Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 16 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-12, 12:59 
     
Kai vazinejau su priekiniais varomais, tai priekines padangos budavo vienam sezonui. O dabar su awd atrodo, kad ju apskritai niekada nereiks keist :D
  • 0




Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 866
Reputacija: +355
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-12, 13:54 
     
mindaugas.vaitiekūnas rašė:
Kai vazinejau su priekiniais varomais, tai priekines padangos budavo vienam sezonui. O dabar su awd atrodo, kad ju apskritai niekada nereiks keist :D

O gal tiesiog ratų suvedimo reikėjo? Nes nelabai įsivaizduoju, kaip turėtum važinėt, kad sudrožti.. arba jei jau važiavimo stilius toks, tai nemanau kad ir mašina su awd stebuklus būtų padarius
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2664
Reputacija: +1159
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-12, 14:36 
     
Čia kaip kelti klausimą kas geriau ar Ferrari ar Ford transit.... Gali ginčytis iki nukritimo nerasi tiesos, tiesiog gyvenime kartais nėra tad geriau ar tas blogiau. 90% žmonių, tarp jų ir aš net nepasakytų kuris galas varo ratus jei pasodintų į auto užrištomis akimis. Nuveža mane ir vaikus į darbą ir atgal, 100 metų kas ten varo. Tas pats su telefonais, visi atidaro Facebook.... Čia daugiau ginčai vyksta tarp likusių 10%, auto specialistų, profesionalų, sportininkų... Ten kitas lygis
  • 0




Užsiregistravo: 2018-03-14, 23:37
Pranešimai: 1
Reputacija: +75
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-12, 14:56 
     
Dario rašė:
Čia kaip kelti klausimą kas geriau ar Ferrari ar Ford transit.... Gali ginčytis iki nukritimo nerasi tiesos, tiesiog gyvenime kartais nėra tad geriau ar tas blogiau. 90% žmonių, tarp jų ir aš net nepasakytų kuris galas varo ratus jei pasodintų į auto užrištomis akimis. Nuveža mane ir vaikus į darbą ir atgal, 100 metų kas ten varo. Tas pats su telefonais, visi atidaro Facebook.... Čia daugiau ginčai vyksta tarp likusių 10%, auto specialistų, profesionalų, sportininkų... Ten kitas lygis

Matomai nevažinėjęs su galu varomu žiemą.. tikrai pajunti priekis ar galas varo..
  • +2




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2664
Reputacija: +1159
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-12, 16:58 
     
Skirtingos Ratų varymo sistemos išliks visados ir neišnyks, tiesiog pasikeis naudojimo prioritetai:
a) visi varomi ratai skirti bekelei bei kur reikalingas didesnis sukibimas;
b) galiniai - skirti sportiniams automobiliams, nes dėl didesnio svorio (juk sunkiau stumti) geresnis ratų sukibimas. Jie mažiau slysta ir dėvisi bei suteikia malonumą profesionalams slydimo efektais;
c) priekiniai - skirti tiesiog kelionės reikmių automobiliams. Juos lengviau valdyti, nes paslydus duodi gazo ir ištrauki automobilį iš slydimo. Tai aktualu moterims, kurioms vairo sukimas į tą pačią pusę kur slysta automobilis, yra sunkiai suvokiamas. Juk jeigu nori važiuoti į kairę, vairą suki į kairę, o tas debilas važiuoja į dešinę. Deja ši problema išlieka važiuojant atbulomis;
d) hibridai - akivaizdu jog priekiu varomus automobilius gaminti paprasčiau ir aptarnavimas pigesnis. Bet atsiradus elektriniams varikliams, ši problema puikiausiai sprendžiama elektrinius variklius montuojant gale ir įjungiant tik kai jų reikia;
Išvada: quadro - bekelei; galiniai ratai - sportui; priekiniai ratai - šeimai.
- Man tik įdomu, kodėl varikliai iš galo buvo perkelti į priekį? Gal dėl saugumo? Juk avarijos atveju, pirmiausia smūgį patiria variklis taip apsaugodamas keleivius, o būdamas gale, nuo smūgio jis keleivius suspaus kaip skarbonkę. O tai kaip tada dėl sportinių automobilių? Viskas dėl svorio centro gale ir didesnio sukibimo?
  • 0


_________________
Padėk Dieve varguoliams.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-04-13, 17:31
Pranešimai: 2471
Reputacija: +227
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-12, 19:03 
     
SaMaras rašė:
Dario rašė:
Čia kaip kelti klausimą kas geriau ar Ferrari ar Ford transit.... Gali ginčytis iki nukritimo nerasi tiesos, tiesiog gyvenime kartais nėra tad geriau ar tas blogiau. 90% žmonių, tarp jų ir aš net nepasakytų kuris galas varo ratus jei pasodintų į auto užrištomis akimis. Nuveža mane ir vaikus į darbą ir atgal, 100 metų kas ten varo. Tas pats su telefonais, visi atidaro Facebook.... Čia daugiau ginčai vyksta tarp likusių 10%, auto specialistų, profesionalų, sportininkų... Ten kitas lygis

Matomai nevažinėjęs su galu varomu žiemą.. tikrai pajunti priekis ar galas varo..


