Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 10 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-06, 21:15 
     
Keista, nežinojau tikros rankenėlių paskirties ir niekada jų nepasigedau.

Išmokau įlipti ir išlipti iš žemo sportiško auto, kai pradėjo labai skaudėti kelėnus dėl sukimo įlipant išlipant. Supratau kad neteisingai bandau tai daryti kaip ir įprastam auto. Sportiniame žemame auto patogiausia ir sveikiausia sanariams įlipti taip, pirma dedu užpakalį ant sėdynės, galva nulenkta žemyn kad neužkliūčiau, abi kojos ant žemės beveik statmenai kėbului. Kai jau atsisėdu ir galva saugiai nesudaužyta viduj :) tada sumetu abi kojas į vidų, arba po vieną koją galima. Išlipti taip pat tik atvirkštine tvarka. Kai taip pradėjau daryti praėjo visi kelio skausmai ir nebereikėjo nervintis ir galvoti apie to auto pardavimą.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 6682
Miestas: KLP
Reputacija: +1255
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-06, 21:24 
     
nesamone raso. rankeneles virsuje skirtos auto balansavimui savo kuno virsutines dalies svoriu. pvz skrendi, bet auto vienu sonu kazka dar liecia - isikibus ir prisitraukus ar atsistumus galima pakeist skridimo krypti. ir zmones tai daro instinktyviai, o ne del kazkokios "baimes". didina automobilio sukibima ir mazina avaringuma. slidziam kely tai ypac padeda. prie vairuotojo tokia rankenele kaip taisykle nemontuojama, nes jis isitveres i vaira. subalansuoto svorio kiekvienas kilogramas virsuje atstoja desimtis ar net simtus kilogramu automobilio apacioje. jei keleiviai daug sveria, yra net trys ir visi naudojasi tomis rankenelemis - tai vairuotojas gali pasijaust tikru ralistu - nesunkiai isimt staigesnius posukius - net jei realiai vairuot normaliai nemoka :D o jei vaziuoji su kokiais trim ziopliais - kur svyruoja posukiuose kaip maisai - tai avarija slidziam posukyje beveik garantuota...
nezinau del kitu - man "balansuotis" automobilyje aplamai malonus jausmas. jauti soniniu posvyriu jega ir gali ivertint vairuotojo sugebejimus. ypac kaifas kai priekinej keleivio sedynej sedi ir uzmetineja pvz masinos gala.
sportiniuose auto nemontuoja todel, kad jie buna prisisege 4 tasku dirzais ir svorio centro keist negali. o vat pvz sportiniuose motocikluose su lopseliu buna balansavimo rankena per visa ploti. ir ji buna net labai auksta. kad pagalbininkas galetu keist svorio centra labai aktyviai.
ilipimo rankeneles buna kitokios - jos neuzsilenkia ir montuojamos pagrinde priekyje ant statramscio. ar tai buna visokios iskysos pasiremt durelese. tokios buna ir vairuotojo puseje.
  • +2




Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2235
Reputacija: +90
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-06, 22:58 
     
AAA000 rašė:
nesamone raso. rankeneles virsuje skirtos auto balansavimui savo kuno virsutines dalies svoriu. pvz skrendi, bet auto vienu sonu kazka dar liecia - isikibus ir prisitraukus ar atsistumus galima pakeist skridimo krypti. ir zmones tai daro instinktyviai, o ne del kazkokios "baimes". didina automobilio sukibima ir mazina avaringuma. slidziam kely tai ypac padeda. prie vairuotojo tokia rankenele kaip taisykle nemontuojama, nes jis isitveres i vaira. subalansuoto svorio kiekvienas kilogramas virsuje atstoja desimtis ar net simtus kilogramu automobilio apacioje. jei keleiviai daug sveria, yra net trys ir visi naudojasi tomis rankenelemis - tai vairuotojas gali pasijaust tikru ralistu - nesunkiai isimt staigesnius posukius - net jei realiai vairuot normaliai nemoka :D o jei vaziuoji su kokiais trim ziopliais - kur svyruoja posukiuose kaip maisai - tai avarija slidziam posukyje beveik garantuota...
nezinau del kitu - man "balansuotis" automobilyje aplamai malonus jausmas. jauti soniniu posvyriu jega ir gali ivertint vairuotojo sugebejimus. ypac kaifas kai priekinej keleivio sedynej sedi ir uzmetineja pvz masinos gala.
sportiniuose auto nemontuoja todel, kad jie buna prisisege 4 tasku dirzais ir svorio centro keist negali. o vat pvz sportiniuose motocikluose su lopseliu buna balansavimo rankena per visa ploti. ir ji buna net labai auksta. kad pagalbininkas galetu keist svorio centra labai aktyviai.
ilipimo rankeneles buna kitokios - jos neuzsilenkia ir montuojamos pagrinde priekyje ant statramscio. ar tai buna visokios iskysos pasiremt durelese. tokios buna ir vairuotojo puseje.


Tu čia rimtai????
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-29, 20:34
Pranešimai: 284
Reputacija: +108
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-06, 23:07 
     
Robkinas rašė:
Tu čia rimtai????

Tai aisku! :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2235
Reputacija: +90
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-07, 11:38 
     
AAA000 rašė:
nesamone raso. rankeneles virsuje skirtos auto balansavimui...



dar busimi furistai gali treniruotis vezti sukabintas mesas :)
  • +1




Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 933
Reputacija: +31
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-07, 11:48 
     
Tikriausiai dėl to, kad vairuotojas įlipa/išlipa iš auto rečiausiai tai jam tos rankenėlės dažnai ir nemontuoja iš viso.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2307
Reputacija: +980
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-08, 13:32 
     
Prieš rašant straipsnį vertėtų nors pamėginti pasinaudoti tuo ką siūlai. Tada bent pamėginti aprašyti kokius veiksmus atlikti kad tai veiktų. Aš pavyzdžiui esu pakankamai senas, priedo aukštas ir stambus tai man iš žemesnės negu vienatūris išlipti tragedija. Bet rankenėle kaip pasinaudoti neįsivaizduoju. praktiškai tokios galimybės nėra.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-14, 21:56
Pranešimai: 167
Reputacija: -19
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-08, 23:44 
     
AAA000 rašė:
nesamone raso. rankeneles virsuje skirtos auto balansavimui savo kuno virsutines dalies svoriu. pvz skrendi, bet auto vienu sonu kazka dar liecia - isikibus ir prisitraukus ar atsistumus galima pakeist skridimo krypti. ir zmones tai daro instinktyviai, o ne del kazkokios "baimes". didina automobilio sukibima ir mazina avaringuma. slidziam kely tai ypac padeda.
Taip, kurgi ne... Visi argumentai prasideda pirmu žodžiu: nesamonė [..įterpti daug nesusijusios beletristikos..].

Pvz dauguma normalių žmonių neskraido automobiliu ir ypač dar slidžiame kelyje. Nes visi žino kuo tai baigiasi. Todėl argumentuoti, kad padeda apsaugoti nuo avarijų išiminėjant posūkius 100km/h greičiu, tai nemanau, kad labai logiškai tai skamba.

Kadangi žmonės naudoja automobilį pagal paskirti, t.y. nuvykti iš taško A į tašką B, be jokių skraidymų. O kur čia skraidyti, kai vairuoji mieste? Kad reikėtų bobslėjaus komandos, kuri perkelinėja svorį išimėjant posūkius.

Slidžiame kelyje žmonės pasirenka saugų greitį, o ne raliavimą ir tam nepritaikytą automobilį. Tie, kurie pasirenka nesaugų greitį, irgi visi žino kuo tai baigiasi. Mažu, neturi ale ambalų po 100 kg bobslėjaus komandos mašinoje, tai neįmanoma saugiai važiuoti?

