Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 15 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-13, 17:35 
     
Naudinga informacija, ar įmanoma gauti pilną sarašą, kartu su patikimiausiais/pigiausiai remontuojamais?
  • +2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7566
Miestas: KLP
Reputacija: +1649
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-13, 19:02 
     
Tikrai vertinga informacija, dar gerai būtų pamatyti pačių patikimiausių kažkokį topą ir per viduriuką esančių automobilių. Bet galbūt, pats rasiu pagooglinęs.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:30
Pranešimai: 1333
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-13, 21:18 
     
Įdomu ir man, gal kas pasidalins šaltiniu. Tik dabar sužinojau, kad OPEL zafira atšaukta, reiktu pasidomėti, gal ir pas mane atšaukimas yra... Nors labai daug bėdu kol kas nėra, guoli pakeičiau stabdžiu kaladęs, greičių dėžės perjungimo svirtelę ir kolkas tfu tfu tfu.
Bet žinau, kad dažnai pas Opelius pradeda ūžti dešinės pusės guolis(kurį jau pasikeičiau) ir greičių dėžės guolis (kur statosi pusašis). Dėl pakabos tai, kad nelabai yra kam ten gesti, pats esu pasikeitęs sabilizatoriaus traukutes( pastarosios labai dažnai sueina pas daugelį automobilų ne tik Opelis)
Wolfy, kažkoks straipsnis buvo Consumer Reports (USA) ataskaita apie mažiausiai gestančius - http://www.technologijos.lt/n/technolog ... i-problemu

Jei rasi gera straipsni su topais pasidalink :).
  • +1




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 149
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-13, 22:44 
     
taigi jei nepatenka remontuot ar nepaplite modeliai - tai kaip jie sudarys "patikimu" sarasa? :D
pagal mane reikia tiesiog paimt automobiliu kiekiu statistika toje rinkoje, issirusiuot kuriu yra tikrai daug. ir is likusiu ismetus blogus - liks geresni.
man pvz merso gedimai neitikina kad brangus net ir sitam sarase. visokie ten davikliukai nera brangus. brangu tik laikas juos ten ieskot ir keist. o pvz pas mus remonto laikas yra pigus. anglijoj remonto laikas - brangus. o vat pavaru dezes ar varikliai - cia jau "rimti" gedimai ir pas mus. pakabos - vidutininski...
opeliai per daug ant visko taupo - tai ir lenda pastoviai kas nors, nors kultura gaminimo buvo auksta... nu o dabar susijunge su slamsto gigantu - tai isvis greiciausiai net ir surinkimo kokybe nebegelbes...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4244
Reputacija: -362
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-13, 23:03 
     
Aš už japonišką automobilį, nes detalės nebrangios ir japoniški mechanikos sprendimai užtikrina ilgaamžiškuma. :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-06-17, 17:58
Pranešimai: 148
Reputacija: +76
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-14, 00:20 
     
Dėl range rover tai tiesa, du sportus turejau, keli draugai turi, jau kai sugenda tai nejuokingai, darbo kaip kiaulę pasipjovus, labai daug laiko užima, o kainos detaliu kaip s600 merso. Tikrai ponų mašina, senesnes nei 3 metų net priešui nerekomenduočiau. Norit ramaus ir nuobodaus gyvenimo-tik lexus pirkit arba bet ką iš japonijos, norit linksmybiu- reindza.
  • 0




Užsiregistravo: 2018-03-14, 23:37
Pranešimai: 1
Reputacija: +104
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-14, 10:17 
     
professor XXX rašė:
Aš už japonišką automobilį, nes detalės nebrangios ir japoniški mechanikos sprendimai užtikrina ilgaamžiškuma. :)
Jo, išskyrus rutininį generatoriaus ir starterio remontą kas 2-3 metus, ko apskritai nebūna per 20-30 metų eksploatacijos su vokiškom mašinom ir pvz Bosch generatoriais. Mano draugas autoelektrikas ir kiek mačiau tai pas jį beveik vien japonai ir prancūzai, vokiškų rečiau. Detalės brangios visų mašinų, kaikurių brangios nesveikai, o brangios nes pardavinėjamos su 200-500% antkainiu lyginant su tiekėjo kainomis. Lietuvoje yra tokia masė mažmeninkų, bet kainos dalių parduotuvėse tai ką žinau. Kai kurie meistrai garažiniai gali pigiau pakeisti detalę, įskaitant detalės kainą, darbą ir nuvažiavimą pirkti detalės, nei ta detalė kainuoja autodalių parduotuvėj.
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7566
Miestas: KLP
Reputacija: +1649
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-14, 11:29 
     
