Labai neįdomūs faktai. Norėjosi išgirsti apie specialias rotorines versijas, arba autosporto žiguliukus.. o čia tiesiog aprašytas kolūkiečio Petro transportas
0
Užsiregistravo: 2008-06-04, 11:51 Pranešimai: 3006 Miestas: Pasvalio r
Labai neįdomūs faktai. Norėjosi išgirsti apie specialias rotorines versijas, arba autosporto žiguliukus.. o čia tiesiog aprašytas kolūkiečio Petro transportas
Na apie rotorinį variantą negirdėjau, bet autosporto variantai tai džniausiai tų pačių kolūkiečių rankų darbas, arba kokio konstruktorių biuro darbuotojų asmeninė iniciatyva..
Rotorinius variklius montavo į VAZ-2101 skirtus milicijai ir KGB. Pasiekdavo apie 70AG ir resursas buvo apie 20K km. Vėliau buvo gaminami ir montuojami į VAZ-2101, VAZ-2108 ir VAZ-2109 twin-rotor varikliai su 120AG ir 0-100km/h pasiekdavo per ~8s. Dar vėliau buvo iškeptas tri-rotor variklis su 210AG skirtas tik aukšto rango KGB pareigūnų automobiliams.
Rotorinius variklius montavo į VAZ-2101 skirtus milicijai ir KGB. Pasiekdavo apie 70AG ir resursas buvo apie 20K km. Vėliau buvo gaminami ir montuojami į VAZ-2101, VAZ-2108 ir VAZ-2109 twin-rotor varikliai su 120AG ir 0-100km/h pasiekdavo per ~8s. Dar vėliau buvo iškeptas tri-rotor variklis su 210AG skirtas tik aukšto rango KGB pareigūnų automobiliams.
Kiek teko kažkada domėtis, tai tri-roto jau montavo į GAZ automobilius, konkrečiai - volgas, bet labai mažai informacijos apie tai.
Rotorinius variklius montavo į VAZ-2101 skirtus milicijai ir KGB. Pasiekdavo apie 70AG ir resursas buvo apie 20K km. Vėliau buvo gaminami ir montuojami į VAZ-2101, VAZ-2108 ir VAZ-2109 twin-rotor varikliai su 120AG ir 0-100km/h pasiekdavo per ~8s. Dar vėliau buvo iškeptas tri-rotor variklis su 210AG skirtas tik aukšto rango KGB pareigūnų automobiliams.
Kiek teko kažkada domėtis, tai tri-roto jau montavo į GAZ automobilius, konkrečiai - volgas, bet labai mažai informacijos apie tai.
Na Volgos rotorini varikli teko matyti gyvai, perpjauta pusiau varikliu muziejuje. Kiek pasakojo gidas, tai variklis buvo visiskai nepasiteisines, tepalo rydavo mazdaug tiek pat kiek benzino gerame stovyje, prastame gerokai daugiau, rukdavo kaip garvezys. Variklio resursas buvo nykstamai mazas, po keliu tukst. km jau pradedavo smarkiai valgyti tepala, 10k km buvo mazdaug ta riba, kai jau reikejo varikli skesti pusiau ir pakeisti ploksteles (nezinau kaip tiksliai vadinasi tos ploksteles, kurios liesdavosi su statoriaus vidine dalimi). Tai kaip nepasiteisinusio gamyba buvo gan greit nutraukta ir viso buvo isleista tik keli simtai egzemplioriu. Juos po to pakeite V8 gaziko variklis. Kuris buvo tragiskai sunkus ir masina buvo praktiskai nevaldoma, na bet buvo
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume