Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 20 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-29, 23:15 
     
Mane juokina tie visi dyzelgeitai ir benzino propogavimas. Turiu 2004 bmw e46 2.0d 110kw. Turim autoparke darbine skoda rapid 2018 1l tsi.
Tai.. vazinejant kaip as vazineju su bmw tas benziniukas ryja 8-9litrus t.y. Tas pats kaip mano dyzelis. Salta rudenio ryta syla ilgiau mazalitrazinis benzinas nei manasis senansis dyzelis. Galios pas mane daugiau ir beja trasoj maziau kuro eikvoja. Visas tas bullshit’as su benzais mane juokina ir stebiuosi kaip zurnalistai persa kazkieno nuomone. Tas pats dabartinis naujos kartos benzininis motoras yra dar baisesnis nei senas dyzelinis motoras. Tie patys auksto slegio purkstukai, tas pats auksto slegio surblys, egr’as ir visas kitas brudas, o ka kalbeti apie variklio ilgaamziskuma.

Apkeliavau europa, t.y fr, de, it, ir galiu pasakyti kad visi kas toliau vaziuoja ir daugiau vaziuoja perka dyzelius. Ziurint is dvieju blogybiu tai Dyzelis yra mazesne blogybe, vien del to kad kaip pats kuras yra efektyvesnis nei benzinas. + geriau jau su senu dyzeliu vazineti negul kas 5 metus keitalioti nauja masina, manau naujo automobilio pagaminimas daugiau tersia gamta nei senas dyzelis ekspotuojant tarkim 10metu.

Sorry uz nesklandzia rasliava, vakaras, pavarges ir rasau is telefono :)
  • +3




Užsiregistravo: 2018-05-03, 23:16
Pranešimai: 1
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-29, 23:17 
     
*keitaliot nauja benzinine masina
  • 0




Užsiregistravo: 2018-05-03, 23:16
Pranešimai: 1
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-30, 00:47 
     
Net nesupranti, kodėl dyzelis blogiau nei benzinas... Ne dėl CO2. CO2 šiuo atveju dzin, tai visi kiti junginiai, tokie kaip sieros ir azoto, kurie realiai ženkliai prisideda prie didesnio sergamumo vėžiu, nei praktiškai bet kokie kiti faktoriai.

Senas dyzelis teršia mažiau gamtą... Nu kaip tau čia pasakius, jei sakai, kad benzinu pavažiuoji 10 metų ir meti į sąvartyną, o dyzeliniu važiuoji 20 metų, galbūt. Bet vėlgi, tik CO2 mažiau taršos, ne sieros ir azoto junginiai mieste. Ir būtent antrą dešimtmetį drožiant, su išpjautais filtrais, katalizatoriais, dūmijančiais taip, kad net numerių nesimato, tikrai mažiau teršia. O tokių kas dešimtas. Momentais jau net oro sklendės negali atsidaryti, nes dūmais springsti. Dyzeliams galėtų 1/10 dujų leisti pro saloną, kad patys kvėpuotų savo šūdu, kai netvarkingai jau dirba variklis, o ne tik aplinkiniai, tada mygomis susitvarkytų savo dyzelius.

P.S. nieko prieš tvarkingai prižiūrimus dyzelius neturiu, bet tokių mažuma.
  • +4


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14336
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2262
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-30, 01:00 
     
fiso, kuro sąnaudos nelygu taršai.

Prisimenant trumpą anekdotą:

Du žmonės įeina į barą. Pirmas sako:

I'd like some H2O.
Antras sako:
I'd like some H2O too.
Antras miršta.

Nes H2O too - H2O2 - vandenilio peroksidas.

Medžiagos tos pačios, tik skirtingomis proporcijomis "suporuotos" - viena vanduo, kita - peroksidas.


Dyzelio didžiausia blogybė - netinkamai sumaišomas kuras ir per aukšta degimo temperatūra - todėl ir formuojasi NOx

http://www.mazda.com/en/innovation/tech ... kyactiv-d/
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2209
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +313
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-30, 10:53 
     
Kuriam čia numerių nesimato( per dūmus itariu)?! Susirask karvytę laukuose ir jai papezaliok savo išmintį! Aš prieš gamtos teršimą- bet "žaliasis fanatizmas" tok pats blogas kaip ir religinis. Benzinas gaminamas iš naftos kaip ir dizelinas ir sieros taip pat turi(mažesnį kiekį bet turi) taip kad iš vamzdžio išmetama ne vien co2. O dar didesnį pasišlykštėjimą kelia "naujų hibridų ir elektromobilių subsidijavima" - tie kurie gali be išsimokėjimo automobilį nusipirkti bus skatinami iš ubagų( kurie neįstengia nusipirkti naujesnės nei 12-15metų senumo,kuriems nieks net lizingo nieks nesuteikia dėl pajamų trūkumo)surinktais pinigais
  • 0




Užsiregistravo: 2017-11-25, 23:58
Pranešimai: 0
Reputacija: +19
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-30, 10:59 
     
Techninių apžiūrų centruose tikrinamas dumigumas taip kad kažko kažkam per dūmus nesimato keistas tvirtinimas.
  • -1




Užsiregistravo: 2017-11-25, 23:58
Pranešimai: 0
Reputacija: +19
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-30, 12:25 
     
Man keista dėl variklių dydžio. Žiūrėjau naują automobilį su 1,5 turbo benzininiu varikliu. pardavėjas sakė, kad realios sąnaudos yra 9-10 l/100 km. Aš pats dabar važinėju su 2,5 atmosferiniu benzinu 2005 metų, tai jo benzino sąnaudos gal net mažesnės buvo, kol neįsidėjau dujų. Koks tikslas tada daryti 1,5 turbo, sudėtingesnį variklį už paprastą 2,5l atmosferinį, kai kuro sąnaudos yra tos pačios. Čia tik dėl to, kad kažkiek tarša mažesnė, nes į duslintuvą prikišta krūva katalizatorių ir didesniame slėgyje geriau sudega kuras?
  • +1




Užsiregistravo: 2009-02-22, 11:50
Pranešimai: 741
Miestas: Vilnius-Utena
Reputacija: +90
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-30, 12:43 
     
BrendasGazuotas rašė:
Techninių apžiūrų centruose tikrinamas dumigumas taip kad kažko kažkam per dūmus nesimato keistas tvirtinimas.


Taip, nes mes nieko nežinom, kaip lochučiai pas tokius pat lochučius su savo "dar labai geru dyzeliuku" kastruotu nuo filtrų (nes tie užlinkę ir pakeist kainuoja daugiau nei tas visai geras dyzeliukas) praeidinėja technikines.

Aišku, pirmiausia techninės apžiūros centrus reiktų gerai prakratyt, kelis lochučius paskaičiavus žalą gamtai ir sveikatai nusiųst su tikrais vyrais bent metus pagyvent, tada nebeliktų visos problemos, dingtų gal iš kelių tie kalmarai lavonai su debesėliais išpaskos.
  • +4


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 618
Reputacija: +527
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-30, 13:10 
     
Nemegstu dyzeliu-nei nauju nei senu. Kazkokia dvokianti atgyvena, nesuprantu kodel audi taip stomia ta sh...Gaila, kad musu biednam kraste ne dyzelis tapo visiska egzotika.
  • 0


_________________
“I’m not going to censor myself to comfort your ignorance”



Užsiregistravo: 2015-12-03, 11:19
Pranešimai: 23
Reputacija: +4
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-30, 13:37 
     
Nerkus rašė:
Man keista dėl variklių dydžio. Žiūrėjau naują automobilį su 1,5 turbo benzininiu varikliu. pardavėjas sakė, kad realios sąnaudos yra 9-10 l/100 km. Aš pats dabar važinėju su 2,5 atmosferiniu benzinu 2005 metų, tai jo benzino sąnaudos gal net mažesnės buvo, kol neįsidėjau dujų. Koks tikslas tada daryti 1,5 turbo, sudėtingesnį variklį už paprastą 2,5l atmosferinį, kai kuro sąnaudos yra tos pačios. Čia tik dėl to, kad kažkiek tarša mažesnė, nes į duslintuvą prikišta krūva katalizatorių ir didesniame slėgyje geriau sudega kuras?


3 cilindrų invalidai gaminami dėl vienintelės priežasties ir tai nėra taupymas. Tiesiog tada šiek tiek mažiau sveria ir išbezda keliais gramais mažiau co2 kuris yra šių dienų "baubas". Na, ir gal genda greičiau, bet čia jau svarbu garantiją tiksliai suskaičiuot.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3061
Reputacija: +399
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-30, 19:27 
     
elgoog rašė:
Nemegstu dyzeliu-nei nauju nei senu. Kazkokia dvokianti atgyvena, nesuprantu kodel audi taip stomia ta sh...Gaila, kad musu biednam kraste ne dyzelis tapo visiska egzotika.


Tavo teise nemegt. Bet ka turi omeny sakydamas 'atgyvena', as nelabai suprantu. Dyzelis dauguma atveju yra taupesnis nei kad grynas (ne hibridas) benzininis, o ir dinamika siulo geresne, ypac mieste. Principe, jeigu neziuret i ta fakta, kad dyzelis yra tarsesnis, tai kitu rimtu argumentu dyzelio nenaudai nelabai ir yra.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 325
Reputacija: +214
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-30, 19:46 
     
geresnis blogesnis tai čia jau skonio reikalas, tiek dyzelis tiek benzinas yra atgyvena ir beveik visi gamintojai tą jau daugmaž suprato. Laukiam kol atsiras daug naudotų EV ir pamiršim ką reiškia skaičiuot litrus, CO2 ir NOx.
  • 0



Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-12-31, 19:09
Pranešimai: 1040
Miestas: Kaunas
Reputacija: +306
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-30, 22:21 
     
vazzy rašė:
geresnis blogesnis tai čia jau skonio reikalas, tiek dyzelis tiek benzinas yra atgyvena ir beveik visi gamintojai tą jau daugmaž suprato. Laukiam kol atsiras daug naudotų EV ir pamiršim ką reiškia skaičiuot litrus, CO2 ir NOx.


daugiausiei išmeta co2 važinėdami eletromobiliai lietuvoje žiemos metu.pagrindimas ir faktai_elektra gaminama žiema, pagrinde iš neatsinaujinančių šaltinių.kol daeina tos elektros kilovatvalandė iki variklio lieka 30 procentų,nuo elektrinės pagaminto kiekio .elektrinės efektyvumas 50 procentų,priklausomai kokia ji,tinkluose dingsta apie 15 procentų,kad pakrauti auto akuma ,prarasime 3 procentus,akumas bestovėdamas per naktį praras 0,5 procento,ryte šildydamas saloną ir važiudamas prarastum 5 procentus akumo elektros energijos.
gal co2 neišmeta kalifornijos elektromobiliai,nes ten pilna saulės elektrinių,ir nereikia šildyti salono žiemą,gal ten žiemos ir nėra?
reikia pažvelgti į pilną ciklą ir elektros gamybos toje vietovėje,ir elektromobilio eksploatavimo sąlygas tame regione.
  • -2




Užsiregistravo: 2012-03-09, 13:05
Pranešimai: 341
Miestas: VILNIUS
Reputacija: +18
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-30, 23:10 
     
evaldosia rašė:
vazzy rašė:
geresnis blogesnis tai čia jau skonio reikalas, tiek dyzelis tiek benzinas yra atgyvena ir beveik visi gamintojai tą jau daugmaž suprato. Laukiam kol atsiras daug naudotų EV ir pamiršim ką reiškia skaičiuot litrus, CO2 ir NOx.


