Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 8 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-04, 08:52 
     
cia puiki ideja su ekranais. kai automobilis, galintis vaziuot autonomiskai yra naudojamas autonominiam vairavimo rezime - sitai turi labai aiskiai matytis aplinkiniams ir kitiems eismo dalyviams. aisku galbut uztektu ir kokiu nors mirganciu zibureliu, nebutinai ekranai. i KET turetu but itraukta kaip minimum - nes cia naujas eismo dalyviu tipas.
galbut net reiketu itaisyt isoreje kokius nors privalomus avarinio atjungimo "stop" mygtukus. jei ten grybaut autopiloto programa prades... cia dar testuot ir testuot viska...
  • 0




Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3515
Reputacija: -74
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-04, 09:50 
     
Keistas klausimas - kam išvis tie savavaldžiai? Tiems, kas vakar padaugino ir šiandien negali vairuoti? Apsirūkiusiems ar tiems, kas kurių IQ toks žemas, kad negali išlaikyti vairavimo testo? Invalidams? Visais atvejais tai dabar kainuoja ir ateity kainuos žymiai brangiau už paprastą automobilį, reiškia turi būti labai daug privalumų ir itin naudingas daiktas, kad būtų vertas tų pinigų. Maždaug tokiame lygyje, kaip individualus reaktyvinis lėktuvas - žmonės turi ir naudoja, dažniausiai bizniui. Bet kad visi naudotume reaktyvinius lėktuvus kasdien?.. Taip ir įsivaizduoju savo dviratį, tapusį savavaldžiu ir pabrangusį tris kartus :)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-05-03, 13:57
Pranešimai: 385
Reputacija: +11
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-04, 13:36 
     
arduain rašė:
Keistas klausimas - kam išvis tie savavaldžiai? Tiems, kas vakar padaugino ir šiandien negali vairuoti? Apsirūkiusiems ar tiems, kas kurių IQ toks žemas, kad negali išlaikyti vairavimo testo? Invalidams? Visais atvejais tai dabar kainuoja ir ateity kainuos žymiai brangiau už paprastą automobilį, reiškia turi būti labai daug privalumų ir itin naudingas daiktas, kad būtų vertas tų pinigų. Maždaug tokiame lygyje, kaip individualus reaktyvinis lėktuvas - žmonės turi ir naudoja, dažniausiai bizniui. Bet kad visi naudotume reaktyvinius lėktuvus kasdien?.. Taip ir įsivaizduoju savo dviratį, tapusį savavaldžiu ir pabrangusį tris kartus :)

Na naujos technologijos visad iš pradžiu brangios, bet ateity jas ištobulinus ir paleidus į masine gamyba manau atsirastu norinčiu isigyti. pvz pensininkai, ar tie patys neigalieji, moterys ir kiti kurie paniškai bijo vairuot..
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-04, 08:57
Pranešimai: 820
Reputacija: -393
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-04, 16:30 
     
kiekvieno verslininko svajonė atsisakyti darbuotojų, tokiu atveju technika gali pati dirbti visą parą ir nereikia niekam algų mokėti, be to technika nesukčiauja, nedaro tiek klaidų ir netinginiauja
  • 0




Užsiregistravo: 2011-11-23, 20:03
Pranešimai: 422
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-04, 18:38 
     
arduain rašė:
Keistas klausimas - kam išvis tie savavaldžiai? Tiems, kas vakar padaugino ir šiandien negali vairuoti? Apsirūkiusiems ar tiems, kas kurių IQ toks žemas, kad negali išlaikyti vairavimo testo? Invalidams? Visais atvejais tai dabar kainuoja ir ateity kainuos žymiai brangiau už paprastą automobilį, reiškia turi būti labai daug privalumų ir itin naudingas daiktas, kad būtų vertas tų pinigų. Maždaug tokiame lygyje, kaip individualus reaktyvinis lėktuvas - žmonės turi ir naudoja, dažniausiai bizniui. Bet kad visi naudotume reaktyvinius lėktuvus kasdien?.. Taip ir įsivaizduoju savo dviratį, tapusį savavaldžiu ir pabrangusį tris kartus :)

reaktyvinis lektuvas jokiu naujoviu neduoda. tik didesni greiti daugiau suvartojamo kuro saskaita.
autopilotas automobilyje visai kas kita. cia is esmes nauja funkcija, o ne esamu funkciju pagerinimas. ir ji tikrai nebrangi pagaminimo prasme. tris kartus automobilis del autopiloto neisbrangs. manau ne daugiau 10-15%. o kai sitas komforto priedas bus standartizuotas - manau gal ir 1-2% automobilio kainos gali nebesiekt... tu lygink su panasiais dalykais, o ne su netinkamais pvz kaip reaktyvinis lektuvas. pvz prisiparkavimo sistemos irgi kaip labai primityvus autopilotas. tu net nejauti - kad automobilis zenkliai pabrango - jei ideta sita sistema.
ir galiu pasakyt autopiloto funkcija tikrai naudos ne maziau 70-95% automobilio savininku - jei ji bus pakankamai istobulinta. ta rodo bandymai. net specialiai pasamdyti vairuotojai automobiliu su autopilotais testavimui pradeda nebevairuot, o uzsiimt kita veikla - pvz sneket telefonu. vairavimas yra nuobodi veikla. labiau darbas, o ne malonumas.
Ketleris rašė:
kiekvieno verslininko svajonė atsisakyti darbuotojų, tokiu atveju technika gali pati dirbti visą parą ir nereikia niekam algų mokėti, be to technika nesukčiauja, nedaro tiek klaidų ir netinginiauja

autopilotas tera tik automobilio vaziavimo rezimas, o ne visavertiskas darbas su specializuota technika. tikrai nepakeis visko, o ypac versle. pvz kad pakeist autokrautuva sandeliuose - sandeliai turi but is esmes perstatomi su visokiom automatizuotom prekiu linijom. pacios prekes turi but pakuojamos i standartines ar atsparias pakuotes ir tas kainuoja kruvas pinigu. ir vietoj pigiu autokrautuvu vairuotoju ir prekiu surinkeju vistiek reikia samdyt labai brangiai apmokamus specializuotu sistemu remontininkus... ir sugedus tokiam sandeliui - prastova gali but globali. kai "sugedes" vairuotojas ar surinkejas gali nesunkiai pats pasikeist kitu ir nueit susiremontuot i medicinos istaigas :D ir dar savo saskaita daznai :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3515
Reputacija: -74
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-06, 10:55 
     
Keista kai kyla klausimas dėl pilnai savaeigių auto naudos. Žinoma, kalbant apie ištobulintas technologijas t.y. 10-20 metų laikotarpį, tad:

1) tokie auto niekada nepažeis taisyklių, tai gerai visiems;
2) vairuoti mėgstu, bet yra begalė rutininių dalykų, kurių atsisakyčiau:
a) pastatymas neturint garažo name, išlipai ir davei komandą grįžt į aikštelę arba surast artimiausią laisvą vietą kažkur šalia. Vėliau, išssikvieti savo auto iki durų.
b) vaikų vežimas į būrelius/mokyklą/etc. - tai gali pilnai atlikti pats automobilis.
c) nuovargis itin ilgose kelionėse ar šiaip iki pajūrio nuo Vno - tas 4 valandas turėčiau kuo užsiimti.
d) ...
3) alko prevencija. Derinant su alkoblokais tuo veikėjus "tik tris alaus vakar" turėtų saugiai pristatyti namo. O net ir noramliems, kurie nesėda išgėrę, leistų nesijaudint dėl 1 skanaus alaus pietų metu.

Tai tik keli greiti pastebėjimai, kaip čia kažkas rašė, verslas plos čiuptuvais kai galės turėti visą parą dirbančius auto.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-04-13, 19:40
Pranešimai: 1032
Reputacija: +74
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-06, 11:06 
     
arduain rašė:
Keistas klausimas - kam išvis tie savavaldžiai? Tiems, kas vakar padaugino ir šiandien negali vairuoti? Apsirūkiusiems ar tiems, kas kurių IQ toks žemas, kad negali išlaikyti vairavimo testo? Invalidams? Visais atvejais tai dabar kainuoja ir ateity kainuos žymiai brangiau už paprastą automobilį, reiškia turi būti labai daug privalumų ir itin naudingas daiktas, kad būtų vertas tų pinigų. Maždaug tokiame lygyje, kaip individualus reaktyvinis lėktuvas - žmonės turi ir naudoja, dažniausiai bizniui. Bet kad visi naudotume reaktyvinius lėktuvus kasdien?.. Taip ir įsivaizduoju savo dviratį, tapusį savavaldžiu ir pabrangusį tris kartus :)


aš manau, kad ateityje tam tikruose keliuose nebus galima pačiam vairuoti, arba savavaldžio automobilio kaina/draudimas bus daug patrauklesnis už galimybę laikytis teises ir vairuoti pačiam.
Vairavimas liks kaip koks jodinėjimas - labiau tam tikrų žmonių hobi.

Neteigiu nieko griežtai, bet, manau, judam ta linkme.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3651
Reputacija: +1093
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'