Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 24 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-17, 17:19 
     
Senas benzininis automobilis su dujomis bus ekologiškesnis už bet kurį patį naujausią dyzelinį, benzininį ar hibridinį automobilį. Aišku jie nekapsi tepalai ar aušinimo skystis...
  • +2




Užsiregistravo: 2013-06-06, 20:11
Pranešimai: 602
Miestas: Vilnius
Reputacija: +284
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-17, 18:26 
     
Man irgi nesuprantamas tas VW skandalas... Argumentai buvo tokie, kad auto neatitinka teršalų normų, kai tuo tarpu pačios normos buvo sugriežtintos dėl oro taršos. Finale automobiliai atšaukiami ir siunčiami po presu. Biurokratai laimingi, nes padarė tvarką - dar daugiau užteršė tą patį orą, dėl kurio grynumo patys ir kovoja. Teisingiausia būtų buvę nubausti kompaniją, sugriežtinti jos priežiūrą ir dar įpareigoti išmokėti tam tikras išmokas savo klientams.

Kitas žingsnis - kokybiškų komponentų gamyba. Gerai straipsnyje pastebima, kad po presu atsiranda vis naujesni automobiliai. Tiksliau jie gaminami taip, kad ilgai ir netarnautų arba kad remontuot jų nebeapsimokėtų. Taigi vėl švaistomi resursai ir didinama oro tarša.
Kada serijinės gamybos automobiliai bus standartizuoti? Kalbu apie technologinius mazgus, ne apie dizaino sprendimus. Na yra vienas komponentas, kuris manau labai plačiai paplitęs - valytuvų varikliukas. Mačiau net pramoniniuose įrenginiuose naudojamas. Bet tai turbūt viskas... Jau vien ratų rūšių kiek versijų. Kodėl nėra priimamas bendras standartas?!
  • +6




Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 907
Reputacija: +357
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-17, 20:08 
     
Pamąstymai yra protingi, bet taip niekas nedarys. Dėl mokestinės sistemos, daug pigiau keisti stambų mazgą ar net automobilį, nei samdyti brangius meistrus, kad mazge rastų už kelis eurus sugedusią detalę ar savaitę kapstytųsi prie didesnės apimties gedimų. Nes visur gamyba robotizuota ir kainuoja pigiai, o remontui ir priežiūrai reikia žmogaus ir kainuoja brangiai. Kuo toliau, tuo šis ratas labiau įsibėgėja, nes dėl darbo jėgos brangumo vis daugiau viskas automatizuojama. Vienintelis būdas tai pakeisti yra apmokestinti gamybos taršą, kad apsimokėtų labiau taisyti, nei keisti į naują.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-08-05, 11:02
Pranešimai: 162
Miestas: Kaunas
Reputacija: -1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-17, 21:02 
     
Taip, tik su sąlyga, kad savo seną važiuojantį išmesite į pakėlę, o ne parduosite.

Automobiliai gaminami ne tam, kad sugestų, o piginama gamyba, nes klientams svarbu kaina ir kad jiems atlaikytų 5 metus, o ne rytų europiečiui tarnautų dar 15 metų.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14378
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2277
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-17, 22:18 
     
wilkas rašė:
Pamąstymai yra protingi, bet taip niekas nedarys. Dėl mokestinės sistemos, daug pigiau keisti stambų mazgą ar net automobilį, nei samdyti brangius meistrus, kad mazge rastų už kelis eurus sugedusią detalę ar savaitę kapstytųsi prie didesnės apimties gedimų. Nes visur gamyba robotizuota ir kainuoja pigiai, o remontui ir priežiūrai reikia žmogaus ir kainuoja brangiai. Kuo toliau, tuo šis ratas labiau įsibėgėja, nes dėl darbo jėgos brangumo vis daugiau viskas automatizuojama. Vienintelis būdas tai pakeisti yra apmokestinti gamybos taršą, kad apsimokėtų labiau taisyti, nei keisti į naują.

neblogai galvoji - bet ivertinai viska neteisingai. remontuot irgi nera brangu. bet technika turi but specialiai pritaikyta ja remontuot. tas yra taikoma brangesneje technikoje - pvz zemes ukio ar specializuotoje - sakykim karineje. technika buna specialiai sukuriama, kad issiardytu pritaikytais remontuot mazgais. ir ten net buna numatyti specialiai patogiau sugendantys komponentai - kuriuos lengva keist.
o dabar pardavineja technika - pritaikyta butent greitam surinkimui automatizuotoje linijoje. siuolaikiniam automobilyje prikista aplamai gal net iki 15-20% papildomo nereikalingo svorio - visokiu automatizuotos linijos poreikiams skirtu laikikliu - technologiniu atramu, stabilumo karkaseliu ir iskysu. kad galeti robotai vartyt visaip gamini, kad jis patogiai isidetu tik is vienos puses ir pan. islosiamas tik gamybos greitis. bet ne kokybe. kokybe kaip tik krenta - nes naudojama visokie keisti dizainai - adaptuoti surinkimui, o ne patvarumui. pvz vienkartiniai korpusiniai sulenkimai, uzsifiksuojantys kaisciavimai. visokios trumpalaikio naudojimo medziagos - visokios tarpines, klijai, organika. ir "siuolaikinis" automobilis sugenda jau vien nuo stovejimo sandely :D ufonautai cia net visokiu samokslo teoriju izvelgia :D :D :D
ir dar galiu pasakyt - daznu atveju tai ne atpigina savikaina, o kaip tik isbrangina - nes vartotojas gauna "teise" nusipirkt ir visas automatizuotos gamybos islaidas :D o kadangi biurokratija tik dideja - ir paprastais automobiliais vazinet nebeleidziama - reikia visokiu "sertifikuotu" - palankios vartotojui technologijos tiesiog nebesugeba prasiskverbt. nes tiesiog nera rinkos. tik propaganda apie "laisva nesuvarzyta" rinka :D :D :D kur pastoviai plaunama cia visiem i smegenis nemokamai.
Muskas pvz irgi nera joks inovatorius. jis tik sukaupe pakankamai kapitalo - visiskai atsitiktinai. sukaupe tiek, kad galetu ipirkt biurokratine nasta. ir igyvendino savo rozine elektromobiliu svajone :D :D :D jo genialumas ne inovatoriskume, o piniginiu srautu logistikoje. inovatoriskumo auras jis tiesiog perka :D :D :D :D :D
  • +5


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3798
Reputacija: -209
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-18, 00:10 
     
o tu pirktum golf klases nauja autmobili salone uz 100k€ jeigu zinotum, kad jis lengva remontuojas ir laikys kokiu 15metu be gedimu ir tures 6 metu garantija?
Ar geriau nusipirksi tris passatus po 33k vis pakeisdamas i naujasni?
Gamintojai taikosi tik prie pirmo pirkejo poreikiu.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3839
Reputacija: +1169
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-18, 12:42 
     
Kuri jau čia mašina taip ja nesiremontuoja?
Kuri neturi standartizuotų detalių, jau nekalbant apie variklius. Bent jau mano fordukas, tai jopšikmat variklis 1.6 dyzelis, pirmą kesta buvo gerokia naujesnem citroene tokį pat pamatyt, poto pasidare bevaik aišku, vos ne pagal darbinį tūrį vienodi. Ir važiuoklės detalės taipat, nevisur nurodoma, bet irgi gyvas velnias vienodų detalių skirtinguose markėse, daugmaž, jei vienam koncernui priklauso, vienodos klasės mašina, tai ir dalys bus tospačios.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +206
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-18, 14:12 
     
amas rašė:
Kuri jau čia mašina taip ja nesiremontuoja?
Kuri neturi standartizuotų detalių, jau nekalbant apie variklius. Bent jau mano fordukas, tai jopšikmat variklis 1.6 dyzelis, pirmą kesta buvo gerokia naujesnem citroene tokį pat pamatyt, poto pasidare bevaik aišku, vos ne pagal darbinį tūrį vienodi. Ir važiuoklės detalės taipat, nevisur nurodoma, bet irgi gyvas velnias vienodų detalių skirtinguose markėse, daugmaž, jei vienam koncernui priklauso, vienodos klasės mašina, tai ir dalys bus tospačios.

Tu ford mašina vadini? :D
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-04, 08:57
Pranešimai: 822
Reputacija: -398
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-18, 14:55 
     
HardAxe rašė:
..........................Gamintojai taikosi tik prie pirmo pirkejo poreikiu.

Jeigu paprastai, tai pramonininkai derina kokybės santyki atsižvelgdami į kitas įstaigas, jų produktas turi palaikyti šalies ekonomika ir pelną, padėti surinkti mokesčius. Jeigu automobilis būtu negendantis, nepriklausomas nuo autoserviso paslaugų, tai ištiktu krizė, kuri priverstu pramonininkus atleisti darbuotojus, o valstybei tektu mokesčius didinti ant būtinų prekių. :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-06-17, 17:58
Pranešimai: 148
Reputacija: +76
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-18, 15:50 
     
@HardAxe, blogas palyginimas. 3 passat po 33k arba golf is tavo pavyzdzio uz 40-50k. Kaina tikrai nesiektu 200k. Ir tas pats galioja bet kam - daikta reikia pabrangimt tik keliais/keliolika procentais kad jis butu ilgaamzizskesnis, kokybiskesnis
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-30, 01:50
Pranešimai: 242
Reputacija: +157
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-18, 16:37 
     
dzo rašė:
@HardAxe, blogas palyginimas. 3 passat po 33k arba golf is tavo pavyzdzio uz 40-50k. Kaina tikrai nesiektu 200k. Ir tas pats galioja bet kam - daikta reikia pabrangimt tik keliais/keliolika procentais kad jis butu ilgaamzizskesnis, kokybiskesnis


Na nevisai, norint padaryt "bus ok" ir "gerai" kaina keičiasi.
Pilnai cinkuoti kėbulą, didesniu sluoksniu cinko.
Dėti galingą (ir brangesnį motorą), jį deforsuoti. Realiai visos važiuoklės/transmisijos detalės turi būti paskaičiuotos su didesne atsarga, įvertinus ir dėl to paaugusį svorį.
Kokybiškesni elektronikos komponentai, ypač litavimo kokybė + kondensatoriai. Geresnė apsauga nuo aplinkos poveikio.
+ keli papildomi testavimo iteracijų ciklai.

Arba privestinė EU garantija 10metų/200`000km kokybę pakeltų į naują lygį. Kaip rodo praktika - beveik visi įrenginiai puikiai atlaiko numatytą garantinį periodą.

Nors realiai užtektų kažkaip apriboti progresą ir koncentruotis į kokybę vs kiekybę. Jeigu auto, telefonų ar belekokie kiti gamintojai galėtų išleisti naują modelį dvigubai rečiau jis būtų kokybiškesnis. Dabar visur kur pilna "nedadielkų", nespėjus jų pataisyt jau leidžiami nauji neišbaigti modeliai. Ir naujam modelyje vienas dalykas pataisytas, kitas atnaujintas ir sugadintas.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3839
Reputacija: +1169
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-18, 17:36 
     
HardAxe rašė:
o tu pirktum golf klases nauja autmobili salone uz 100k€ jeigu zinotum, kad jis lengva remontuojas ir laikys kokiu 15metu be gedimu ir tures 6 metu garantija?
Ar geriau nusipirksi tris passatus po 33k vis pakeisdamas i naujasni?
Gamintojai taikosi tik prie pirmo pirkejo poreikiu.

o kodel butinai beveik kibiru klases golf vs beveik limuzinas pasat?
kodel negali but pasatas uz 33k€, kuris garantuotai suges po 5 metu vs pasatas uz 100k€ kuris laikys su garantija 15 metu ir dar paskui bet kada lengvai ir pigiai remontuosis. as tada imciau antra atveji net ir po sakykim 7 metu eksplotacijos uz 33k€ kainos ir buciau laimingas. o i ta pirma net po 5 metu nebeziureciau net jei uz metalo lauzo kaina +1€ siulytu.
mane aplamai pilnai tenkintu automobilis kuris vaziuotu visa gyvenima ir labai pigiai remontuotusi. nes man svarbiau yra mano gyvenimo laikas. as jo nenoriu svaistyt ten kazkokiom nesamonem - kaip pirkimo forminimas, registracija, visokios technikines ar dar ten kokie dalba*obiniai isiskalinejimai. vat jei butu auto toks patvarus, beprobleminis ir kainuotu visumoje man taupiau nei visi tie "nauji" - imciau. ir garantuoju - jei ne visokie kvailiai - kur uzsinorejo visokiu popieriniu garantiju ir draudimu - jau seniai vazinetume visiskai saugiais ir labai ilgaamziais ir patvariais auto. vietoj realiu saugumu ir patvarumu mes dabar savo pinigus leidziam laikinoms garantijoms...
pvz sakykim kosminese kelionese bus poreikis gaminiams, laikantiems bent 10-20 metu eksplotacijos - ir kaip tu toki nusipirksi - jei visi tegamina tik 2 metu garantini slamsta... nusprende matai teisininkai kazkokie istatymiskai itvirtint - kad taip reikia viska gamint... nei vienas zondas nebesugeba nuskrist nesugedes - ner eksplotacines patirties...
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3798
Reputacija: -209
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-18, 20:22 
     
HardAxe rašė:
dzo rašė:
@HardAxe, blogas palyginimas. 3 passat po 33k arba golf is tavo pavyzdzio uz 40-50k. Kaina tikrai nesiektu 200k. Ir tas pats galioja bet kam - daikta reikia pabrangimt tik keliais/keliolika procentais kad jis butu ilgaamzizskesnis, kokybiskesnis


Na nevisai, norint padaryt "bus ok" ir "gerai" kaina keičiasi.
Pilnai cinkuoti kėbulą, didesniu sluoksniu cinko.
Dėti galingą (ir brangesnį motorą), jį deforsuoti. Realiai visos važiuoklės/transmisijos detalės turi būti paskaičiuotos su didesne atsarga, įvertinus ir dėl to paaugusį svorį.
Kokybiškesni elektronikos komponentai, ypač litavimo kokybė + kondensatoriai. Geresnė apsauga nuo aplinkos poveikio.
+ keli papildomi testavimo iteracijų ciklai.

Arba privestinė EU garantija 10metų/200`000km kokybę pakeltų į naują lygį. Kaip rodo praktika - beveik visi įrenginiai puikiai atlaiko numatytą garantinį periodą.

Nors realiai užtektų kažkaip apriboti progresą ir koncentruotis į kokybę vs kiekybę. Jeigu auto, telefonų ar belekokie kiti gamintojai galėtų išleisti naują modelį dvigubai rečiau jis būtų kokybiškesnis. Dabar visur kur pilna "nedadielkų", nespėjus jų pataisyt jau leidžiami nauji neišbaigti modeliai. Ir naujam modelyje vienas dalykas pataisytas, kitas atnaujintas ir sugadintas.

Septintajame dešimtmetyje amerikiečiai atliko tokį eksperimentą, pagamino vieną nedidelę bandomąją partiją automobilių taikydami aviacinį standartą. Automobilio gamyba pabrango 20proc, bet praktiškai jokių gedimų...
  • +1




Užsiregistravo: 2013-06-06, 20:11
Pranešimai: 602
Miestas: Vilnius
Reputacija: +284
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-18, 22:06 
     
Toks mini straipsniukas apmąstymams apie tai, iš ko susideda automobilio kaina
https://www.forbes.com/sites/quora/2013 ... 557dd55ad9
Pilna visokių "negamybinių" išlaidų, vien modelio sukūrimui gali būti išleisti milijardai. Na jau po to gaminant ir techniškai prižiūrint bando "atsigroti", pigiai pagaminti, brangiai prižiūrėti.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1264
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +159
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-18, 23:47 
     
HardAxe rašė:
Septintajame dešimtmetyje amerikiečiai atliko tokį eksperimentą, pagamino vieną nedidelę bandomąją partiją automobilių taikydami aviacinį standartą. Automobilio gamyba pabrango 20proc, bet praktiškai jokių gedimų...


Galima nuorodą į šaltinį? Ar čia vėl iš serijos "viena boba sakė"?
Kodėl tuomet paprastas cesna lėktuvėlis kainuoja nuo 0,5 iki 2 mln$, kai tuo tarpu pilniausios komplektacijos šeimyninio septynviečio automobilio kaina nesiekia 50 tūkst. $?
  • +1




Užsiregistravo: 2009-11-11, 12:04
Pranešimai: 55
Reputacija: +17
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-19, 09:24 
     
AAA000 rašė:
HardAxe rašė:
o tu pirktum golf klases nauja autmobili salone uz 100k€ jeigu zinotum, kad jis lengva remontuojas ir laikys kokiu 15metu be gedimu ir tures 6 metu garantija?
Ar geriau nusipirksi tris passatus po 33k vis pakeisdamas i naujasni?
Gamintojai taikosi tik prie pirmo pirkejo poreikiu.

o kodel butinai beveik kibiru klases golf vs beveik limuzinas pasat?
kodel negali but pasatas uz 33k€, kuris garantuotai suges po 5 metu vs pasatas uz 100k€ kuris laikys su garantija 15 metu ir dar paskui bet kada lengvai ir pigiai remontuosis. as tada imciau antra atveji net ir po sakykim 7 metu eksplotacijos uz 33k€ kainos ir buciau laimingas. o i ta pirma net po 5 metu nebeziureciau net jei uz metalo lauzo kaina +1€ siulytu.
mane aplamai pilnai tenkintu automobilis kuris vaziuotu visa gyvenima ir labai pigiai remontuotusi. nes man svarbiau yra mano gyvenimo laikas. as jo nenoriu svaistyt ten kazkokiom nesamonem - kaip pirkimo forminimas, registracija, visokios technikines ar dar ten kokie dalba*obiniai isiskalinejimai. vat jei butu auto toks patvarus, beprobleminis ir kainuotu visumoje man taupiau nei visi tie "nauji" - imciau. ir garantuoju - jei ne visokie kvailiai - kur uzsinorejo visokiu popieriniu garantiju ir draudimu - jau seniai vazinetume visiskai saugiais ir labai ilgaamziais ir patvariais auto. vietoj realiu saugumu ir patvarumu mes dabar savo pinigus leidziam laikinoms garantijoms...
pvz sakykim kosminese kelionese bus poreikis gaminiams, laikantiems bent 10-20 metu eksplotacijos - ir kaip tu toki nusipirksi - jei visi tegamina tik 2 metu garantini slamsta... nusprende matai teisininkai kazkokie istatymiskai itvirtint - kad taip reikia viska gamint... nei vienas zondas nebesugeba nuskrist nesugedes - ner eksplotacines patirties...


Pora automobilių tau:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Šitie tikrai žinomi dėl jų ilgaamžiškumo. G klasės mersas net ir naujas laikomas labai patikimu.
Problema tame, kad žmonės į automobilį žiūri panašiai kaip į telefoną. Jiems atsibosta, neatitinka kažkokių šiuolaikinių išvaizdos, saugumo, ekologijos ant popieriaus (išmetamosios dujos, kuras, galbūt medžiagos iš kurių pagamintos, ignoruojant gamybos ir seno automobilio utilizavimo žalą gamtai) standartų ir keičia. O kuomet keičia automobilį, visi nori naujo, nenaudoto, iš salono, kad nebūų "nudrožtas". Gamintojams irgi naudinga, kad šitas ratas suktūsi, nes kuo daugiau žmonės keis automobilius, tuo daugiau parduosi, tuo daugiau pinigų surinksi.
  • +1




Užsiregistravo: 2016-02-20, 22:08
Pranešimai: 51
Reputacija: +40
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-19, 10:03 
     
Ai jo tik pasatas Lietuvoj mašina. Ble ką aš galvojau...
  • +1




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +206
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-19, 20:09 
     
laurius rašė:
HardAxe rašė:
Septintajame dešimtmetyje amerikiečiai atliko tokį eksperimentą, pagamino vieną nedidelę bandomąją partiją automobilių taikydami aviacinį standartą. Automobilio gamyba pabrango 20proc, bet praktiškai jokių gedimų...


Galima nuorodą į šaltinį? Ar čia vėl iš serijos "viena boba sakė"?
Kodėl tuomet paprastas cesna lėktuvėlis kainuoja nuo 0,5 iki 2 mln$, kai tuo tarpu pilniausios komplektacijos šeimyninio septynviečio automobilio kaina nesiekia 50 tūkst. $?


Destis kiek tų aviacinių standartų taikyta, kokiu lygiu. Kodėl lėktuvai brangūs? Nes kiekviena jų detalė turi praeiti bandymus ir gauti sertifikatus. Kiek tokios procedūros kainuoja verčiau nesigilinti - vis tiek ne visi skraidom, o tie, kas skraido - matomai neskaičiuoja. Beje, ~1940aisiais vidutiniai amerikonai visai galėjo įpirkti lėktuvus už metų atlyginimą, bet vėliau nusprendė, kad gyvybės svarbiau, reikia reguliuoti/sertifikuoti ir skrajūnai išbrango. Oro transporte ir konkurencija ne tokia lengva - sužinojus ką reikės įveikti norint įvesti lėktuvą rinkon - greičiausiai fantazija atšoktų. O žmogus greičiausiai turėjo omeny tiesiog aviacinį patikimumo standartą, be jokių sertifikatų. Šiek tiek didesnį atsargos koeficientą+reiklesnį kokybės tikrinimą.
  • +2




Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1264
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +159
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-19, 20:58 
     
HardAxe rašė:
Na nevisai, norint padaryt "bus ok" ir "gerai" kaina keičiasi.
Pilnai cinkuoti kėbulą, didesniu sluoksniu cinko.
Dėti galingą (ir brangesnį motorą), jį deforsuoti. Realiai visos važiuoklės/transmisijos detalės turi būti paskaičiuotos su didesne atsarga, įvertinus ir dėl to paaugusį svorį.
Kokybiškesni elektronikos komponentai, ypač litavimo kokybė + kondensatoriai. Geresnė apsauga nuo aplinkos poveikio.
+ keli papildomi testavimo iteracijų ciklai.

Arba privestinė EU garantija 10metų/200`000km kokybę pakeltų į naują lygį. Kaip rodo praktika - beveik visi įrenginiai puikiai atlaiko numatytą garantinį periodą.

Nors realiai užtektų kažkaip apriboti progresą ir koncentruotis į kokybę vs kiekybę. Jeigu auto, telefonų ar belekokie kiti gamintojai galėtų išleisti naują modelį dvigubai rečiau jis būtų kokybiškesnis. Dabar visur kur pilna "nedadielkų", nespėjus jų pataisyt jau leidžiami nauji neišbaigti modeliai. Ir naujam modelyje vienas dalykas pataisytas, kitas atnaujintas ir sugadintas.

As manau, kad didesne problema yra patys pirkejai. Jie nenori patikimesnio modelio, jiems jo ir nereikia, nes ir naujas bus pakankamai patikimas.

Jei galetu rinktis deforsuota ar forsuota varikli uz ta pacia kaina, aisku ims galingesni, nes perki sau, o po manes nors ir tvanas.
Cinkuoti storesniu sluoksniu nemanau kad butu problema, bet kadangi garantija 5-7 metams tai butent tiek ir daro.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1984
Reputacija: +471
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-19, 22:00 
     
jilted rašė:
Pora automobilių tau:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Šitie tikrai žinomi dėl jų ilgaamžiškumo. G klasės mersas net ir naujas laikomas labai patikimu.
Problema tame, kad žmonės į automobilį žiūri panašiai kaip į telefoną. Jiems atsibosta, neatitinka kažkokių šiuolaikinių išvaizdos, saugumo, ekologijos ant popieriaus (išmetamosios dujos, kuras, galbūt medžiagos iš kurių pagamintos, ignoruojant gamybos ir seno automobilio utilizavimo žalą gamtai) standartų ir keičia. O kuomet keičia automobilį, visi nori naujo, nenaudoto, iš salono, kad nebūų "nudrožtas". Gamintojams irgi naudinga, kad šitas ratas suktūsi, nes kuo daugiau žmonės keis automobilius, tuo daugiau parduosi, tuo daugiau pinigų surinksi.

