Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 9 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-07, 11:43 
     
Labai neįdomūs faktai. Norėjosi išgirsti apie specialias rotorines versijas, arba autosporto žiguliukus.. o čia tiesiog aprašytas kolūkiečio Petro transportas
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-06-04, 11:51
Pranešimai: 2943
Miestas: Pasvalio r
Reputacija: +389
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-07, 12:07 
     
kiesza rašė:
Labai neįdomūs faktai. Norėjosi išgirsti apie specialias rotorines versijas, arba autosporto žiguliukus.. o čia tiesiog aprašytas kolūkiečio Petro transportas

Na apie rotorinį variantą negirdėjau, bet autosporto variantai tai džniausiai tų pačių kolūkiečių rankų darbas, arba kokio konstruktorių biuro darbuotojų asmeninė iniciatyva..
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2422
Reputacija: +1019
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-07, 12:12 
     
Rotorines versijas turėjo tik milicijos mašinos ir tokių mašinų turbūt jau gal net ir nėra, nes buvo pagaminta labai mažai.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-02-22, 11:50
Pranešimai: 718
Miestas: Vilnius-Utena
Reputacija: +77
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-07, 13:30 
     
Nerkus rašė:
Rotorines versijas turėjo tik milicijos mašinos ir tokių mašinų turbūt jau gal net ir nėra, nes buvo pagaminta labai mažai.

ta prasme buvo rotoriniai motoriai jiems kur japonai gamina?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-01-13, 20:54
Pranešimai: 1044
Reputacija: -99
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-07, 14:00 
     
Labai abejoju, kad tada kas nors būtų importavę variklius iš Japonijos, turbūt vietinės gamybos buvo.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-02-22, 11:50
Pranešimai: 718
Miestas: Vilnius-Utena
Reputacija: +77
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-07, 15:10 
     
Rotorinius variklius montavo į VAZ-2101 skirtus milicijai ir KGB. Pasiekdavo apie 70AG ir resursas buvo apie 20K km.
Vėliau buvo gaminami ir montuojami į VAZ-2101, VAZ-2108 ir VAZ-2109 twin-rotor varikliai su 120AG ir 0-100km/h pasiekdavo per ~8s. Dar vėliau buvo iškeptas tri-rotor variklis su 210AG skirtas tik aukšto rango KGB pareigūnų automobiliams.
  • +5



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-08-30, 16:15
Pranešimai: 133
Reputacija: +25
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-08, 10:00 
     
RamasX rašė:
Rotorinius variklius montavo į VAZ-2101 skirtus milicijai ir KGB. Pasiekdavo apie 70AG ir resursas buvo apie 20K km.
Vėliau buvo gaminami ir montuojami į VAZ-2101, VAZ-2108 ir VAZ-2109 twin-rotor varikliai su 120AG ir 0-100km/h pasiekdavo per ~8s. Dar vėliau buvo iškeptas tri-rotor variklis su 210AG skirtas tik aukšto rango KGB pareigūnų automobiliams.


Kiek teko kažkada domėtis, tai tri-roto jau montavo į GAZ automobilius, konkrečiai - volgas, bet labai mažai informacijos apie tai.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 420
Reputacija: +137
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-08, 18:37 
     
HDi rašė:
RamasX rašė:
Rotorinius variklius montavo į VAZ-2101 skirtus milicijai ir KGB. Pasiekdavo apie 70AG ir resursas buvo apie 20K km.
Vėliau buvo gaminami ir montuojami į VAZ-2101, VAZ-2108 ir VAZ-2109 twin-rotor varikliai su 120AG ir 0-100km/h pasiekdavo per ~8s. Dar vėliau buvo iškeptas tri-rotor variklis su 210AG skirtas tik aukšto rango KGB pareigūnų automobiliams.


Kiek teko kažkada domėtis, tai tri-roto jau montavo į GAZ automobilius, konkrečiai - volgas, bet labai mažai informacijos apie tai.


Na Volgos rotorini varikli teko matyti gyvai, perpjauta pusiau varikliu muziejuje. Kiek pasakojo gidas, tai variklis buvo visiskai nepasiteisines, tepalo rydavo mazdaug tiek pat kiek benzino gerame stovyje, prastame gerokai daugiau, rukdavo kaip garvezys. Variklio resursas buvo nykstamai mazas, po keliu tukst. km jau pradedavo smarkiai valgyti tepala, 10k km buvo mazdaug ta riba, kai jau reikejo varikli skesti pusiau ir pakeisti ploksteles (nezinau kaip tiksliai vadinasi tos ploksteles, kurios liesdavosi su statoriaus vidine dalimi). Tai kaip nepasiteisinusio gamyba buvo gan greit nutraukta ir viso buvo isleista tik keli simtai egzemplioriu. Juos po to pakeite V8 gaziko variklis. Kuris buvo tragiskai sunkus ir masina buvo praktiskai nevaldoma, na bet buvo :)
  • +1




Užsiregistravo: 2017-12-15, 23:44
Pranešimai: 78
Reputacija: +53
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'