Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 25 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Automobiliai, motociklai, traukiniai...
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-03, 15:11 
     
Sveiki. Nusipirkau naują automobilį Tucson šių metų 1.6 benzinas 97kw. Kai darėm bandomajį važiavimą viskas ok, o dabar regis visai netraukia. Ar gali būti dėl to kad visiškai naujas auto? Aišku aš jo "nedrožiu" žinau kad negalima, kaip minėjo reikia pirma "apkatkę" padaryti.. Žodžiu gal kas susidūrėt su tuo, gal net tokią auto turit.. vienam forume minėjo, kad po "apkatkės" trauks geriau ir kuro sąnaudos bus mažesnės. Ar tiesa? Jaučiuos rimtai kaip blondinė....dabar jaučiuos kaip pensininkė važinėjanti. Kai reikia greit įlėkti į žiedą labai gerai turiu pagalvoti.
  • 0




Užsiregistravo: 2018-10-03, 14:59
Pranešimai: 5
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-03, 15:51 
     
"Netraukia" tik ramiai važiuojant, ar ir "drožiant"?

Pagal parametrus tai yra vidutinis/lėtokas automobilis, bet nuspaudus gazą žemesniu bėgiu turėtų pakankamai gerai važiuoti.

Jeigu gazas nuspaustas tiek, kad remiasi į mašinos dugną ir apsūkos tarp 2-3 tūkst problema su trauka lieka?
Manau tu tiesiog tikiesi per daug galios iš mažatūrio benzininio variklio prie mažų apsukų dar ir nespausdama gazo?
Normalaus įsibėgėjimo nereikėtų pavadinti drožimu, po "apkatkės" didelių stebūklų tikėtis nereikėtų. Teoriškai variklis prisitrins, mažiau kais ir kažkiek nukris kuro sąnaudos, bet didelės įtakos galiai nebus.

Power 132 PS (97 kW) @ 6,300 rpm
Torque 160.8 Nm @ 4,850 rpm
Maximum speed (km/h) 182
0-100 km/h (seconds) 11.5
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3652
Reputacija: +1087
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-03, 23:12 
     
Gali būti (spėju), kad yra specialiai pakeistas kompiuterio režimas, kol vyksta "apkatkė". Taip pat pasižiūrėk, ar nėra įjungtas koks ECO režimas, kuris riboja galią, kad padėtų taupyti kurą.
  • +2



Paskutinį kartą redagavo Evil Goku 2018-10-04, 11:05. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1152
Reputacija: +650
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-04, 10:19 
     
Irute rašė:
Kai darėm bandomajį važiavimą viskas ok, o dabar regis visai netraukia.


bandomąjį važiavim darei su jų automobiliu? Ar tai nebuvo kita modifikacija su turbina?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3652
Reputacija: +1087
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-04, 10:43 
     
Evil Goku rašė:
Gali būti (spėju), kad yra specialiai pakeistas kompiuterio režimas, kol vyksta "apkatkė". Taip pat pasižiūrėk, ar nėra įjunktas koks ECO režimas, kuris riboja galią, kad padėtų taupyti kurą.

Dėl to rėžimo jau keli sakė, kad gali būti įjungtas taupymui..reikės patyrinėti. Ačiū
  • 0




Užsiregistravo: 2018-10-03, 14:59
Pranešimai: 5
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-04, 11:08 
     
Evil Goku rašė:
Gali būti (spėju), kad yra specialiai pakeistas kompiuterio režimas, kol vyksta "apkatkė". Taip pat pasižiūrėk, ar nėra įjunktas koks ECO režimas, kuris riboja galią, kad padėtų taupyti kurą.
HardAxe rašė:
Irute rašė:
Kai darėm bandomajį važiavimą viskas ok, o dabar regis visai netraukia.


bandomąjį važiavim darei su jų automobiliu? Ar tai nebuvo kita modifikacija su turbina?

Taip su jų automobliu. Pirma dariau su autamatu, traukė gerai, bet visi prigazdino kad "ės" benzino daug ir kad su turbina paskui bus bėdų.. imti paprata, galios užteks ir variklis tarnaus. Pamėginau ir tą.. nu patiko. Bet man atrodo atliekan bandomaji traukė geriau nei dabar mano nauja. ( Neatmetu kad as pati buvau tiesiog apimta gerų emocijų ir viskas man tek OK atrodė). Bet va minėjo ir vadybininkas,kad dabar jos "nedrožti" o paskui viska bus normaliai. Dar ne vienas sakė dėl tų režimų mygtukų,, dažnai naujom būna.. tik nežinau kur žiūrėt. Pati nereguliuosiu jug dabar. Aišku , kaip ir sakė čia komentaruose, nereikia tikėtis stebuklų, bet norėčiau nepergyventi kai reikia greit įlėkti į kokį žiedą, o negalvoti patrauks ar ne man mašina.
  • 0




Užsiregistravo: 2018-10-03, 14:59
Pranešimai: 5
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-04, 11:24 
     
Irute rašė:
Dar ne vienas sakė dėl tų režimų mygtukų,, dažnai naujom būna.. tik nežinau kur žiūrėt. Pati nereguliuosiu jug dabar.

Kur nors prie pavaru dezes bus tiesiog mygtukas su Eco Mode, Sport mode ar kazkas panasaus. Nieko ten daugiau reguliuoti nereikia. O siaip tai nusipirkus nauja daikta User Manuala irgi ne pro sali butu paskaityti, bent seniau, tai ten budavo surasyta viskas ko reikia, kol nepradedi pats automobilio taisyti.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1943
Reputacija: +459
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-04, 11:33 
     
Kaip suprantu per bandomajį važiavimą važiavai su kitu auto su galingesniu motoru. Arba su tuo pačiu bet su išjungtu taupymo rėžimu, Kreipkis į pardavėjus kad jie paaiškintu kas darosi, jei neturi paaiškinimo tegu taiso palei garantinį.

Žluges reikalas su tokiu varikliu 160Nm sukimo momentas ant 1500+kg mašinos, nebent smaugti aukštais sūkiais ir išnaudoti visą galią žemom pavarom (tik ne dabar, o po apkatkės) ir tikėtis (geriau melstis) kad po 100-150kkm jis nesudils beviltiškai ir nepraras traukos ir kuro ekonomijos. Apskritai džiaugtis reikėtu jei su juo per 13-14s įsibėgėti iki 100km/h eis net po apkatkės.

Entuziastai automobiliu neperka palei emocijas, o palei techninius parametrus ir patikimumą, reikėtu vadovautis jų patirtim prieš perkant. Kitas dalykas vairavimo entuziastas nepatartu pirkti SUV važinėjimui mieste.
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7174
Miestas: KLP
Reputacija: +1504
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-04, 11:50 
     
bahuriux rašė:
Kaip suprantu per bandomajį važiavimą važiavai su kitu auto su galingesniu motoru. Arba su tuo pačiu bet su išjungtu taupymo rėžimu, Kreipkis į pardavėjus kad jie paaiškintu kas darosi, jei neturi paaiškinimo tegu taiso palei garantinį.

Žluges reikalas su tokiu varikliu 160Nm sukimo momentas ant 1500+kg mašinos, nebent smaugti aukštais sūkiais ir išnaudoti visą galią žemom pavarom (tik ne dabar, o po apkatkės) ir tikėtis (geriau melstis) kad po 100-150kkm jis nesudils beviltiškai ir nepraras traukos ir kuro ekonomijos. Apskritai džiaugtis reikėtu jei su juo per 13-14s įsibėgėti iki 100km/h eis net po apkatkės.

Entuziastai automobiliu neperka palei emocijas, o palei techninius parametrus ir patikimumą, reikėtu vadovautis jų patirtim prieš perkant. Kitas dalykas vairavimo entuziastas nepatartu pirkti SUV važinėjimui mieste.


Važiavau ir su galingesniu, 1.6 turbo (automatas) aišku jo ir kaina didesnė buvo, bet traukė tikrai gerai, tačiau..kaip ir sakiau, visi čia aplinkui pradėjo man pirštą prie smilkinio sukinėti, kad su turbina "užsiknisiu"..nes žiūrįjau ir Qasqai 1.2 turbo, man asmeniškai labai patiko.. bet irgi turbo.. Bandomąji aišku atlikau ir su tokiu pačiu auto, kurį turiu dabar, tik sakau per bandomąji atrodė, kad traukia geriau nei mano naujas..
Dėl auto parametrų.. tiesiog negavu jokių patarimų.. visi tik šaukė imti tucson o ne qasqai, ir jokiais būdais ne turbo, nes tiek ir tarnaus jis.. "nes moteris esu, ir neva nereikia man čia lakstyti ir t.t. "

Iš esmės man viskas gerai su tuo auto, nesigailiu.. manau užteks man suvažinėti nuo taško A iki taško B, tik dėl geresnės traukos reikės pasidomėti kaip čia yra. Bet kokiu atveju dėkoju Jums už patarimus
  • 0




Užsiregistravo: 2018-10-03, 14:59
Pranešimai: 5
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-04, 14:46 
     
nėr ten taip blogai palei parametrus. Pirmu bėgiu ji turėtų pakankamai bėgėtis, gali būt nepatogu nebent lenkti užmiestyje.
SUV populiarus sprendimas tarp žemesnio ūgio moteriškių dėl geresnio matomumo, "aukštai sėdžiu - toli matau".

Įdomūs tie ekspertai, dar keli metai atgal TURBO-dyzelis buvo vienintelis geras variklis, dabar, matai, turbinos jau nebepaitkima.
Nematau aš tame problemos, ypač kai gauni 5 metus garantijos? Na taip turbina ir automatas yra papildomos vietos gedimams, bet šiandien jie nėra tokie super dažni, ypač brand-new automobiliams.

Aš pats neseniai pakeičiau lietuvių mylimą VW2.0TDI į 110kw 1.5turbo benziną. Mašina sveria 1.6tonos, bet ramiai važinėti nėra problemų. Tavo vietoj duočiau pavairuoti kokiam pažįstamam, jeigu ir jis galvos, kad mažoka traukos važiuok pas atstovą.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3652
Reputacija: +1087
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-04, 15:00 
     
Trumpai: Reikia daug sūkių, bent jau 4000

Ilgai:

Na, kaip naujam automobiliui, su turbina problemų neturėtų būti, o jei bus - garantija. Po 4 metų išmeti ir perki naują. Aš kovą pirkau Toyota Corolla su 1.6 benzininiu varikliuku, tai pravažiavus maždaug 3000km kuro sąnaudos nukrito ~1 litrą. Dabar laikosi ties ~7.5 litro.

Dėl traukos, tai realiai kažkas bent menkiausiai įdomesnio atsiranda maždaug nuo 4500 apsukimų. Mažiau 4000 - traukos nulis. Iš vietos "draguojant" - labai jaučiasi. Nuspaudus gazą dugną, ir papildomą tą mygtuką (dar labiau dugnas), tai apsukos laikosi ties 6500. Tada kažkiek važiuoja.

Šiaip pas mane lygioj vietoj, tuščia mašina iki 100km/h bėgisi per 10.5s( praktiškai tiek, kiek parašyta). Bet paskutinį kartą kai bandžiau, nežinojau poros dalykų:
1. Nuspaudus gazą dugną, yra papildomai dar mygtukas, kuris maksimaliai išnaudoja variatorių ir sukelia apsukas iki 6500, vietoj to, kad be mygtuko neišnaudojamas variatorius ir apsukos svyruoja ties 5500-6000.
2. Automatinėms PD galima laikyti stabdį ir gazą, ir tada atleisti gazą. Taip starto metu iškart būtų pasiekti aukšti variklio sūkiai.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2199
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +306
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-04, 16:55 
     
Dar nepamirškit jog trauka labai riboja Europos išmetamųjų teršalų standartas, nuo kurio stipriai nukenčia automobiliai su nedideliu tūriu. Daugelis senų tokio tūrio automobilių trauks geriau, tik dėl to- jog priklauso taršesnei grupei. :)
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-06-17, 17:58
Pranešimai: 146
Reputacija: +76
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-04, 18:53 
     
HardAxe rašė:
nėr ten taip blogai palei parametrus. Pirmu bėgiu ji turėtų pakankamai bėgėtis, gali būt nepatogu nebent lenkti užmiestyje.
SUV populiarus sprendimas tarp žemesnio ūgio moteriškių dėl geresnio matomumo, "aukštai sėdžiu - toli matau".

Įdomūs tie ekspertai, dar keli metai atgal TURBO-dyzelis buvo vienintelis geras variklis, dabar, matai, turbinos jau nebepaitkima.
Nematau aš tame problemos, ypač kai gauni 5 metus garantijos? Na taip turbina ir automatas yra papildomos vietos gedimams, bet šiandien jie nėra tokie super dažni, ypač brand-new automobiliams.

Aš pats neseniai pakeičiau lietuvių mylimą VW2.0TDI į 110kw 1.5turbo benziną. Mašina sveria 1.6tonos, bet ramiai važinėti nėra problemų. Tavo vietoj duočiau pavairuoti kokiam pažįstamam, jeigu ir jis galvos, kad mažoka traukos važiuok pas atstovą.

Kai duosiu tokiems pažįstamiems, kurie ir patarė nepirkti turbo, nes bus "šūdas".. tai ir žinau atsakymą.. sakys "kaip tau užteks". Pažiūrėjau kad yra tas " DRIVE MODE" mygtukas, bet nenoriu nieko junginėti.. gal man taip ir važiuoti kol išvažinėsiu tuos rekomenduojamus pirmus 3000tkst km? o paskui su tais rėžimais pažiūrėti

P.s. atsiprašau, jei kažką erzinu savo durnais klausimais, bet čia bent galiu klausti ir gaunu atsakymą.. o realiai girdžiu "o ko tu nori, tai tau užteks, nėra ko lakstyti"
  • 0




Užsiregistravo: 2018-10-03, 14:59
Pranešimai: 5
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-04, 20:13 
     
Irute rašė:
Kai duosiu tokiems pažįstamiems, kurie ir patarė nepirkti turbo, nes bus "šūdas".. tai ir žinau atsakymą.. sakys "kaip tau užteks". Pažiūrėjau kad yra tas " DRIVE MODE" mygtukas, bet nenoriu nieko junginėti.. gal man taip ir važiuoti kol išvažinėsiu tuos rekomenduojamus pirmus 3000tkst km? o paskui su tais rėžimais pažiūrėti

P.s. atsiprašau, jei kažką erzinu savo durnais klausimais, bet čia bent galiu klausti ir gaunu atsakymą.. o realiai girdžiu "o ko tu nori, tai tau užteks, nėra ko lakstyti"



Na, kaip sakoma "Lazda turi du galus". Mažalitris turbo benzas, ypač jei su automatu - tragedija vairuot.

Pvz.: viewtopic.php?f=32&t=60374&hilit=turbo

O šiaip - važiuok kaip nori. Vistiek spėju ilgai nevairuosi būtent šio automobilio. Aš savo Corollą maximum 4 metus išlaikysiu.

Atmosferinio benzininį variklį manau reiktų net pasistengt, kad kažką su juo sugadint. Aišku, tuos pirmus 2-3k km pravažiuok ramiau, o paskui - spausk dugną, jei tik norisi.

Dėl drive mode - kažkaip nepajaučiau realaus skirtumo tarp Eco ir Sport rėžimų. Važiuojant Eco rėžimu palaikomi minimalūs sūkiai, tuo tarpu su Sport rėžimu - gerokai aukštesni. Tačiau abejoju, ar tai duoda kokios nors realios naudos - nuspaudus dugną, tiek su Eco, tiek su Sport rėžimu 6k apsukimų pasiekiama greičiau nei per sekundę ( jei užtenka tam greičio).
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2199
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +306
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-05, 08:36 
     
Irute rašė:
. gal man taip ir važiuoti kol išvažinėsiu tuos rekomenduojamus pirmus 3000tkst km? o paskui su tais rėžimais pažiūrėti

P"


Pirma reik pakeist tepalus, tada daug kas turėtų pasikeist. kai po 2-3k km pakeisi tepalus tada bus matyt, dabar turėtų būt safe mode, bet cia neilgam, kaip ir sakiau, kol pakeisi tepalus.
  • 0



Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-12-31, 19:09
Pranešimai: 1038
Miestas: Kaunas
Reputacija: +301
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-05, 11:25 
     
vazzy rašė:
Pirma reik pakeist tepalus, tada daug kas turėtų pasikeist. kai po 2-3k km pakeisi tepalus tada bus matyt, dabar turėtų būt safe mode, bet cia neilgam, kaip ir sakiau, kol pakeisi tepalus.


Pirmas keitimas benzininiams varikliams įprastai būna po 15k km.

Po 3k km - "ale" rekomenduojamas. Ties 12k km žiūrėjau, kaip atrodo tepalai - visiškai kaip nauji.

Sako, kad kai prasidirba variklis, atsiranda smulkių metalo drožlių, ir t.t., bet:

1. Gal seniau ir galiojo, bet dabar tiksliau pagaminami varikliai.
2. Tam juk ir skirtas tepalo filtras.

Bet kokiu atveju, reikia daryt taip, kaip gamintojas reikalauja ir kritiškai vertint rekomendacijas.

Jei reikalauja kas 15k km - keist kas 15k km. Jei reikalauja pirmąkart po 3k km - taip ir reiktų daryt. Jei rekomenduoja po 3k km - tai jau reiktų pagalvot. Garantijai tai įtakos neturi, tai reiškia, praleidus pirmą keitimą, garantija vistiek galioja.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2199
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +306
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-05, 14:14 
     
FtBall rašė:
vazzy rašė:
Pirma reik pakeist tepalus, tada daug kas turėtų pasikeist. kai po 2-3k km pakeisi tepalus tada bus matyt, dabar turėtų būt safe mode, bet cia neilgam, kaip ir sakiau, kol pakeisi tepalus.


Pirmas keitimas benzininiams varikliams įprastai būna po 15k km.

Po 3k km - "ale" rekomenduojamas. Ties 12k km žiūrėjau, kaip atrodo tepalai - visiškai kaip nauji.

Sako, kad kai prasidirba variklis, atsiranda smulkių metalo drožlių, ir t.t., bet:

1. Gal seniau ir galiojo, bet dabar tiksliau pagaminami varikliai.
2. Tam juk ir skirtas tepalo filtras.

Bet kokiu atveju, reikia daryt taip, kaip gamintojas reikalauja ir kritiškai vertint rekomendacijas.

Jei reikalauja kas 15k km - keist kas 15k km. Jei reikalauja pirmąkart po 3k km - taip ir reiktų daryt. Jei rekomenduoja po 3k km - tai jau reiktų pagalvot. Garantijai tai įtakos neturi, tai reiškia, praleidus pirmą keitimą, garantija vistiek galioja.

