį ir sakyti, kad darai tai iš meilės jai :D

Ir dar vienas bruožas kodėl pats subaru myli gamtą: tai gana patikimi auto, o tai reiškia, kad į servisą važiuoji ne remontuotis, o pasikeisti tepalų :D
  • 0




Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 865
Reputacija: +354
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-14, 19:30 
     
mindaugas.vaitiekūnas rašė:
bahuriux rašė:
Nevisai, jie aišku paaukojo savo "gamtos mylėtojų" vardą. Ta prasme jie pasirinko būti nebankrutavusiais, konkurencingais ir pelningais vietoj to, kad trumpam (kol bankrutuos) pabūtu COOL (šauniais gamtą darbais, o ne žodžiais mylinčiais).

Ar čia bandai pasakyti, kad subaru įlipęs į elektromobilių rinką bankrutuotų? Jei taip, tai pagrįsk savo tokį teiginį.

Subaru pakrikštytas "gamtos mylėtojų" vardu todėl, kad jis daugiau-mažiau susitvarko su pravažumu bekelėje (AWD). Ta visa meilė gamtai tik todėl, kad tu įveiki tą gamtą: pervažiuoji per pievą, užkyli į kalną, prasirausi pro dumblyną ir panašiai. Chebra perka senus foresterius vien dėl to, kad "paartų tą gamtą". Iš principo čia kaip prievartauti moterį ir sakyti, kad darai tai iš meilės jai :D

Ir dar vienas bruožas kodėl pats subaru myli gamtą: tai gana patikimi auto, o tai reiškia, kad į servisą važiuoji ne remontuotis, o pasikeisti tepalų :D

Dėl subaru meilės gamtai, tą ir turėjau galvoj gamtos "pamylejimą", ta prasme iš gamtos darkytojų, taptu gamtą tausojantys, bent iš dalies, jei pradėtu gaminti elektromobilius. O dėl bankroto, tai aišku nebankrutuotu, jei gamintu vieną modelį už didelę kainą kurio niekas nepirktu, bet jei tektu dabar visus subaru padaryti elektriniais, tai tiesus kelias į bankrotą ir tas būtu betkuriam auto gamintojui. Net tesla dar nedirba pelningai.
Dėl subaru patikimumo labai abejoju, nevienas jau keitė užkaltą variklį, ko nepasakyčiau apie normalios kubatūros 1,8+ europinius variklius, gal transmisija ir yra patvari.
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7235
Miestas: KLP
Reputacija: +1532
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-15, 06:53 
     
bahuriux rašė:
Dėl subaru meilės gamtai, tą ir turėjau galvoj gamtos "pamylejimą", ta prasme iš gamtos darkytojų, taptu gamtą tausojantys, bent iš dalies, jei pradėtu gaminti elektromobilius. O dėl bankroto, tai aišku nebankrutuotu, jei gamintu vieną modelį už didelę kainą kurio niekas nepirktu, bet jei tektu dabar visus subaru padaryti elektriniais, tai tiesus kelias į bankrotą ir tas būtu betkuriam auto gamintojui. Net tesla dar nedirba pelningai.
Dėl subaru patikimumo labai abejoju, nevienas jau keitė užkaltą variklį, ko nepasakyčiau apie normalios kubatūros 1,8+ europinius variklius, gal transmisija ir yra patvari.

Aš irgi girdėjęs, kad 2.5l benzai labai lepūs tepalams ir reikia saugoti nuo perkaitinimo. Bet kiti važiuoja po 300k+ ir vargo nemato. Tai čia turbūt viskas priklauso nuo to kokį nupirksi.
Bet kokiu atveju tu į tą kategoriją nepretenduoji: tau tik H6 tinka :D
  • 0




Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 865
Reputacija: +354
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-15, 20:36 
     
mindaugas.vaitiekūnas rašė:
Aš irgi girdėjęs, kad 2.5l benzai labai lepūs tepalams ir reikia saugoti nuo perkaitinimo. Bet kiti važiuoja po 300k+ ir vargo nemato. Tai čia turbūt viskas priklauso nuo to kokį nupirksi.
Bet kokiu atveju tu į tą kategoriją nepretenduoji: tau tik H6 tinka :D

Jei tu apie Hummer H6, tai bent kiek as susidares nuomone apie ji, tai jis ji i metalo lauza priduotu :D Sunkus, gremezdiskas daiktas, kuris dar ir purve uzklimptu nuo savo per didelio svorio.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1969
Reputacija: +467
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-15, 23:42 
     
Šiaip didžiausia elektromobilių rinka ne vakaruose, o Kinijoje. Detalė.

