Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 13 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-07-11, 13:09 
     
Net nėra abejonės, kad be išimties VISI autogamintojai sukčiauja su dyzeliniais ir kartais net benzininiais auto, nes tiesiog fizikos dėsniai nebeleidžia įsipaišyti į naujausius taršos reikalavimus ypač kalbu apie CO2, kas praktiškai lygu sudeginto kuro kiekiui, parašo ant popieriaus 30-50% mažesnius skaičius ir tipo įsipaišo, o kad atitiktu tuos skaičius pritempia testo atlikimo būdą prie reikiamų rezultatų, kitaip sąkant bandymo sąlygos būna "suklastotos". Aišku čia kalba pagrinde eina apie kitokią taršą NOx, HC, CO, suodžius ir tt. pažiūrėkit kokie dabar yra reikalavimai https://en.wikipedia.org/wiki/European_ ... _standards paprasčiauisia neberealu.

Automobilių svoris didėja aerodianmika toli gražu negerėja, o Karno dėsnis šiluminiams varikliams tai nepasikeitė, variklių NK jau nebėra kur didinti, nes jau priartėta prie teorinio maksimumo minus trinties nuostuoliai.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 6512
Miestas: KLP
Reputacija: +1156
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-07-11, 20:09 
     
Įdomu, kaip Mazdai sekasi. Kolkas normas atitinka netgi be DPFo ir AdBlue.

Didžioji dyzelio tarša atsiranda dėl to, jog dyzelis su oru būna labai prastai susimaišęs. Degimo metu, dalis kuro dega labai riebiai, kita dalis - labai liesai.

Vienas iš sprendimų - naudoti benzininio variklio metodus, ir dyzelio prisiurbti kartu su oru, kad iki degimo pradžios, dyzelis kuo geriau susimaišytų su oru.



Kas įdomu, ar Mazda realiai atitinka taršos normas daugeliui metų į priekį, ar, kaip dabar madinga, irgi klastoja duomenis.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2058
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +250
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-07-11, 22:31 
     
15min buvo straipsnis (bus turbut ir cia), kad Mazdai ispjove DPF filtra.

O Mazdu tarsa gali buti mazesne, nes jos tiesiog lengvesnes, maziau slamsto prikrauta, maziau svorio - maziau sanaudu - maziau tarsos. Na ir suspaudimo laipsnis mazas.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1726
Reputacija: +329
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-07-11, 22:53 
     
Kažkaip nutilęs reikalas su 6 taktų motorais ir panašiai.. visgi šilumos pavidalu iššvaistoma nemažai energijos.. gal dar prisimins šitą reikalą kai labai bėda bus..
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2214
Reputacija: +941
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-07-12, 11:15 
     
kaži jei į cilindrą įpurkštų ir kažkiek vandens?
Degimo metu lyg ir turėtų padėti konvertuoti temperatūrą į slėgį?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 2649
Reputacija: +696
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-07-12, 11:22 
     
Xdmin rašė:
15min buvo straipsnis (bus turbut ir cia), kad Mazdai ispjove DPF filtra.

O Mazdu tarsa gali buti mazesne, nes jos tiesiog lengvesnes, maziau slamsto prikrauta, maziau svorio - maziau sanaudu - maziau tarsos. Na ir suspaudimo laipsnis mazas.


Mazda rašo:

Cituoti:
Complies with global emissions regulations (Euro6 in Europe and the Post New Long-Term Regulations in Japan), without expensive NOx aftertreatment


Sumaišiau, DPFus turi, bet neturi SCR ir AdBlue.

Jei kalbant apie DPF ir EURO standartus, tai dar yra kur mažint.

https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter
Cituoti:
With an optimal diesel particulate filter (DPF), soot emissions may be decreased to 0.001 g / km or less


Tuo tarpu, dabartinė norma yra 0.005:
https://en.wikipedia.org/wiki/European_ ... _standards


HardAxe rašė:
kaži jei į cilindrą įpurkštų ir kažkiek vandens?
Degimo metu lyg ir turėtų padėti konvertuoti temperatūrą į slėgį?


HCCI varikliuose tokiu tikslu bus laabai liesas mišinys naudojamas ( 1:35, vietoj įprasto, berods, 1:13)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2058
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +250
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-07-12, 21:37 
     
FtBall rašė:
Xdmin rašė:
15min buvo straipsnis (bus turbut ir cia), kad Mazdai ispjove DPF filtra.

O Mazdu tarsa gali buti mazesne, nes jos tiesiog lengvesnes, maziau slamsto prikrauta, maziau svorio - maziau sanaudu - maziau tarsos. Na ir suspaudimo laipsnis mazas.


Mazda rašo:

Cituoti:
Complies with global emissions regulations (Euro6 in Europe and the Post New Long-Term Regulations in Japan), without expensive NOx aftertreatment


Sumaišiau, DPFus turi, bet neturi SCR ir AdBlue.