o kaip volvo?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4217
Reputacija: +1316
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-14, 15:37 
     
bahuriux rašė:
professor XXX rašė:
Aš už japonišką automobilį, nes detalės nebrangios ir japoniški mechanikos sprendimai užtikrina ilgaamžiškuma. :)
Jo, išskyrus rutininį generatoriaus ir starterio remontą kas 2-3 metus, ko apskritai nebūna per 20-30 metų eksploatacijos su vokiškom mašinom ir pvz ................................................

Bet vokiškiems automobiliams pasitaiko tikrai kvailoku mechaniniu sprendimu, senesniems bmw buvo įmontuota įsiurbimo kolektoriuj sklendės kurios savaime atitrukdavo ir sugadindavo variklį ir yra, ir kitų automobilių su neorganizuotais techniniais sprendimais ir reikalaujančiais pastovaus remonto. Japonijos kompanijos kurios gamina netik automobilius bet ir motociklus, keturračius turės tikrai geresne patirti už kompanija kuri gamina tik automobilius. :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-06-17, 17:58
Pranešimai: 148
Reputacija: +76
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-14, 18:00 
     
R35P3CT rašė:
Įdomu ir man, gal kas pasidalins šaltiniu. Tik dabar sužinojau, kad OPEL zafira atšaukta, reiktu pasidomėti, gal ir pas mane atšaukimas yra... Nors labai daug bėdu kol kas nėra, guoli pakeičiau stabdžiu kaladęs, greičių dėžės perjungimo svirtelę ir kolkas tfu tfu tfu.
Bet žinau, kad dažnai pas Opelius pradeda ūžti dešinės pusės guolis(kurį jau pasikeičiau) ir greičių dėžės guolis (kur statosi pusašis). Dėl pakabos tai, kad nelabai yra kam ten gesti, pats esu pasikeitęs sabilizatoriaus traukutes( pastarosios labai dažnai sueina pas daugelį automobilų ne tik Opelis)
Wolfy, kažkoks straipsnis buvo Consumer Reports (USA) ataskaita apie mažiausiai gestančius - http://www.technologijos.lt/n/technolog ... i-problemu

Jei rasi gera straipsni su topais pasidalink :).


Kiek peržiūrėjau topų, tai daugumoje karaliauja japoniški automobiliai tarp patikimiausių. :) https://www.cheatsheet.com/money-career ... orts.html/
Ir šitas topas, galbūt, artimesnis Lietuvos rinkai pagal metus https://newatlas.com/the-100-most-relia ... rder/5657/
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:30
Pranešimai: 1333
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-14, 23:06 
     
professor XXX rašė:
Aš už japonišką automobilį, nes detalės nebrangios ir japoniški mechanikos sprendimai užtikrina ilgaamžiškuma. :)


Kainos japoniškų automobilių detalių tikrai ne mažesnės, o kartai kai kuriais atvejais net didesnės. (suprantu, kad tie kurie vairuoja savo mėgiamą automobilį tai ta marke ir bus jam pati geriausia ir t.t. net neverta ginčytis ar pykti ;).

Mechaninei sprendimai hm na nžn - va problemų kiek nori - https://toyota-club.net/files/faq/03-08 ... ne_eng.htm
Isuzu senesni motorai taip pat katastrofiski ir BEJE jie buvo montuojami į kai kuriuos Opelius (kas prisideda prie vokisku auto gedimų skaičiaus).
Subaru Dyzeliniai motorai pirmieji taip pat labai gedo, purkštukai, siurbliai ir t.t.
Lexusas IS modeliai - varikliai taip pat turi nemažai problemų. Aš jau nekalbu apie Japoniškų auto puvimą, bei detalių sustumima, kai prie starterio prieiti reikia puse dienos dirbti...
Kiek esu girdėjęs tai dar labai erzinantis dalykas, kad pas Japonus kai reikia keisti detalę tai tam pačiam modeliui būna bent 3 skirtingi variantai... Ko pvz pas BMW ar Mersa to nėra, ten nurodai savo modeli ir yra būtent ta dalis, o ne dar ten šimtas variantu... Ir nereikia keliauti į parduotuvę su pvz.

Kažkada pats ieškojau Tėvukui Toyota avensis (juk Toyota, Japonas - kokybė), kai pradėjau domėtis varikliais, tai apstulbau. Skaitinėjau japonišku auto forumus tai vieniem Toyot'ų motoram lekia galvos, pas kitokias modifikacijas, nelaiko siurbliai, dar pas kitus motorus, beveik visiem subyra smagračiai, pas benzininius VVT-i iki 2003m (jei gerai pamenu) ryja tepalą 4 l i 1000km - priežastis per greitai nusidėvintys žiedai. Žodžiu tikrai nuoširdžiai norėjau surasti Japoniška automobilį, nes sklando gandai apie jų ilgaamžiškumą, bet pasirodo kai pradedi domėtis tai nieko gero. Tai gavosi taip, kad nupirkom Opelį, nors ir nesu aš jų fanas...

Beje toyotai nesisekė su dyzeliniais varikliais tai naujuose Toyotose stovi BMW dyzeliniai varikliai:
1WW 1.6d - Toyota Verso 1.6 D-4D Toyota Auris Toyota Avensis
2WW 2.0d - Toyota Avensis 2.0 D-4DToyota RAV4 2.0 D-4D
Ir naujoje Suproje stovi BMW (450 HP), patys Japonai sakė, kad nesikišo į variklio gamybą, nes sportiniuose motoruose Bavarijos inžinieriai daugiau turi žinių.

Sakai japonai gamina motociklus ir t.t. Taip gamina ir ne blogus. BMW taip pat gamina motociklus (beje pirmieji pasaulyje pradėjo taikyti ABS sistema į motociklus), ir daugelį motociklų Bavaras perspauna - rimčiausias konkurentas DUCATI.

O dėl BMW skelndžių, taip tai buvo bėda kai kuriuose senesniuose dyzeliniuose motoruose(ne senuose ir jau nebe naujuose), tai buvo dėl aplinkosauginių reikalavimų, bet dauguma tas sklendes išsiimdavo/išsiima ir deda tokius sandariklius. Manau, net pats BMW neprieštarauja tam. Bet žinoma buvo ir kitų problemų, pvz N45,N47 motorai turėjo silpna vieta itempikliuose ir prašokdavo grandinė, patiliukais BMW tai pakeitė sudėjo stipresnius.

Kitas dalykas, kuo paprastesnis motoras tuo mažiau ir gedimų, bet ne būtinai jis bus efektyvus - galingas - puikiai suderintas.
Ne paslaptis ir Ferrari, NISSAN GTR, lamborghini ir t.t. gesta ir visai neretai.
  • +3




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 149
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-14, 23:17 
     
bahuriux rašė:
professor XXX rašė:
Aš už japonišką automobilį, nes detalės nebrangios ir japoniški mechanikos sprendimai užtikrina ilgaamžiškuma. :)
Jo, išskyrus rutininį generatoriaus ir starterio remontą kas 2-3 metus, ko apskritai nebūna per 20-30 metų eksploatacijos su vokiškom mašinom ir pvz Bosch generatoriais. Mano draugas autoelektrikas ir kiek mačiau tai pas jį beveik vien japonai ir prancūzai, vokiškų rečiau. Detalės brangios visų mašinų, kaikurių brangios nesveikai, o brangios nes pardavinėjamos su 200-500% antkainiu lyginant su tiekėjo kainomis. Lietuvoje yra tokia masė mažmeninkų, bet kainos dalių parduotuvėse tai ką žinau. Kai kurie meistrai garažiniai gali pigiau pakeisti detalę, įskaitant detalės kainą, darbą ir nuvažiavimą pirkti detalės, nei ta detalė kainuoja autodalių parduotuvėj.


Inter cars (per įmonę), AD baltic (tik per įmonę). Ten kainos vienos geresniu ;). Bet reikia, kad būtu per įmonę. Gal būt tavo draugas turi sutartį tai vat per jį ir bandyk pirkti :).
  • 0




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 149
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-14, 23:22 
     
R35P3CT rašė:
Kainos japoniškų automobilių detalių tikrai ne mažesnės, o kartai kai kuriais atvejais net didesnės. (suprantu, kad tie kurie vairuoja savo mėgiamą automobilį tai ta marke ir bus jam pati geriausia ir t.t. net neverta ginčytis ar pykti ;).

Mechaninei sprendimai hm na nžn - va problemų kiek nori - https://toyota-club.net/files/faq/03-08 ... ne_eng.htm
Isuzu senesni motorai taip pat katastrofiski ir BEJE jie buvo montuojami į kai kuriuos Opelius (kas prisideda prie vokisku auto gedimų skaičiaus).
Subaru Dyzeliniai motorai pirmieji taip pat labai gedo, purkštukai, siurbliai ir t.t.
Lexusas IS modeliai - varikliai taip pat turi nemažai problemų. Aš jau nekalbu apie Japoniškų auto puvimą, bei detalių sustumima, kai prie starterio prieiti reikia puse dienos dirbti...
Kiek esu girdėjęs tai dar labai erzinantis dalykas, kad pas Japonus kai reikia keisti detalę tai tam pačiam modeliui būna bent 3 skirtingi variantai... Ko pvz pas BMW ar Mersa to nėra, ten nurodai savo modeli ir yra būtent ta dalis, o ne dar ten šimtas variantu... Ir nereikia keliauti į parduotuvę su pvz.

Kažkada pats ieškojau Tėvukui Toyota avensis (juk Toyota, Japonas - kokybė), kai pradėjau domėtis varikliais, tai apstulbau. Skaitinėjau japonišku auto forumus tai vieniem Toyot'ų motoram lekia galvos, pas kitokias modifikacijas, nelaiko siurbliai, dar pas kitus motorus, beveik visiem subyra smagračiai, pas benzininius VVT-i iki 2003m (jei gerai pamenu) ryja tepalą 4 l i 1000km - priežastis per greitai nusidėvintys žiedai. Žodžiu tikrai nuoširdžiai norėjau surasti Japoniška automobilį, nes sklando gandai apie jų ilgaamžiškumą, bet pasirodo kai pradedi domėtis tai nieko gero. Tai gavosi taip, kad nupirkom Opelį, nors ir nesu aš jų fanas...

Beje toyotai nesisekė su dyzeliniais varikliais tai naujuose Toyotose stovi BMW dyzeliniai varikliai:
1WW 1.6d - Toyota Verso 1.6 D-4D Toyota Auris Toyota Avensis
2WW 2.0d - Toyota Avensis 2.0 D-4DToyota RAV4 2.0 D-4D
Ir naujoje Suproje stovi BMW (450 HP), patys Japonai sakė, kad nesikišo į variklio gamybą, nes sportiniuose motoruose Bavarijos inžinieriai daugiau turi žinių.

Sakai japonai gamina motociklus ir t.t. Taip gamina ir ne blogus. BMW taip pat gamina motociklus (beje pirmieji pasaulyje pradėjo taikyti ABS sistema į motociklus), ir daugelį motociklų Bavaras perspauna - rimčiausias konkurentas DUCATI.

O dėl BMW skelndžių, taip tai buvo bėda kai kuriuose senesniuose dyzeliniuose motoruose(ne senuose ir jau nebe naujuose), tai buvo dėl aplinkosauginių reikalavimų, bet dauguma tas sklendes išsiimdavo/išsiima ir deda tokius sandariklius. Manau, net pats BMW neprieštarauja tam. Bet žinoma buvo ir kitų problemų, pvz N45,N47 motorai turėjo silpna vieta itempikliuose ir prašokdavo grandinė, patiliukais BMW tai pakeitė sudėjo stipresnius.

Kitas dalykas, kuo paprastesnis motoras tuo mažiau ir gedimų, bet ne būtinai jis bus efektyvus - galingas - puikiai suderintas.
Ne paslaptis ir Ferrari, NISSAN GTR, lamborghini ir t.t. gesta ir visai neretai.

traktoriaus isidek varikli ir galesi but ramus :D :D :D
o jei nori dar patikimesnio VDV variklio - isidek laivo varikli. ten isvis gali remontuot neisjunges variklio :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4244
Reputacija: -362
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-12-14, 23:31 
     
AAA000 rašė:
R35P3CT rašė:
Kainos japoniškų automobilių detalių tikrai ne mažesnės, o kartai kai kuriais atvejais net didesnės. (suprantu, kad tie kurie vairuoja savo mėgiamą automobilį tai ta marke ir bus jam pati geriausia ir t.t. net neverta ginčytis ar pykti ;).

Mechaninei sprendimai hm na nžn - va problemų kiek nori - https://toyota-club.net/files/faq/03-08 ... ne_eng.htm
Isuzu senesni motorai taip pat katastrofiski ir BEJE jie buvo montuojami į kai kuriuos Opelius (kas prisideda prie vokisku auto gedimų skaičiaus).
Subaru Dyzeliniai motorai pirmieji taip pat labai gedo, purkštukai, siurbliai ir t.t.
Lexusas IS modeliai - varikliai taip pat turi nemažai problemų. Aš jau nekalbu apie Japoniškų auto puvimą, bei detalių sustumima, kai prie starterio prieiti reikia puse dienos dirbti...
Kiek esu girdėjęs tai dar labai erzinantis dalykas, kad pas Japonus kai reikia keisti detalę tai tam pačiam modeliui būna bent 3 skirtingi variantai... Ko pvz pas BMW ar Mersa to nėra, ten nurodai savo modeli ir yra būtent ta dalis, o ne dar ten šimtas variantu... Ir nereikia keliauti į parduotuvę su pvz.

Kažkada pats ieškojau Tėvukui Toyota avensis (juk Toyota, Japonas - kokybė), kai pradėjau domėtis varikliais, tai apstulbau. Skaitinėjau japonišku auto forumus tai vieniem Toyot'ų motoram lekia galvos, pas kitokias modifikacijas, nelaiko siurbliai, dar pas kitus motorus, beveik visiem subyra smagračiai, pas benzininius VVT-i iki 2003m (jei gerai pamenu) ryja tepalą 4 l i 1000km - priežastis per greitai nusidėvintys žiedai. Žodžiu tikrai nuoširdžiai norėjau surasti Japoniška automobilį, nes sklando gandai apie jų ilgaamžiškumą, bet pasirodo kai pradedi domėtis tai nieko gero. Tai gavosi taip, kad nupirkom Opelį, nors ir nesu aš jų fanas...

Beje toyotai nesisekė su dyzeliniais varikliais tai naujuose Toyotose stovi BMW dyzeliniai varikliai:
1WW 1.6d - Toyota Verso 1.6 D-4D Toyota Auris Toyota Avensis
2WW 2.0d - Toyota Avensis 2.0 D-4DToyota RAV4 2.0 D-4D
Ir naujoje Suproje stovi BMW (450 HP), patys Japonai sakė, kad nesikišo į variklio gamybą, nes sportiniuose motoruose Bavarijos inžinieriai daugiau turi žinių.

Sakai japonai gamina motociklus ir t.t. Taip gamina ir ne blogus. BMW taip pat gamina motociklus (beje pirmieji pasaulyje pradėjo taikyti ABS sistema į motociklus), ir daugelį motociklų Bavaras perspauna - rimčiausias konkurentas DUCATI.

O dėl BMW skelndžių, taip tai buvo bėda kai kuriuose senesniuose dyzeliniuose motoruose(ne senuose ir jau nebe naujuose), tai buvo dėl aplinkosauginių reikalavimų, bet dauguma tas sklendes išsiimdavo/išsiima ir deda tokius sandariklius. Manau, net pats BMW neprieštarauja tam. Bet žinoma buvo ir kitų problemų, pvz N45,N47 motorai turėjo silpna vieta itempikliuose ir prašokdavo grandinė, patiliukais BMW tai pakeitė sudėjo stipresnius.

Kitas dalykas, kuo paprastesnis motoras tuo mažiau ir gedimų, bet ne būtinai jis bus efektyvus - galingas - puikiai suderintas.
Ne paslaptis ir Ferrari, NISSAN GTR, lamborghini ir t.t. gesta ir visai neretai.

traktoriaus isidek varikli ir galesi but ramus :D :D :D
o jei nori dar patikimesnio VDV variklio - isidek laivo varikli. ten isvis gali remontuot neisjunges variklio :D :D :D




Oi AAA000 Juk sakiau nereikia įsižeisti jei viena ar kita markė patinka ;). Beje kateriuose gali būti japoniškų variklių tai va irgi bėda su remontu :D

Neturiu nieko prieš japonus, bet man prie širdies Vokiški auto :)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 149
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'