Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 24 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-10, 12:55 
     
cia dalinai iskreipta statistika. turi but autopilotas be isjungimo galimybes. tik su tokiais duomenimis galima lygint tiesiogiai autopilotus pries vairuotojus. panasu kad dabartinio lygio autopilotai greiciausiai neblizga pries vairuotojus... nes net su ijungimu saugesniuose ruozuose, kur juos tiketina naudoja - tepadaro tik 2 kartus maziau avariju pries vairavima sudetingesniuose ruozuose kai valdo zmogus.
cia persasi isvada - kad autopilotu funkcija automobiliuose reiketu valdziai priverst gamintojus standartizuot. ir rinkt statistika kuriu gamintoju softas geresnis ar ten sugeba pasiekt pakankamai maza avaringumo lygi vs vairuotojus. taip pat turetu but privaloma galimybe automobilio savininkui persiinstaliuot kitos firmos autopilota. ar naudot kelis iskart. kol sitokiu reguliavimu neitvirtins istatymiskai - manau neverta nevaldomai leist autopilotu i rinka.
--------
bet va kur lygina paciu teslu statistika pries bendra statistika - tai cia jau galima vertint kaip vien elektromobilius pries vdv automobilius (nes vdv kolkas dauguma). ir jei tesliniai elektromobiliai reciau daro avarijas net apie 6 kartus - tai vdv isvis vertetu uzdraust kaip nesaugesnius net 6 kartus :D :D :D ar apdet papildomais saugumo mokesciais pvz per draudimines imokas. ar elektromobiliams draudimines lengvatas takyt.
aisku jei cia nepropagandine statistika... nes ten irgi neblogi muchleriai tie tesliniai...
  • -7




Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2245
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-10, 14:33 
     
AAA000 rašė:
galimybe automobilio savininkui persiinstaliuot kitos firmos autopilota. ar naudot kelis iskart.



Daviklis: --KLIŪTIS!!!
Autopilotas1: --Kairėn!
Autopilotas2: --Dešinėn!
Žmogus: --AAAAAaaaaaHHHHHHh....!!!!!!! x-P
  • 0




Užsiregistravo: 2015-01-27, 17:59
Pranešimai: 48
Reputacija: +10
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-10, 14:58 
     
Pagal Wiki, Tesla autopilotas į prekybą paleistas nuo 2014 spalio. Jei ne Muskas ir Tesla, tai didieji koncernai su naftos korporacijomis priešakyje net nebandytų krutėti link elektra varomų automobilių. Jei BMW, MB, VW-Audi, Fiat ir t.t. net nieko panašaus neturi, tai galima tik įsivaizduoti kiek jie "investuodavo" į inovacijas. Greičiausiai tik finansuodavo mokslinius tyrimus, kuriems uždėdavo patentus arba supirkdavo patentus, kad visais įmanomais būdais stabdyti progresą. Galima mėgti Tesla arba nekčsti, bet jų produkcija išjudino pasaulį. O kiek žinau, tai bent panašaus autopiloto niekas neturi.
  • +6




Užsiregistravo: 2013-03-22, 20:09
Pranešimai: 319
Reputacija: +176
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-10, 18:27 
     
kad tie autopilotai ne viena zmogu mirtinai partrenke,visiskai niekam tikes daiktas. jeigu nemoki vairuot tai jokie autopilotai nepades ,o jeigu moki tai jokie autopilotai nereikalingi ,nebent visada prisiliuobes vairuoji tada gal ir praverstu ,nes reakcija biski suleteja tai jeigu koks berazumis issoks i gatve galima nepazabot bolido
  • -10




Užsiregistravo: 2013-03-06, 16:59
Pranešimai: 185
Reputacija: -201
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-10, 22:42 
     
agentxio rašė:
kad tie autopilotai ne viena zmogu mirtinai partrenke,visiskai niekam tikes daiktas. jeigu nemoki vairuot tai jokie autopilotai nepades ,o jeigu moki tai jokie autopilotai nereikalingi ,nebent visada prisiliuobes vairuoji tada gal ir praverstu ,nes reakcija biski suleteja tai jeigu koks berazumis issoks i gatve galima nepazabot bolido


