Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 50 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-08, 15:37 
     
Šiais laikais, net cinkuotas kėbulas pūva gana greit. O jei reikia pigiai ir vos ne amžinai tai audi turėjo kažkokį stebuklingą cinkavimo receptą naudojo tokiuse modeliuose, kaip audi 100 nuo 83m ir audi 80 B3 nuo 87m. Tik dabar viską sušiko, tiek kad, net dažai byra taškeliais po metu nuo pagaminimo.
  • +4



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 6589
Miestas: KLP
Reputacija: +1214
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-08, 16:28 
     
bahuriux rašė:
Šiais laikais, net cinkuotas kėbulas pūva gana greit. O jei reikia pigiai ir vos ne amžinai tai audi turėjo kažkokį stebuklingą cinkavimo receptą naudojo tokiuse modeliuose, kaip audi 100 nuo 83m ir audi 80 B3 nuo 87m. Tik dabar viską sušiko, tiek kad, net dažai byra taškeliais po metu nuo pagaminimo.

Dažniausiai automobilis pūva tik dėl prastų airodinaminių savybių ir kvailos konstrukcijos. :)
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-06-17, 17:58
Pranešimai: 98
Reputacija: +52
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-08, 16:44 
     
Niekam tiek automobiliai nepūva, net krizės laikais niekas automobilio nenorėjo naudoti tiek, kad jis sūpūtu, jie supūva tik jau nurašyti ir perduoti naidoti į antrinę rinką, kuri gamintojui nėra visiškai įdomi.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +108
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-08, 18:33 
     
Aliuminis geresnė nieržos alternatyva, o ir pasirinkimas gan platus
  • +1


_________________
Jokia gėda nežinoti! Gėda apsimesti žinančiu..


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-06-04, 11:51
Pranešimai: 2890
Miestas: Pasvalio r
Reputacija: +362
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-08, 19:56 
     
bahuriux rašė:
Šiais laikais, net cinkuotas kėbulas pūva gana greit. O jei reikia pigiai ir vos ne amžinai tai audi turėjo kažkokį stebuklingą cinkavimo receptą naudojo tokiuse modeliuose, kaip audi 100 nuo 83m ir audi 80 B3 nuo 87m. Tik dabar viską sušiko, tiek kad, net dažai byra taškeliais po metu nuo pagaminimo.

Visom 4 palaikau tavo komentara :) Jauciu tuoj islys sadomozohistai su savo : kam to reikia ?... :) :) :) Beje , kaip del aliuminines Audi A2 kebulo ilgaamziskumo ( gal kas kietas pakomentuot ) ?
  • +1




Užsiregistravo: 2017-02-04, 13:43
Pranešimai: 181
Reputacija: +22
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-08, 19:58 
     
kiesza rašė:
Aliuminis geresnė nieržos alternatyva, o ir pasirinkimas gan platus

PVZ. ??? Audi A8 :) ?
  • 0



Paskutinį kartą redagavo diedukas 2018-11-08, 20:07. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2017-02-04, 13:43
Pranešimai: 181
Reputacija: +22
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-08, 20:06 
     
kiesza rašė:
Aliuminis geresnė nieržos alternatyva, o ir pasirinkimas gan platus

Aliuminis kėbulas dar šlykščiau rūdija nei paprastas metalas. :)
  • +2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-06-17, 17:58
Pranešimai: 98
Reputacija: +52
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-08, 20:09 
     
professor XXX rašė:
kiesza rašė:
Aliuminis geresnė nieržos alternatyva, o ir pasirinkimas gan platus

Aliuminis kėbulas dar šlykščiau rūdija nei paprastas metalas. :)

Cia zinios is praktines patirties ?
  • 0




Užsiregistravo: 2017-02-04, 13:43
Pranešimai: 181
Reputacija: +22
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-08, 21:00 
     
Iš praktinės patirties žinau, kad aliuminė važiuoklė Audi buvo ne kokia, draugas turėjo a6 tai kekvienais metais po 600e sukišdavo..
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-04, 08:57
Pranešimai: 795
Reputacija: -393
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-08, 21:06 
     
diedukas rašė:
professor XXX rašė:
kiesza rašė:
Aliuminis geresnė nieržos alternatyva, o ir pasirinkimas gan platus

Aliuminis kėbulas dar šlykščiau rūdija nei paprastas metalas. :)

Cia zinios is praktines patirties ?

