Jei tai tiesa, tai tikrai elektromobilių era prasidės. Tada jau priverstinai turės skubėti ir kitos kompanojos, nes su VW ne juokai.
neprasides jokia era - jei vartotojai ims, ir nepirks
Jei nepirks tada, taip. Bet pirks, nes bus visokie paskatinimai iš valstybės, dėl mažesnės taršos, energetinės nepriklausomybės. Vystysis baterijos ir turės pigti tie elektromobiliai. Pirmiausia turėtų pirkti individualių namų savininkai.
neprasides jokia era - jei vartotojai ims, ir nepirks
Nematau nei menkiausios priežasties kodėl turėtų nepirkti.
Nes kainuoja 1,5-2 kart tiek kiek VDV analogas ir važiuoti galima ilgiau nei 8-10 metų, ko negalima pasakyti apie EV (electric vehicle) baterijas, kai swap baterijos kaina gali kelis kartus viršyti likutinė EV kaina. EV likutinė vertė labai staigiai krenta ir 10 metų senumo EV vertas bus tiek kiek už jį duoda metalo laužo supirktuvė. Čia gali būti priežastis, kodėl žmonės gali nepirkti masiškai EV.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
neprasides jokia era - jei vartotojai ims, ir nepirks
Nematau nei menkiausios priežasties kodėl turėtų nepirkti.
Nes kainuoja 1,5-2 kart tiek kiek VDV analogas ir važiuoti galima ilgiau nei 8-10 metų, ko negalima pasakyti apie EV (electric vehicle) baterijas, kai swap baterijos kaina gali kelis kartus viršyti likutinė EV kaina. EV likutinė vertė labai staigiai krenta ir 10 metų senumo EV vertas bus tiek kiek už jį duoda metalo laužo supirktuvė. Čia gali būti priežastis, kodėl žmonės gali nepirkti masiškai EV.
klausimas kiek šeimai kainuos automobilio pilnas išlaikymas ~5 metus. (Naujo kaina - dėvėto kaina + išlaikymas). Jeigu VDV išeina brangiau - pirks. Aš savo aplinkoj matau labai daug mažų mano nuotlio keturių durų kibirų pirkėjų, kai reik važiuoti į dabą ir pakeliui nuvežti vaiką į darželį.
klausimas kiek šeimai kainuos automobilio pilnas išlaikymas ~5 metus. (Naujo kaina - dėvėto kaina + išlaikymas). Jeigu VDV išeina brangiau - pirks. Aš savo aplinkoj matau labai daug mažų mano nuotlio keturių durų kibirų pirkėjų, kai reik važiuoti į dabą ir pakeliui nuvežti vaiką į darželį.
tame ir problema, kai pradeda susilygint su VDV (po kazkur 5 intensyvios eksplotacijos metu) - nustimpa akumas ir reikia ismest elektromobili. jei tu intensyviai neeksplotuosi - akumas nustips savaime (po kokiu 7-8 metu), o atsipirkimas issites iki kokiu 10 metu, kol susilygins su VDV... ziurek kaip nori - bet net ir prisipirkus visiems labai daug elektromobiliu, po 5-10 metu rinkoje bus pilna tik nevaziuojancio elektromobilinio lauzo ir visi su ziburiu medzios akumus ypac Lietuvoj
0
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
tai per tiek laiko atpigs akumai ir šiaip žmonės išmoks ne OEM celes sukišti garažuose ir nebebus joks kosmosas. Man su mažalitre apynauja benzinine mašina (1.5l volvo v60) 100k per 5 metus nuvažiuoti kainuos ~12k€ + 500€ mokesčių. + aptarnavimai. Dyzelinė kainuotų kokius 8500k€ + 2k€ mokesčių + aptarnavimai.
beja, antrinėj rinkos mašina su beibaigiančiu akumu turbūt po kelių metų bus geriau nei vdv su prasidendančiom variklio problemom.
tai per tiek laiko atpigs akumai ir šiaip žmonės išmoks ne OEM celes sukišti garažuose ir nebebus joks kosmosas.
Nebijok gamintojai pasistengs, kad negalėtum kišti nagų prie baterijų ar softo ir atjungus akumą ne autorizuotam servise tiesiog nebevažiuos, atsieit dėl saugumo, o realiai dėl pelno, taip kaip yra dabar su apple produkcija ir įtariu kad su tesla taip pat yra arba greitu laiku bus.
Cituoti:
Man su mažalitre apynauja benzinine mašina (1.5l volvo v60) 100k per 5 metus nuvažiuoti kainuos ~12k€ + 500€ mokesčių. + aptarnavimai. Dyzelinė kainuotų kokius 8500k€ + 2k€ mokesčių + aptarnavimai.
beja, antrinėj rinkos mašina su beibaigiančiu akumu turbūt po kelių metų bus geriau nei vdv su prasidendančiom variklio problemom.
VDV yra pigiai remontuojami, lyginant su viso EV akumo keitimu, nes yra pigių dalių sočiai.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
VDV yra pigiai remontuojami, lyginant su viso EV akumo keitimu, nes yra pigių dalių sočiai.
