cia puiki ideja su ekranais. kai automobilis, galintis vaziuot autonomiskai yra naudojamas autonominiam vairavimo rezime - sitai turi labai aiskiai matytis aplinkiniams ir kitiems eismo dalyviams. aisku galbut uztektu ir kokiu nors mirganciu zibureliu, nebutinai ekranai. i KET turetu but itraukta kaip minimum - nes cia naujas eismo dalyviu tipas. galbut net reiketu itaisyt isoreje kokius nors privalomus avarinio atjungimo "stop" mygtukus. jei ten grybaut autopiloto programa prades... cia dar testuot ir testuot viska...
Keistas klausimas - kam išvis tie savavaldžiai? Tiems, kas vakar padaugino ir šiandien negali vairuoti? Apsirūkiusiems ar tiems, kas kurių IQ toks žemas, kad negali išlaikyti vairavimo testo? Invalidams? Visais atvejais tai dabar kainuoja ir ateity kainuos žymiai brangiau už paprastą automobilį, reiškia turi būti labai daug privalumų ir itin naudingas daiktas, kad būtų vertas tų pinigų. Maždaug tokiame lygyje, kaip individualus reaktyvinis lėktuvas - žmonės turi ir naudoja, dažniausiai bizniui. Bet kad visi naudotume reaktyvinius lėktuvus kasdien?.. Taip ir įsivaizduoju savo dviratį, tapusį savavaldžiu ir pabrangusį tris kartus
Keistas klausimas - kam išvis tie savavaldžiai? Tiems, kas vakar padaugino ir šiandien negali vairuoti? Apsirūkiusiems ar tiems, kas kurių IQ toks žemas, kad negali išlaikyti vairavimo testo? Invalidams? Visais atvejais tai dabar kainuoja ir ateity kainuos žymiai brangiau už paprastą automobilį, reiškia turi būti labai daug privalumų ir itin naudingas daiktas, kad būtų vertas tų pinigų. Maždaug tokiame lygyje, kaip individualus reaktyvinis lėktuvas - žmonės turi ir naudoja, dažniausiai bizniui. Bet kad visi naudotume reaktyvinius lėktuvus kasdien?.. Taip ir įsivaizduoju savo dviratį, tapusį savavaldžiu ir pabrangusį tris kartus
Na naujos technologijos visad iš pradžiu brangios, bet ateity jas ištobulinus ir paleidus į masine gamyba manau atsirastu norinčiu isigyti. pvz pensininkai, ar tie patys neigalieji, moterys ir kiti kurie paniškai bijo vairuot..
kiekvieno verslininko svajonė atsisakyti darbuotojų, tokiu atveju technika gali pati dirbti visą parą ir nereikia niekam algų mokėti, be to technika nesukčiauja, nedaro tiek klaidų ir netinginiauja
Keistas klausimas - kam išvis tie savavaldžiai? Tiems, kas vakar padaugino ir šiandien negali vairuoti? Apsirūkiusiems ar tiems, kas kurių IQ toks žemas, kad negali išlaikyti vairavimo testo? Invalidams? Visais atvejais tai dabar kainuoja ir ateity kainuos žymiai brangiau už paprastą automobilį, reiškia turi būti labai daug privalumų ir itin naudingas daiktas, kad būtų vertas tų pinigų. Maždaug tokiame lygyje, kaip individualus reaktyvinis lėktuvas - žmonės turi ir naudoja, dažniausiai bizniui. Bet kad visi naudotume reaktyvinius lėktuvus kasdien?.. Taip ir įsivaizduoju savo dviratį, tapusį savavaldžiu ir pabrangusį tris kartus
reaktyvinis lektuvas jokiu naujoviu neduoda. tik didesni greiti daugiau suvartojamo kuro saskaita. autopilotas automobilyje visai kas kita. cia is esmes nauja funkcija, o ne esamu funkciju pagerinimas. ir ji tikrai nebrangi pagaminimo prasme. tris kartus automobilis del autopiloto neisbrangs. manau ne daugiau 10-15%. o kai sitas komforto priedas bus standartizuotas - manau gal ir 1-2% automobilio kainos gali nebesiekt... tu lygink su panasiais dalykais, o ne su netinkamais pvz kaip reaktyvinis lektuvas. pvz prisiparkavimo sistemos irgi kaip labai primityvus autopilotas. tu net nejauti - kad automobilis zenkliai pabrango - jei ideta sita sistema. ir galiu pasakyt autopiloto funkcija tikrai naudos ne maziau 70-95% automobilio savininku - jei ji bus pakankamai istobulinta. ta rodo bandymai. net specialiai pasamdyti vairuotojai automobiliu su autopilotais testavimui pradeda nebevairuot, o uzsiimt kita veikla - pvz sneket telefonu. vairavimas yra nuobodi veikla. labiau darbas, o ne malonumas.
Ketleris rašė:
kiekvieno verslininko svajonė atsisakyti darbuotojų, tokiu atveju technika gali pati dirbti visą parą ir nereikia niekam algų mokėti, be to technika nesukčiauja, nedaro tiek klaidų ir netinginiauja
autopilotas tera tik automobilio vaziavimo rezimas, o ne visavertiskas darbas su specializuota technika. tikrai nepakeis visko, o ypac versle. pvz kad pakeist autokrautuva sandeliuose - sandeliai turi but is esmes perstatomi su visokiom automatizuotom prekiu linijom. pacios prekes turi but pakuojamos i standartines ar atsparias pakuotes ir tas kainuoja kruvas pinigu. ir vietoj pigiu autokrautuvu vairuotoju ir prekiu surinkeju vistiek reikia samdyt labai brangiai apmokamus specializuotu sistemu remontininkus... ir sugedus tokiam sandeliui - prastova gali but globali. kai "sugedes" vairuotojas ar surinkejas gali nesunkiai pats pasikeist kitu ir nueit susiremontuot i medicinos istaigas ir dar savo saskaita daznai
0
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
Keista kai kyla klausimas dėl pilnai savaeigių auto naudos. Žinoma, kalbant apie ištobulintas technologijas t.y. 10-20 metų laikotarpį, tad:
1) tokie auto niekada nepažeis taisyklių, tai gerai visiems; 2) vairuoti mėgstu, bet yra begalė rutininių dalykų, kurių atsisakyčiau: a) pastatymas neturint garažo name, išlipai ir davei komandą grįžt į aikštelę arba surast artimiausią laisvą vietą kažkur šalia. Vėliau, išssikvieti savo auto iki durų. b) vaikų vežimas į būrelius/mokyklą/etc. - tai gali pilnai atlikti pats automobilis. c) nuovargis itin ilgose kelionėse ar šiaip iki pajūrio nuo Vno - tas 4 valandas turėčiau kuo užsiimti. d) ... 3) alko prevencija. Derinant su alkoblokais tuo veikėjus "tik tris alaus vakar" turėtų saugiai pristatyti namo. O net ir noramliems, kurie nesėda išgėrę, leistų nesijaudint dėl 1 skanaus alaus pietų metu.
Tai tik keli greiti pastebėjimai, kaip čia kažkas rašė, verslas plos čiuptuvais kai galės turėti visą parą dirbančius auto.
Keistas klausimas - kam išvis tie savavaldžiai? Tiems, kas vakar padaugino ir šiandien negali vairuoti? Apsirūkiusiems ar tiems, kas kurių IQ toks žemas, kad negali išlaikyti vairavimo testo? Invalidams? Visais atvejais tai dabar kainuoja ir ateity kainuos žymiai brangiau už paprastą automobilį, reiškia turi būti labai daug privalumų ir itin naudingas daiktas, kad būtų vertas tų pinigų. Maždaug tokiame lygyje, kaip individualus reaktyvinis lėktuvas - žmonės turi ir naudoja, dažniausiai bizniui. Bet kad visi naudotume reaktyvinius lėktuvus kasdien?.. Taip ir įsivaizduoju savo dviratį, tapusį savavaldžiu ir pabrangusį tris kartus
aš manau, kad ateityje tam tikruose keliuose nebus galima pačiam vairuoti, arba savavaldžio automobilio kaina/draudimas bus daug patrauklesnis už galimybę laikytis teises ir vairuoti pačiam. Vairavimas liks kaip koks jodinėjimas - labiau tam tikrų žmonių hobi.
Neteigiu nieko griežtai, bet, manau, judam ta linkme.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 9 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume