Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 21 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-04, 01:02 
     
Cituoti:
Šie duomenys akivaizdžiai rodo, kad vairuotojai nemėgsta eksperimentuoti ir renkasi automobilius su jiems žinomu varikliu.

Čia jau kaip interpretuosi: gal tie, kurie rinktųsi kitokį variklį, darytų tai ne dėl eksperimento, o dėl to, kad vėl neatsisėstų į tokį pat kledarą! Arba dar kitaip sakant, vairuotojai paragavo kledarų, o "užsirovę" ant normalaus variklio jau nelinkę jo keisti.
Tuo tarpu Japonijoje jų automobilių varikliai kokybiškesni ir jie dar nėra tiek daug nusvilę, todėl dažniau nebijo pabandyti ir kitokio modelio. Arba atvirkščiai - jie nusvilo už visus daugiausia, todėl ir nori pakeisti variklio modelį.

Žodžiu tyrimas vardan statistikos. O statistikos priežastys lieka neaiškios :)
  • 0




Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 719
Reputacija: +286
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-04, 01:24 
     
mindaugas.vaitiekūnas rašė:
Cituoti:
Šie duomenys akivaizdžiai rodo, kad vairuotojai nemėgsta eksperimentuoti ir renkasi automobilius su jiems žinomu varikliu.

Čia jau kaip interpretuosi: gal tie, kurie rinktųsi kitokį variklį, darytų tai ne dėl eksperimento, o dėl to, kad vėl neatsisėstų į tokį pat kledarą! Arba dar kitaip sakant, vairuotojai paragavo kledarų, o "užsirovę" ant normalaus variklio jau nelinkę jo keisti.
Tuo tarpu Japonijoje jų automobilių varikliai kokybiškesni ir jie dar nėra tiek daug nusvilę, todėl dažniau nebijo pabandyti ir kitokio modelio. Arba atvirkščiai - jie nusvilo už visus daugiausia, todėl ir nori pakeisti variklio modelį.

Žodžiu tyrimas vardan statistikos. O statistikos priežastys lieka neaiškios :)


Turiu Toyota Corolla su 1.6 benzinu. Totalus šlamštas. Sako patikimas variklis, anot amerikonų, nesunkiai perkopia 500k mylių. Bet. Kuro beprotiškai srebia, o važiuot vistiek nevažiuoja. Užmiestyje lenkiant vos ne priverstas esi iki redline'o kelt.

[hide]Galvoju parduot ir pirkt Passat'ą su 3.6 varikliu. Kiek radau, itin ekonomiškas variklis, kuro sąnaudos vos vos didesnės nei Corollos, bet bent jau važiuos.[/hide]
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2127
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +273
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-04, 02:38 
     
Gaila kad ant dyzeliuiku taip visi uzsisede. Jei buciau nutuokes pries kelis metus gal buciau ir nepirkes apynaujes insignia dyzelio. Bet turiu ka turiu, myliu rupinuosi, nors problemeliu ir maziau tikejausi bet prieraisus esu ( ben jau kol paskola baigsis :) )
  • 0




Užsiregistravo: 2019-01-04, 01:52
Pranešimai: 7
Reputacija: +4
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-04, 11:33 
     
FtBall rašė:
[hide]Galvoju parduot ir pirkt Passat'ą su 3.6 varikliu. Kiek radau, itin ekonomiškas variklis, kuro sąnaudos vos vos didesnės nei Corollos, bet bent jau važiuos.[/hide]


Pirk dyzelį. Turėsi ir mažas kuro sąnaudas, ir gerą trauką prie žemų apsukų. :)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1675
Miestas: Kaunas
Reputacija: +246
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-04, 12:17 
     
Kai naudotų auto rinkoj benzo:dyzelio pasiūla 1:10 ir naudoti dyzeliai dažniausiai pigesni ir su jais dar priedo pigiau važiuoti, tai ir perka juos dauguma.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3344
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +406
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-04, 13:48 
     
Vytax rašė:
FtBall rašė:
[hide]Galvoju parduot ir pirkt Passat'ą su 3.6 varikliu. Kiek radau, itin ekonomiškas variklis, kuro sąnaudos vos vos didesnės nei Corollos, bet bent jau važiuos.[/hide]


Pirk dyzelį. Turėsi ir mažas kuro sąnaudas, ir gerą trauką prie žemų apsukų. :)


Nenoriu traktoriaus.
  • +2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2127
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +273
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-04, 16:53 
     
cia kekvieno pozuris turejas benzo ir dyzelio. dabar noriu bendzo bet del LT gero pragyvenimo ligo reikes jauciu salerka jimti. dyzelio nenoriu nes reike daugau priezuros tepalu filtru keitimas + turbinos ar interkulero probelmos gali buti. bet perkant padeveta auto tai koki pajimsi toki ir turesi kaip praitas savininkas prizurejo. na jei jimant aisku is salono tai noreciau patureti ford fiesta 1.0l variklis su turbina isvistantis net 92kw arba 1.6 su 130kw teko biski pavazuot uzsieni su tokeis modeleis tai buvo gan populerius modelis pas islandus ir kuro mazai rija ir galingas o vidaus interieras kaip tik mano skono :) o Lietuvoi renkas senus dyzelus nes an atrabotkes vazuoja ir galima gauti papigiai vokgto dyzelio
  • -1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-01-13, 20:54
Pranešimai: 1044
Reputacija: -99
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-04, 17:32 
     
unytas rašė:
cia kekvieno pozuris turejas benzo ir dyzelio. dabar noriu bendzo bet del LT gero pragyvenimo ligo reikes jauciu salerka jimti. dyzelio nenoriu nes reike daugau priezuros tepalu filtru keitimas + turbinos ar interkulero probelmos gali buti. bet perkant padeveta auto tai koki pajimsi toki ir turesi kaip praitas savininkas prizurejo. na jei jimant aisku is salono tai noreciau patureti ford fiesta 1.0l variklis su turbina isvistantis net 92kw arba 1.6 su 130kw teko biski pavazuot uzsieni su tokeis modeleis tai buvo gan populerius modelis pas islandus ir kuro mazai rija ir galingas o vidaus interieras kaip tik mano skono :) o Lietuvoi renkas senus dyzelus nes an atrabotkes vazuoja ir galima gauti papigiai vokgto dyzelio


Jei kalbant apie ekonomiją, tai pamiršk europietiškus vertinimus. Amerikietiškas EPA vertinimas gerokai labiau atitinka realybę.

Pvz., ta pati Fiesta su 1l Ecoboost, EU gauna 4.3/100km įvertinimą, US - ~7. Realūs rezultatai - 6.4-6.9.

Mano Corolla, EU vertinama 5.9l/100km, US - ~7.5l/100km, realūs skaičiai - ~8l/100km


Realūs:
http://www.fuelly.com/car/ford/fiesta?e ... bmodel_id=
http://www.fuelly.com/car/toyota/coroll ... bmodel_id=


US:
https://www.toyota.com/corolla/
https://www.ford.com/cars/fiesta/?gnav= ... l-vehicles

EU:
https://www.toyota.lt/new-cars/corolla/index.json
https://www.ford.lt/fiesta#!2-1-Galia-ir-ekonomija
  • -1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2127
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +273
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-04, 17:35 
     
FtBall rašė:
Nenoriu traktoriaus.


Nepatikėsi. Nauji John Deere traktoriai dirba tyliau, nei mano benzininis golfas.

unytas rašė:
cia kekvieno pozuris turejas benzo ir dyzelio. dabar noriu bendzo bet del LT gero pragyvenimo ligo reikes jauciu salerka jimti. dyzelio nenoriu nes reike daugau priezuros tepalu filtru keitimas + turbinos ar interkulero probelmos gali buti. bet perkant padeveta auto tai koki pajimsi toki ir turesi kaip praitas savininkas prizurejo. na jei jimant aisku is salono tai noreciau patureti ford fiesta 1.0l variklis su turbina isvistantis net 92kw arba 1.6 su 130kw teko biski pavazuot uzsieni su tokeis modeleis tai buvo gan populerius modelis pas islandus ir kuro mazai rija ir galingas o vidaus interieras kaip tik mano skono :) o Lietuvoi renkas senus dyzelus nes an atrabotkes vazuoja ir galima gauti papigiai vokgto dyzelio