daugiausiei išmeta co2 važinėdami eletromobiliai lietuvoje žiemos metu.pagrindimas ir faktai_elektra gaminama žiema, pagrinde iš neatsinaujinančių šaltinių.kol daeina tos elektros kilovatvalandė iki variklio lieka 30 procentų,nuo elektrinės pagaminto kiekio .elektrinės efektyvumas 50 procentų,priklausomai kokia ji,tinkluose dingsta apie 15 procentų,kad pakrauti auto akuma ,prarasime 3 procentus,akumas bestovėdamas per naktį praras 0,5 procento,ryte šildydamas saloną ir važiudamas prarastum 5 procentus akumo elektros energijos.
gal co2 neišmeta kalifornijos elektromobiliai,nes ten pilna saulės elektrinių,ir nereikia šildyti salono žiemą,gal ten žiemos ir nėra?
reikia pažvelgti į pilną ciklą ir elektros gamybos toje vietovėje,ir elektromobilio eksploatavimo sąlygas tame regione.


Tavo rašliavoje yra esminė klaida. Parašyta "faktai", nors kalba eina apie nuomonę. Nemaišyk.


Vien benzino gamybai sunaudojam daug elektros energijos.

https://greentransportation.info/energy ... -6kwh.html
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2209
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +313
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-31, 08:34 
     
evaldosia rašė:
reikia pažvelgti į pilną ciklą ir elektros gamybos toje vietovėje,ir elektromobilio eksploatavimo sąlygas tame regione.


o jeigu apžvelgtume kaip dyzelis ir benzinas atkeliauja iki tavo mašinos? ar ten nuostolių nėra? kaip naftos išgavimas iš telkinių? nafta irgi pati neateina iš šiaurės jūros ar kitos tolimesnės vietos. kiek energijos sunaudojame ją transportuoti ? o naftos perdirbimas? naftos gaminių transportavimas? ir tada galiausiai kai jau išeikvojai belekiek energijos galiausiai turi benzininio variklio naudingumo koef. 20%.
  • +1



Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-12-31, 19:09
Pranešimai: 1040
Miestas: Kaunas
Reputacija: +306
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-31, 09:20 
     
Bet iš kur dar atsiranda tokių "proto perlų", kurie teigia, kad elektrą pagamint yra brangiau, nei kurą. Jūs nusimeskit rožinius akinius, pasižiūrėkit į save iš šalies ir suprasit, kad vairuojat suknistą dyzelį ir dar bandot pateisint jog tai mažiau taršu nei elektromobiliai. Vau, rimtai vau.
  • +1


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2229
Miestas: Kaunas
Reputacija: +592
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-31, 12:00 
     
immortallt rašė:
.....................dūmijančiais taip, kad net numerių nesimato, tikrai mažiau teršia. O tokių kas dešimtas. Momentais jau net oro sklendės negali atsidaryti, nes dūmais springsti. Dyzeliams galėtų 1/10 dujų leisti pro saloną, kad patys kvėpuotų savo šūdu, kai netvarkingai jau dirba variklis, o ne tik aplinkiniai, tada mygomis susitvarkytų savo dyzelius.

P.S. nieko prieš tvarkingai prižiūrimus dyzelius neturiu, bet tokių mažuma.

Čia didžiausia problema vairuotojai su savo negalingais dyzeliais ir vargingomis investicijomis į savo automobilį, kurie savo "kevala" sumano pačipuoti, be kitų variklio investicijų ir važinėja gatvėmis patenkinti koks geras ir pigus jų dyzelis. O po 1000km tas užsmaugtas dyzelis pradeda netik išmesti dideli kieki nesudeginto dyzelio, bet ir pati variklio tepalą, tai nenuostabu jog tas "kevalas" prisidės prie mokesčių padidinimo, dyzelio vengimo. :)
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-06-17, 17:58
Pranešimai: 148
Reputacija: +76
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-31, 12:18 
     
Kai bus vien tik elektriniai auto ir mieste bus geras oras, o ne kaip dabar - ypač, kai nėra vėjo - aiškiai jaučiasi dyzelio degimo atliekos. Aišku, tai užtruks 20-30 metų.
  • +2




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 255
Reputacija: +81
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-02, 01:10 
     
Žinok turių įtarimą, kad 20 metų gali užtekti pilnam perėjimui. Ir ne dėl draudimų, o dėl ekonominių sumetimų.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14336
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2262
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'