Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 63 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-02, 23:34 
     
immortallt rašė:
Matyt Vilniuje negyveni, kad kyla noras dėl laisvų parkingo vietų ginčytis.

Taip, per 5 minutes randu parkingo vietą, kur kainuoja 1-2€ h parkingas, ir kai atvažiuoti 8km trunka 12 minučių. Pusė kelionės laiko - parkingo paieška. Adekvatu :D

Nei statybose nei fabrikuose nenori dirbti, nes didžioji dalis turi kvalifikaciją.

Metro yra tik didžiausiose sostinėse, arba labai praturtėjusiose dėl tam tikrų priežasčių. Bet ne prie tokio gyventojų tankio. Jei pas mus 30% žmonių piko metu perkeltų į autobusus, tai nebūtų jokių kamščių ir iš miegamųjų būtum centre per 20min., vietoje 30-40min dabar mašina, o kartais ir visos valandos.

Esi tipinis lietuvis. Su masina vaziuoti ziauriai nepatogu, nes kamsciuose prasedi daug laiko, parkingas brangus, bet ir tai nera vietu, siulai visiems vaziuoti su VT, kad kitiems butu daugiau vietos gatveje, bet pats to daryti neketini.

Ir kaip tavo galva, sitie draudimai/mokesciai pakeis situacija Vilniuje? Paliks vairavimo teise tik grietinelei?

PS: pats darbo dienomis gyvenu Vilniuje, atvaziuoju iki jo automobiliu, o po miesta keliauju su VT nes taip pigiau ir paprasciau. Parduotuvese visada galima rasti laisvu vietu kai reikia.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1907
Reputacija: +436
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-03, 00:22 
     
Xdmin rašė:
PS: pats darbo dienomis gyvenu Vilniuje, atvaziuoju iki jo automobiliu, o po miesta keliauju su VT nes taip pigiau ir paprasciau. Parduotuvese visada galima rasti laisvu vietu kai reikia.

nes verslas kuris nori isgyvent - pasirupino klientais. ir vietos atrado parkavimui. ir pigiai. isskyrus gal vienetini atveji Palangoje... o kaimieciai, kurie nesugeba issirinkt normalios savivaldos niekam nerupi :D o dabar jie itikinti, kad auto mokestis isspres ten kazka... ir cia vienas ypac sklaidosi... :D :D :D viaduka ar tilta koki viena nepastacius Vilniaus centre galima butu 100% issprest visas parkavimosi problemas ir padaryt nemokamas. bet to niekam nereikia - kas prieina prie viesuju resursu - nes kaimieciai nuo geroves gali tapt nebesukontroliuojami ir pradet kelt kitus klausimus... o cia juk principe trecdalis rinkeju ir vos ne puse biudzeto kasnelis... parazitu rojus :D
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3205
Reputacija: +69
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-03, 08:42 
     
PonasNulis rašė:
Apibendrinus, Alfa, AUDI, VW, FORD... dyzelius, siuolaikinis 6 begiu (rankinis) 1.5-1.6 auto. prie 1000km isskiria apie
200kg CO2 ir apie 200g NO+kietosios daleles.

Oho, visgi kažkaip pavyko* kažką išprovokuoti parašyti, jog yra dvi taršos rūšys: graminė ir miligraminė. T.y. besiskiriančios 1000 kartų.

Reziumė.
Kiek yra sudeginama kuro tiek yra ir jo degimo produktų – nei daugiau, nei mažiau :)
T.y. kiek sudeginsi kuro tiek ir bus išeigos produktų – duotu atveju visi tie produktai yra daugiau ar mažiau taršūs ir yra priskiriami taršai.
Taigi, pagrindinis taršos mažinimo matas yra kuro kiekis, kuris yra sunaudojamas nuvažiuoti, sakykim, 100 km. O galios, kubatūros ir t.t. parametrai jau tėra tik pagalbiniai matai.
Tai ekologine prasme visas prabangesnių, prabangių auto segmentas priklauso tik „kelių gaidelių fermoms“ :) – t.y. ekologiškai nesusipratusiai visuomenės daliai.
Šiaip, nuvykti iš taško A į tašką B pilnai pakaktų auto su, sakykim, 25 kW motoriuku ir sveriančiu 300 - 400 kg ir 100 km naudojančiu 2 - 2,5 litro kuro.

