Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 16 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-02, 17:24 
     
niekam tikes dizainas
  • 0




Užsiregistravo: 2015-01-11, 16:31
Pranešimai: 379
Reputacija: +126
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-02, 18:19 
     
Man „I.D. VIZZION“ sedanas vistiek gražiausias WV visų laikų kūrinys.
Elektrinėms mašinoms nereikia radiatoriaus grotų ir didelių oro paėmimo angų, praktiškai jų išvis nereikia. EV neriboja griozdiškas motoras ir tarnsmisija, todėl dizainą galima patobulinti, kad auto būtu aptakesnis, stabilesnis ir saugesnis, tiek vairuotojui ir keleiviams, tiek pėstiesiems.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7793
Miestas: KLP
Reputacija: +1737
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-02, 19:08 
     
Kaip tai nereikia ausinimo? Lygiai taip pat ausinamas variklis ir baterijos..
  • 0




Užsiregistravo: 2016-10-22, 08:16
Pranešimai: 36
Reputacija: -5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-02, 19:09 
     
Dar kondicionieriu pamirsau..
  • 0




Užsiregistravo: 2016-10-22, 08:16
Pranešimai: 36
Reputacija: -5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-02, 19:38 
     
mixed rašė:
Kaip tai nereikia ausinimo? Lygiai taip pat ausinamas variklis ir baterijos..
Variklis salyginai neaušinamas nes jo NK 95%, nėra daug nuostuolių nu OK aušinamas bet ten mizeris ir jis gali imti ora aplink save kaip ir visi elektriniai motorai tą daro. Baterijoms pora skylių 10cm diametro užtenka aušinti jei su ventiliatoriais aktyvus aušinimas nbes jų NK krovimo/iškrovimo irgi aukštas, nu dar viena skylė tokia pat inverteriui, bet visos šitos skylės, arba jų ploto atitikmio gali būti apačioj po bamperiu, tas negadina aerodinamikos taip baisiai kaip VDV atveju radiatorių skylė.
Dėl kondyškės nežinau ar daug bus su kondyškėm nu gal tada jau reikia truputi didesnės skylės.

Jei kas, wv passat B3 kūrę inžinieriai prieš 30+ metų tą problemą puikiausiai išsprendė su vdv varikliu, tik vėliau iš3,14zdėjo visi tiek dizainieriai tiek pirkėjai ir palaidojo teisingą dizainą kur daryti skyles oro paėmimui priekyje. https://www.google.com/search?client=fi ... uWU-oujHkM:
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7793
Miestas: KLP
Reputacija: +1737
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-02, 20:32 
     
Tesla savo darba kaip ir atliko, kiekvienas gamintojas kuria po elektromobili. Liko tik surast kam baterijas parduot.
  • +2




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 2050
Reputacija: +496
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-03, 01:08 
     
kolega pirko naują VW, sakė užsakius GTE modelį šiai dienai reikia laukti metus.
Tai jie planuoti drebinti gali ką tik nori, beliko pradėti realiai gaminti tuos automobilius.
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4826
Reputacija: +1578
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-03, 06:32 
     
sudrebins, kai sukurs patrauklu dizaina. ne visiems automobilis yra tik transporto priemone nusigauti is tasko a i taska b.
  • -1


_________________
The only way to discover the limits of the possible is to go beyond them into the impossible.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-07-04, 11:51
Pranešimai: 713
Miestas: Vilnius
Reputacija: +102
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-03, 08:39 
     
bahuriux rašė:
....

dar vienas krepsinio, kvantines fizikos ir avtopromo specialistas.

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads ... ion.88055/ dignostikos fotkes pasiziurek ir kokios ausinimo skyscio temperaturos po keitiklio.
ne, blet, nereikia ausint. tokie vien specai aplink, o kaip sikna taip sikna.
  • 0


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.



Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-03, 09:35 
     
audriusn rašė:
bahuriux rašė:
....

dar vienas krepsinio, kvantines fizikos ir avtopromo specialistas.

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads ... ion.88055/ dignostikos fotkes pasiziurek ir kokios ausinimo skyscio temperaturos po keitiklio.
ne, blet, nereikia ausint. tokie vien specai aplink, o kaip sikna taip sikna.

Tau asmeniškai (ir kitiems "inžinieriams/mokslininkams/dizainieriams ir kašio specialistams") papasakosiu paradksą tampriai susijusį su diskusiją apie aušinimą ir kontraargumentais į tavo "pirsčiojimus' apie temperatūras.