Pirma, ne vienas, turi turbūt omeny vieną atvejį, kai žmogus nebūtų spėjęs net pastebėti, nes pėstysis buvo be atšvaito, tamsoje, jam draudžiamoje vietoje.
Antra, žmonės avarijų, kuriose sužeidžiami ir miršta žmonės, padaro daugiau. Tai dabar sakai, kad nereikia laikytis saugumo priemonių, nes 1/100 saugumo priemonė neišgelbsti, nors 99/100 išvengiama.
  • +6


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 13952
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2053
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-11, 09:15 
     
Ar kas žino kas tai per statistika? Nes jei čia skaičiuojamos avarijos vairuotojų, kurie paprastai važiuoja su autopilotu ir padaro avarija nes nepastebi, kad autopilotas išsijungė, tai iš tokios statistikos 0 informacijos. Nes tokiu atveju tie skaičiai rodo ne autopiloto gerumą, o tai kaip žmonės pripranta prie patogumų ir praranda budrumą.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-04-13, 11:06
Pranešimai: 5
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-11, 11:03 
     
Anksčiau irgi buvo skelbta statistika apie avarijas, skaičiai irgi įspūdingi buvo. Bet ir tada ją skelbė Tesla, tai kaip čia gaunasi, kad dabar "pirmą kartą"?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3222
Miestas: Vilnius
Reputacija: +814
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-11, 11:59 
     
Takarta gal skelbe pirma karta aplamai. O dabar pirma karta skelbia ketvircio statistika poto skelbs pirma karta pusmecio o tada metu ir taip toliau, ko cia meauprasti :)
  • 0


_________________
Visa problema su pasauliu yra ta, kad kvailiai ir fanatikai visada tokie savimi pasitikintys, o išmintingesni – tokie pilni dvejonių.
Žmogus, kuris sako, kad to padaryti neįmanoma - neturėtų pertraukinėti žmogaus, kuris tai daro.



Užsiregistravo: 2013-02-17, 16:39
Pranešimai: 362
Reputacija: +49
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-11, 14:23 
     
Audi savaeigis autopilotas aukštesnės kategorijos. Tesla Level 2 ("hands off"), o audi šiais metais pristate Level 3 ("eyes off")
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-18, 19:06
Pranešimai: 173
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-11, 14:51 
     
dariusss rašė:
Audi savaeigis autopilotas aukštesnės kategorijos. Tesla Level 2 ("hands off"), o audi šiais metais pristate Level 3 ("eyes off")

o nusipirkt gali, ar tik "galesi"? :) Tesla gali pvz deveta paimt ir autopiloto navarota naudot iskart.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2245
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-11, 15:43 
     
dariusss rašė:
Audi savaeigis autopilotas aukštesnės kategorijos. Tesla Level 2 ("hands off"), o audi šiais metais pristate Level 3 ("eyes off")


Tai, kad nelabai. Po dabartinio V9.0 Tesla softo atnaujinimo automobilis gali pats lenkimus greitkelyje daryti, nuo vieno greitkelio pervažiuoti ant kito ir pan.

Audi "Level 3" yra važiavimas kamščių metu, t.y. trukčiojimas ne didesniu nei 35 mylių greičiu. Tai čia tą sugeba krūva dabartinių parduodamų automobilių ir su realiu "level 3" nelabai ką turi bendro.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3222
Miestas: Vilnius
Reputacija: +814
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-11, 15:48 
     
Tai va dėl ko Lietujoj tiek daug avarijų. Prisiperka automobilių kurie jau pravažiavę visą atstumą "be" avarijos ir tada jau tik lauk, kol išsitaškys.
Bet šiaip idomi statistika, gal ir logiška taip lyginti. Nes lyginant avarijų skaičių pagal automobilių skaičių, kiek iškreipta statistika, jei automobilis esme nedalyvauja tai ir avaringumą mažina. O jei ridą atsuki tai avaringumą didini.
Ir gerai tie auto pijotai, tik jūs taip vairuokit tai nebus avaryjų išvis. Atsidado mat vairuotojai.
Autopilotas gal koklas ir sunkiai įgivendinamas visuotinai. Bet ben jau greičio registravima visuotinį įgivendint visiškai nesudėtinga. Ir jei jau jums reikia lėkt tai eikit jus na**ui, nėra nei ką šnekėt su nevispročiais. Vėl ištrins už jaustukus ir vaizdingą kalbą, bet ką padarysi.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +113
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-11, 18:49 
     
