Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 8 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-30, 12:26 
     
Vat labai laukiau šito. Jei SkyAktiv-X kainuos iki 25k€ - tikrai pirksiu.

Kuro sąnaudos labai aktualus dalykas nebrangiems automobiliams. Jau vien SkyAktiv-G lenkia konkurentus.

Jei lyginant Toyota Corolla 1.6 97kw ir Mazda 3 su SkyAktiv-G 2.0 88kw, tai Mazda siūlo beveik 2 sekundėm geresnį 0-100 laiką bei daugiau nei litru mažesnes kuro realias sąnaudos (8 Corolloj, 7 Mazdoj).

Manau su SkyAktiv-X realu tikėtis 5l/100km. 3l mažesnės kuro sąnaudos bei gerokai galingesnis variklis tikrai paskatintų mane keist Corollą į Mazdą.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2100
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +261
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-30, 13:45 
     
Aš neabejoju, kad technologiją galima ir toliau tobulinti ir ateityje, gal turėsime automobilius, kurie 2 litrus kuro naudos, tačiau visos tos technologijos mažina variklio resursą. Baigėsi laikai, kai nusipirkus automobilį galėdavai važiuoti 500'000km su tuo pačiu varikliu. Dabar neretai pasitaiko, kad variklius reikia keisti nenuvažiavus nei 100'000km. O kai kuriems žmonėms tai yra vos metai laiko! Jei varikliai patys savaime kainuotų kelis šimtus eurų, tuomet irgi problemos nematau - paėmei ir pakeitei kaip bet kurią kitą dalį. Tačiau visas investavimas į technologijas taip pat turi atsipirkti, todėl patys varikliai (kaip detalės) tik brangsta. Su tokiom perspektyvom nematau ateities vidaus degimo varikliui.
  • +2




Užsiregistravo: 2013-12-30, 14:01
Pranešimai: 42
Reputacija: +20
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-11-30, 14:21 
     
dabar dyzelinius automobilius pradejo spausti su tarsos reikalavimais. po dyzeliniu anksciau ar veliau laikas ateis ir prades spausti benzininius. gal ir pasiteisins Mazdos sprendimas, bet tai nera ilgalaikis dalykas
  • +1




Užsiregistravo: 2015-01-11, 16:31
Pranešimai: 120
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-01, 14:11 
     
FtBall rašė:
Vat labai laukiau šito. Jei SkyAktiv-X kainuos iki 25k€ - tikrai pirksiu.

Kuro sąnaudos labai aktualus dalykas nebrangiems automobiliams. Jau vien SkyAktiv-G lenkia konkurentus.

Jei lyginant Toyota Corolla 1.6 97kw ir Mazda 3 su SkyAktiv-G 2.0 88kw, tai Mazda siūlo beveik 2 sekundėm geresnį 0-100 laiką bei daugiau nei litru mažesnes kuro realias sąnaudos (8 Corolloj, 7 Mazdoj).

Manau su SkyAktiv-X realu tikėtis 5l/100km. 3l mažesnės kuro sąnaudos bei gerokai galingesnis variklis tikrai paskatintų mane keist Corollą į Mazdą.


Stipriai žavi ir mane ta Mazda, bet... Naujieji SKYACTIV-X varikliai bus išimtinai tik 2.0L, anokia problema Lietuvoje, bet aš jau gaučiau 100% importo mokesčių mokėt (vs. <1.6L - 50%). Taip pat tai visiškai naujas variklis, todėl gali išlįst problemos (kad ir garantiniu laikotarpiu). Imant Corolla, Toyota pristatė 2019 modelį, aišku ne toks grožis kaip Mazda, bet gyvent galima. WLTP: 6.1L/100km su 1.6 ir 4.3L/100km su 1.8 hybrid (palyginimui Mazda 3 SKYACTIV-X WLTP neradau).
  • 0


_________________
mindomobile.com | jekkyshomestay.com | bonusway.lt |
paskoluklubas.lt


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-05-26, 13:55
Pranešimai: 1159
Miestas: Curepipe
Reputacija: +248
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-03, 13:28 
     
mch0lic rašė:
FtBall rašė:
Vat labai laukiau šito. Jei SkyAktiv-X kainuos iki 25k€ - tikrai pirksiu.

Kuro sąnaudos labai aktualus dalykas nebrangiems automobiliams. Jau vien SkyAktiv-G lenkia konkurentus.

Jei lyginant Toyota Corolla 1.6 97kw ir Mazda 3 su SkyAktiv-G 2.0 88kw, tai Mazda siūlo beveik 2 sekundėm geresnį 0-100 laiką bei daugiau nei litru mažesnes kuro realias sąnaudos (8 Corolloj, 7 Mazdoj).

Manau su SkyAktiv-X realu tikėtis 5l/100km. 3l mažesnės kuro sąnaudos bei gerokai galingesnis variklis tikrai paskatintų mane keist Corollą į Mazdą.


Stipriai žavi ir mane ta Mazda, bet... Naujieji SKYACTIV-X varikliai bus išimtinai tik 2.0L, anokia problema Lietuvoje, bet aš jau gaučiau 100% importo mokesčių mokėt (vs. <1.6L - 50%). Taip pat tai visiškai naujas variklis, todėl gali išlįst problemos (kad ir garantiniu laikotarpiu). Imant Corolla, Toyota pristatė 2019 modelį, aišku ne toks grožis kaip Mazda, bet gyvent galima. WLTP: 6.1L/100km su 1.6 ir 4.3L/100km su 1.8 hybrid (palyginimui Mazda 3 SKYACTIV-X WLTP neradau).



Tas pats WLTP irgi su daug klaustukų.

Prie -5 šilumos (arba 5 šalčio :) ), važiuojant 5km atstumą mieste - 12 litrų mažiausiai teko matyt. O ką kompas rašo, ir kiek kuro įbėga degalinėj - labai panašūs skaičiai.

Vasarą, su kondicionieriumi panašų atstumą važiuojant būna ir 18 litrų parodo.

O dauguma juk kiekvieną dieną važinėja tokiomis sąlygomis.

Šiandien važiuojant 110km atstumą (nuo Anykščių iki Vilniaus) - kuro sąnaudos 8.8 litro, važiuojant standartiškai - +20.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2100
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +261
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-03, 15:28 
     
FtBall rašė:
mch0lic rašė:
FtBall rašė:
Vat labai laukiau šito. Jei SkyAktiv-X kainuos iki 25k€ - tikrai pirksiu.

Kuro sąnaudos labai aktualus dalykas nebrangiems automobiliams. Jau vien SkyAktiv-G lenkia konkurentus.

Jei lyginant Toyota Corolla 1.6 97kw ir Mazda 3 su SkyAktiv-G 2.0 88kw, tai Mazda siūlo beveik 2 sekundėm geresnį 0-100 laiką bei daugiau nei litru mažesnes kuro realias sąnaudos (8 Corolloj, 7 Mazdoj).

Manau su SkyAktiv-X realu tikėtis 5l/100km. 3l mažesnės kuro sąnaudos bei gerokai galingesnis variklis tikrai paskatintų mane keist Corollą į Mazdą.


Stipriai žavi ir mane ta Mazda, bet... Naujieji SKYACTIV-X varikliai bus išimtinai tik 2.0L, anokia problema Lietuvoje, bet aš jau gaučiau 100% importo mokesčių mokėt (vs. <1.6L - 50%). Taip pat tai visiškai naujas variklis, todėl gali išlįst problemos (kad ir garantiniu laikotarpiu). Imant Corolla, Toyota pristatė 2019 modelį, aišku ne toks grožis kaip Mazda, bet gyvent galima. WLTP: 6.1L/100km su 1.6 ir 4.3L/100km su 1.8 hybrid (palyginimui Mazda 3 SKYACTIV-X WLTP neradau).



Tas pats WLTP irgi su daug klaustukų.

Prie -5 šilumos (arba 5 šalčio :) ), važiuojant 5km atstumą mieste - 12 litrų mažiausiai teko matyt. O ką kompas rašo, ir kiek kuro įbėga degalinėj - labai panašūs skaičiai.

Vasarą, su kondicionieriumi panašų atstumą važiuojant būna ir 18 litrų parodo.

O dauguma juk kiekvieną dieną važinėja tokiomis sąlygomis.

Šiandien važiuojant 110km atstumą (nuo Anykščių iki Vilniaus) - kuro sąnaudos 8.8 litro, važiuojant standartiškai - +20.



Nieko tiesa sakant nesupratau, iš kur tie 12L ar 18L atsirado ir ką jie parodo. XL/100km?
  • 0


_________________
mindomobile.com | jekkyshomestay.com | bonusway.lt |
paskoluklubas.lt


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-05-26, 13:55
Pranešimai: 1159
Miestas: Curepipe
Reputacija: +248
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-03, 18:09 
     
mch0lic rašė:


Nieko tiesa sakant nesupratau, iš kur tie 12L ar 18L atsirado ir ką jie parodo. XL/100km?


Taip, visur kuro sąnaudos litrais / 100km.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2100
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +261
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'