Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 20 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-30, 16:48 
     
Turetu vadintis 'McLaren Uglytail'..
  • -1




Užsiregistravo: 2010-05-25, 22:58
Pranešimai: 115
Reputacija: +85
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-30, 23:43 
     
Ne toks jau ir bjaurus. Tas jo galas turi paskirtį nesudaryti oro pasipriešinimo ir prispausti galą prie žemės spoilerių ir ground effect pagalba.


Nežinau kodėl gamintojai įsikandę tą lašo formą nuo WW1 laikų. Lašas tikrai nėra pati aptakiausia forma, plaukiantis pingvinas yra aptakesnis nei lašas kokius 2-3 kartus palei Cd, nes profilis gaunasi laminarinis.
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7000
Miestas: KLP
Reputacija: +1420
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-31, 07:30 
     
25% elipsė du kartus mažesnį pasiriešinimą turi nei 25% storio lašo formos profilis Paveikslėlis O šita elipsė net neturi gale įgaubtos uodegos, dar aptakesnė būtu. Noriu pasakyti, kad tokiems ir visiems kitiems auto yra kur tobulinti aerodinamoką.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7000
Miestas: KLP
Reputacija: +1420
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-31, 19:22 
     
Na tokiems automobiliams ne vien oro pasipriešinimas svarbu. Dar reikia generuoti prispaudžiamąją jėgą, aušinti agregatus, "apgaubti" komponentus ir susiderinti su važiuokle. Reikia begalės kompromisų, o ir išorė nėra idealiai lygi, kas taip pat turi didelės įtakos aerodinamikai.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1112
Reputacija: +629
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-31, 20:35 
     
bahuriux rašė:
Ne toks jau ir bjaurus. Tas jo galas turi paskirtį nesudaryti oro pasipriešinimo ir prispausti galą prie žemės spoilerių ir ground effect pagalba.


Nežinau kodėl gamintojai įsikandę tą lašo formą nuo WW1 laikų. Lašas tikrai nėra pati aptakiausia forma, plaukiantis pingvinas yra aptakesnis nei lašas kokius 2-3 kartus palei Cd, nes profilis gaunasi laminarinis.


O tai kodėl susikondensavęs vanduo atmosferoje krisdamas įgauna lašo formą? Kiek mokino mokykloje tai gamtoje viskas pereina į žemiausią energetinį lygmenį.. ar čia kame esmė?
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2493
Reputacija: +1043
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-31, 21:13 
     
SaMaras rašė:
bahuriux rašė:
Ne toks jau ir bjaurus. Tas jo galas turi paskirtį nesudaryti oro pasipriešinimo ir prispausti galą prie žemės spoilerių ir ground effect pagalba.


Nežinau kodėl gamintojai įsikandę tą lašo formą nuo WW1 laikų. Lašas tikrai nėra pati aptakiausia forma, plaukiantis pingvinas yra aptakesnis nei lašas kokius 2-3 kartus palei Cd, nes profilis gaunasi laminarinis.


O tai kodėl susikondensavęs vanduo atmosferoje krisdamas įgauna lašo formą? Kiek mokino mokykloje tai gamtoje viskas pereina į žemiausią energetinį lygmenį.. ar čia kame esmė?


Tai kad neįgauna.
  • +5




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1112
Reputacija: +629
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-10-31, 23:15 
     
Aš ten aerodinamikoje nenusimanau, bet manau, kad galybė inžinierių kurie ne tik supranta ta pačia teorija, bet ir daro įvairias simuliacijas, turi aerodinaminius tunelius ir t.t. Tai manau, kad jie gal būt geriau supranta, kaip kas turi būti priderinta ir kiek galima geriau. O ypač toks gamintojas kaip Mclaren'as kuris sportiniais automobiliais tik ir gyvena, F1 ir t.t.
  • +2




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 133
Reputacija: +82
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-01, 07:55 
     
R35P3CT rašė:
Aš ten aerodinamikoje nenusimanau, bet manau, kad galybė inžinierių kurie ne tik supranta ta pačia teorija, bet ir daro įvairias simuliacijas, turi aerodinaminius tunelius ir t.t. Tai manau, kad jie gal būt geriau supranta, kaip kas turi būti priderinta ir kiek galima geriau. O ypač toks gamintojas kaip Mclaren'as kuris sportiniais automobiliais tik ir gyvena, F1 ir t.t.
Tai kad ne. Auto inžinieriai eina lengviausiu keliu, bet nebūtinai teisingiausiu, čia yra teisingesnis požiuris į aerodinamoką ir toli gražu nuo “lašo” formos, tiesa kalba eina apie skraidančiu aparatus https://karoliinasalminen.wordpress.com ... /fuselage/
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7000
Miestas: KLP
Reputacija: +1420
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-01, 10:07 
     
bahuriux rašė:
R35P3CT rašė:
Aš ten aerodinamikoje nenusimanau, bet manau, kad galybė inžinierių kurie ne tik supranta ta pačia teorija, bet ir daro įvairias simuliacijas, turi aerodinaminius tunelius ir t.t. Tai manau, kad jie gal būt geriau supranta, kaip kas turi būti priderinta ir kiek galima geriau. O ypač toks gamintojas kaip Mclaren'as kuris sportiniais automobiliais tik ir gyvena, F1 ir t.t.
Tai kad ne. Auto inžinieriai eina lengviausiu keliu, bet nebūtinai teisingiausiu, čia yra teisingesnis požiuris į aerodinamoką ir toli gražu nuo “lašo” formos, tiesa kalba eina apie skraidančiu aparatus https://karoliinasalminen.wordpress.com ... /fuselage/

Antžeminėms transporto priemonėms, didėjant greičiui, vis aktualiau išsilaikyti ant žemės, ko negalima pasakyti apie orlaivius :)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4596
Miestas: Vilnius
Reputacija: +814
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-01, 10:13 
     
SaMaras rašė:
O tai kodėl susikondensavęs vanduo atmosferoje krisdamas įgauna lašo formą? Kiek mokino mokykloje tai gamtoje viskas pereina į žemiausią energetinį lygmenį.. ar čia kame esmė?

lasas igauna ne "zemiausia energetini lygmeni" - o subalansuota pusiausvyra tarp pasipriesinimo i atmosfera ir vidinio itempimo tarp vandens molekuliu vandeniliniu jungciu. dar priklauso ir nuo salygu - pvz kiek dregmes ore, kokia temperatura. jei daug dregmes - lasai issitasko, bet iskart vel susijungia su gretimais. jei salta - issitasko leciau, lasai stambesni. jei dregmes nedaug - pasidaro migla. jei karsta ir daug dregmes - issitasko greiciau i stabilesne migla.
as manau saltyje netoli nulio ir esant nedideliam kritimo greiciui sugebetu igaut "visu isivaizduojama tipine" laso forma :D tada ne gaubtelis istaskytu, o per uodega atitrukinetu perteklius. nes ten dar dalyvauja tokios jegos kaip molekuliu orientacija. galima isgaut pusiausvyros busena, kai bus ne lasas ir ne gaubtelis, o istisine laso gija. kaip makaronas koks :D
isvis auto yra stabili konstrukcija - orientuotis tik i skysti aerodinamikoj tiesiog kvaila.
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3023
Reputacija: +78
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-01, 13:01 
     
bahuriux rašė:
Tai kad ne. Auto inžinieriai eina lengviausiu keliu, bet nebūtinai teisingiausiu, čia yra teisingesnis požiuris į aerodinamoką ir toli gražu nuo “lašo” formos, tiesa kalba eina apie skraidančiu aparatus


Ten kalba eina apie geometrines formas, o ne skraidančius aparatus. Realiam daiktui sukurti aerodinaminę formą yra daug sunkiau nei padaryti geometrinę formą su mažu pasipriešinimu. Prikabink sparnus, variklį ir aerodinamika gali iš esmės pasikeisti. O sportinį automobili dar reikia padaryti ~2m pločio, suteikti pakankamą oro srauto kiekį aušinimui (1000hp variklis gali generuoti apie 750kW karščio), "užmaitinti" aerodinaminius elementus, "paslėpti" ratus su kitais komponentais, bei išnaudoti ground effect. Negalima paimti vieną elementą, ir neatsižvelgus į jo sąveiką su kitais jį optimizuoti. Be to dar viskas turi būti pagaminama.
Pvz F1 bolide, pagrindinė priekinio sparno paskirtis yra netik generuoti prispaudžiamą jėgą, bet ir kontroliuoti oro srautą.

  • +1




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1112
Reputacija: +629
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-01, 17:35 
     
bahuriux rašė:
R35P3CT rašė:
Aš ten aerodinamikoje nenusimanau, bet manau, kad galybė inžinierių kurie ne tik supranta ta pačia teorija, bet ir daro įvairias simuliacijas, turi aerodinaminius tunelius ir t.t. Tai manau, kad jie gal būt geriau supranta, kaip kas turi būti priderinta ir kiek galima geriau. O ypač toks gamintojas kaip Mclaren'as kuris sportiniais automobiliais tik ir gyvena, F1 ir t.t.
Tai kad ne. Auto inžinieriai eina lengviausiu keliu, bet nebūtinai teisingiausiu, čia yra teisingesnis požiuris į aerodinamoką ir toli gražu nuo “lašo” formos, tiesa kalba eina apie skraidančiu aparatus https://karoliinasalminen.wordpress.com ... /fuselage/



Atleisk, bet negaliu sutikti, kad inžinieriai eina lengviausiu keliu. Gal būt maži miesto automobiliukai, bet ir juos tikrina tuneliuose. O sportiniai automobiliai, super car'ai, hyper car'ai ir t.t. tai kaip tik čia inžinieriai, nori parodyti viską ką galima geriausio ir beabejo, kad viskas derėtu tarpusavyje. Juk automobilis turi ir posukius gerai "išimti", bei lipti prie kelio dideliu greičiu.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo R35P3CT 2018-11-01, 17:38. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 133
Reputacija: +82
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-01, 17:35 
     
O ir į įranga investuojama labai didelės sumos, juk ne bereikalo.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo R35P3CT 2018-11-01, 17:38. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 133
Reputacija: +82
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-01, 17:37 
     
- čia užmačiau panašu į lašo formą.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 133
Reputacija: +82
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-01, 20:20 
     
R35P3CT rašė:
O ir į įranga investuojama labai didelės sumos, juk ne bereikalo.
youtube.com/watch?v=rZedYxDDPco
Nors ir sukasi ratai ir imituojamas kelias, tai labai puiku ir tikslu, bet šitas testas yra FAKE!!! nes testo metu visos radiatoriaus grotelės uždarytos, o tai iškraipo pagražina iki 25-30% Cd koeficientą.


R35P3CT rašė:
youtube.com/watch?v=wWNjRYOHZts - čia užmačiau panašu į lašo formą.

Čia jau šistas arčiau link tikslių rezultatų, nes naudojamas realaus dydžio modelis/prototipas su realiai kiauru priekiu ir su kiek aptakesne likusia kėbulo dalim, bet ir vėl dizaineriai paėme viršų virš inžinierių ir prievertė įmontuoti "kiaurą" radiatorių per visą preikį, kuris sugadino neblogą kūrinį. Šiaip šitame konkrečiame teste buvo bandoma ką duoda pailginama "uodega" ir ką duoda priekyje šonuose tos plokštelės kaip fūros atveju (jos neleidžia susidaryti sūkuriams šonuose, beveik taspats ir fūroms), nu dar su ratų įgaubimu pažaidė prie to pačio (ta prasme dizaineriai reikalavo įgaubtų į vidų ratų, o inžinieriai tyrė kiek tai atsilieps max greičiui ir kuro sąnaudom).


Kaip pvz kad ne lašas yra efektyviausia forma ir vienas gamintojas General Motors nebijojo paeksperimentuoti ta tematika.
https://amp.businessinsider.com/images/ ... 34-667.jpg GM EV1 Cd 0,19 jei imsim liniją nuo priekinio stiklo iki bagažinės kantos matosi, kad bandyta pakartoti patį efektyviausia laminarinį profilį su storiausia vieta ~50%.

GM Ultralight Cd 0,19 https://assets.hemmings.com/blog/wp-con ... 5-0007.jpg
Dar anksčiau bandyta pakartoti laminarinį profilį su storiausia vieta ~50%, nors efektyviau būtu storiausia vieta 65-70% palei ilgį, bet progresas matosi.

Hipercarai/supercarai labai retai būna ištikro su mažu Cd nes varikliai didelės galios tai nesvarbu jei max greitis bus 10% mažesnis nei galėtu, beto kaip jau kažkas rašė juos riekia prispausti prie kelio, kad būtu stabilumas prie didelių greičių, o tai sunkiai suderinama su mažu pasipriešinimu, išskyrus "ground effect" beveik neėda energijos.

Pabaigai vyšnia ant torto Frod Probe V Cd 0,137 https://cardesignnews.com/articles/conc ... obe-v-1985

Matosi kad jau beveik viskas ištestuota ir ištobulinta, nebėra ką ten daugiau tobulinti.
  • +3


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7000
Miestas: KLP
Reputacija: +1420
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-01, 21:02 
     
Bet atrodo tai jau taip sau :D. Va dar tokį radau, man įdomu kodėl sportui deda tokius didelius gan griozdiškus bamperius, kaip pvz -
  • 0




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 133
Reputacija: +82
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-01, 21:07 
     
Va kaip tik matosi kaip per radiatorius teka srovė -
laikas 0,40 min.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo R35P3CT 2018-11-02, 02:58. Iš viso redaguota 3 kartus.


Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 133
Reputacija: +82
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-01, 21:34 
     
Dar tokį neblogą radau - https://drivemag.com/news/the-most-aero ... -right-now
Tokie modeliai kaip Mercedes cla ar BMW G30 5 seria - 0.22 Cd. Sakyčiau neblogai. O tas VW XL1 Club iš vis 0.189 Cd. Dar atradau tokį Mercedes-Benz T80 0.18 Cd

O čia ir kai kurių inžinierių atsakymai - https://www.quora.com/What-is-the-best- ... car-models
https://www.quora.com/What-is-the-most- ... amic-shape
0.048 Cd... https://en.wikipedia.org/wiki/Eco-Runne ... orunner_VI
  • 0




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 133
Reputacija: +82
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-02, 10:00 
     
as cia kai kuriuos paskaitau, tai nesuprantu kaip automobiliu gamintojai susirenka sau visiskus nevykelius, darmajedus ir idiotus, o cia talentai prapuola.

R35P3CT, paprasta, arba tu posuky ramiai laikai 160km/h arba vaziuoji pievom.
  • 0


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.



Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'