Jei gamintojas rekomenduoja keisti tepalus kas 15kkm, keisk kas 10-12kkm, arba bent kartą per metus, jei gamintojas rekomenduoja "galbūt neblogai būtu" pakeisti tepalus po 3kkm kai daroma "apkatkė", bet nėra kritiškai būtina, keisk po 3kkm.
Mažalitriai varikliai įskaitant 1,6 ir taip linkę dilti ir prarasti kompresiją, kam dar žaisti su tepalo keitimu ant gamintojo rekomenduojamos ribos. Mažalitriai varikliai pastoviai malasi aukštesniais sūkiais ir didesne apkrova nei normaliai su tarkim 2l varikliu ir turi mažesnius/plonesnius žiedus slydimo guolius ir tt. 1,6 variklis lyginant su 2 l to pačio tipo nuvažiuos 30-40% mažiau per savo gyvenimą kol numirs, ant gyvenimo vidurio ~200kkm vidutinės sąnaudos jų abiejų bus lygios, užmiestyje didesnio tūrio netgi bus labiau ekonomiškas.
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7174
Miestas: KLP
Reputacija: +1504
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-05, 17:25 
     
Dar labai svarbu pažiūrėti, patikrinti ar nuo turbinos vedančios oro šlangos į variklį nėra prakiurusios, nes kai prakiūra tai trauka pradinksta iškart. :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-06-17, 17:58
Pranešimai: 146
Reputacija: +76
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-05, 18:47 
     
Irute rašė:
Pažiūrėjau kad yra tas " DRIVE MODE" mygtukas, bet nenoriu nieko junginėti.. gal man taip ir važiuoti kol išvažinėsiu tuos rekomenduojamus pirmus 3000tkst km? o paskui su tais rėžimais pažiūrėti

Pirmas dalykas ka veikciau tai butent sita mygtuka ir tikrinciau. Idomumo delei, galit pasiziureti kiek kuro valgo ant Eco rezimo ir kiek Sport rezimu.
Neturiu deja patirties su naujais automobiliais, bet ant senu sportisku tai buvo Eco rezimas sutaupo ~1l benzino (pvz 14 vietoj 15), bet labai uzsmaugia varikli, jausmas lyg priekaba vilktum.

FtBall rašė:
2. Automatinėms PD galima laikyti stabdį ir gazą, ir tada atleisti gazą. Taip starto metu iškart būtų pasiekti aukšti variklio sūkiai.

Geriau nedaryti tokiu triuku :) Zinoma, kol garantija yra, viskas ok, bet vaziuoti po to del to i servisa...
Per stipriai trumpina dezes gyvenima sitas dalykas, kad ji naudoti praktikoje.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1943
Reputacija: +459
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-05, 19:14 
     
Xdmin rašė:
FtBall rašė:
2. Automatinėms PD galima laikyti stabdį ir gazą, ir tada atleisti gazą. Taip starto metu iškart būtų pasiekti aukšti variklio sūkiai.

Geriau nedaryti tokiu triuku :) Zinoma, kol garantija yra, viskas ok, bet vaziuoti po to del to i servisa...
Per stipriai trumpina dezes gyvenima sitas dalykas, kad ji naudoti praktikoje.



Kodėl sutrumpina?

Kiek domėjausi, yra toks dalykas Torque converter, a.k.a. Fluid coupling (kaip lietuviškai jis vadinasi?).

Floud coupling vadinama todėl, kad nėra "kietos" jungties. Juntis tarp ratų ir pavarų dėžės yra tepalinė. Stovint vietoje and D raidės, viena jungties pusė sukasi, kita - ne. Lygiai tas pats vyksta ir padidinus variklio sūkiu - viena pusė sukasi(aišku, gerokai greičiau), kita - nesisuka.


Įsivaizduok kaip laivą su propeleriu. Jei propeleris sukasi, stumia laivą į priekį, bet laivas yra tvirtai pritvirtintas prie uosto - nieko neatsitiks. Nebent, dėl aušinimo trūkumo - perkais.

