Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 20 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-10, 09:33 
     
Kas cia gali nesivesti, ir prie -32 mano benziniukas be dideliu sunkumu uzsikuria
  • 0




Užsiregistravo: 2018-01-14, 11:08
Pranešimai: 3
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-10, 12:55 
     
Akumuliatoriaus įkrauti į servisą ? Kodėl visuomenė taip žeminamai nuvertinama ?
  • +4


_________________
Jokia gėda nežinoti! Gėda apsimesti žinančiu..


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-06-04, 11:51
Pranešimai: 2920
Miestas: Pasvalio r
Reputacija: +373
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-10, 14:54 
     
kiesza rašė:
Akumuliatoriaus įkrauti į servisą ? Kodėl visuomenė taip žeminamai nuvertinama ?


Todėl, kad iš žmogaus reikia imti pinigus už viką, kas tik įmanoma. Žmogus turi būti idiotas, kuris koncentruojasi vienoje siauroje savo profesinėje srityje ir neišmano nieko daugiau. Tik taip bus sukurta daugiau paslaugų, kuriomis visi žmonės naudosis ir visi bus laimingi, nes turės darbo.

Šiaip čia dar smulkmena, kad siūlo akumuliatorių krautis servize. Kaip tau pvz nauji BMW automobiliai, kuriuose nebėra tepalo matuoklės? Nori sužinot kiek liko tepalo variklyje - važiuok į servizą. Arba nėra papračiausio daviklio, kuris rodo vandens temperatūrą? Esu bent porą kartų tai išsaugojęs variklį, nes nusimovė šlanga ir išbėgo aušinimo skystis. Visa laimė, kad važiuodamas stebėjau prietaisus ir pamačiau, kad kažkas ne taip, tai spėjau sustot ir užgesint variklį.
Tarp kitko čia siūlo ir pasitikrinti servize "su specialiais prietaisais" ar akumuliatoriaus pakankamai įkrautas. Daugelyje senesnių audi ir kituose automobiliuose budavo standartiškai įmontuotas voltmetras, galėjai visą laiką stebėt akumuliatoriaus būklę. Aišku, gal ir nėra taip svarbu nuolat stebėt, nes užtenka pastikrint ir kartą per pusę metų su paprasčiausiu buitiniu voltmetru, kurį naudoji patikrint ar veikia rozetė.

Bet šiais laikais geriau nekišt nagų niekur, nes viskuo pasirūpins specialistai su "magiškais" prietaisais. Jūsų automobiliu pasirūpins burtininkas - mechanikas, o lemputę į Jūsų "liustrą" įsuks burtininkas - elektrikas. Tuo tarpu Jums tereikės gulėti ant sofos, žiūrėti informacines televizijos laidas apie įžymybių gyvenimus ir mokėti visiems pinigus, už šias stebuklingas paslaugas!
  • +1




Užsiregistravo: 2016-02-20, 22:08
Pranešimai: 26
Reputacija: +20
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-10, 15:21 
     
kiesza rašė:
Akumuliatoriaus įkrauti į servisą ? Kodėl visuomenė taip žeminamai nuvertinama ?

Esu nešiojęs 100Ah akumą (kuris įmontuojamas pačioj bjauriausioj įmanomo vietoj - vidury prie stiklo) kraut į penktą aukštą tai nafig, gal geriau servisas. Bėda tik kad iki jo reikia kažkaip davažiuot neužsivedus :)
  • +1




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 2927
Reputacija: +361
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-10, 16:23 
     
jilted rašė:
kiesza rašė:
Akumuliatoriaus įkrauti į servisą ? Kodėl visuomenė taip žeminamai nuvertinama ?


Šiaip čia dar smulkmena, kad siūlo akumuliatorių krautis servize. Kaip tau pvz nauji BMW automobiliai, kuriuose nebėra tepalo matuoklės? Nori sužinot kiek liko tepalo variklyje - važiuok į servizą. Arba nėra papračiausio daviklio, kuris rodo vandens temperatūrą? Esu bent porą kartų tai išsaugojęs variklį, nes nusimovė šlanga ir išbėgo aušinimo skystis. Visa laimė, kad važiuodamas stebėjau prietaisus ir pamačiau, kad kažkas ne taip, tai spėjau sustot ir užgesint variklį.


Turiu tą Tavo minimą BMW'ą be tepalo matuoklės, ir nereikia skleisti erezijų, visą patikrinimą gali atlikti šiltai sėdint mašinoj kelių mygtukų paspaudimu per borto kompiuterį, ir jie nėra niekur paslėpti į "slaptus meniu" ar panašiai, o paprastas patikrinimas atliekamas nuolat ir jei kažkas negerai borto kompas pasiūlys atlikti normalų patikrinimą. Tai čia pirma, o antrą tai BMW perka žmonės kurie turbūt net ir to būdo per kompą nenaudos tepalo tikrinimui, ir išvis patys nekiš ten nagų, jei kalbam apie naują BMW.

jilted rašė:
Arba nėra papračiausio daviklio, kuris rodo vandens temperatūrą? Esu bent porą kartų tai išsaugojęs variklį, nes nusimovė šlanga ir išbėgo aušinimo skystis. Visa laimė, kad važiuodamas stebėjau prietaisus ir pamačiau, kad kažkas ne taip, tai spėjau sustot ir užgesint variklį.


