Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 14 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-13, 17:18 
     
A klasės „Mercedes-Benz“ kažin kodėl tiek daug blogų atsiliepimų tenka matyti internete, o ir kaina jų labai maža pagal metus
  • 0




Užsiregistravo: 2011-11-23, 20:03
Pranešimai: 430
Reputacija: +30
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-13, 21:20 
     
UK del dideles draudimo kainos niekas nenori dideliu ir galingais varikliais masinu
  • 0




Užsiregistravo: 2015-01-11, 16:31
Pranešimai: 510
Reputacija: +179
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-14, 09:05 
     
Ketleris rašė:
A klasės „Mercedes-Benz“ kažin kodėl tiek daug blogų atsiliepimų tenka matyti internete, o ir kaina jų labai maža pagal metus


Kiek teko girdeti, labai problematiskas varikliu remontas: sunkus priejimas prie pagr.mazgu, del ko remonto kaina isauga
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-29, 20:34
Pranešimai: 337
Reputacija: +126
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-14, 09:50 
     
Ketleris rašė:
A klasės „Mercedes-Benz“ kažin kodėl tiek daug blogų atsiliepimų tenka matyti internete, o ir kaina jų labai maža pagal metus

Įsivaizduok, jei reikią pakeisti starterį, tai reikią išimtį variklį su dėže... Aišku starterio gedimai reti, bet dėl senstančių mašinų vis dažnėja...
  • 0




Užsiregistravo: 2013-06-06, 20:11
Pranešimai: 801
Miestas: Vilnius
Reputacija: +370
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-14, 20:28 
     
Nei vieno japonisko?.. :D Aha, objektyvu...
  • +1




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 250
Reputacija: +193
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-15, 00:28 
     
apvalus rašė:
Nei vieno japonisko?.. :D Aha, objektyvu...


Teisingai pastebėta. "Vertimo klaida" matyt įsivėlė. Susiradau originalą, tai pirmose vietose japonai.

https://www.reliabilityindex.com/top-100
  • +2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2376
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +375
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-15, 01:37 
     
Baikit su ta 20m. senumo A klase. Niekas su ja vakaruose seniai nebevažinėja, o jei ir išdarda, tai tikrai niekas jos nedraudžia. Čia kalbama apie max 10m senumo ir max 200k ridos auto. Į šį tarpą papuolantys automobiliai tikrai didesnių problemų neturi.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-11-06, 12:51
Pranešimai: 41
Reputacija: +78
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-15, 09:56 
     
GNU rašė:
Baikit su ta 20m. senumo A klase. Niekas su ja vakaruose seniai nebevažinėja, o jei ir išdarda, tai tikrai niekas jos nedraudžia. Čia kalbama apie max 10m senumo ir max 200k ridos auto. Į šį tarpą papuolantys automobiliai tikrai didesnių problemų neturi.


Manau, kad net ir tai yra per didelė imtis - automobilių garantijos galioja vidutiniškai 4-5 metus, o moedelius gamintojas dažniausiai atnaujina/rotuoja kas 6 metus. Tad sakyčiau verta susitaikyti su mintimi, kad visos visų žurnalų apžvalgos yra nutaikytos į 4-6 metų senumo segmentą, o tie automobiliai kuriais važinėja pusė Lietuvių - niekada neturėjo pasiekti tokio amžiaus - to neplanavo nei gamintojai, nei žurnalistai. Tiesiog daugelio Lietuvių pajamos per mažos, kad galėtų atsinaujinti kartu su pasauliniu ciklu.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-12-30, 14:01
Pranešimai: 64
Reputacija: +19
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-15, 11:18 
     
FtBall rašė:
apvalus rašė:
Nei vieno japonisko?.. :D Aha, objektyvu...


Teisingai pastebėta. "Vertimo klaida" matyt įsivėlė. Susiradau originalą, tai pirmose vietose japonai.

https://www.reliabilityindex.com/top-100



Būtent!
Išversta lietuviams, kuriems VW pirmoj vietoj
  • 0




Užsiregistravo: 2014-05-07, 17:57
Pranešimai: 4
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-15, 18:13 
     
FtBall rašė:
apvalus rašė:
Nei vieno japonisko?.. :D Aha, objektyvu...


