Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 19 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-05, 15:00 
     
Koks skirtumas kokia dėžė, kuomet nusėda akumas, jei naudojami "krokodilai"?
O kaip JAV nutempiamos mašinos? Visos tik su keltuvais?
O kaip su kojų sąnariais dviratininkams? Begikams? Ar vaikščioti mėgstantiems? Kaip suprantu, tai jiems nuo 35-45 metų jau sąnariai sutrinami o tie su mechaninėm iki kokių 55 datemps.
Silpnapročio rašliavėlių kratinys šis straipsnelis.
Bent jau kol kas geriausia pavarų dėžė yra CVT.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-03-22, 20:09
Pranešimai: 475
Reputacija: +297
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-05, 15:28 
     
daynewss rašė:
Koks skirtumas kokia dėžė, kuomet nusėda akumas, jei naudojami "krokodilai"?
O kaip JAV nutempiamos mašinos? Visos tik su keltuvais?
O kaip su kojų sąnariais dviratininkams? Begikams? Ar vaikščioti mėgstantiems? Kaip suprantu, tai jiems nuo 35-45 metų jau sąnariai sutrinami o tie su mechaninėm iki kokių 55 datemps.
Silpnapročio rašliavėlių kratinys šis straipsnelis.
Bent jau kol kas geriausia pavarų dėžė yra CVT.


CVT nera tokios patvarios kaip automatai. Ir dazniausiai ju remontas yra brangesnis uz automato remonta. Tai nelabai isivaizduoju, kame cia gerumas tos CVT
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-29, 20:34
Pranešimai: 299
Reputacija: +115
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-05, 15:39 
     
man labiau patinka elektromobiliai, kad tokio dalyko is viso ten nera
  • +3




Užsiregistravo: 2015-01-11, 16:31
Pranešimai: 237
Reputacija: +70
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-05, 16:02 
     
Greičiu dėžės patvarumas ir patogumas priklauso tik nuo gamintojo iškeltos kokybės, kad ir kokia ji bebūtu. :)
  • +3



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-06-17, 17:58
Pranešimai: 146
Reputacija: +75
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-05, 16:37 
     
Robkinai - iš kur tokios žinios? Gal gelėtumėte pavyzdžių? Kiek žinau CVT problema buvo diržai. Iki Prius įgyvendinimo. Tačiau lydekai panorėjus, Toyotai paliepus, tik pyst ir yra. Kai tuo tarpu Šiuolaikinės BMW M dėžės sukurtos taip, kad tarnautų 150-250K priklausomai nuo drožimo, o tada brangus brangus keitimas. Lygiai tas pats su Audi automatais ir t.t. Tiksliai nepamenu, bet ten irgi iki 300k ir amen. Pilnas mobile.de bulkų (man visos Audi bulkos) su kritinėm ridom, nes vosi žino, kad jos lavonai. O CVT gedimų, kai tiek Priusų Lietuvoje, ir jie čia atvažiuoja po 200-300K (išskyrus mikimauzus, nes anie švieži, bet sulamdyti), nelabai girdėt.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-03-22, 20:09
Pranešimai: 475
Reputacija: +297
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-06, 08:31 
     
Man toks klausimas iškilo. CVT dėžės yra paprastesnės ir pigesnės, bet kodėl jos labai lėtai populiarėja. Skaičiau, kad žmonėms jos nepatinka dėl to, kad nėra jausmo kaip persijungia bėgiai, bet nemanau, kad tai ta nepopuliarumo priežastis. Dabar masiškiau CVT dėžes deda tik toyota ir nissan. Važiavau su CHR su CVT, bet kažkokio diskomforto dėl dėžės tikrai nepasijautė.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-02-22, 11:50
Pranešimai: 736
Miestas: Vilnius-Utena
Reputacija: +83
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-06, 09:26 
     
Man protu nesuvokiama, kokiam durniui gali patikti automato bėgio mėtymai? Visi automobilių gamintojai stengiasi tą panaikinti, kad tik to bug'o nebūtų. Koks gali būti diskomfortas nuo įo, kad važiuoji netrukčiodamas? Atsisėdai, joystick'ą pyst ir važiuoji kaip ponas. Nei trukčioja, nei apsukos jaučiasi, kaip geram bmw ar merso automate. Tik tas, kad bėgis vienas. Bet kam tai rūpi.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-03-22, 20:09
Pranešimai: 475
Reputacija: +297
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-06, 10:19 
     
Nerkus rašė:
Man toks klausimas iškilo. CVT dėžės yra paprastesnės ir pigesnės, bet kodėl jos labai lėtai populiarėja. Skaičiau, kad žmonėms jos nepatinka dėl to, kad nėra jausmo kaip persijungia bėgiai, bet nemanau, kad tai ta nepopuliarumo priežastis. Dabar masiškiau CVT dėžes deda tik toyota ir nissan. Važiavau su CHR su CVT, bet kažkokio diskomforto dėl dėžės tikrai nepasijautė.

Kad kaip tik brangios, ypač remontas, plius labai prižiūrėt reikia, nei automatų. Visi japonai mėgsta CVT, tik europiečiams reikia Mechaninių. Honda irgi lyg CVT deda?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:45
Pranešimai: 754
Reputacija: +118
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-06, 12:21 
     
lizunas rašė:
Nerkus rašė:
Man toks klausimas iškilo. CVT dėžės yra paprastesnės ir pigesnės, bet kodėl jos labai lėtai populiarėja. Skaičiau, kad žmonėms jos nepatinka dėl to, kad nėra jausmo kaip persijungia bėgiai, bet nemanau, kad tai ta nepopuliarumo priežastis. Dabar masiškiau CVT dėžes deda tik toyota ir nissan. Važiavau su CHR su CVT, bet kažkokio diskomforto dėl dėžės tikrai nepasijautė.

Kad kaip tik brangios, ypač remontas, plius labai prižiūrėt reikia, nei automatų. Visi japonai mėgsta CVT, tik europiečiams reikia Mechaninių. Honda irgi lyg CVT deda?


Kalbėjau su Toyota vadybininku, tai jis sakė, kad CVT yra paprastesnės ir pigesnės. Aišku vadybininkas nebūtinai viską žino, bet kažkokių didelių bėdų su CVT dėžėmis nebuvo. Nissan buvo sustabdęs prekybą su CVT, bet ten buvo softo klaidos, o ne pačios dėžės. Rusai skundžiasi Kaptur (su K) variatoriais, bet tenai Kaptur tai Dusteris su kitu kėbulu ir neaišku kieno gamybos variatorius. Europoje Captur (su C) eina su dvigubos sankabos automatai. Bendrai Europoje mėgsta dvigubos sankabos automatus, nors tokie dar sudėtingesni už paprastus automatus.
Kažkur esu skaitęs, kad dabar bando kurti variatorius ar softą jiems, kad būtų imituojamas bėgių perjungimas, turbūt ne visiems patinka važiuoti troleibusu.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-02-22, 11:50
Pranešimai: 736
Miestas: Vilnius-Utena
Reputacija: +83
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-06, 12:39 
     
Kad autorius kitą kartą nerašytų neteisybės, tai atsimink šiuos skaičius 50x50, t.y. 50 km. atstumą galima tempti 50km./h. greičiu and N pavaros. Galbūt kai kurie gamintojai nurodo kitus skaičius, bet automobilį su automatine pavarų dėže tikrai galima tempti laikantis šių nurodymų.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2165
Miestas: Kaunas
Reputacija: +585
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-06, 13:46 
     
Lizunai - o kaip prižiūrėti CVT dėžę? Ką ir kur žiūrėti/tikrinti?
  • 0




Užsiregistravo: 2013-03-22, 20:09
Pranešimai: 475
Reputacija: +297
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-06, 17:03 
     
Šiaip įdomus dalykas, kad CVT ne visada yra grynas CVT.

Toyota Multidrive S - Mechaninė(tačiau elektroniškai valdoma) pavarų dėžė su variatoriumi.

Įdomu, ar išvis yra tokių variatorių, kad galėtum važiuot tiek 5km/h, tiek 200km/h?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2182
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +299
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-06, 17:29 
     
Nerkus rašė:
lizunas rašė:
Nerkus rašė:
Man toks klausimas iškilo. CVT dėžės yra paprastesnės ir pigesnės, bet kodėl jos labai lėtai populiarėja. Skaičiau, kad žmonėms jos nepatinka dėl to, kad nėra jausmo kaip persijungia bėgiai, bet nemanau, kad tai ta nepopuliarumo priežastis. Dabar masiškiau CVT dėžes deda tik toyota ir nissan. Važiavau su CHR su CVT, bet kažkokio diskomforto dėl dėžės tikrai nepasijautė.

Kad kaip tik brangios, ypač remontas, plius labai prižiūrėt reikia, nei automatų. Visi japonai mėgsta CVT, tik europiečiams reikia Mechaninių. Honda irgi lyg CVT deda?


Kalbėjau su Toyota vadybininku, tai jis sakė, kad CVT yra paprastesnės ir pigesnės. Aišku vadybininkas nebūtinai viską žino, bet kažkokių didelių bėdų su CVT dėžėmis nebuvo. Nissan buvo sustabdęs prekybą su CVT, bet ten buvo softo klaidos, o ne pačios dėžės. Rusai skundžiasi Kaptur (su K) variatoriais, bet tenai Kaptur tai Dusteris su kitu kėbulu ir neaišku kieno gamybos variatorius. Europoje Captur (su C) eina su dvigubos sankabos automatai. Bendrai Europoje mėgsta dvigubos sankabos automatus, nors tokie dar sudėtingesni už paprastus automatus.
Kažkur esu skaitęs, kad dabar bando kurti variatorius ar softą jiems, kad būtų imituojamas bėgių perjungimas, turbūt ne visiems patinka važiuoti troleibusu.


Bet kažkodėl kai reikia keisti dėžę, žmonės sako, kad jau neapsimoka, nes dideli pinigai, nors dėžė net už mechaninę yra paprastesnė ir realiai turėtų būt pigesnė, nors automobilio kaina su CTV yra aukštesnė nei su mechanine...


daynewss rašė:
Lizunai - o kaip prižiūrėti CVT dėžę? Ką ir kur žiūrėti/tikrinti?

Reikia labai labai laiku pakeisti tepalus. Ne visi žmonės yra linkę laiku keisti greičių dėžių tepalus, ypač mechaninių, tai prisiversti pakeisti CVT laiku...dar kai tepalo kaina nemaža, jei imant su toyota užrašu :)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:45
Pranešimai: 754
Reputacija: +118
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-06, 20:52 
     
Na, tepalus keisti retas lietuvis mėgsta. Ir nesvarbu ar mechaninėj, ar apskritai dėžėj, ar variklyje.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-03-22, 20:09
Pranešimai: 475
Reputacija: +297
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-06, 21:50 
     
Cituoju
Cituoti:
CVT pavarų dėžė (bepakopė transmisija)

Šis mechanizmas jau savaime įdomus, nes iš dalies yra paremtas Leondardo da Vinci‘o idėjomis, kurios, savaime suprantama, kilo anksčiau nei apskritai buvo sukurti automobiliai. Praktiniu požiūriu brangiai kainuoja tokios pavarų dėžės remontas, todėl prieš perkant automobilį su CVT pavarų dėže, verta įsitikinti, ar jam nebus netrukus reikalinga techninė priežiūra. CVT pavarų dėžės be kita ko montuojamos Audi (žymima „Multitronic“), Nissan ir Toyota (žymima „CVT“) automobiliuose.
  • -1




Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:45
Pranešimai: 754
Reputacija: +118
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-06, 22:42 
     
Norėčiu paprieštarauti, kad automatas daugiau ryja uz mechanika. Žmonai nupirkau Nissan pulsar tai net gamintojo puslapyje specifikacijose su tokiu pačiu benzininiu varikliu automatas ryja 0,1 l/100km mažiau už rankini. Kas netingit pažiurekit.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-11-24, 19:19
Pranešimai: 26
Reputacija: +23
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-06, 22:49 
     
CVT dežės negali perduoti didelio sukimo momento. Todėl jos tinkamos silpniems ir lengviems automobiliams, bei motoroleriams. Vien todėl, kad jų veikimo principas paprastesnis, nepadaro jų pigesnėmis. Relios CVT dėžės komplikuotos. Todėl norint jas pagaminti už konkurencingą kainą ir neblogais parametrais reikia daryti kompromisus patikimumo saskaita. Automobilių su CVT nėra daug, todėl beveik nėra naudotų dalių ir mechanikų jas išmanančių. Be to jos nėra/nebuvo patvarios ir rasti gerą naudota yra sunku, tai labai padidina jų kainas.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1142
Reputacija: +645
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-06, 23:23 
     
variatoriai gana neilgaamziai. del sukimo momento - tai perduoda pakankama sukimo momenta - jei dideliu gabaritu variatoriu padaryt. pvz dirzinius variatorius deda i tuos keturracius motociklus - kur bekele draskosi. sukimo momentai ten dideli. ten problema kitame - kad krastiniai rezimai labai greit sudevi variatoriaus dirza. o visi kaip taisykle dugnais pavarinet megsta...
is mechaniniu yra nebutinai dirziniai variatoriai. buna planetinio reduktoriaus tipo. kai ivaro i pleistini skyva (is vidaus) vietoj dirzo (kuris buna is skyvo isores) tokius kaip kuginius diskus. isplecia susilietimo diametra ir keiciasi perdavimo santykis. bet devisi dar greiciau nei dirziniai... nors kompaktiskesne konstrukcija.
as manau vistiek elektrini varikli reguliuot yra geriau. arba galima idet elektrinio tipo variatoriu-sankaba - jei daryt viska ant vienos asies. bet cia stereotipas. del patikimumo reiktu kazkaip dubliuot sistema, kad nustipus elektronikai nebutu iskart avarija :D mechanika paprastai genda palaipsniui - o elektronika stimpaneprognozuotai. pvz kad atskirai ratus suktu individualus elektros varikliai ir butu patikima. aplamai ateitis tikrai elektropavarose - daugiau tiesiog galimybiu valdyt. tos mechanines greiciu dezes seniena - nera cia ko per daug gilintis "kuri deze geresne". visos jos seniena... cia tik laiko klausimas, per kiek persiorientuos automobiliu gamintojai. viska cia nuleme licio akumai.
dar yra hidraulinio tipo variatoriai, kai greitis reguliuojamas pvz skyscio kiekiu. sklende sukioji ir tiek - is esmes dar paprastesni :D bet ten irgi kruvos savu unikaliu problemu... cia rimtoje specifineje technikoje tokie naudojami, kur didele kaina nera labai svarbu.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3319
Reputacija: +62
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Shinigami ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'