Gal vertetu pradet nuo mazu darbu . Visi spangsta del autopilotu . O kodel visiems be isimties nesudejus elektroniniu greicio ribotuvu , be kurio nepraeitum TA . Aisku tai neliestu spec. paskirties transporto .
  • 0




Užsiregistravo: 2017-02-04, 13:43
Pranešimai: 187
Reputacija: +23
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-11, 19:35 
     
diedukas rašė:
Gal vertetu pradet nuo mazu darbu . Visi spangsta del autopilotu . O kodel visiems be isimties nesudejus elektroniniu greicio ribotuvu , be kurio nepraeitum TA . Aisku tai neliestu spec. paskirties transporto .

avarija su tokiais garantuota lenkiant letesne kliuti.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2245
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-11, 19:39 
     
daynewss rašė:
Pagal Wiki, Tesla autopilotas į prekybą paleistas nuo 2014 spalio. Jei ne Muskas ir Tesla, tai didieji koncernai su naftos korporacijomis priešakyje net nebandytų krutėti link elektra varomų automobilių. Jei BMW, MB, VW-Audi, Fiat ir t.t. net nieko panašaus neturi, tai galima tik įsivaizduoti kiek jie "investuodavo" į inovacijas. Greičiausiai tik finansuodavo mokslinius tyrimus, kuriems uždėdavo patentus arba supirkdavo patentus, kad visais įmanomais būdais stabdyti progresą. Galima mėgti Tesla arba nekčsti, bet jų produkcija išjudino pasaulį. O kiek žinau, tai bent panašaus autopiloto niekas neturi.


Tikrai taip. Visi gamintojai buvo isitaise komforto zonoje. Prideda papildoma pavara automatinej dezej, ideda ntaja turbina i dyzelini varikli... O esme ir lieka ta pati - brangus, greitai ir daznai (vis dazniau ir dazniau) gendantis, sudas.

Net jei Tesla bankrutuotu rytoj - butu nuveikusi ir inesusi daug daugiau inovaciju i rinka per desimtmeti, nei visi kiti gamintojai kartu sudejus...
  • +2




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 202
Reputacija: +162
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-11, 20:41 
     
AAA000 rašė:
diedukas rašė:
Gal vertetu pradet nuo mazu darbu . Visi spangsta del autopilotu . O kodel visiems be isimties nesudejus elektroniniu greicio ribotuvu , be kurio nepraeitum TA . Aisku tai neliestu spec. paskirties transporto .

avarija su tokiais garantuota lenkiant letesne kliuti.

Pirma reiketu nepamirsti kad bendro naudojimo keliai tau ne nascar trasa, cia nebutina lekti kaip akis isdegus ar nuo birkos atitrukus kad butum vietoje 5 sekundem anksciau kas reikstu kad ir kiek tu belektum tu vistiek stovesi su manimi prie to pacio sviesaforo, tik skirtumas bus tiek kiek ilgas tavo automobilis, tai faktas.
  • 0


_________________
Visa problema su pasauliu yra ta, kad kvailiai ir fanatikai visada tokie savimi pasitikintys, o išmintingesni – tokie pilni dvejonių.
Žmogus, kuris sako, kad to padaryti neįmanoma - neturėtų pertraukinėti žmogaus, kuris tai daro.



Užsiregistravo: 2013-02-17, 16:39
Pranešimai: 362
Reputacija: +49
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-11, 21:33 
     
Kiek avarijų įvyksta dėl greičio, o kiek dėl kitų taisyklių nesilaikymo? Praktiškai visos dėl kitų taisyklių.
Kitas dalykas, Lietuvoje pvz. greičio ribojimai dedami su intencija, kad viršysi +20km/h. Net šviesaforai sureguliuoti taip, kad turi ant 65 važiuoti, kad pravažiuoti žaliu koridoriumi, kur leidžiama 50. Tai apie kokius ribotuvus kalbi?