Iš praktinės, jai antikorozinis paviršius pažeistas surūdija, sunku atkurti. :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-06-17, 17:58
Pranešimai: 98
Reputacija: +52
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-08, 21:10 
     
manciukaz rašė:
Iš praktinės patirties žinau, kad aliuminė važiuoklė Audi buvo ne kokia, draugas turėjo a6 tai kekvienais metais po 600e sukišdavo..

Del vaziuokles as zinau .Klausiu del Al. kebulo kaip ?
  • 0




Užsiregistravo: 2017-02-04, 13:43
Pranešimai: 181
Reputacija: +22
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-08, 22:38 
     
aliuminis supuna jei skarda. storasienis aliuminis atsparus. apipuna tik pavirsius. vienu zodziu aliuminis kebului irgi prastas pasirinkimas. nerudijancio plieno kebulas butu idealu.
lygtai mates merso fura, kur laikanti remo konstrukcija buvo lygtai nerudijancio plieno... bet galejo but ir kazkoks padengimas, pvz su nikeliu ir tik vaizdas toks - kad nerudijantis. negaliu patvirtint - nes su furom nesusiduriu, gal kazkas patvirtins arba paneigs, buna furu su nerudijanciu kebulu ar ne? :D
straipsnis yra visiska nesamone - su nerudijanciu plienu dirbt lengva - kriaukles isformuoja - ten gilus isstampavimas - o cia matai auto negales - kur formos ne tokios gilios - nu pezalai gryni.
del virinimo - nerudijanti pliena lengviausia virint - nes siule netaip oksiduojasi kaip paprasto ir gaunasi labai kokybiska... vel straipsnyje paistalai...
aliumini pvz isvis problematiska virint - bet vat virina gamintojai, pritaike TIG - nors cia sudetingiausia automatizuota svarke... tai kame cia is tikro reikalas? :)
kebulas butu net labiau patvarus. svorio ten ne kazinkiek daugiau, bet aisku nerudijantis siektiek sunkesnis. bet jam nereiktu dangu, nereiktu dazu, nereiktu gruntu ir spakliaus - kas irgi sveria. nerudijanciam kebule sito svorio isvis nebutu! kartu ir problemu su gruntavimais, dazymais ir subraizymais.
kas dar geriau - nerudijanti kebula butu labai lengva plaut. o kad ten biski apsibraizys, pasilankstys ar spalvu tik vien pilka - tai cia man asmeniskai nesvarbu. as net primokeciau koki trecdali auto kainos - kad toki kebula gaut. ir manau tokiu kaip as butu bent kas trecias pirkejas. BET NEGAMINA!!!
teisingas tik argumentas del brangumo. uz cinkuota kebula nerudijantis butu kokius 2 kartus brangesnis, bet as sutikciau apmoket skirtuma. juk vistiek paskui bent dalinai atgautum ta skirtuma pridaves toki kebula i metalo lauza.
--------
straipsny minetas auto, ten kazkokia nesamone, o ne nerudijancio kebulo.
  • +4


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2061
Reputacija: +63
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-08, 23:46 
     
Kazkada girdejau kad furu ir autobusu kebulas ~4 kartus storesniu antikoroziniu sluoksniu padengtas uz tai ir nerudyja taip lengvai.

Dabartiniams automobiliams irgi, jei noretu - tiesiog storiau antikoroziniu padengtu ir laikytu tie automobiliai.

Ateitis priklauso stiklo/anglies pluostui + plastikui. Didelis stiprumas, mazas svoris, atsparumas aplinkai.
Kadangi ES spaudzia gamintojus, kad drastiskai CO2 isskyrimas kristu, tai gamintojams greiciausiai nieko neliks, kaip elektrifikuoti arba lengvinti automobilius.

Dideli sedanai svers ~1.2 tonos, tures mazos kubaturos variklius kad atitiktu ekologinius standartus, bet dinaminemis savybemis gal net geresni bus nei dabartiniai "sportiski" sedanai.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1767
Reputacija: +354
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-08, 23:48 
     
Juokų darbas nerūdijantį plieną pjaustyti ir virinti. Bet kai reikia jame tarkim skylę išgręžti, tai būna tikras užsip*****s. :)
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1632
Miestas: Kaunas
Reputacija: +219
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-09, 00:01 
     
Xdmin rašė:
Kazkada girdejau kad furu ir autobusu kebulas ~4 kartus storesniu antikoroziniu sluoksniu padengtas uz tai ir nerudyja taip lengvai.

Dabartiniams automobiliams irgi, jei noretu - tiesiog storiau antikoroziniu padengtu ir laikytu tie automobiliai.

Ateitis priklauso stiklo/anglies pluostui + plastikui. Didelis stiprumas, mazas svoris, atsparumas aplinkai.
Kadangi ES spaudzia gamintojus, kad drastiskai CO2 isskyrimas kristu, tai gamintojams greiciausiai nieko neliks, kaip elektrifikuoti arba lengvinti automobilius.

Dideli sedanai svers ~1.2 tonos, tures mazos kubaturos variklius kad atitiktu ekologinius standartus, bet dinaminemis savybemis gal net geresni bus nei dabartiniai "sportiski" sedanai.

as manau nerudijantis plienas daug geriau. jis ekologiskas ir 100% perdirbamas. ilgalaike prasme - stabilus gaminys. lengva isrinkt - jei pvz smulkiai uzsiuklins smulkesnem dalelem. o labai mazos daleles tiesiog surudija.
visokie anglies ir stiklo pluostai yra manau asbesto lygio problema - jie stabilus mikro lygyje ir labai sunkiai isvaloma tokia tarsa. o kaip gaminys - gana trumpaamzis. masiskai pristampavus - greiciau dar didesne problema sukurs nei dabartine pasauline tarsa plastiku. nors gal kokie batai is anglies pluosto ir pasiteisintu :D :D :D
antikorozines rudijancio plieno dangos bent jau irgi nesunkiai perdirbamos. tarsa pagrinde tik is dazymo.
beja gamino gi plastikinius trabantus :D dar ten reno trafikai ar kokie ten buvo is plastiko. nu ir kas pagerejo? liko kruva neperdirbamo slamsto korpusu ar vistu narvu... nerudijanti pliena senai butu perdirbe bent kelis kartus...
------------
Vytax rašė:
Juokų darbas nerūdijantį plieną pjaustyti ir virinti. Bet kai reikia jame tarkim skylę išgręžti, tai būna tikras užsip*****s. :)


cia sutinku. :D :D :D bet greitos gamybos pramonej skyles prastampuoja, o ne grezia.
problema nebent sriegiavimas butu. taip pat uzluze srieginiai varztai. tektu galbut viska perdaryt ant kniedijimo kokio - o cia is esmes perprojektuot kruvas mazgu ir surinkimo linijas vos ne is esmes :D. bet tikrai verta manau. vartotojiska slamsto gamybos kultura jau vemt vercia... zmonijos resursus geriau nukreipt i pvz realu gydyma ar kosmoso isisavinima, o ne i pusgyviu pensionu spakliavima ir gaidzio skiauteriu lygio madu demonstravima automobilizme, kaip dabar... kebulas is ten kazkokio islengvinto anglies pluosto jokiu esminiu privalumu beveik nesuteikia... svarbiausia yra keliavimo greitis ir jo prieinamumas visiems. o jis nebedideja ir nebetobuleja jei ten ir lengvesni korpusa padarysi...o vat priters viska aplink greiciausiai i ateiti... pateisinciau nebent keliavimo skraidyklese masems...o tokiu vistiek ner... taip pat reiketu sugrazint pvz daugkartinio naudojimo nerudijancius padeklus, bliudelius ir lekstes maisto pateikime - ar pvz aliuminius vienkartinius superkamus.
  • +2


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2061
Reputacija: +63
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-09, 01:23 
     
Kam čia aliuminis sunkiai virinasi? Jei dirbi su tinkamą įranga ir tinkamais parametrais nei kiek nesunkiau, nei juodas ar nerūdijantis.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-02-18, 01:08
Pranešimai: 1
Reputacija: +18
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-09, 08:24 
     
http://www.automanas.lt/ford-tudor-delu ... io-plieno/ Cia ka , neimanoma pagamint ??? Tik noro truksta .
  • +5




Užsiregistravo: 2017-02-04, 13:43
Pranešimai: 181
Reputacija: +22
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-09, 08:28 
     
Turiu aliumine vaziuokle, jau 3 metai ir dar nieko keisti nereikejo, gal pagaliau pradekim vazinetis keliais o ne lietuviskais sunkeliais
  • -4


_________________
Visa problema su pasauliu yra ta, kad kvailiai ir fanatikai visada tokie savimi pasitikintys, o išmintingesni – tokie pilni dvejonių.
Žmogus, kuris sako, kad to padaryti neįmanoma - neturėtų pertraukinėti žmogaus, kuris tai daro.



