Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 8 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-29, 20:25 
     
Jai naujiena neigiama, tai naciai, fašistai, arijai, kiaulės.. Jai naujiena teigiama, tai tie patys naciai, žydų budeliai patampa vokiečiais, inžinieriais ir išradėjais.. Juk 1939 tolygu sovietų 1961. Pats pikas.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-06-04, 11:51
Pranešimai: 2907
Miestas: Pasvalio r
Reputacija: +366
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-29, 22:50 
     
kiesza rašė:
Jai naujiena neigiama, tai naciai, fašistai, arijai, kiaulės.. Jai naujiena teigiama, tai tie patys naciai, žydų budeliai patampa vokiečiais, inžinieriais ir išradėjais.. Juk 1939 tolygu sovietų 1961. Pats pikas.


Nevisi vokiečiai buvo naciai.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1047
Reputacija: +586
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-29, 22:58 
     
kiesza rašė:
Jai naujiena neigiama, tai naciai, fašistai, arijai, kiaulės.. Jai naujiena teigiama, tai tie patys naciai, žydų budeliai patampa vokiečiais, inžinieriais ir išradėjais.. Juk 1939 tolygu sovietų 1961. Pats pikas.

nesamone. isradejas gali but neutralus. bet gali but ir politiniu pakraipu. ar tiesiog laikmecio praplautom smegenim - kaip dauguma. nes prisitaikymas prie aplinkos ar visuomenes - vertinga savybe. vertint reikia konkrecius kiekvieno zmogaus veiksmus, o ne tai, kad jis buvo vokietis ar gyveno nacizmo-komunizmo laikais. o cia nuveikti darbai rodo patys uz save. paskyre tiesiog zmogelis daug savo laiko automobilio formos tobulinimui.
pas vokiecius buvo daug inzinieriu ir isradeju - nes buvo sukurtos idealios salygos jais but. pasauly panasi situacija tebuvo sukurta tik Anglijoj ir Amerikoj. tuometine valdzia labai reme ir skatino isradinejima. pats Hitleris skirste ten visokius prizinius fondus ir organizavo visokias konkurencines-technologines lenktynes uz biudzeto babkes. jei vertint visuma - tiesiog buvo labai didelis kiekis visko - o tikrai geru isradimu buvo nedaug - bet daugiau nei pas kitus... o dabar istraukia tokia savybe is konteksto ir slovina... siuo atveju - aerodinamika. nors parase, kad net propeleris su varikliu - nupizdintas - tai tokie ten ir aerodinamikai ...:D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2235
Reputacija: +90
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-30, 13:46 
     
Kiesza, o tu turbut runkelis vien del to, kad Lietuvoj tokiu nemazai dabar?
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-30, 01:50
Pranešimai: 236
Reputacija: +104
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-30, 21:46 
     
Evil Goku rašė:
kiesza rašė:
Jai naujiena neigiama, tai naciai, fašistai, arijai, kiaulės.. Jai naujiena teigiama, tai tie patys naciai, žydų budeliai patampa vokiečiais, inžinieriais ir išradėjais.. Juk 1939 tolygu sovietų 1961. Pats pikas.


Nevisi vokiečiai buvo naciai.


Netik, kad nevisi, o tik keli procentai save laikė nacionalsocialistais, tačiau vakarai visus vokiečių asmenis gyvenusius 1934-1945 pavertusi nusikaltėliais
  • 0


_________________
Jokia gėda nežinoti! Gėda apsimesti žinančiu..


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-06-04, 11:51
Pranešimai: 2907
Miestas: Pasvalio r
Reputacija: +366
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-01, 14:11 
     
Dviračiu važiuojant 15 km per h greičiu puse energijos yra naudojama įveikti oro pasipriešinimui, puse riedėjimo nuostoliams. Važiuojant 30 kmph maždaug 80 procentų naudojama oro pasipriešinimui įveikti, 20 riedėjimui. Recumbent bycycles, gulimi dviračiai yra dažnai daug labiau aerodinaminiai net už kroso ir plento dviračius, tik dėja jų didesnis svoris ir ilgas ilgis nepadaro juos labai patogiais ir sunkiau išlaikyti pusiausvyrą, kai žemai sėdi.

Automobilis maždaug 50 km/h greičiu sunaudoja energijos 50 procentų oro pasipriešinimui įveikti. O 100-120 km/h 80 procentų energijos įeina įveikti oro pasipriešinimui. Tad važinėti 200km/h greičias ir automobiliu labai neekonomiška, kad ir koks jis aerodinaminis būtų... Tuo labiau važinėjant dideliais greičias, prastėja ir riedėjimas, didesni riedėjimo nuostoliai (nors ir ne taip ženkliai)...
  • +1




Užsiregistravo: 2013-12-03, 16:17
Pranešimai: 1085
Reputacija: -32
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-01, 14:15 
     
Taip pavertė nusikaltėliais, po viską nafik išvogė, ypač pačius inžinierius, ir dabar va turim viskokius inžinerijos stebiklus ir Amerikoj ir Rusijoj. Kai pasidomi kiek įnašo vokiečiai padarė inžinerijo, tai jopšikmat... aišku ir nacių indėlis nemažas, bet gal tik dėl salygų ir reikalavimų, chuij paimioš. Sakysit kas per įnašas, tai pradėkim nuo din standartų, tai tas pat iso ir gost su dedidelėm korekcijom... pabandytumėt įsivaizduot inžinerija be standartų, tai eina nach koks bardakas, kaip Anglijoj by*** žino kokie sriegiai "diametras milimetras žingsnis impirial" puse matmenų bėžinį coliai pusia milimetrai ir kitokia chuinia, matmuo mm tolerancija colias, kol supranti, kad smarkiai per daug nulių...
  • 0




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +114
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Exabot [Bot] ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'