Po galais, Vokietijoje autobanais neriboja greičio, ir tai žūčių pas juos mažiau. Tai gal visgi ne greitis kaltas, o tarpinė tarp vairo ir sėdynės?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 13952
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2053
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-12, 02:59 
     
Fokieciai riboja pesciakoju eisma bane kaip or praktiakai nepalieka galimbes nei i medi ivaziuoti nei i priespriesia islekti. O vat likusioj dali keliu greito kontroliuoja ir priziuri kieta ranka. Be jokiu ten +20 . Todel ir turi maza mirtinguma.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-29, 10:49
Pranešimai: 265
Reputacija: +69
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-12, 03:26 
     
Kur tesla ten ir karštos diskusijos :). Mane tai truputi juokina kai sakoma, tesla pati geriausias, pati inovatyviausia, pati saugiausia ir kiti gamintojai nieko nedaro... Na netiesa. Kiek kiti gamintojai visko sugalvoję ir sukūrę - milžiniškas sąrašas ir teslos automobiliuose dauguma dalykų ir yra dėka kitų gamintojų sugalvotų ir išdirbtų technologijų. VDV yra sunkiau suprojektuoti ir pagaminti nei EV motorą. Man įdomu konkretus sąrašas ką PATI tesla sugalvojo išrado ir pagamino. Taip kompanija išjudino EV rinką, taip tesla motor pasisekė, kad atrado turtingą investuotoją(Maską) kuris iškėlė kompaniją, bet kai pradedi skaitinėti, tai ir AUTONOMINĖ sistema(davikliai, valdymo procesoriai) yra NVIDIA(tesloje ir kompiuteris stovi nvidia drive px- series), prieš tai naudojosi Mobileye įranga/sistema. Gaminant tesla buvo pasamdyta Mercedes inžinieriai, taip pat ir prie Tesla Semi vilkiko prisidėjo daimler koncerno inžinieriai.
Dar 1972 m. BMW buvo pagaminusi elektra važiuojanti automobilį aišku su tuometinėmis baterijomis tenuvažiuodavo 37 miles(gaila, kad kažkas neleido vystyti toliau tokių projektų). Bet dabar kai visokie Panasonic sukuria/pagamina celes ir iš kitų gamintojų nusiperki/bendradarbiauji dėl kitų technologijų, tai automobilį surinkti ne stebuklas. Bet teslos fenomenas vizgi yra.
O autonomija tai labai nesu nagrinėjęs, bet kiek atliekama testų ir panašiai, tai tesla neblizga. Beje teslas kol kas nebenaudoja lazerinės sistemos, nes tai brangu. GM -naudoja.
Čia kaip veikia autonomija ir apie levelius. https://www.investors.com/news/technolo ... car-waymo/
O čia testas - https://www.businessinsider.com/best-se ... r-cruise-7
  • +1




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 104
Reputacija: +56
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-12, 04:06 
     
immortallt rašė:
Po galais, Vokietijoje autobanais neriboja greičio, ir tai žūčių pas juos mažiau. Tai gal visgi ne greitis kaltas, o tarpinė tarp vairo ir sėdynės?

Vokietijoje ir vairavimo kultūra kitokia, ir ten paiso oro sąlygų, nes Lietuvoje dažnai būna, kad kai blogas oras, spaudžia toliau "juk kelio ženklas nedraudžia"... Nžn statistikos, bet man atrodo skaudžiausiai įvykiai, tai kai išlekia priešais kita automobilį - kaktomuša... Ir žinoma pėsčiųjų nubloškimas. Dėl greičio tai ir pats automobilis turėtu būti geros būklės ir nešokinėti/nesiūbuoti, kad dideliu greičiu važiuot, nes kitaip kelio duobė ar šiaip kokia papildoma kliūtis ir gal nusirašyti.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 104
Reputacija: +56
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-12, 07:31 
     
Kas negerai del greicio ribotuvu ??? As parasiau koki nors skaiciu prie km/h ??? Mano galva tai ne daugiau kaip 130 km/h . Ir tai yra diskutuotinas dalykas . O del lenkimo tai ji apsprendzia auto dinamika o ne max pasiekemas greitis . Kasdien matau tuos be proto lekencius .Ir ka : buna jie preis tave tik prie sviesofora , geriausiu atveju per kelis auto . Sutaupo kiek ?5 , 10 sekundziu ? Verta ? Seip butu idomu pamatyt tu reakcija kurie uz autonominius ir neribota greiti pasisako ,po ilgo pasivazinejimo autonominiu auto :)
  • +1




Užsiregistravo: 2017-02-04, 13:43
Pranešimai: 187
Reputacija: +23
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-12, 10:09 
     
R35P3CT rašė:
Man įdomu konkretus sąrašas ką PATI tesla sugalvojo išrado ir pagamino.

Kaip dėl autopiloto?

R35P3CT rašė:
..tai ir AUTONOMINĖ sistema..yra NVIDIA...

Tu bent įsivaizduoji kiek MB, Audi, VW automobiliuose dalių iš kitų gamintojų? Bosch, Siemens, Hella, Brembo, Philips ir t.t., ir t.t., ir t.t., ir t.t.

R35P3CT rašė:
Gaminant tesla buvo pasamdyta Mercedes inžinieriai, taip pat ir prie Tesla Semi vilkiko prisidėjo daimler koncerno inžinieriai.

Nebūk naivus ir nesitikėk, kad jei jau MB dirbę/dirbantys inžinieriai prisidėjo projektuojant kažkokius mazgus, tai jie atnešė ir padėjo ant lėkštutės MB technologijas. Greičiau atvirkščiai, atvyko šnipinėti. O šiaip jau laisvam pasaulyje niekas man nedraudžia dirbti kam noriu. Net nekonkurencijos sutartys tarp darbdavių ir darbuotojų yra niekinės, nes pažeidžia žmogaus darbo pasirinkimo teisę, todėl niekas nebekelia bylų, nes kas kėlė visas pralošė. Taigi, teikti, kad MB inžinieriai prie to prisidėjo man, iš tavo posto, leidžia suprasti, kad jie dirbo Teslai, o kilnusis MB koncernas tuo metu jiems algas mokėjo.

R35P3CT rašė:
Dar 1972 m. BMW buvo pagaminusi elektra važiuojanti automobilį aišku su tuometinėmis baterijomis tenuvažiuodavo 37 miles(gaila, kad kažkas neleido vystyti toliau tokių projektų)

Man įdomu, kas tas "kažkas"?
  • +2




Užsiregistravo: 2013-03-22, 20:09
Pranešimai: 319
Reputacija: +176
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-12, 12:53 
     
daynewss rašė:
R35P3CT rašė:
Man įdomu konkretus sąrašas ką PATI tesla sugalvojo išrado ir pagamino.

Kaip dėl autopiloto?

R35P3CT rašė:
..tai ir AUTONOMINĖ sistema..yra NVIDIA...

Tu bent įsivaizduoji kiek MB, Audi, VW automobiliuose dalių iš kitų gamintojų? Bosch, Siemens, Hella, Brembo, Philips ir t.t., ir t.t., ir t.t., ir t.t.

R35P3CT rašė:
Gaminant tesla buvo pasamdyta Mercedes inžinieriai, taip pat ir prie Tesla Semi vilkiko prisidėjo daimler koncerno inžinieriai.

Nebūk naivus ir nesitikėk, kad jei jau MB dirbę/dirbantys inžinieriai prisidėjo projektuojant kažkokius mazgus, tai jie atnešė ir padėjo ant lėkštutės MB technologijas. Greičiau atvirkščiai, atvyko šnipinėti. O šiaip jau laisvam pasaulyje niekas man nedraudžia dirbti kam noriu. Net nekonkurencijos sutartys tarp darbdavių ir darbuotojų yra niekinės, nes pažeidžia žmogaus darbo pasirinkimo teisę, todėl niekas nebekelia bylų, nes kas kėlė visas pralošė. Taigi, teikti, kad MB inžinieriai prie to prisidėjo man, iš tavo posto, leidžia suprasti, kad jie dirbo Teslai, o kilnusis MB koncernas tuo metu jiems algas mokėjo.

R35P3CT rašė:
Dar 1972 m. BMW buvo pagaminusi elektra važiuojanti automobilį aišku su tuometinėmis baterijomis tenuvažiuodavo 37 miles(gaila, kad kažkas neleido vystyti toliau tokių projektų)

Man įdomu, kas tas "kažkas"?


Taip įsivaizduoju, bet Nvidia ne tik, kad gamina procesūrą, bet ir autonomijos sistemas pati kuria ir ne vien teslai.
Autopilotą tesla pradėjo kurti su Mobileye(dabar jau nupirko Intelis) ir ši kompanija jau seniai užsiima tokiai darbais.
Daimler inžinieriai buvo pasamdyti, kad padėtu kurti automobilį. Ir niekas nesako, kad tai blogai ;).
O dėl BMW 1972 m. EV nevysitmo tai jau nespėliosiu ir nekursiu sąmokslo teorijų, dėl naftos magnatų įsikišimų, nes matyt turi galvoja būtent tai. Gal būt tu teisus gal ne, nžn. ;)
  • +1




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 104
Reputacija: +56
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'