Taip, gali laukti, kaip Nokia laukė. Ko sulaukė Nokia?

300k+ važiuoja ir vargo nemato :D Tesla nuvažiuoja 500k+ ir vargo nemato.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14334
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2262
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-16, 00:10 
     
bahuriux rašė:
Aumuliatoriai irgi gana tobuli jau, bet vienas dalykas kas neledžia nurašyti VDV, tai akumų kaina. Aš manau, kad laukimo startegijos gali imtis tie gamintojai, kurie turi gerą vardą, taip jie sutaupys daug pinigų. .

akumai kolkas visiska nesekme technologiniu poziuriu palyginus su VDV :D atsilieka kazkur minimum 4-5 kartus! savikainoje. jie pardavime atseit "konkuruoja" su VDV tik del mokestiniu politiku. jei "eko" politika pasikeistu - vel iskart i uzmarsti nueitu. akumus is siknos skyles "tempia" tik elektrines pavaros (variklis + valdiklis) ir elektros patogumas naudojime (tereikia kabelio).
as dar nestatyciau ant akumu - galbut isras kokius nors elektra bekontaktiniu budu perduodancius patogius ir pigius kelius.
nebutina juk visa kelia elektrifikuot. galima gabalais. o su akumu pervaziuot tik neelektrifikuoto kelio tarpus. toks kelias automatiskai is dalies sprestu ir visisko autopilotavimo problemas, nes automobilis sektu pagal energijos linija, o ne klaidziotu neaisku kur...
pvz dabar plinta galingesni aitoniminiai elektriniai irankiai, kur vdv analogas sakykim 0,5-3kw segmente. ir plinta pagrinde du variantai. keiciamas akumas. arba vietoj akumo nesiojiesi kuprine, kur yra vdv generatorius (jei reikia uztikrint ilgesni nepertraukiama autonomini veikima elektriniam irankiui). taip pat su tuo generu gali isikraut ir papildomus akumus - jei tingi nesiot ant peciu. pats elektrinis irankis pigesnis uz vdv irankio analoga kaip minimum 2 kartus. taip pat yra labai didelis universalumas elektriniu irankiu pries vdv. nes atsimeta butent visokios sudetingos mechanines transmisijos ir svoris - telieka principe tik variklis ir asis ant kuris gali montuot belenka. taspats bus ir elektromobiliuose (jei vertint be akumo). tiesiog automobiliu gamintojai labiau suvarzyti visokiu debilisku reguliavimu ir vartotoju mastymo inercijos.
--------------------
HardAxe rašė:
nemanau, kad kada nors variklis bus montuojamas į ratą.
Išimtis, galbūt, būtų dideliam pravažumui skirti visureigiai, jei tik jiem užtektų variklio galios.
Ratą ir judančius pakabos elementus visada stengiamasi išlaikyti kuo lengvesnius vardan stabilumo.
Motocikluose vien šakių apvertimas duoda teigiamą stabilumo ir valdymo pokyti:
https://www.revzilla.com/common-tread/w ... rted-forks

cia pas tave mastymo inercija veikia. elektriniai varikliai konstrukciskai ant tiek lengvi, kad juos gali sukist net i padanga. keisis isvis automobilio dizainas is esmes. bus kazkokia deze, kur sedesi. ir su pora varztu galesi prisukt rata kartu su varikliu kur tik nori. ir pajungsi lanksciu laidu ant kokios nors standartines rozetes. va tik tokio mazgo tereikia su elektriniu varikliu. dronuose tas aiskiai matosi. deda daug varikliu su propeleriu. ateis kazkada ir iki automobiliu - nes cia logiska neisvengiamybe. stabilumai sprendziami ir kitais budais. tu vertini pagal tai, ka diktavo VDV. su VDV jis turejo but vienas, vadinas kazkur svorio centre. o dabar svorio centre teliko tik akumas ir pats zmogus. ir principe net akuma galima ismest is automobilio svorio centro. galima pvz ji pakabint ant kokio helio baliono ir tampytis is paskos ant laido :D :D :D :D :D padaryk tu toki finta su tiesiogine VDV pavara :) net ant spec troso - problematiska, atsisukines del sukimo inercijos...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3666
Reputacija: -150
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-16, 00:29 
     
HardAxe rašė:
bahuriux rašė:
Ateity manau varikliai bus imontuoti ratuose, jie turėtu būti pakankamai mažo svorio, nereikės nei reduktorių nei pusašių.