Mano lituoklio temperatūra yra +250C, kaitrinės lemputės 40W siūlelio 2800+C, tai ką man dabar daryti, kad jie neperkaistu, įrengti jiems po radiatorių m2 ploto? suprask kad temperatūra nelyu šiluminei galiai. Beto aš įmečiau nuoruodą su teisinga vieta oro paėmimui passta B3 tokią turėjo su benzininiu 2,8L 128kW varikliu ir žinoma su kondyške. O tesla savo elektromobiliuose nebereikalo nedaro angų nertinkamose vietose, nes jos labai blogina Cd.

Paveikslėlis


Tesla model S baterijos talpa yra iki 100kWh jei visa energija konvertuojama į judėjima su 90% NK tada išsklaidyti šilumos tereikės tik 10 kWh per visą kelionę kol išsikraus baterija, tarkim 5 valandos vidutiniškai, tai vidutiniškai tik 2kW galią tereikia išsklaidyti šilumos, žiemą net nereikia nes visą šiluma sunaudosi salonui ir baterijoms šildyti. Variklis ten matosi kad įkaista smarkiai reiškia jį padarė atsparų perkaitimui, ir kuo jis karštesnis tuo mažesnių šilumokaičio plotų tereikia atušinti. Būtu varikliai ratuose integruoti išvis nereikėtu aktyvaus aušinimo, užtektu oro.
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Paskutinį kartą redagavo bahuriux 2018-10-03, 12:03. Iš viso redaguota 2 kartus.

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7793
Miestas: KLP
Reputacija: +1737
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-03, 09:43 
     
ble tai tu debilams is teslos paaiskink, kad ju keitikliams ausinimas skysciu nereikalingas, uztenka prigraiziot skyliu ir ausint oru.
" aš įmečiau nuoruodą su teisinga vieta oro paėmimui " - dar vienas nepripazintas genijus. tai gana pizdelint, savo padaryk ir parodyk visam pasauliui kokie jie atsilike ir neismaneliai. nemanau, kad turetu buti sunku.
  • 0


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.



Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-03, 09:54 
     
audriusn rašė:
ble tai tu debilams is teslos paaiskink, kad ju keitikliams ausinimas skysciu nereikalingas, uztenka prigraiziot skyliu ir ausint oru.
" aš įmečiau nuoruodą su teisinga vieta oro paėmimui " - dar vienas nepripazintas genijus. tai gana pizdelint, savo padaryk ir parodyk visam pasauliui kokie jie atsilike ir neismaneliai. nemanau, kad turetu buti sunku.


Išmok skaityti ir suprasti ką skaitai visų pirma, kur aš rašiau kad teslos inžinieriai ir dizainieriai neišmanėliai? Palygink jų elektromobilių priekius su kitom našinom. Dėl skylių aš turiu galvoj kad tokio ploto skylių reikia radiatoriams (panašiai tokio ploto oro paėmimo angos ir yra po bamperiu), nesvarbu skysčiu ar oru priverstinai bus aušinama, didelio ploto šilumokaičiai ir oru pakankamai gerai aušinasi, pvz tavo kompas (prie kurio darbar čia putojiesi). Beto visų skysčiu aušinamų komponentų šiluma galiauisiai atsiduria radiatoriuje kuris vistiek aušinamas oru ir turi tam tikrą plotą aliuminio plokštelių (šilumokaitis).

PS. Taip aršiai "plėšaisi maikę", ką pats esi įdomaus ir savarbaus sukūręs?
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7793
Miestas: KLP
Reputacija: +1737
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-03, 10:03 
     
"Būtu varikliai ratuose integruoti išvis nereikėtu aktyvaus aušinimo, užtektu oro."
Judanti pakabos dalis turi buti kuo lengvesne, o liaudis dar svajoja apie variklius ratuose...

gal ir galėtum aušint oru, kame problemos? Bet aušinant skysčiu temperatūrą gali panaudoti salonui/baterijoms pagal poreikį, ir gaunasi kiek didesnis šiluminis buferis trumpų apkrovų metu.
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4826
Reputacija: +1578
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-03, 12:32 
     
Pasiziurekit FOMM one ev . Na kiek matosi radiatorius yra .
  • 0




Užsiregistravo: 2017-02-04, 13:43
Pranešimai: 303
Reputacija: +72
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-03, 12:57 
     
Bl*t jei aušinimo reikia, bent penktadalio kiek reikia to paties galingumo vidaus degimo varikliui, tai b*bis ten ne elektromobilis. Ei eik tu na jei nesuvoki.
Ir bl*t netinkit komentarų su jaustukais.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +216
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'