Dabartiniai benzininiai varikliai irgi beveik visi su turbinomis. Su tiesioginiu įpurškimu, kas iš principo yra tas pats kas dyzelio Common Rail. Tepalus reikia ir tiems, ir tiems vienodai keisti.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1675
Miestas: Kaunas
Reputacija: +246
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-04, 17:36 
     
FtBall rašė:
unytas rašė:
cia kekvieno pozuris turejas benzo ir dyzelio. dabar noriu bendzo bet del LT gero pragyvenimo ligo reikes jauciu salerka jimti. dyzelio nenoriu nes reike daugau priezuros tepalu filtru keitimas + turbinos ar interkulero probelmos gali buti. bet perkant padeveta auto tai koki pajimsi toki ir turesi kaip praitas savininkas prizurejo. na jei jimant aisku is salono tai noreciau patureti ford fiesta 1.0l variklis su turbina isvistantis net 92kw arba 1.6 su 130kw teko biski pavazuot uzsieni su tokeis modeleis tai buvo gan populerius modelis pas islandus ir kuro mazai rija ir galingas o vidaus interieras kaip tik mano skono :) o Lietuvoi renkas senus dyzelus nes an atrabotkes vazuoja ir galima gauti papigiai vokgto dyzelio


Jei kalbant apie ekonomiją, tai pamiršk europietiškus vertinimus. Amerikietiškas EPA vertinimas gerokai labiau atitinka realybę.

Pvz., ta pati Fiesta su 1l Ecoboost, EU gauna 4.3/100km įvertinimą, US - ~7. Realūs rezultatai - 6.4-6.9.

Mano Corolla, EU vertinama 5.9l/100km, US - ~7.5l/100km, realūs skaičiai - ~8l/100km


Realūs:
http://www.fuelly.com/car/ford/fiesta?e ... bmodel_id=
http://www.fuelly.com/car/toyota/coroll ... bmodel_id=


US:
https://www.toyota.com/corolla/
https://www.ford.com/cars/fiesta/?gnav= ... l-vehicles

EU:
https://www.toyota.lt/new-cars/corolla/index.json
https://www.ford.lt/fiesta#!2-1-Galia-ir-ekonomija



tai taip as suprantu kad gamintojai nurodo visada mazau. bet nejunget turbinos mieste mazom apsukom su 1litru kubaturos nemanau kad isoksi i 7litrus labjau 5-6 l
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-01-13, 20:54
Pranešimai: 1044
Reputacija: -99
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-04, 18:37 
     
unytas rašė:
tai taip as suprantu kad gamintojai nurodo visada mazau. bet nejunget turbinos mieste mazom apsukom su 1litru kubaturos nemanau kad isoksi i 7litrus labjau 5-6 l


Naaa... Manau, kad laabai priklauso nuo važiuojamo atstumo. Su mano Corolla 1.6, šaltu varikliu, prie -10 važiuojant 4km atstumą be kamščių, mieste(trukmė nepilnos 10min) - retai pamatau mažiau nei 15l/100km.

Prie tų pačių -10 su šiltu varikliu - kuro sąnaudos dažnai nebesiekia 10l/100km.

Spėju, kad nauji varikliai itin nori šilumos ir degina daugiau kuro iš pradžių vien tam, kad sušiltų.


Vytax rašė:
Tepalus reikia ir tiems, ir tiems vienodai keisti.


Kiek pastebėjau, dažnam dyzeliui rekomenduojama kas 30k km, o kai kuriems - ir 40k km. Benzinams - 15k km.

Aišku, lietuviams dažniau ateina 1 metų riba, nei netgi 30k km:

Cituoti:
Daugiausia lietuvių, kaip ir ES, automobiliu nuvažiuoja nuo 5 tūkst. iki 10 tūkst. kilometrų – net 27 proc.


https://www.tv3.lt/naujiena/14594/lietu ... -kilometru
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2127
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +273
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-04, 18:47 
     
unytas rašė:
tai taip as suprantu kad gamintojai nurodo visada mazau. bet nejunget turbinos mieste mazom apsukom su 1litru kubaturos nemanau kad isoksi i 7litrus labjau 5-6 l


Nelabai įsivaizduoju, kaip tu važiuoti ruošiesi, kai modernūs turbo benzai turbiną užpučia nuo 1800-2200 apsukų.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3344
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +406
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-04, 19:08 
     
FtBall rašė:
Naaa... Manau, kad laabai priklauso nuo važiuojamo atstumo. Su mano Corolla 1.6, šaltu varikliu, prie -10 važiuojant 4km atstumą be kamščių, mieste(trukmė nepilnos 10min) - retai pamatau mažiau nei 15l/100km.

Tai tavo toks pat taupus kaip mano 3.0/180kW. Nors ne, mano taupesnis - ~14.0 :D
  • 0




Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 719
Reputacija: +286
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-04, 19:44 
     
FtBall rašė:
Turiu Toyota Corolla su 1.6 benzinu. Totalus šlamštas. Sako patikimas variklis, anot amerikonų, nesunkiai perkopia 500k mylių. Bet. Kuro beprotiškai srebia, o važiuot vistiek nevažiuoja. Užmiestyje lenkiant vos ne priverstas esi iki redline'o kelt.

[hide]Galvoju parduot ir pirkt Passat'ą su 3.6 varikliu. Kiek radau, itin ekonomiškas variklis, kuro sąnaudos vos vos didesnės nei Corollos, bet bent jau važiuos.[/hide]


Dzysis kraist, naivus zmones. Tikrai manai, kad tas Passat 3.6 vaziuojant 4km ziema su ijungtu AC (kad nerasotu) ims vos vos daugiau?.. :D VISI varikliai vaziuojant toki atstuma ziema siurbs kosmosa. Dyzeliai taip pat, pvz. 2.2 110kw, kuris uzmiestyje ima apie 5.5, vaziuojant 3-4km prie -10 ima 14l.

Ir jei su savo Corolla vaziuodamas vienas uzmiestyje neapsilenki, tai mokykis vairuot, o ne automobili kaltink... Nebent pilnas ekipazas su pilna bagazine, tuomet taip.

Vytax rašė:
Nepatikėsi. Nauji John Deere traktoriai dirba tyliau, nei mano benzininis golfas.


Ismetima susitvarkyk... Nepatikesi, bet net naujausi BMW dyzeliai is lauko trata. Viduj nesigirdi tik del didelio kiekio garso izoliacijos.

Vytax rašė:
Dabartiniai benzininiai varikliai irgi beveik visi su turbinomis. Su tiesioginiu įpurškimu, kas iš principo yra tas pats kas dyzelio Common Rail. Tepalus reikia ir tiems, ir tiems vienodai keisti


Tikrai ne visi benzininiai yra su turbinomis, nebent ziuri tik i VAG grupe.
  • +1




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 227
Reputacija: +176
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-05, 16:53 
     
FtBall rašė:
Užmiestyje lenkiant vos ne priverstas esi iki redline'o kelt.

Nes tavo variklis yra suprojektuotas, kad maksimalus sukimo momentas kazkur ~5k sukiu. Labai daug japonisku varikliu taip dirba.
Yra benzininiu kur sukimo momentas ties 2.5k sukiu buna, tai jie smagiai vairuojasi, nes atrodo kad variklis gana galingas nors ir nekeli sukiu. Bet kai prireikia daugiau galios, nebezinai ka daryti su juo, keliant sukius tiesiog burzgia garsiau :D
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1819
Reputacija: +387
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-05, 17:04 
     
Xdmin rašė:
FtBall rašė:
Užmiestyje lenkiant vos ne priverstas esi iki redline'o kelt.