Jei važiuoji su senu auto be elektroninių asistentų tada gali pajusti, na dar statant RWD mažesnis apsisukimo spindulys. O normaliai važiuojant skirtumo beveik nėra, jei sukibimas nėra prastas prastas.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1169
Reputacija: +654
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-12, 19:37 
     
Turėjau 3 auto su FWD apie 7metai naudojimo, po to pabandžiau RWD ir supratau, kad daugiau niekad nepirksiu su priekiniais varomais, tiesiog neimanoma sulygint tų dalyku.. be to BMW antipraslydimas veikia idealiai, net iš pelkiu ar pusnu ištraukdavo niekad nepavedė.. Tik nesu bandes AWD, bet idomu būtu pabandyt.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-04-04, 08:57
Pranešimai: 822
Reputacija: -398
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-12, 20:02 
     
SaMaras rašė:
mindaugas.vaitiekūnas rašė:
Kai vazinejau su priekiniais varomais, tai priekines padangos budavo vienam sezonui. O dabar su awd atrodo, kad ju apskritai niekada nereiks keist :D

O gal tiesiog ratų suvedimo reikėjo? Nes nelabai įsivaizduoju, kaip turėtum važinėt, kad sudrožti.. arba jei jau važiavimo stilius toks, tai nemanau kad ir mašina su awd stebuklus būtų padarius


Tai pagal įvairius testus dauguma padangų resursas siekia 30-50k km.

O priekiu varomos mašinos tikrai gerokai greičiau sudėvi priekines padangas nei galines. Straipsnyje rašo, kad FWD per 1val sudėvi priekines.
Praeitą mašiną kai pirkau, buvo devėtos žieminės padangos. Nežinau, kaip buvęs savininkas važinėjo, bet priekyje buvo 4-5mm, gale - 7-8mm. Skirtumas didžiulis.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2209
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +313
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-12, 20:54 
     
SaMaras rašė:
... tai nemanau kad ir mašina su awd stebuklus būtų padarius

Patikėk, padaro :D
Aišku awd pranašumas labiausiai išryškėja žiemą. Kaip draugelis, nusipirkęs auto su awd, pasakė (žiemą): "nesuprantu" ko jie nuo tų sankryžų juda kaip vėžliai :D
Aš pavažinėjęs su subaru, jau kažin ar kokią kitą ateityje rinkčiausi sau (nebent elektrinę).

  • 0




Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 866
Reputacija: +355
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-12, 23:47 
     
Po AWD atsisėdi žiemą į FWD/RWD ir lygioje vietoje sustoji, labai linksma patirtis :D
  • 0




Užsiregistravo: 2018-08-16, 02:50
Pranešimai: 0
Reputacija: +20
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-13, 00:04 
     
mindaugas.vaitiekūnas rašė:
SaMaras rašė:
... tai nemanau kad ir mašina su awd stebuklus būtų padarius

Patikėk, padaro :D
Aišku awd pranašumas labiausiai išryškėja žiemą. Kaip draugelis, nusipirkęs auto su awd, pasakė (žiemą): "nesuprantu" ko jie nuo tų sankryžų juda kaip vėžliai :D
Aš pavažinėjęs su subaru, jau kažin ar kokią kitą ateityje rinkčiausi sau (nebent elektrinę).


Sakyčiau dažnesnės priežastys:

* Žiopso
* Neskuba
* Kažko bijo
* Padangos devėtos iš Gariūnų

Nepastebėjau jokio realaus ryšio, tarp mašinos galimybių ir pajudėjimo nuo sankryžos.

Tie patys 50kw kašikai gali pakankamai greitai pajudėt nuo sankryžos. Pats visada stoviu pasiruošęs važiuot, ir dažnai pastebiu, kad aš jau pilnai pravažiavęs sankryžą, o kitoj eismo juostos dar net pilnai nekirto STOP linijos. Nors pas mane 97kw FWD CVT(itin prastai startuojantis).

Dar galima galbūt kaltint ir pseudo-tvarkingą autoparką, ir tuo pačiu žmonių, kurie galvoja, kad negalima viršyt 3k RPM.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2209
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +313
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-13, 00:55 
     
FtBall rašė:
mindaugas.vaitiekūnas rašė:
SaMaras rašė:
... tai nemanau kad ir mašina su awd stebuklus būtų padarius

Patikėk, padaro :D
Aišku awd pranašumas labiausiai išryškėja žiemą. Kaip draugelis, nusipirkęs auto su awd, pasakė (žiemą): "nesuprantu" ko jie nuo tų sankryžų juda kaip vėžliai :D
Aš pavažinėjęs su subaru, jau kažin ar kokią kitą ateityje rinkčiausi sau (nebent elektrinę).


Sakyčiau dažnesnės priežastys:

* Žiopso
* Neskuba
* Kažko bijo
* Padangos devėtos iš Gariūnų

Nepastebėjau jokio realaus ryšio, tarp mašinos galimybių ir pajudėjimo nuo sankryžos.

Tie patys 50kw kašikai gali pakankamai greitai pajudėt nuo sankryžos. Pats visada stoviu pasiruošęs važiuot, ir dažnai pastebiu, kad aš jau pilnai pravažiavęs sankryžą, o kitoj eismo juostos dar net pilnai nekirto STOP linijos. Nors pas mane 97kw FWD CVT(itin prastai startuojantis).

Dar galima galbūt kaltint ir pseudo-tvarkingą autoparką, ir tuo pačiu žmonių, kurie galvoja, kad negalima viršyt 3k RPM.


Būna kartais žiema, kai stovi koks apynaujis 5 klasės BMW prie šviesoforo, ir užsidegus žaliam pirmiau jo galas pajuda į šoną.

O AWD žiemą pranašumą turi tik pajudėjime. Stabdo ir posūkiu važiuoja kaip RWD ar FWD, neskaitant, kad gali anksčiau ir stipriau akseleruoti išvažiuodamas ir posūkio, bet tai su saugiu kasdieniu vairavimu nelabai ką turi bendro.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1169
Reputacija: +654
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-13, 08:07 
     
FtBall rašė:
Nepastebėjau jokio realaus ryšio, tarp mašinos galimybių ir pajudėjimo nuo sankryžos.

Kalbu apie slidžią kelio dangą: net stebėt nereikia - ir taip viskas aišku...

FtBall rašė:
Pats visada stoviu pasiruošęs važiuot, ir dažnai pastebiu, kad aš jau pilnai pravažiavęs sankryžą, o kitoj eismo juostos dar net pilnai nekirto STOP linijos. Nors pas mane 97kw FWD CVT(itin prastai startuojantis).

Čia tų 97kW pasekmė. Jeigu kW būtų 2x daugiau - nebūtų reikalo skubėt :D
  • 0




Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 866
Reputacija: +355
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-13, 13:26 
     
"Automobilis su galiniais varančiais ratais gali būti sunkiau valdomas, tačiau suteikia malonesnius pojūčius, jo valdymas labiau subalansuotas."

Labiau subalansuotas automobilis yra sunkiau valdomas :)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3746
Reputacija: +1136
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-13, 22:00 
     
vanduo4 rašė:
Skirtingos Ratų varymo sistemos išliks visados ir neišnyks, tiesiog pasikeis naudojimo prioritetai:
a) visi varomi ratai skirti bekelei bei kur reikalingas didesnis sukibimas;
b) galiniai - skirti sportiniams automobiliams, nes dėl didesnio svorio (juk sunkiau stumti) geresnis ratų sukibimas. Jie mažiau slysta ir dėvisi bei suteikia malonumą profesionalams slydimo efektais;
c) priekiniai - skirti tiesiog kelionės reikmių automobiliams. Juos lengviau valdyti, nes paslydus duodi gazo ir ištrauki automobilį iš slydimo. Tai aktualu moterims, kurioms vairo sukimas į tą pačią pusę kur slysta automobilis, yra sunkiai suvokiamas. Juk jeigu nori važiuoti į kairę, vairą suki į kairę, o tas debilas važiuoja į dešinę. Deja ši problema išlieka važiuojant atbulomis;
d) hibridai - akivaizdu jog priekiu varomus automobilius gaminti paprasčiau ir aptarnavimas pigesnis. Bet atsiradus elektriniams varikliams, ši problema puikiausiai sprendžiama elektrinius variklius montuojant gale ir įjungiant tik kai jų reikia;
Išvada: quadro - bekelei; galiniai ratai - sportui; priekiniai ratai - šeimai.
- Man tik įdomu, kodėl varikliai iš galo buvo perkelti į priekį? Gal dėl saugumo? Juk avarijos atveju, pirmiausia smūgį patiria variklis taip apsaugodamas keleivius, o būdamas gale, nuo smūgio jis keleivius suspaus kaip skarbonkę. O tai kaip tada dėl sportinių automobilių? Viskas dėl svorio centro gale ir didesnio sukibimo?


a. Visais varomu super ir hiperkaru sarasiukas tikrai nemazas, bekele jais geriau nevaziuot, bet viskas del sukibimo.
c. kad taip butu parasta, nes neretai paslydus duodi gazo, sukineji baranke ir supranti, kad esi tik keleivis.
  • 0


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.



Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'