Kažką praleidau?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2199
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +306
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-05, 22:43 
     
FtBall rašė:
Xdmin rašė:
FtBall rašė:
2. Automatinėms PD galima laikyti stabdį ir gazą, ir tada atleisti gazą. Taip starto metu iškart būtų pasiekti aukšti variklio sūkiai.

Geriau nedaryti tokiu triuku :) Zinoma, kol garantija yra, viskas ok, bet vaziuoti po to del to i servisa...
Per stipriai trumpina dezes gyvenima sitas dalykas, kad ji naudoti praktikoje.



Kodėl sutrumpina?

Kiek domėjausi, yra toks dalykas Torque converter, a.k.a. Fluid coupling (kaip lietuviškai jis vadinasi?).

Floud coupling vadinama todėl, kad nėra "kietos" jungties. Juntis tarp ratų ir pavarų dėžės yra tepalinė. Stovint vietoje and D raidės, viena jungties pusė sukasi, kita - ne. Lygiai tas pats vyksta ir padidinus variklio sūkiu - viena pusė sukasi(aišku, gerokai greičiau), kita - nesisuka.


Įsivaizduok kaip laivą su propeleriu. Jei propeleris sukasi, stumia laivą į priekį, bet laivas yra tvirtai pritvirtintas prie uosto - nieko neatsitiks. Nebent, dėl aušinimo trūkumo - perkais.

Kažką praleidau?




Automobilis nera sportinis, deze gali silpniausia automobilio vieta, o taip startuojant sukeli daug streso dezei. Kiek teko skaityti forumu, automatines dezes ypatingai bijo perkaitinimu, o sotvint vietoje ir gazuojant ja kaitini. Greiciausiai nieko juntamo neatsitiks po 1, ar 10 kartu, bet gyvenimo trukmes neprailgins tai tikrai.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1943
Reputacija: +459
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-07, 23:09 
     
FtBall rašė:


Kiek domėjausi, yra toks dalykas Torque converter, a.k.a. Fluid coupling (kaip lietuviškai jis vadinasi?).

Floud coupling vadinama todėl, kad nėra "kietos" jungties. JuKažką praleidau?

cia tu sneki apie hidrauline mova.

siaip jei manai kai tepalas nesugeba pazeist metalo pavirsiaus - tai klysti :D priklauso nuo salygu. jei padaryt pvz hidraulini smugi - tai net variklio korpusa suplesyt galima :D o ten kazkokius skardinius separatorius - tai cia greiciausiai tipinis pazeidimas.
maziausiai pazeidziamos yra elektromagnetines greiciu dezes - bet jos labai prasto NK. faktiskai tektu dar papildoma antra varikli idet - kad tokia deze automobilyje naudot :D :D :D
elektromobiliuose irgi yra greiciu dezes - tiesiog mazai kas suvokia - kad jos elektronines. ir turi savas specifines problemas. jei ziuret kaip visuma - siam momentui tobuliausios yra elektrines pavaru sistemos. visos kitos - jau atsilike... daug kas nesuvokia kad elektromobilizma pastumejo ne tik licio akumai - bet ir revoliucija elektronikoje - kai ismaste impulsine technika. iki jos reguliuot elektros varikli tekdavo kokias nors gremezdiskais transformatoriais, kokiom nors tenu dydzio varzom ar elektromagnetinem movom :D o dabar pastato mazytelaiti impulsini kontroleriuka... ir dabar reiketu dometis ne kazkokiom atsilikusiom hidraulinem greiciu dezem, o mikroprocesoriniu impulsines technikos programavimu. nes tik cia ateitis, tame tarpe ir automobiliu. o kitos sistemos dabar jau tik prastesne alternatyva ir nisiniai specifiniai sprendimai...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3479
Reputacija: -78
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-09, 14:11 
     