Nes tavo variklis yra suprojektuotas, kad maksimalus sukimo momentas kazkur ~5k sukiu. Labai daug japonisku varikliu taip dirba.
Yra benzininiu kur sukimo momentas ties 2.5k sukiu buna, tai jie smagiai vairuojasi, nes atrodo kad variklis gana galingas nors ir nekeli sukiu. Bet kai prireikia daugiau galios, nebezinai ka daryti su juo, keliant sukius tiesiog burzgia garsiau :D


Turėjau seniau Volvo S60 2.4i, 103kw, irgi atmosferinis - tikrai maloniau buvo važiuot. Buvo kaip ir sakai - važiuodavo ir prie 2k, bet redline buvo 6k, o prie 5k jau smarkiai mažėjo trauka ir dingdavo ties 5.5k(ko gero dėl amžiaus nebenorėjo redline, visgi 17 metų buvo). Corolla - gazas dugnas, apsukos - 6.5k ir stovi ties tiek(CVT).
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2127
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +273
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-05, 17:46 
     
FtBall rašė:
Turėjau seniau Volvo S60 2.4i, 103kw, irgi atmosferinis - tikrai maloniau buvo važiuot. Buvo kaip ir sakai - važiuodavo ir prie 2k, bet redline buvo 6k, o prie 5k jau smarkiai mažėjo trauka ir dingdavo ties 5.5k(ko gero dėl amžiaus nebenorėjo redline, visgi 17 metų buvo). Corolla - gazas dugnas, apsukos - 6.5k ir stovi ties tiek(CVT).

Teoriskai tai Toyotos darbas atrodo tobulai - variklio apsukos ties maksimalia galia ir visada tai islaikoma. Bet, variklis silpnesnis nei Volvo, o svoris turbut tik kokiu 100kg mazesnis, todel su Volvo turbut maloniau buvo.

Del kuro sanaudu, is mano patirties - mazi varikliai greiciau susyla ir maziau suvalgo vazinedami trumpus atstumus. 1.6 benziniai valgydavo 8-10l, 1.8 - 12-14l, tuo tarpu dabartinis 2.5 ima 17l.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1819
Reputacija: +387
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-05, 17:56 
     
apvalus rašė:
Vytax rašė:
Nepatikėsi. Nauji John Deere traktoriai dirba tyliau, nei mano benzininis golfas.


Ismetima susitvarkyk... Nepatikesi, bet net naujausi BMW dyzeliai is lauko trata. Viduj nesigirdi tik del didelio kiekio garso izoliacijos.

Tyliai dirba tas mano golfas. Nesupratai mano sarkazmo.
Naujų traktorių varikliai absoliučiai tobulai išbalansuoti, visiškas nulis vibracijų. Su geru išmetimu ir t.t. Tad sentencija lyginti su traktoriumi netinkama.

apvalus rašė:
Vytax rašė:
Dabartiniai benzininiai varikliai irgi beveik visi su turbinomis. Su tiesioginiu įpurškimu, kas iš principo yra tas pats kas dyzelio Common Rail. Tepalus reikia ir tiems, ir tiems vienodai keisti


Tikrai ne visi benzininiai yra su turbinomis, nebent ziuri tik i VAG grupe.

Visi nauji BMW, visi nauji Ford ir t.t.
Be turbinų jau tik vienetai.

FtBall rašė:
Turėjau seniau Volvo S60 2.4i, 103kw, irgi atmosferinis - tikrai maloniau buvo važiuot. Buvo kaip ir sakai - važiuodavo ir prie 2k, bet redline buvo 6k, o prie 5k jau smarkiai mažėjo trauka ir dingdavo ties 5.5k(ko gero dėl amžiaus nebenorėjo redline, visgi 17 metų buvo). Corolla - gazas dugnas, apsukos - 6.5k ir stovi ties tiek(CVT).


Volvo parametrai:
2.4 B5244S2 2001–2009 140 PS (103 kW; 138 hp) @4500 220 N⋅m (162 lb⋅ft) @3300 2,435 cc (148.6 in3) Inline 5

Corrola:
1.6E CNG 1598 cc 1ZR-FBE I4 92 kW (125 PS)@6000 rpm 157 N⋅m (116 lb⋅ft)@5200 rpm

Volvo variklis turėjo nepalyginamai didesnį sukimo momentą.
Bet šiaip manau, kad čia CVT greičių dėžės problema. CVT trūkumas yra tas kad ši neleidžia automobiliui staigiai greitėti. Turi uždelsimą, reikia laiko kol variatoriaus diržas persislinks ir pasikeisk sūkių perdavimo santykis.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1675
Miestas: Kaunas
Reputacija: +246
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-05, 18:03 
     
Xdmin rašė:
Teoriskai tai Toyotos darbas atrodo tobulai - variklio apsukos ties maksimalia galia ir visada tai islaikoma. Bet, variklis silpnesnis nei Volvo, o svoris turbut tik kokiu 100kg mazesnis, todel su Volvo turbut maloniau buvo.