Jei kalbant apie DPF ir EURO standartus, tai dar yra kur mažint.

https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter
Cituoti:
With an optimal diesel particulate filter (DPF), soot emissions may be decreased to 0.001 g / km or less


Tuo tarpu, dabartinė norma yra 0.005:
https://en.wikipedia.org/wiki/European_ ... _standards


HardAxe rašė:
kaži jei į cilindrą įpurkštų ir kažkiek vandens?
Degimo metu lyg ir turėtų padėti konvertuoti temperatūrą į slėgį?


HCCI varikliuose tokiu tikslu bus laabai liesas mišinys naudojamas ( 1:35, vietoj įprasto, berods, 1:13)

Jūs manim netikėjot aišku, bet tavo pirmoj nuoruodoj štai kas rašoma.

DPF and NOx emissions strategies greatly increased fuel consumption in 2007 model year diesel engines, the addition of DEF fluid has reduced fuel consumption, but fuel consumption is still higher than in pre-emissions engines
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 6512
Miestas: KLP
Reputacija: +1156
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-07-13, 07:15 
     
bahuriux rašė:
Jūs manim netikėjot aišku, bet tavo pirmoj nuoruodoj štai kas rašoma.

DPF and NOx emissions strategies greatly increased fuel consumption in 2007 model year diesel engines, the addition of DEF fluid has reduced fuel consumption, but fuel consumption is still higher than in pre-emissions engines


Na, dėl CO2 manau, kad teisus esat, bet ne šiaip sau deda DPF'us. Kaip ir buvo rašyta, teoriškai NOx emisijas gali sumažinti dar bent jau 5 kartus.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2058
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +250
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-07-14, 00:52 
     
Jeigu jau specialiai pateikia neteisingus skaičius, tuomet turėtų paimti ir kompensuoti visiems pirkėjams pvz 30% mašinos vertės, kokį 20 metų atgal.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-07-18, 20:12
Pranešimai: 367
Reputacija: +14
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-07-14, 17:34 
     
procc rašė:
Jeigu jau specialiai pateikia neteisingus skaičius, tuomet turėtų paimti ir kompensuoti visiems pirkėjams pvz 30% mašinos vertės, kokį 20 metų atgal.
Jei pirktum naują auto su galiojančia garantija kuri ant popieriaus valgo ramiai ir tolygiai važiuojant 90km/h 4l/100km, o realiai 5,5-6+l/100km ir tokių kaip tu butu bent 1000 tai visi kartu bendrom jėgom manau nesunkiai per teismus išsireikalautumėte gana nemažos kompoensacijos už kurą ir padarytą gamtai žalą. O dabar ką perka žmonės auto už 1000-3000-5000 € ir jei nepatinka sąnaudos aišku gali parduoti. Gamintojas gal ir galės kompensuoti 10-20% seno auto vertės, arba konkrečiai tavo sudeginto kuro kainos dalį su šituo auto, bet turėsi įrodyti kad auto 100% techniškai tvarkinga ir samdyti nepriklausomus ekspertus kurie darys objektyvius mokslinius testus, bylinėtis manau neužtektų keletos tokių auto kainos.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 6512
Miestas: KLP
Reputacija: +1156
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-07-14, 19:12 
     
Nieko tu nepeštum iš tokių bylų, nes kuro sąnaudų testai reglamentuoti ES ir visų ES testuotų auto sąnaudos mažesnės nei realios. Pratestuotų tavo tą nusipirktą mašiną tom pačiom laboratorijos sąlygom (išimtas variklis valdomas kompo pagal iš anksto nustatytą programą), gautų tuos pačius duomenis ir mestų lauk tą tavo ieškinį, jei išvis kas nors terliotųsi.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3292
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +366
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-07-14, 21:04 
     
O jei aš nusamdau sertifikuotą laboratoriją su mokslininkais kurie ir dirba tą darbą ir įrodau, kad realios kuro sąnaudos yra 30+%. Aš auto nenaudoju išėmęs variklio ir pastates ant stendo aš ją naudoju keliuose, ten kur ir skirta važinėti ta TP. Dyzelgeitą įrodė, įrodytu ir šitą scamą, bet valdžiai palanku kai nuperkama daugiau kuro, daugiau mokesčių surenka.

Turbūt nesutapimas kad nuo euro ~0-2 ir prasidėjo sąnaudų klastojimas iki to sąnaudos atitikdavo idealiai, tą ką rašė gamintojas taip ir būdavo, net ir mažesnės neretai.

Pirkėjai savo piniginėmis galėtu nubalsuoti kuris gamintojas sukčius kuris ne, tegu bankrutuoja scameriai. Dėja kai nuperkama tiek "miesto visureigių" (suprask nepilnavertiškumo jausmo iškamuoti pirkėjai, nesugebantys įvertinti auto parametrų) net nesitikiu, kad tokią pilietinė akcija išeitu padaryti, per daug buka pilka masė.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 6512
Miestas: KLP
Reputacija: +1156
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'