*Hmm... na, kai komentare parašai atvirą absurdą tai gal kartais net koks nesusipratėlis (tai taikoma ne PN) nusipurto ir pagalvoja, kad čia kažkas ne taip. Nors nemažai tų, kurių interesai ribojasi „alus + tv“ ir vėl trauks sau įprastą dainelę ir minteles įprastąja vagele tekins :)

P.s.
Na, ir čia gal kiek įdomesnis yra pikantiškasis klausimas: tai kodėl ant bangos yra ėdimas 1000 kartų mažesnės blogybės?
Na, pajamė didieji naftos imortaliai už konkolų ES biurokratus kartu su visa jos auto pramone. Na, pritempė juos prie žemės.
Na, juk, jei visą transportą pervesti ant benzino - tai naftos tada gal reiktų siurbti (ir parduoti) kokius 2 - 4 kartus daugiau nei dabar.
Na, naftos imortaliai juk supranta, jog gešeftas yra didesnis kai jis yra daromas tik iš vienos naftos frakcijos, o ne iš dviejų (t.y. padidėjusiam benzininiam autoparkui aptarnauti reiktų ir kažkiek kartų daugiau naftos – ir kuo ta frakcijos dalis yra mažesnė visoje naftos struktūroje, tuo naftos pardavėjams tai yra naudingiau).
Na, kažkur padebesiuose esantys naftos imortaliai patrotina menkuosius imortalius esančius prie žemės ir pastarieji jau garsiai rėkia, jog 1/1000 labai kenkia jų sveikatai, o ir juodas dūmelis labai jau nefasonas :) prie jų „kaimo galvose“.
Na, ir sukasi tada negirgždėdami Didieji Grįžulo Ratai - dokit tautai benzinkas ir prakeikit dyzelius :)
  • -2


_________________
Jums įdomu kaip yra, man įdomu kaip bus



Užsiregistravo: 2008-03-20, 19:43
Pranešimai: 1165
Reputacija: -87
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-03, 14:09 
     
svetys rašė:
Oho, visgi kažkaip pavyko* kažką išprovokuoti parašyti, jog yra dvi taršos rūšys: graminė ir miligraminė. T.y. besiskiriančios 1000 kartų.
svetys rašė:
T.y. kiek sudeginsi kuro tiek ir bus išeigos produktų – duotu atveju visi tie produktai yra daugiau ar mažiau taršūs ir yra priskiriami taršai.
svetys rašė:
Reziumė.
Kiek yra sudeginama kuro tiek yra ir jo degimo produktų – nei daugiau, nei mažiau :)
svetys rašė:
Na, ir čia gal kiek įdomesnis yra pikantiškasis klausimas: tai kodėl ant bangos yra ėdimas 1000 kartų mažesnės blogybės?
Turi įrodymų, jog visi COx, NOx yra vienodai kenksmingi pagal svorį ar tebūnie, tūrį?
Visų pirma ne visi naujų automobilių savininkai išsipjovė katalizatorius ir kietųjų dalelių filtrus. Todėl tą patį sudeginęs nebūtinai išmesi tokį pat kiekį teršalų. O einant dar giliau, sudegus susidaro ne vienintelis degimo produktas. Labai jau švelniai paties pasakyta "daugiau ar mažiau" kenksmingi. Vieni tik didina šiltnamio efektą, kiti gresia lėtinėmis ligomis, nuo dar kitų uždaroje patalpoje užsilenksi per keliolika minučių. O jų išmetimo proporcijos priklauso nuo mišinio, degimo temperatūros ir naujuose auto, šie dalykai sekami kur kas geriau.

svetys rašė:
Na, pajamė didieji naftos imortaliai už konkolų ES biurokratus kartu su visa jos auto pramone. Na, pritempė juos prie žemės.
Na, juk, jei visą transportą pervesti ant benzino - tai naftos tada gal reiktų siurbti (ir parduoti) kokius 2 - 4 kartus daugiau nei dabar.

O čia jau žanro klasika. Kai nebėra ką pasakyt, tada kalti magnatai, iliuminačiai, masonai, žydai ir pastaruoju metu kiek rečiau driežažmogiai.
Naftos magnatai bet kuriuo momentu gali susitarti ir siurbti daugiau arba mažiau, kaip tik jiems patinka, absoliučiai nekreipdami dėmesio į kas kiek dyzelio perka ar kas dar vieną nesąmoningą sąmokslo teoriją sugalvojo. Paskutiniai 5 metai tą įrodė. Kai norėjo siurbti kiek širdis norėjo ir pajėgumai leido - užpylė rinką tokiu kiekiu, kad nebuvo kur dėti. Kai nusprendė, jog geriau mažiau siurbti ir pakelti kainas - pakėlė, nors dar nebuvo jokio dyzelio ribojimo.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-05-05, 16:52
Pranešimai: 503
Miestas: Kaunas
Reputacija: +85
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-03, 14:50 
     
svetys rašė:
Taigi, pagrindinis taršos mažinimo matas yra kuro kiekis, kuris yra sunaudojamas nuvažiuoti, sakykim, 100 km. O galios, kubatūros ir t.t. parametrai jau tėra tik pagalbiniai matai.
Tai ekologine prasme visas prabangesnių, prabangių auto segmentas priklauso tik „kelių gaidelių fermoms“ :) – t.y. ekologiškai nesusipratusiai visuomenės daliai.


ne ne ir dar kartą ne.. visiškai trumparegiškas požiūris.

Skirtingi gamintojai skirtingus purkštukus naudoja nuo kurių skiriasi ir NOx koncentracija, vieni naudoja Low-Nox degiklius, kiti ne. Pas vienus geresnis kietųjų dalelių filtras, pas kitus blogesnis, dar pridėkim katalizatorių ir t.t.

pvz BMW 7 klasės sedanas su 3.0 l. dyzeliu išmeta 0.06 g/km NOx, o 2017 metų Nissan Qashqai su 1.2 litro benzinu 1g/km. NOx, nors dyzelis daug taršesnis už benzą, ir BMW benzininių duomenys gerokai geresni. tačiau BMW moka kurą degint, o Nissan ne, kaip daugiau paaiškinti 20 kartų esantį skirtumą, reik žiūrėt kokią ten technologiją naudoja abi mašinos tačiau faktas, kad skirtingą, nes esant tam pačiam kurui skirtumas tiesiog milžiniškas.
  • +2



Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-12-31, 19:09
Pranešimai: 1032
Miestas: Kaunas
Reputacija: +293
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-03, 15:50 
     
PonasNulis rašė:
immortallt rašė:
Vilniuje pilna parkavimosi vietų? :D Rimtai? Senamiestį kaskart bent 5 minutes suku ratus, kur pasiparkuoti.
Ir kas iš to išsilavinimo, jei pagal jį nesugeba dirbti?
Pas mus statybose ir gamyklose dirbti nenori. Ir negausim tokių rezultatų, nes tu nelabai supranti, apie ką kalbi. Jei gautume tokius rezultatus, pas mus nebūtų 25 metus buvę problemų su itin mažai uždirbančiais.

Ir ginčykitės kiek nori, Lietuvoje automobilių daugiau nei beveik bet kur kitur Europoje.


Kam tu taip kategoriskai be irodymu komentuoji? Y diskusijas del park vietu ir issilavinimo as nesileisiu, nes nezadu kelti tau rasytiniu saltiniu ir analiziu.
O stai del auto, suklydai, perziurek EU ataskaita:
https://www.acea.be/uploads/statistic_d ... e_2017.pdf

2015 (senokos naujienos bet tik tai teradau) privaciu auto LT buvo 431auto, kai tuo tarpu lyderis buvo Liuksemburgas su 661auto 1000ciui gyventoju, taigi LT yra lyderis tik auto parko senume.


Keista statistika, kur Lietuvije 2013 metais tik 62 automobiliai/1000 gyventojų? Kažkokai klaida ten.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2164
Miestas: Kaunas
Reputacija: +585
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-04, 00:11 
     
1. Šeimoje turime 1 automobilį, kuriuo dažniausiai neturėjome. Turėjau metus laiką antrą (tėvai atidavė seną trantą nubaigti, nes už jį mokėjo tiek pat, kiek už nevažiuojantį), tai surūdijo kiaurai ir atidaviau į sąvartyną.
2. Parduotuvių aikštelėse vietos parkuotis yra? :D Tikrai taip, parduotuvių aikštelėse ten, kur parkingas apmokestintas. Nu nebandyk nusukti kalbos. Parkingas mokamas ne parduotuvių aikštelėse.

Dėl statistikos, jinai greičiausiai kitaip renkama. Bet elementariai pasižiūri draustų automobilių skaičių ir matai, kad nesutampa skaičiai. O ką jau kalbėti apie pasiskirstymą pagal kuro tipą.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14231
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2181
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-05, 07:52 
     
vazzy rašė:
1. anglies svoris yra 12 g/mol, o ne 12g, ar 12 kg. https://lt.wikipedia.org/wiki/Molis_(vienetas)
2. kilometras yra atskaitos taškas, kaip laikas bėgime, gi ne laiką nubėgam, o atstumą, tačiau greitis skaičiuojamas m/s, taip ir tarša skaičiuojama gramais per kilometrą.
3. pabandyk beorėje erdvėje uždegti degtuką ir pamatysi rezultatą, neveltui degimą fizikai vadina kita sąvoką - oksidacija.
4. nes CO2 nėra tarša Per Se, nuo jos mum nei geriau bus nei blogiau, juo neapsinuodysi, tačiau jis skatina šiltnamio efektą.
5. žiūrėti 4 punktą.
6. nesuprantu kodėl į diskusija įvėlei kietąsias daleles, jų dydis paprastai būna mikronais, tačiau jos tuo ir įpatingos, kad būdamos tokios mažos ardo mūsų vidinius audinius, nes praeina pro kvėpavimo takus ir užstrinka plaučiuose.
gi buvo kita istorija kaip Kaune kriaukles gamino ir daug kietųjų dalelių išskyrė gaminimo procesas, tai vienas greit mirė nuo plaučių suirimo, kitą lyg pavyko išgelbėt kol kas, nors tų dalelių manau nei gramo negavo nei vienas.
http://kaunas.kasvyksta.lt/2018/07/28/m ... s-vadovui/

1. Na, su humoru ir ironija jum ne kažkas :)
2. Reiškia stovėdamas galiu birbinti auto nors ir visą dieną, o tarša bus nulinė, bo nuvažiuosiu 0 km :)
Kai fizika (cheminės reakcijos...) yra maišomos su kilometrais – tai gaunasi tik kaip nori pakreipiamas bulvarinis marmalas :)
3. Žr. 1 punktą.
4. Na, tai ne vienas bandė įrodyti kai žiemą užsidaręs garaže šildėsi užvedęs auto – ir, deja, tokie atvejai paprastai baigėsi kryželiais kapinėse.
+
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0 ... 0%B8%D0%B5
Nors jei tai buvo kontrironija – tai visai neblogai gavosi :)
Nors čia ir vėl užsimiršau – juk stovintis auto tai neteršia :)
6. Žr. ankstesnį mano komentarą

---- ---
Ir jei už pikantiško paieškoti vėl pikantiško.
Yra įdomus mechanizmas kaip ir kodėl padebesiniai naftos imortaliai nusprendė, kad dusins dyzelinius, o ne benzininius automobilius. Ir ar darydami tą sprendimą jie vadovavosi logika, ekonominiais, finansiniais sumetimais ar pvz. prie to pripynė ir imortalines emocijas. .....

O kaip būtų buvę paralelinėj tikrovėj, jei būtų dusinami ne dyzeliniai, bet benzininiai automobiliai?
Ko gero, menkieji imortaliai su tokiu pačiu įkarščiu ėstų ir benzinkas?
...........
......

P.s.
Ir ką, pavyzdžiui, tokiose vietose galėtų nuveikti Žemės Prezidento institucija viewtopic.php?p=513265#wrapheader ?
.......
  • 0


_________________
Jums įdomu kaip yra, man įdomu kaip bus



Užsiregistravo: 2008-03-20, 19:43
Pranešimai: 1165
Reputacija: -87
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-06, 09:53 
     
sigun rašė:
Turi įrodymų, jog visi COx, NOx yra vienodai kenksmingi pagal svorį ar tebūnie, tūrį?
Visų pirma ne visi naujų automobilių savininkai išsipjovė katalizatorius ir kietųjų dalelių filtrus. Todėl tą patį sudeginęs nebūtinai išmesi tokį pat kiekį teršalų. O einant dar giliau, sudegus susidaro ne vienintelis degimo produktas. Labai jau švelniai paties pasakyta "daugiau ar mažiau" kenksmingi. Vieni tik didina šiltnamio efektą, kiti gresia lėtinėmis ligomis, nuo dar kitų uždaroje patalpoje užsilenksi per keliolika minučių. O jų išmetimo proporcijos priklauso nuo mišinio, degimo temperatūros ir naujuose auto, šie dalykai sekami kur kas geriau.

Atleiskite, bet tai yra ir sau prieštaraujanti bulvarinė (neargumentuota) mišrainė, kurią tingėsiu komentuoti.
sigun rašė:
Naftos magnatai bet kuriuo momentu gali susitarti ir siurbti daugiau arba mažiau, kaip tik jiems patinka, absoliučiai nekreipdami dėmesio į kas kiek dyzelio perka

Hmm... tai pasaulio verslai gali laisvai padidinti įvairiausių prekių gamybą dešimtimis ar šimtais kartų.
Bet vargu ar jie sugebėtų kiekvienam Žemės gyventojui įsiūlyti pvz. po didelį kibirą mobilių telefonų.

Atleiskite, bet besistengdami diskusijoje žūtbūt nugalėti - statote savo gebėjimus argumentuoti į smarkokai apgailėtiną padėtį.

Na, o naftos imortaliu atveju, jie rado „puikų“ sprendimą. T.y. jie sugebėjo rasti sprendimą kaip pakelti 2-3 kartus žaliavos poreikį, nedidinant bendro pagaminamo kuro kiekio (kuris ir atitinka paklausos kiekį).

....
  • 0


_________________
Jums įdomu kaip yra, man įdomu kaip bus



Užsiregistravo: 2008-03-20, 19:43
Pranešimai: 1165
Reputacija: -87
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-07, 08:57 
     
vazzy rašė:
svetys rašė:
Taigi, pagrindinis taršos mažinimo matas yra kuro kiekis, kuris yra sunaudojamas nuvažiuoti, sakykim, 100 km. O galios, kubatūros ir t.t. parametrai jau tėra tik pagalbiniai matai.
Tai ekologine prasme visas prabangesnių, prabangių auto segmentas priklauso tik „kelių gaidelių fermoms“ :) – t.y. ekologiškai nesusipratusiai visuomenės daliai.


ne ne ir dar kartą ne.. visiškai trumparegiškas požiūris.

Skirtingi gamintojai skirtingus purkštukus naudoja nuo kurių skiriasi ir NOx koncentracija, vieni naudoja Low-Nox degiklius, kiti ne. Pas vienus geresnis kietųjų dalelių filtras, pas kitus blogesnis, dar pridėkim katalizatorių ir t.t.

pvz BMW 7 klasės sedanas su 3.0 l. dyzeliu išmeta 0.06 g/km NOx, o 2017 metų Nissan Qashqai su 1.2 litro benzinu 1g/km. NOx, nors dyzelis daug taršesnis už benzą, ir BMW benzininių duomenys gerokai geresni. tačiau BMW moka kurą degint, o Nissan ne, kaip daugiau paaiškinti 20 kartų esantį skirtumą, reik žiūrėt kokią ten technologiją naudoja abi mašinos tačiau faktas, kad skirtingą, nes esant tam pačiam kurui skirtumas tiesiog milžiniškas.

Kažkodėl maniau, jog pats su fizika kažkiek bendraujate, o pasirodo, kad ne.