Užsiregistravo: 2013-02-17, 16:39
Pranešimai: 360
Reputacija: +41
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-09, 09:36 
     
vardasas rašė:
Turiu aliumine vaziuokle, jau 3 metai ir dar nieko keisti nereikejo, gal pagaliau pradekim vazinetis keliais o ne lietuviskais sunkeliais


Ok, sekantį kartą važiuosiu geru keliu, kurio nėra :D
  • +5




Užsiregistravo: 2017-02-21, 09:19
Pranešimai: 18
Reputacija: +18
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-09, 10:35 
     
Turiu omenyje turin tokia vaziuokle mesivazinekit lietuviskais keliais nes nelaikys jos, pazystamas keite kas puse metu jas
  • +1


_________________
Visa problema su pasauliu yra ta, kad kvailiai ir fanatikai visada tokie savimi pasitikintys, o išmintingesni – tokie pilni dvejonių.
Žmogus, kuris sako, kad to padaryti neįmanoma - neturėtų pertraukinėti žmogaus, kuris tai daro.



Užsiregistravo: 2013-02-17, 16:39
Pranešimai: 360
Reputacija: +41
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-09, 14:23 
     
vardasas rašė:
Turiu omenyje turin tokia vaziuokle mesivazinekit lietuviskais keliais nes nelaikys jos, pazystamas keite kas puse metu jas

tai gal pazystamui patark netaupyt ant pigiu daliu, arba teisingai susideti jei pats daro..
  • 0




Užsiregistravo: 2016-10-22, 08:16
Pranešimai: 25
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-09, 14:35 
     
mixed rašė:
vardasas rašė:
Turiu omenyje turin tokia vaziuokle mesivazinekit lietuviskais keliais nes nelaikys jos, pazystamas keite kas puse metu jas

tai gal pazystamui patark netaupyt ant pigiu daliu, arba teisingai susideti jei pats daro..
Pats turiu su aliumine važiuokle. Problema ne korozija, net ne tai kad iš aliuminio ir net ne tame kad ten daug šarnyrų, o tame kad šiitie šarnyrai gaminami išvis be tepalo. Todėl restauruoti seni aliuminiai "kaulai" laiko po kelis metus prastų kelių kai tuo tarpu nauji tik 1/2 iki metų. Norint padaryti kaip sau reikia į naujus šarnyrus iš apačios per aliuminio korpusą išgrežioti skyles ir įsriegus įstatyti tepimo taškus, ar nors sutepti ir užsukti.

Prašom jums vartojimo kultūros ir suplanuoto senėjimo šūdinaja puse į viršų. Priverstu ES dalių gamintojus, platintojus ir pardavėjus suteikti garantiją pvz 2 metam ne tik detalei bet detalei su darbu, baigtusi šitos nesąmonės.
  • +4


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 6589
Miestas: KLP
Reputacija: +1214
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-09, 14:40 
     
O kam gaminti nerūdijanti kėbulą, jei kiti mašinos mazgai gaminami trumpalaikiai.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-02-22, 11:50
Pranešimai: 697
Miestas: Vilnius-Utena
Reputacija: +73
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-09, 17:18 
     
Anksciau ir as mastydavau kodel gi nedaro kebulu is nerudyjancio plieno. Bet man buvo mazai metu, turejau senesne masina... dabar kai turiu 2017 metu masina, tai tikrai papildomai nemokeciau uz kebula kuris nerudys... O auto rinka ir orientuojasi i nauju masinu pardavima. Kai masina jau pradeda rudyti, jinai buna atoduota i antrine rinka, i trecias salis, tokias kaip postsovietines salys ir tt... o siaip, dazniusiai masinos pradeda rudyk blogai suremontuotos po avariju, arba siaip nepriziurimos...
  • -1




Užsiregistravo: 2013-02-26, 10:42
Pranešimai: 261
Miestas: Vilnius
Reputacija: +94
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 50 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'