nemanau, kad kada nors variklis bus montuojamas į ratą.
Išimtis, galbūt, būtų dideliam pravažumui skirti visureigiai, jei tik jiem užtektų variklio galios.
Ratą ir judančius pakabos elementus visada stengiamasi išlaikyti kuo lengvesnius vardan stabilumo.
Motocikluose vien šakių apvertimas duoda teigiamą stabilumo ir valdymo pokyti:
https://www.revzilla.com/common-tread/w ... rted-forks


Taip. Kuo ratas lengvesnis tuo geriau dirba pakaba, tuo geresnis ir tikslesnis vairavimas. Pakaba tiksliau atidirba kelio nelygumus. O dideli karjeriniai savivarciai jau dabar turi motorus stebulese, bet su ju greiciais ir apkrovom nera skirtumo ar ten bus 300 ar 350kg.

"elektriniai varikliai konstrukciskai ant tiek lengvi, kad juos gali sukist net i padanga. " - lengvesni uz lengvo lydinio rata? nebesvaik.

"jie pardavime atseit "konkuruoja" su VDV tik del mokestiniu politiku. jei "eko" politika pasikeistu - vel iskart i uzmarsti nueitu. " - nesena Danijos patirtis, kai nutraukus subsidijas tesla pradejo vekt, kad niekas nebeperka. JAV Dzordzijoj nutraukus subsidijas pardavimai krito 80%. :D Uz pilna kaina to elektrotazo nelabai ir nori pirkt ta kibira.
  • 0


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.



Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-16, 00:41 
     
audriusn rašė:
"elektriniai varikliai konstrukciskai ant tiek lengvi, kad juos gali sukist net i padanga. " - lengvesni uz lengvo lydinio rata? nebesvaik.

pamastymui - palygink propelerio dydi ir elektrini varikli, kuris ji pasuka. faktiskai to variklio net nesimato...
ir palygint VDV sistema, kuri suka tokio pacio dydzio propeleri ir isgauna to pacio lygio galinguma... desimtis - simtus kartu sunkesne sistema...
as imu skraidancius aparatus - nes ten svoris siektiek aktualu... :D :D :D
rata galima sukonstruot, taip, kad jam isvis jokio "tipinio" ratlankio nereiketu. ratlankis reikalingas tik su VDV pavaros sistema - kad standziai perduot sukima i padanga... net pacia "tipine" padanga galima ismest is rato su elektrine pavara... o tu cia kazka svaigsti apie rato lengvuma...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3666
Reputacija: -150
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-17, 19:58 
     
Įdomiai suvokiat pilną kainą. Kol moku ne aš, tol viskas gerai. Kinai jau paskaičiavo, kiek jiems tarša kainuoja. Keičia savo energetikos politiką itin sparčiai.

Akumai atsilieka 4x? :D Kodėl ne 40 ar 400, jei jau skaičius iš šiknos trauki.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14334
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2262
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-18, 06:01 
     
immortallt rašė:
Įdomiai suvokiat pilną kainą. Kol moku ne aš, tol viskas gerai. Kinai jau paskaičiavo, kiek jiems tarša kainuoja. Keičia savo energetikos politiką itin sparčiai.

Akumai atsilieka 4x? :D Kodėl ne 40 ar 400, jei jau skaičius iš šiknos trauki.

perskaiciuok pradine kuro savikaina ir elektros savikaina akumuose. taip pat atmesk visokius energetinius mokescius ir itrauk atsipirkimo laikotarpius. nes technologiju savikaina ir yra tikroji verte. mokestine nasta kurui iskraipo tiesiog vertes per dotavima ir tokie buhalteriai kaip tu pradeda nesigaudyt realioj situacijoj :D . cia gal tada tau paaiskes - kodel vis dar degina anglis elektros gamybai arba pvz malkas sildymui :D :D :D
ir tada susikisk savo 40 ar 400 is kur pats ir istraukei :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3666
Reputacija: -150
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-18, 15:45 
     
immortallt rašė:
Šiaip didžiausia elektromobilių rinka ne vakaruose, o Kinijoje. Detalė.

Taip, gali laukti, kaip Nokia laukė. Ko sulaukė Nokia?

300k+ važiuoja ir vargo nemato :D Tesla nuvažiuoja 500k+ ir vargo nemato.


Po 3-5 el. variklių keitimo.

  • 0


_________________
mindomobile.com | jekkyshomestay.com | bonusway.lt |
paskoluklubas.lt


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-05-26, 13:55
Pranešimai: 1190
Miestas: Curepipe
Reputacija: +263
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'