man butent tokie ir patinka. as juos keiciu del kitko - nes uzknisa visokios technikines del kokiu nors sunknistu lempu stikliuku atspalvio prisikabineja ir pan. man gaila savo gyvenimo laiko, kuri man sueda visokie sunknisti biurokratai - del to ir keiciu i naujesnius. ta prasme cia uzburtas ratas - dauguma pasidare visokie debilai "ale labai geri buhalteristikos-ekonomistikos" zinovai kazkokie. ir del ju as dabar turiu patirt nepatogumus ir suvarzymus su visokiom "atseit stabiluma ir geriove" didinanciom tvarkom... ir visos sitos vartotojiskos visuomenes skatinimo nesamones dar papildomai ekologines problemas sukele. ir jie cia matai nekaltuciai. vienakart prieis reikalas ir bus sutvarkyta tiesioginiai kaltininkai, o ne isgalvoti. nes ir sitam dalykui asmeninio laiko racionaliems zmonems gaila :D :D :D :D :D bet prieis momentas - kai jau apsimokes patvarkyt - nes susitaupys laiko sanaudos :D :D :D
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3798
Reputacija: -209
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-21, 17:04 
     
laurius rašė:
HardAxe rašė:
Septintajame dešimtmetyje amerikiečiai atliko tokį eksperimentą, pagamino vieną nedidelę bandomąją partiją automobilių taikydami aviacinį standartą. Automobilio gamyba pabrango 20proc, bet praktiškai jokių gedimų...


Galima nuorodą į šaltinį? Ar čia vėl iš serijos "viena boba sakė"?
Kodėl tuomet paprastas cesna lėktuvėlis kainuoja nuo 0,5 iki 2 mln$, kai tuo tarpu pilniausios komplektacijos šeimyninio septynviečio automobilio kaina nesiekia 50 tūkst. $?

Tai skaičiau kokiais 1984 metais žurnale "Mokslas ir Technika" ir kaip man dabar surasti tą žurnalo numerį? ;)... "technologas" teisingai pastebėjo, jog nebuvo jokio aviacinio sertifikavimo, o aviacinis standartas buvo taikomas tik ratų guoliams, greičių dėžei, variklio stūmoklinei grupei ir laidams, visa kita kaip ir standartinio automobilio, todėl tai labai ir nepabrangino gamybos...
  • +1




Užsiregistravo: 2013-06-06, 20:11
Pranešimai: 602
Miestas: Vilnius
Reputacija: +284
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-21, 17:13 
     
Niekas nėra problema, pagaminti gali, kad ir 2 milijonus kilometrų važiuoti, bet kainuos nei du nauji, kurių kiekvienas po milijoną nuvažiuos.
Galima ir automobiliam 15 metų privalomą garantiją uždėti, bet naujo automobilio niekas nebeįpirks, o devėti pabrangs iki tokių aukštumų, net tie, kurie tokios garantijos niekada nebus turėje, kad tau jau patys su šakėmis stovėsite ir rėksite, kad visi vagys, nes kokybės norit, o už ją mokėti - ne.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14378
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2277
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-21, 18:15 
     
immortallt rašė:
Niekas nėra problema, pagaminti gali, kad ir 2 milijonus kilometrų važiuoti, bet kainuos nei du nauji, kurių kiekvienas po milijoną nuvažiuos.
Galima ir automobiliam 15 metų privalomą garantiją uždėti, bet naujo automobilio niekas nebeįpirks, o devėti pabrangs iki tokių aukštumų, net tie, kurie tokios garantijos niekada nebus turėje, kad tau jau patys su šakėmis stovėsite ir rėksite, kad visi vagys, nes kokybės norit, o už ją mokėti - ne.


15 metu tikrai nebutina, bet manau ES galetu uzmesti privaloma 5 metu, 150k km garantija visiems ES parduodamiems automobiliams. Nes truputi keistokai atrodo, kai pigus kiniskas sudas turi 2 metus garantijos (nes ES istatymai privercia) ir kainuoja tiek, kad jokios paskolos jam nera imamos, o daiktas, kuris kainuoja minimum puse metu pasiturincio europiecio atlyginimo - tik 3 metus ir 100k km. Tikslas tokios prievartines garantijos butu gana paprastas - ekologijos skatinimas. Automobilis niekuomet neturetu pavirsti i vienkartine preke, nes jam pagaminti reikia labai daug medziagu.
  • +4




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 233
Reputacija: +184
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'