Pigiai sakai?.. Esi eksploataves naujesni, nei 5 metu automobili ir ji taises padoriame servise, o ne garaziuky pas Vasia, nes pastarajam visos masinos naujesnes nei 10m yra nepataisomas sudas?
Akivaizdziai, ne. Nes nei dalys, naujesniam nei 5m. auto yra pigios, nei remontas. O jau ka ir bekalbet apie gedimu daznuma.
Zinoma, jei paimsi Toyota, Honda, tai gal ir nebus ka ten tiek remontuot. Bet jei paimsi ka nors siek tiek prabangesnio ir vokisko - tikrai nebus pigu.
VDV yra pigiai remontuojami, lyginant su viso EV akumo keitimu, nes yra pigių dalių sočiai.
Pigiai sakai?.. Esi eksploataves naujesni, nei 5 metu automobili ir ji taises padoriame servise, o ne garaziuky pas Vasia, nes pastarajam visos masinos naujesnes nei 10m yra nepataisomas sudas?
Akivaizdziai, ne. Nes nei dalys, naujesniam nei 5m. auto yra pigios, nei remontas. O jau ka ir bekalbet apie gedimu daznuma.
Zinoma, jei paimsi Toyota, Honda, tai gal ir nebus ka ten tiek remontuot. Bet jei paimsi ka nors siek tiek prabangesnio ir vokisko - tikrai nebus pigu.
Tai EV gali imti ir neprabangia, pasibaigus garantijai bus dar brangiau nei brangų vokišką VDV remontuoti, jau nekalbu apie akumą.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
VDV yra pigiai remontuojami, lyginant su viso EV akumo keitimu, nes yra pigių dalių sočiai.
Pigiai sakai?.. Esi eksploataves naujesni, nei 5 metu automobili ir ji taises padoriame servise, o ne garaziuky pas Vasia, nes pastarajam visos masinos naujesnes nei 10m yra nepataisomas sudas?
Akivaizdziai, ne. Nes nei dalys, naujesniam nei 5m. auto yra pigios, nei remontas. O jau ka ir bekalbet apie gedimu daznuma.
Zinoma, jei paimsi Toyota, Honda, tai gal ir nebus ka ten tiek remontuot. Bet jei paimsi ka nors siek tiek prabangesnio ir vokisko - tikrai nebus pigu.
Tai EV gali imti ir neprabangia, pasibaigus garantijai bus dar brangiau nei brangų vokišką VDV remontuoti, jau nekalbu apie akumą.
Viską kas yra VDV atveju išskyrus variklį ir pavarų dėžę, važiuoklė, stabdžiai (mažiau dėvisi reiškia daugiau rudyja ir užstringa), kėbulo defektai, apšvietimas, centriniai, elektros paketas, bendrai 12V elektronika/elktra, kondyškė, sudegusį variklį pervynioti ir pakeist jam guolius kartais reiks, jei modelis galingas, el keitiklį/ECU. Ir gerai pagalvok ar pas dėde Vasia garažėlyje paremontuosi tokią su elektros/elektronikos bėdom? Servisai už naujovių remontavimą lups kaip turi būti, kol dėdes Vasios nepradės irgi jas remontuoti.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
tai per tiek laiko atpigs akumai ir šiaip žmonės išmoks ne OEM celes sukišti garažuose ir nebebus joks kosmosas. Man su mažalitre apynauja benzinine mašina (1.5l volvo v60) 100k per 5 metus nuvažiuoti kainuos ~12k€ + 500€ mokesčių. + aptarnavimai. Dyzelinė kainuotų kokius 8500k€ + 2k€ mokesčių + aptarnavimai.
beja, antrinėj rinkos mašina su beibaigiančiu akumu turbūt po kelių metų bus geriau nei vdv su prasidendančiom variklio problemom.
kad tavo sitie parasyti zodziai butu pranasiska vizija - but tikrai neblogai as manau problema VDV varikliu lenda butent del valdziu uzsipuolimo mazint emisijas (debiliska pati ideja, kad tai sprendzia kazkaip uzterstuma) ir mados daryt programiskai perderinamu pagal klientu fantazija (perdaug nusivaike madas...). emisiju mazinimas tik dalinis sprendimas - kai perdaug biurokratiskai uzdeta sumazint - daugiau nei imanoma technologiskai racionaliai - tai situacija nebegereja, o vel prasteja. o programinimas didina sudetinguma ir naujus, dar brangesnius gedimus. nes irgi cia technologiskai sudetingejimas pralenkia naudinguma. vel neberacionalu. tokie dalykai turetu but taikomi mazoms testinems partijoms. turetu but ziurima ar pasiteisins. o ne masiskai priverstinai diegiami. turetu but VDV kuriami racionaliausio rezimo kryptim ir kisami i hybridus. o atsisakoma VDV ne priverstinai, o TIK kai atsiras REALIAI konkurencingi akumai. dabar sokineja visi kaip kokie durniai, lyg gaistras butu... vaidina gaistrininkus ir tiek... man tokia paxazucha jau vemt vercia... nebus antrines akumu rinkos. mobilkose jos nera. nebus ir elektromobiliuose. cia ne tas atvejis. bus visokiu akumu paddielku ir pakeitinejimu servisuose laikai nebent... durnis visi visus su tais kaumais mobikos labai greit nuverteja. lygiai taspac ir su elektromobiliais bus. seniau kai niekas nepirko elektromobiliu, vienetai tebuvo - kaina net ir be akumu laikesi - nes tiesiog niekas neturejo. del unikalumo. o kai pristampuos - iskart apvirs viskas. kuo veliau - tuo sunkiau bus atsikratyt su pastipusiu akumu --------- dar as manau butent del sito ir pradejo didieji gamintojai orientuotis i elektromobilius. nes pamate, kad vienkartine preke. iedealus gaminys, nes poreikis pastovus naujoms auto. ir kas valdys geriausio santykio "savybes-atsiperkamumas" akumu gamyba - tie ir sems pagrindines babkes.
0
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
bahuriux, esi vairavęs bent kokį elektromobilį? Smagus dalykas. Taip, viską, bet ką išvardijai ir taip rečiau daug genda.
Taip pat ir elektromobilio kaina kris žemiau VDV ilgu laikotarpiu, kai tik pasieks tokį mastą, kaip automobiliai. Akumuliatoriai vidutiniškai pigo po 19% per metus pastarąjį dešimtmetį. Jei dar atpigs po 9% dešimtmetį (kas vien dėl masto ekonomijos lengvai pasiekiama, o dar jei su žaliavų tiekimu susitvarkys ir pavyks kobalto atsisakyti, ką Tesla sėkmingai mažina ir planuoja iki 2020 m. pabaigos visai nutraukti jo naudojimą), tai ir bekainuos įsigyti VDV pigiau.
Toyota Prius akumus tvarko be problemų.
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Taip pat ir elektromobilio kaina kris žemiau VDV ilgu laikotarpiu, kai tik pasieks tokį mastą, kaip automobiliai. Akumuliatoriai vidutiniškai pigo po 19% per metus pastarąjį dešimtmetį. Jei dar atpigs po 9% dešimtmetį (kas vien dėl masto ekonomijos lengvai pasiekiama, o dar jei su žaliavų tiekimu susitvarkys ir pavyks kobalto atsisakyti, ką Tesla sėkmingai mažina ir planuoja iki 2020 m. pabaigos visai nutraukti jo naudojimą), tai ir bekainuos įsigyti VDV pigiau.
Toyota Prius akumus tvarko be problemų.
iš kur trauki tuos 19%, 9%? pagal mane tai daug didesnis pigimas. (paveikslėlis Lietuviškas nes naudojau savo magistro darbui, info legit - iš Bloomberg)
0
Moderatorius
Užsiregistravo: 2009-12-31, 19:09 Pranešimai: 1104 Miestas: Kaunas
Taip pat ir elektromobilio kaina kris žemiau VDV ilgu laikotarpiu, kai tik pasieks tokį mastą, kaip automobiliai. Akumuliatoriai vidutiniškai pigo po 19% per metus pastarąjį dešimtmetį. Jei dar atpigs po 9% dešimtmetį (kas vien dėl masto ekonomijos lengvai pasiekiama, o dar jei su žaliavų tiekimu susitvarkys ir pavyks kobalto atsisakyti, ką Tesla sėkmingai mažina ir planuoja iki 2020 m. pabaigos visai nutraukti jo naudojimą), tai ir bekainuos įsigyti VDV pigiau.
Toyota Prius akumus tvarko be problemų.
iš kur trauki tuos 19%, 9%? pagal mane tai daug didesnis pigimas. (paveikslėlis Lietuviškas nes naudojau savo magistro darbui, info legit - iš Bloomberg)
9% tai žiūrėjau pesimistiškiausias prognozes. Šiaip Lazard rimčiausiai info konsoliduoja, tiek akumuliavimo technologijų, tiek atsinaujinančių.
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Viską kas yra VDV atveju išskyrus variklį ir pavarų dėžę, važiuoklė, stabdžiai (mažiau dėvisi reiškia daugiau rudyja ir užstringa), kėbulo defektai, apšvietimas, centriniai, elektros paketas, bendrai 12V elektronika/elktra, kondyškė, sudegusį variklį pervynioti ir pakeist jam guolius kartais reiks, jei modelis galingas, el keitiklį/ECU. Ir gerai pagalvok ar pas dėde Vasia garažėlyje paremontuosi tokią su elektros/elektronikos bėdom? Servisai už naujovių remontavimą lups kaip turi būti, kol dėdes Vasios nepradės irgi jas remontuoti.
Beda tame, kad dabartiniu automobiliu didziausi remonto kastai ir nueina butent super uber ekologiskam ir ant popieriaus nuostab*biskai galingam ir ekonomiskam varikliui bei penkiu sankabu pavaru dezei su dvidesimcia pavaru...
Vaziuokle, stabdziai?.. Rimtai?.. Sudas cia, ne remontas. Pats pigiausias, kiekvienam garaze daro.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume