Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-09-12, 22:56 
     
Pažiūrėjau tą drago video. Sakykit ką norit, gal ir smagu kai traukia, bet vairuoti vdv muscle car ir Tesla yra tas pats kas miegoti su tikra moterim ir silikonine...
  • +1




Užsiregistravo: 2016-04-06, 15:17
Pranešimai: 28
Reputacija: +22
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-09-13, 15:44 
     
Pilkasis rašė:
Pažiūrėjau tą drago video. Sakykit ką norit, gal ir smagu kai traukia, bet vairuoti vdv muscle car ir Tesla yra tas pats kas miegoti su tikra moterim ir silikonine...
Nu taip V8 big-block riaumojimas nepakeičiamas, bet kai ta "silikoninė merga" AWD X 2 elektriniai motorai prispaudžia subinė prie sėdynės su 1,1 G perkrova "pabaigtum" greičiau nei 100km/h pasiektum :))

Dėl posūkių įveikimo, galbūt ir nėra geras model S, bet juk tai didelis liuksusinis sedanas minkštas ir komfortiškas, jis ir neprivalo trasoj važiuoti 1:1 kaip sportiniai bolidai. Aš asmeniškai rinkčiausi tesla roadsterį, dar geriau naujajį žinoma, tas tai manau sugebės padėti į pavėsį daugumą super ir hypercarų net ir tarsoj :)


https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S
Cituoti:
As of March 2017, the P100D variant holds the record for the fastest acceleration of any production vehicle with a NHRA rolling start to 60 mph in Motor Trend tests with 2.28 seconds (0 to 100 km/h in 2.36 seconds) in ludicrous mode,[77] although other independent tests have placed it behind the Porsche 918 Spyder.[78] Due to overheating issues, Tesla limits the amount of times that a driver is able to use ludicrous mode within a certain amount of time, as driving the car in that mode may shorten the battery's lifespan and can cause damage to the car.[79][80] According to Motor Trend, selecting the "Yes, bring it on!" option for maximum acceleration "initiates a process of battery and motor conditioning, wherein the battery temperature is raised slightly and the motors are cooled using the air-conditioning system. It usually takes just a few minutes, longer in extreme ambient temperatures or after repeated runs. You should expect to wait a minimum of 10 minutes in-between runs.
  • +2


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 6512
Miestas: KLP
Reputacija: +1156
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-09-13, 21:27 
     
bahuriux rašė:
Dėl posūkių įveikimo, galbūt ir nėra geras model S, bet juk tai didelis liuksusinis sedanas minkštas ir komfortiškas, jis ir neprivalo trasoj važiuoti 1:1 kaip sportiniai bolidai. Aš asmeniškai rinkčiausi tesla roadsterį, dar geriau naujajį žinoma, tas tai manau sugebės padėti į pavėsį daugumą super ir hypercarų net ir tarsoj :)


https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S
Cituoti:
As of March 2017, the P100D variant holds the record for the fastest acceleration of any production vehicle with a NHRA rolling start to 60 mph in Motor Trend tests with 2.28 seconds (0 to 100 km/h in 2.36 seconds) in ludicrous mode,[77] although other independent tests have placed it behind the Porsche 918 Spyder.[78] Due to overheating issues, Tesla limits the amount of times that a driver is able to use ludicrous mode within a certain amount of time, as driving the car in that mode may shorten the battery's lifespan and can cause damage to the car.[79][80] According to Motor Trend, selecting the "Yes, bring it on!" option for maximum acceleration "initiates a process of battery and motor conditioning, wherein the battery temperature is raised slightly and the motors are cooled using the air-conditioning system. It usually takes just a few minutes, longer in extreme ambient temperatures or after repeated runs. You should expect to wait a minimum of 10 minutes in-between runs.


Jo, bet teslos svoris tai labai didelis kaip ji posukiuose valdysis, arba stabdžių apkrovos ? Beje kalbant apie komfortiškus sedanus, tai kaip ir minėjau BMW M5 F90 drage (1/4 mile)nuo teslos model S (P100D) gavo vos 0,3s antru bandymu šiek tiek tesla geriau sustartavo gavo kažas apie 0,4s (nors tesla šovė tikrai įspūdingai) ir toliau jau tesla pradėjo atsilikinėti, nors BMW deklaruoja 3,4s iki šimto, o tesla 2,8. O trasoje M5 ji iš vis kosmosas nors dabartinis M5 4 varomi, bet priekis vienu mygtuku atsijunge. Komfortu ir medžiagų kokybė tikrai geresnė už Teslą. BMW M5 kaina 125 000€, o teslos model S P100D 145 000€. Tesla torkas šiektiek geresnis, bet greičio atžvilgiu, jau nekalbu apie komforta stabiluma kelyje(ką kolkas dar išlaikė BMW savo modeliuose ypač M serijose nors ir 4 varomi), tai tesla nusileidžia stipriai.

Tiesa pasakius norėčiau turėti elektrinę miestui ir VDV ilgesnėm kelionėm arba laisvalaikiui.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 37
Reputacija: +6
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-09-16, 16:49 
     
R35P3CT rašė:
Tiesa pasakius norėčiau turėti elektrinę miestui ir VDV ilgesnėm kelionėm arba laisvalaikiui.


Cia ir yra priezastis kodel Leaf yra gerausiai parduodamas elektromobilis. Zmones perka ta kibira vaziuot mieste i darba, apsipirkt. Ir turi dar viena.
  • +1




Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 801
Reputacija: -133
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'