Irute rašė:
Pažiūrėjau kad yra tas " DRIVE MODE" mygtukas, bet nenoriu nieko junginėti.. gal man taip ir važiuoti kol išvažinėsiu tuos rekomenduojamus pirmus 3000tkst km? o paskui su tais rėžimais pažiūrėti

P.s. atsiprašau, jei kažką erzinu savo durnais klausimais, bet čia bent galiu klausti ir gaunu atsakymą.. o realiai girdžiu "o ko tu nori, tai tau užteks, nėra ko lakstyti"


Nebijok maigyti nei viemo mygtuko ar kažką keisti automobilyje. Be papildomų priemonių (kompiuterio, specializuotų laidų ar lindimo po kapotu) tu negali jam padaryti nieko blogo perjunginėdama režimus.
Jis sukurtas tam, kad tu juo naudotumeisi, ir automobiliai nėra tokie buki kaip kompiuteriai - čia tu negali kažko primaigyti ir taip sugadinti.

AAA000 rašė:
elektromobiliuose irgi yra greiciu dezes - tiesiog mazai kas suvokia - kad jos elektronines. ir turi savas specifines problemas. jei ziuret kaip visuma - siam momentui tobuliausios yra elektrines pavaru sistemos.

Gal galima plačiau?

Elektrinė pavarų dėžė tai būtų robotizuota DSG dėžė, kur robotas mėto pavaras. O elektormobilis turi tik greičio reguliatorių, kas realiai panašiau į droselio sklendę nei pavarų dėžę.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3652
Reputacija: +1087
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-11-21, 17:27 
     
HardAxe rašė:
Elektrinė pavarų dėžė tai būtų robotizuota DSG dėžė, kur robotas mėto pavaras. O elektormobilis turi tik greičio reguliatorių, kas realiai panašiau į droselio sklendę nei pavarų dėžę.

o sena gera tema :D
------
tiesiog tu mazai susidures su elektriniu varikliu valdymu.
ten visokiu valdymo principu yra. pvz daugiafaziai elektriniai varikliai gali but valdomi - jei palygint su mechanika - tai kaip atskiru cilindru bloku, ar bloku grupiu atjungimas. ir elektroje visa tai vyksta daug sklandziau, pigiau ir su nuostoliais isipaisanciais i maziau 2-3% ribas.
greiciu dezes tiesiogiai atitiktu pvz dazninis valdymas. pakelus dazni du kartus cia kaip sugreitinimas 2x.
galima apviju sistemas perjunginet.
galima papildomas apvijas ijunginet.
jei ziuret bukai, kaip i droseli, tipo srovinis valdymas - tai apvijas sudeginsi :D :D :D ir NK diapazonas bus prastas. gal net uz kai kuriuos VDV prastesnis. cia praejes amzius - elektrokarai kokie su trulikais taip valdesi, kai kaitino ten balastines varzas kazkokias :D
VDV ten pvz visokie misiniu riebumai kontroliuojami, suspaudimo laipsniai ir panasiai. beveik visu situ principu analogai yta ir elektroje. ir rezultatai daug geresni - arteja i 100%.
tik hidraulika gal beaplenkia kompaktiskume. ir viskas... VDV nebeturi geru perspektyvu net su variatoriais.
VDV vienintele sritis kur dar isliko perspektyvu - tai autonomiskuma duodantys elektros generatoriai...
dabar reikia orientuotis tik i elektros pavaras ir kurt kazkokius unifikuotus mazgus. variklis + valdymas. is kuriu galetum sumontuot norimo pajegumo pavara.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3479
Reputacija: -78
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-11-21, 18:38 
     
Pas mane stovi vandens siurblys kuris automatiskai palaiko spaudima t.y. pagal vandens pareikalavima siurblys atatinkamai sukasi, valdo elektronika ir negenda jau 15 metu, manau kad ir elektromobiliuose toks principas.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-02-14, 19:18
Pranešimai: 711
Reputacija: -1063
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'