Svoris mažesnis 300kg (1.3 vs 1.6(neatsižvelgiant į tai, kad Volvo turėjo dar dujų įrangą)). Galia mažesnė 6kw(97kw vs 103kw).

Bjaurausia tai, kad sukimo momentas - berods ~70nm skiriasi (~150 vs 220), kas realiai yra visas trečdalis.

Pats asmeniškai esu nusivylęs "pažanga". 17 metų skirtumas tarp automobilių, o nei kuro sąnaudos, nei dinamiškumas - realiai nesiskiria (Toyotą gelbėja tik automatas).

Pamenu buvom išsinuomoję Renault Traffic 2017 metų 1.6dCi 115 (85kw). Na, iš bėdos magistralėj gali pasiekt 150km/h, bet realiai važiuoji 120km/h. Kuro sąnaudos - ~8.5-9l/100km. Važiavom penkiese, atitinkamai ir daiktų penkiems.

Kai važiavom septyniese(daigtų ir svorio atitinkamai daugiau) su asmeniniu Nissan Primastart 2006 metų, nepamenu 1.9dCi 100 (74kw), važiavom ~110km/h, bet kuro sąnaudos ~7l/100km.

Dar toks didelis minusas naujo Renault Traffic'o - kamštyje prie 0 šilumos - gali mirtinai sušalt, nes variklis (ir salonas) stovint vietoje nešyla visiškai.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2127
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +273
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-05, 19:44 
     
FtBall rašė:
unytas rašė:
cia kekvieno pozuris turejas benzo ir dyzelio. dabar noriu bendzo bet del LT gero pragyvenimo ligo reikes jauciu salerka jimti. dyzelio nenoriu nes reike daugau priezuros tepalu filtru keitimas + turbinos ar interkulero probelmos gali buti. bet perkant padeveta auto tai koki pajimsi toki ir turesi kaip praitas savininkas prizurejo. na jei jimant aisku is salono tai noreciau patureti ford fiesta 1.0l variklis su turbina isvistantis net 92kw arba 1.6 su 130kw teko biski pavazuot uzsieni su tokeis modeleis tai buvo gan populerius modelis pas islandus ir kuro mazai rija ir galingas o vidaus interieras kaip tik mano skono :) o Lietuvoi renkas senus dyzelus nes an atrabotkes vazuoja ir galima gauti papigiai vokgto dyzelio


Jei kalbant apie ekonomiją, tai pamiršk europietiškus vertinimus. Amerikietiškas EPA vertinimas gerokai labiau atitinka realybę.

Pvz., ta pati Fiesta su 1l Ecoboost, EU gauna 4.3/100km įvertinimą, US - ~7. Realūs rezultatai - 6.4-6.9.

Mano Corolla, EU vertinama 5.9l/100km, US - ~7.5l/100km, realūs skaičiai - ~8l/100km


Realūs:
http://www.fuelly.com/car/ford/fiesta?e ... bmodel_id=
http://www.fuelly.com/car/toyota/coroll ... bmodel_id=


US:
https://www.toyota.com/corolla/
https://www.ford.com/cars/fiesta/?gnav= ... l-vehicles

EU:
https://www.toyota.lt/new-cars/corolla/index.json
https://www.ford.lt/fiesta#!2-1-Galia-ir-ekonomija


Šiaip tai amerikiečių Fiesta neturi 1.0l variklio,
taip pat ir ta pati US Corolla skiriasi nuo EU Corolla, pradedant nuo didesnio variklio pas amerikiečių.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee



Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 703
Reputacija: +31
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Bing [Bot] ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'