Teisingai pastebėta. "Vertimo klaida" matyt įsivėlė. Susiradau originalą, tai pirmose vietose japonai.

https://www.reliabilityindex.com/top-100


Reitingas ir lieka reitingu, kuris mažai ką parodo. Panagrinėjus top 100 matosi, kad suplakta ne tik faceliftai bet ir skirtingų kartų, skirtingų variklių/kuro rūšių ir komplektacijos modeliai į vieną reitingą. Taip pat neaišku kas skaičiuojama maintenance, o kas repair costs. Viena auto gali palikt autorizuotam servise aptarnavimui, įkals 300-500€ sąskaita pakeis krūva dalių ir neturėsi jokių remontų, kitam aptarnavimas gal tik 100€ kainuos bet apturėsi neplanuotų remontų. Dalys taip ar taip nusidevės klausimas kuris visgi auto patikimesnis ir kokios yra vidutinės išlaikymo išlaidos atmetus draudimus ir pan.

Realiai žiauriai trūksta patikimos ir detalios statistikos įvairiais pjūviais (skirtingos gamybos linijos, gamybos mėnesiai/ketvirčiai/metai, varikliai, komplektacijos ir pan.).
  • +2


_________________
paskoluklubas.lt



Užsiregistravo: 2009-05-26, 13:55
Pranešimai: 1210
Reputacija: +264
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-15, 20:27 
     
mch0lic rašė:
FtBall rašė:
apvalus rašė:
Nei vieno japonisko?.. :D Aha, objektyvu...


Teisingai pastebėta. "Vertimo klaida" matyt įsivėlė. Susiradau originalą, tai pirmose vietose japonai.

https://www.reliabilityindex.com/top-100


Reitingas ir lieka reitingu, kuris mažai ką parodo. Panagrinėjus top 100 matosi, kad suplakta ne tik faceliftai bet ir skirtingų kartų, skirtingų variklių/kuro rūšių ir komplektacijos modeliai į vieną reitingą. Taip pat neaišku kas skaičiuojama maintenance, o kas repair costs. Viena auto gali palikt autorizuotam servise aptarnavimui, įkals 300-500€ sąskaita pakeis krūva dalių ir neturėsi jokių remontų, kitam aptarnavimas gal tik 100€ kainuos bet apturėsi neplanuotų remontų. Dalys taip ar taip nusidevės klausimas kuris visgi auto patikimesnis ir kokios yra vidutinės išlaikymo išlaidos atmetus draudimus ir pan.

Realiai žiauriai trūksta patikimos ir detalios statistikos įvairiais pjūviais (skirtingos gamybos linijos, gamybos mėnesiai/ketvirčiai/metai, varikliai, komplektacijos ir pan.).


Be abejo, kad tie duomenys nera idealiai tikslus. Bet tai nera visiska nesamone, kuria nebutu galima remtis.
  • 0




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 250
Reputacija: +193
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-16, 19:10 
     
CackisS rašė:
FtBall rašė:
apvalus rašė:
Nei vieno japonisko?.. :D Aha, objektyvu...


Teisingai pastebėta. "Vertimo klaida" matyt įsivėlė. Susiradau originalą, tai pirmose vietose japonai.

https://www.reliabilityindex.com/top-100



Būtent!
Išversta lietuviams, kuriems VW pirmoj vietoj



Cia seip rase apie 10 populiariausiu, tai yra 10 perkamiausiu, hechbeku . Todel visai nenuostabu, kad japonai nepateko, nieko padoraus jie neturi toje klaseje.
  • -1




Užsiregistravo: 2018-03-09, 01:49
Pranešimai: 9
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-20, 12:20 
     
QuantoLT rašė:

Cia seip rase apie 10 populiariausiu, tai yra 10 perkamiausiu, hechbeku . Todel visai nenuostabu, kad japonai nepateko, nieko padoraus jie neturi toje klaseje.


Kaip nustatineji padoruma?..
  • 0




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 250
Reputacija: +193
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'