- Sakyčiau aksioma yra tai, jog tiek visi kurą, tiek visi atmosferos orą sudarantys atomai, kurie perėjo per variklio darbinį procesą - iki paskutinio atomo išeina ir per išmetimo vamzdį. Ir visiškos smulkmenos yra tame ar jie kažkurį laiką dar buvo užstrigę katalizatoriuose, civilizatoriuose, filtruose ir t.t. be galo.

- Nelendant į smulkmenines situacijas galima benzino ir dizelino 1 litro kuro atomų kiekį ir jų specifikacijas laikyti konstanta. Taigi, ir po „o stebuklingojo degimo proceso“ per kaminą išeina ta pati konstanta (tas pats atomų kiekis ir tos pačios jų specifikacijos).
+ lygiai tas pats vyksta ir su atmosferos oru patekusiu į...

- Vidaus degimo variklis nėra branduolinė jėgainė. Ir joje nė vienas C, N, O, P, Z, T atomas nevirsta pakalnutėmis :) , niekur mistiškai nedingsta, nereinkarnuojasi į kažką kitą ir pan.

- Daugų daugiausiai ką visi filtrai, katalizatoriai, purkštukai ar siurbtukai ir t.t. gali padaryti – tai kažkuriuos atomus įkomponuoti į kitokius cheminius junginius, nei buvo prieš tai.

- Na, ir arkliui yra aišku, jog jei visus kuro degimo išeigos produktus paversti vien: auksu, ar vandeniu, ar deguonimi, ar juos mistiniu būdu teleportuoti į gretimą galaktiką ir t.t. – vis tiek tai darytų įtaką Žemės įprastajai ekologinei pusiausvyrai...

- Taigi, vaizdžiai: visada kiekvienas sudegęs 1 litras kuro išskiria beveik 4 litrus teršalų/šalutinių produktų (+ x kiekį šilumos, kurios tik dalis yra paverčiama naudingu mechaniniu darbu).

- Jau net neskaičiuojant, jog daugiau kuro suvartojantis (didesnis) auto daugiau pritrina kietų dalelių iš stabdžių, sankabų, padangų dilimo procesų, didesniam auto reikia didesnio parkavimo ploto ir t.t. ir t.t.

- Taigi, ir vėl gaunasi, kad mažiau teršia tik tas automobilis, kuris naudoja mažiau kuro ir yra mažesnis...

- .................
  • 0


_________________
Jums įdomu kaip yra, man įdomu kaip bus



Užsiregistravo: 2008-03-20, 19:43
Pranešimai: 1165
Reputacija: -87
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-07, 10:31 
     
svetys rašė:
vazzy rašė:
svetys rašė:
Taigi, pagrindinis taršos mažinimo matas yra kuro kiekis, kuris yra sunaudojamas nuvažiuoti, sakykim, 100 km. O galios, kubatūros ir t.t. parametrai jau tėra tik pagalbiniai matai.
Tai ekologine prasme visas prabangesnių, prabangių auto segmentas priklauso tik „kelių gaidelių fermoms“ :) – t.y. ekologiškai nesusipratusiai visuomenės daliai.


ne ne ir dar kartą ne.. visiškai trumparegiškas požiūris.

Skirtingi gamintojai skirtingus purkštukus naudoja nuo kurių skiriasi ir NOx koncentracija, vieni naudoja Low-Nox degiklius, kiti ne. Pas vienus geresnis kietųjų dalelių filtras, pas kitus blogesnis, dar pridėkim katalizatorių ir t.t.

pvz BMW 7 klasės sedanas su 3.0 l. dyzeliu išmeta 0.06 g/km NOx, o 2017 metų Nissan Qashqai su 1.2 litro benzinu 1g/km. NOx, nors dyzelis daug taršesnis už benzą, ir BMW benzininių duomenys gerokai geresni. tačiau BMW moka kurą degint, o Nissan ne, kaip daugiau paaiškinti 20 kartų esantį skirtumą, reik žiūrėt kokią ten technologiją naudoja abi mašinos tačiau faktas, kad skirtingą, nes esant tam pačiam kurui skirtumas tiesiog milžiniškas.

Kažkodėl maniau, jog pats su fizika kažkiek bendraujate, o pasirodo, kad ne.

- Sakyčiau aksioma yra tai, jog tiek visi kurą, tiek visi atmosferos orą sudarantys atomai, kurie perėjo per variklio darbinį procesą - iki paskutinio atomo išeina ir per išmetimo vamzdį. Ir visiškos smulkmenos yra tame ar jie kažkurį laiką dar buvo užstrigę katalizatoriuose, civilizatoriuose, filtruose ir t.t. be galo.

- Nelendant į smulkmenines situacijas galima benzino ir dizelino 1 litro kuro atomų kiekį ir jų specifikacijas laikyti konstanta. Taigi, ir po „o stebuklingojo degimo proceso“ per kaminą išeina ta pati konstanta (tas pats atomų kiekis ir tos pačios jų specifikacijos).
+ lygiai tas pats vyksta ir su atmosferos oru patekusiu į...

- Vidaus degimo variklis nėra branduolinė jėgainė. Ir joje nė vienas C, N, O, P, Z, T atomas nevirsta pakalnutėmis :) , niekur mistiškai nedingsta, nereinkarnuojasi į kažką kitą ir pan.

- Daugų daugiausiai ką visi filtrai, katalizatoriai, purkštukai ar siurbtukai ir t.t. gali padaryti – tai kažkuriuos atomus įkomponuoti į kitokius cheminius junginius, nei buvo prieš tai.

- Na, ir arkliui yra aišku, jog jei visus kuro degimo išeigos produktus paversti vien: auksu, ar vandeniu, ar deguonimi, ar juos mistiniu būdu teleportuoti į gretimą galaktiką ir t.t. – vis tiek tai darytų įtaką Žemės įprastajai ekologinei pusiausvyrai...

- Taigi, vaizdžiai: visada kiekvienas sudegęs 1 litras kuro išskiria beveik 4 litrus teršalų/šalutinių produktų (+ x kiekį šilumos, kurios tik dalis yra paverčiama naudingu mechaniniu darbu).

- Jau net neskaičiuojant, jog daugiau kuro suvartojantis (didesnis) auto daugiau pritrina kietų dalelių iš stabdžių, sankabų, padangų dilimo procesų, didesniam auto reikia didesnio parkavimo ploto ir t.t. ir t.t.

- Taigi, ir vėl gaunasi, kad mažiau teršia tik tas automobilis, kuris naudoja mažiau kuro ir yra mažesnis...

- .................


Two chemists walk into a bar. The first one says to the manager, "I'll have some H20." The second one says, "I'll have some H20, too." The seconds chemist dies.

http://kickasshumor.com/funny-joke/3929 ... one-says-t
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2166
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +292
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-07, 11:18 
     
Niekaip negaliu suprasti, kodel Lietuvoje apskritai bando prastumti apmokestinima pagal CO2, kai esmine siandienos problema yra techniskai netvarkingu dyzeliniu automobiliu kiekis Lietuvos keliuose.
  • +1




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 232
Reputacija: +182
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-07, 11:38 
     
apvalus rašė:
Niekaip negaliu suprasti, kodel Lietuvoje apskritai bando prastumti apmokestinima pagal CO2, kai esmine siandienos problema yra techniskai netvarkingu dyzeliniu automobiliu kiekis Lietuvos keliuose.


Nes juk madinga kopijuoti kitas šalis.

Vokietijoje dyzelių dalis per metus maždaug ketvirčiu sumažėjo. 45.9% -> 38.8%.

https://qz.com/1183779/europes-intoxica ... dying-out/

Realiai, tai tiek Vokietijoje, tiek Lietuvoje, draudžiama eksplotuot techniškai netvarkingus automobilius. Čia jau prasideda spėjimai, bet Vokietijos situacija nuo mūsų skiriasi dviem esminiais aspektais:

1. Pas mus techninė būklė, ypač taršos klausimu, praktiškai nekontroliuojama *
2. Menkas žmonių sąmoningumas **

* Juk būna net katalizatorius nuomoja vien TA praėjimui, o paskui iškart vėl išpjauna ir deda į kitą lavoną.

** Svarbiausias automobilio kriterijus - "kuriasi, važiuoja".
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2166
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +292
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 63 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'