Cituoti:
prie vairuotojo tokia rankenele kaip taisykle nemontuojama, nes jis isitveres i vaira. subalansuoto svorio kiekvienas kilogramas virsuje atstoja desimtis ar net simtus kilogramu automobilio apacioje. jei keleiviai daug sveria, yra net trys ir visi naudojasi tomis rankenelemis - tai vairuotojas gali pasijaust tikru ralistu - nesunkiai isimt staigesnius posukius - net jei realiai vairuot normaliai nemoka :D o jei vaziuoji su kokiais trim ziopliais - kur svyruoja posukiuose kaip maisai - tai avarija slidziam posukyje beveik garantuota...
Taip kurgi ne, bobslėjaus ambalų komanda turi balansuoti varganomis plastikinėmis rankenėlėmis, kad kompensuotų, tarp sėdynės ir apvalios barankos, kvailos tarpinės, nemokšiškumą vairuoti ir posūkius išiminėti ale kaip didžiam ralistui.

Turbūt tu nesi nieko girdėjęs apie tokias technologijas kaip ESP?

Cituoti:
nezinau del kitu - man "balansuotis" automobilyje aplamai malonus jausmas. jauti soniniu posvyriu jega ir gali ivertint vairuotojo sugebejimus. ypac kaifas kai priekinej keleivio sedynej sedi ir uzmetineja pvz masinos gala.
Kaip sakoma, kiekvienam savo t.y. savas fetišas.

Cituoti:
ilipimo rankeneles buna kitokios - jos neuzsilenkia ir montuojamos pagrinde priekyje ant statramscio. ar tai buna visokios iskysos pasiremt durelese. tokios buna ir vairuotojo puseje.
Gal gali duoti pavyzdžių kur tokios įlipimo rankenėlės būna? Būtų labai įdomu pamatyti.
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12843
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +172
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-09, 00:38 
     
pradesiu posta kaip ir siulai, tik tavo stilium :D
gerbiamasis kionig
kionig rašė:
AAA000 rašė:
nesamone raso.
Taip, kurgi ne... Visi argumentai prasideda pirmu žodžiu: nesamonė [..įterpti daug nesusijusios beletristikos..].

cia joks ne argumentas, o tiesiog vieno zodzio susijusi beletristika...
-----------
iterpiu daug nesusijusios beletristikos...
kionig rašė:
Pvz dauguma normalių žmonių neskraido automobiliu ir ypač dar slidžiame kelyje. Nes visi žino kuo tai baigiasi. Todėl argumentuoti, kad padeda apsaugoti nuo avarijų išiminėjant posūkius 100km/h greičiu, tai nemanau, kad labai logiškai tai skamba.

Kadangi žmonės naudoja automobilį pagal paskirti, t.y. nuvykti iš taško A į tašką B, be jokių skraidymų. O kur čia skraidyti, kai vairuoji mieste? Kad reikėtų bobslėjaus komandos, kuri perkelinėja svorį išimėjant posūkius.

Slidžiame kelyje žmonės pasirenka saugų greitį, o ne raliavimą ir tam nepritaikytą automobilį. Tie, kurie pasirenka nesaugų greitį, irgi visi žino kuo tai baigiasi. Mažu, neturi ale ambalų po 100 kg bobslėjaus komandos mašinoje, tai neįmanoma saugiai važiuoti?

Taip kurgi ne, bobslėjaus ambalų komanda turi balansuoti varganomis plastikinėmis rankenėlėmis, kad kompensuotų, tarp sėdynės ir apvalios barankos, kvailos tarpinės, nemokšiškumą vairuoti ir posūkius išiminėti ale kaip didžiam ralistui.

Turbūt tu nesi nieko girdėjęs apie tokias technologijas kaip ESP?

Kaip sakoma, kiekvienam savo t.y. savas fetišas.

.

========================
kionig rašė:
Gal gali duoti pavyzdžių kur tokios įlipimo rankenėlės būna? Būtų labai įdomu pamatyti.

nu pvz cia:
http://image.trucktrend.com/f/124034594 ... hboard.jpg
ilipimo neuzsilenkianti ir balansavimo uzsilenkianti :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2235
Reputacija: +90
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'