Vėlgi, elektronika reikalui esant net nugesins Tau tą variklį greičiau, nei Tu žiopsosi pro longą tuo metu, vėl gi su tuo pačiu BMW irgi buvo nušovus šlangą aušinimo, ir išvarė antifrizą, tai ir dingo visa trauka, apsipylė pranešimais per visur, ir lygiai taip pat išsaugojau variklį sveiką, net pirmiau suveikė low coolant, o tik paskui pradėjo kaist ir nugesino galingumą, ventiliatorius ant max pasileido aušinimo. Beja ant benzininių BMW nėra aušinimo skysčio "dačiko" yra tepalo temperatūros "dačikas".

Tie visi Tavo minimi davikliai ir matuoklės yra tik nice to have - benzingalviams, bet elektronika prižiūri geriau, o neišmanančio žmogaus rankose, čia vienintelis būdas išgelbėt mašiną. Mano draugė net nepamatytų jokių ten kaitimų skydelyje, važiuotų turbūt kol užsilenktų :D
  • +2




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 411
Reputacija: +134
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-10, 16:58 
     
Kliedi tas Jilted, kitaip nepavadinčiau. Jeigu nėra tepalo matuoklės (fizinės) - tai visada rodo borto kompiuteris.
Į servisus niekas neverčia važiuoti, laisva šalis - laisvas pasirinkimas. Ne visi namie turi akumulaitorių pakrovėjus, ne visi nori tampyti akumuliatorius. Reik turėt voltometrus, norint pačiam tikrinti. Tai vėl gi papildomi niuansai.
Aš asmeniškai neturiu auto, bet darbinius automobilius, jei tik parodo kažkokius silpnumo ženklus akumuliatorius, išimu juos ir vežu į Juta. Ten patikrina, jeigu reikia pilnai pakrauna. Nėra žiauriai brangu.
Pabaigai, reik nepamiršti, kad akumulaitoriai nėra ilgaamžiai, turi savo galiojimo pabaigą. Garantija jiems suteikiama 6-36 mėn. nuo pardavimo dienos ir trumpiau priklausomai nuo gamintojo. Geras akumulaitorius nesugenda ir 5 metus. Bet aišku viskas priklauso nuo ekploatavimo salygų. Jei važiuoji ilgus atstumus ir retai tenka užkurti - tada akumulaitorius turėtų laikyti ir ilgiau. Jeigu mieste, trumpais atstumais, dažnai užgesinant ir vėl užkuriant variklį, tai ta energija gana greit išeikvojama užkūrimams, o per trumpus atstumus akumuliatorius tiesiog nespėja deramai pasikrauti.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 1991
Miestas: Kaunas
Reputacija: +496
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-10, 17:45 
     
HDi rašė:
...


Sutinku, kad BMW nėra blogai, nes ten borto kompiuteris tau tikrai daug informacijos gali pateikt. Pilnai sutinku dėl elektronikos efektyvumo ir galimos naudos tokiu atveju. Bet pvz Dacia ir dar daug kitų paprastesnių mašinų irgi neturi panašių daviklių. Ten borto kompiuteris atrodo nelabai skiriasi nuo tarkim 1999 metų volvo. Parašys, kad yra klaida, tarkim mažai skysčio ir viskas, automatiškai negesins tau nieko, kol mechaniškai variklis neperkais ir galvos tarpinės neprapūs. Aišku, gal įjungs tau dar ventiliatorių prieš tai, nes jutiklis duos kompui signalą, kad temperatūra aukštesnė, nei turėtų būti. O jei tau kokia vandens pompos ašelė nuluš ar dar kokia nesamonė, tai net negausi įspejimo, kad žemas aušinimo skysčio lygis. Tik tarp kitko, bet tepalo lygis irgi ne vienintelis dalykas, kuri gali sužinot ištraukęs matuoklę. Bet ir spalva, ar nėra požymių, kad būtų kažkokios nuosėdos ar kad alyva maišosi su aušinimo skysčiu.
Aišku yra tokių žmonių, kaip tavo draugė, kuriem gali visos lemputės prietaisų skydelyje šviest kaip kalėdinė girlianda ir jiem nerūpės, jie važiuos kol mašina važiuoja. Aš esu inžinierius ir visą savo gyvenimą buvau petrolhead'as. Man įdomu ir prašau palikt man galimybę stebėt kaip veikia atskiros automobilio sistemos, o ne tik duot įspėjima, kad jau viskas, laikas kažką keist/daryt. Mane labai erzina, kad gamintojas nusprendžia, kad man nereikia tokių dalykų žinot, jaučiu, kad lyg esu dirbtinai atitolinamas nuo mašinos ir bendrai vairavimo.

sub rašė:
...

Žinok yra tokių žmonių, kurie turi garažus namie, tai užtenka atjungt akumuliatorių nuo "klemų" ir prijungt akumuliatorių prie pakrovėjo. Nereikia nešiot į 5 aukštą. Paprastas voltmetras gal 10 EUR kainuoja, o naudos iš jo ne vien akumuliatorių patikrint. Gali labai ir namie praverst. Aišku, jei tu guli ant sofos prie teliko, tau niekas daugiau neįdomu ir svarbu tik, kad daiktai veikia, tai tu gal ir nesugebėsi kažkaip apskritai jo pritaikyt.
  • +4




Užsiregistravo: 2016-02-20, 22:08
Pranešimai: 26
Reputacija: +20
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-10, 19:34 
     
kiesza rašė:
Akumuliatoriaus įkrauti į servisą ? Kodėl visuomenė taip žeminamai nuvertinama ?


Vienam automobilyje mačiau, kad akumuliatorius ne tik po plastikiniu dangčiu paslėptas, bet dar ir po kažkokiu metaliniu strypu, einančiu per visą variklio skyriaus plotį. Spėčiau, kad tą strypą nusukt pažeistum garantines sąlygas.

Iš savo patirties - turėjau Volvo S60 benzininę su 2007 ar 2009 metų akumuliatorius. Muzikos galėjau klausyt maximum ~20min, nes per tiek laiko pilnai išsikraudavo, net nebesukdavo starterio. Važinėjau iki 2018 rugpjūčio ir pakeičiau vien dėl to, kad planavau važiuot į tolimesnę kelionę.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2115
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +266
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-10, 19:57 
     
jilted rašė:
Aš esu inžinierius ir visą savo gyvenimą buvau petrolhead'as. Man įdomu ir prašau palikt man galimybę stebėt kaip veikia atskiros automobilio sistemos, o ne tik duot įspėjima, kad jau viskas, laikas kažką keist/daryt. Mane labai erzina, kad gamintojas nusprendžia, kad man nereikia tokių dalykų žinot, jaučiu, kad lyg esu dirbtinai atitolinamas nuo mašinos ir bendrai vairavimo.


Aš ir esu petrolhead'as nors mano specialybė ir nėra inžinerija, ir petrolheadiškos mašinos turi visus tuos daviklius ir dar ir daugiau, bet reikia suprasti, kad kai perki Toyota corolla ar bet kokią kitą civilinę mašiną ir dar ypač šiais laikais, absoliučiai daugumai visiškai neįdomu ten jokios rodyklės apart greičio ir kuro. Aš savo norą matyti variklio darbo parametrus tenkinu su cheap bluetooth OBD skaitytuvu, realiai jis pas mane visada įkištas, ir bet kada iš telefono galiu pasijungt ir žiūrėti kas ten dedasi, o jei reikia kažko stipriau pražiūrėt - pasijungiu kompą. Petrolheadai ir turi evoliucionuoti su technologijom, o ne likt įstrigus kažkur ties 2000-taisiais.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 411
Reputacija: +134
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-10, 21:33 
     
jilted rašė:


Yra vairuotojų, kurie net langų skysčio nesugeba patys įsipilti, tai tu tokiems siūlai mėginti pasikrauti akumuliatorių?
Yra žmonių, kurie patys variklį persirenka, yra ir tokių, kurie vargu ar moka kapotą atsidaryti. Negali rekomenduoti visiems krauti akumuliatorių patiems, nes gali netik sugadinti automobilį ar akumuliatorių bet ir patys rimtai susižeisti.
Tikrai nenustebčiau, jei kuris iš savamokslių "aliektrikų" sugalvotu akumą pajungti tiesiai prie 220V AC įtampos.

Jei moki taisyklingai pakrauti akumuliatorių, tai turbūt ir žinosi, kada ir kaip jį prižiūrėti.

O dėl informacijos rodymo skydelyje, tai aišku norėčiau matyti kuo daugiau jos, tačiau vis daugėja vairuotojų, kuriems suprantamas rodmuo yra tik spidometro. O ar voltmetras rodytu 8V ar 18V tai jiems visiškai vis vien, nes nesuprastų nei ką jis rodo ir kiek turėtų rodyti.

Tokių, nespecializuotų TV laidų paskirtis yra paaiškinti kaip saugiai elgtis vienu ar kitu atveju, o ne mokinti kaip remontuoti automobilį.
  • +1




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1061
Reputacija: +593
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-11, 01:21 
     
sub rašė:
Kliedi tas Jilted, kitaip nepavadinčiau. Jeigu nėra tepalo matuoklės (fizinės) - tai visada rodo borto kompiuteris.
Į servisus niekas neverčia važiuoti, laisva šalis - laisvas pasirinkimas. Ne visi namie turi akumulaitorių pakrovėjus, ne visi nori tampyti akumuliatorius. Reik turėt voltometrus, norint pačiam tikrinti. Tai vėl gi papildomi niuansai.
Aš asmeniškai neturiu auto, bet darbinius automobilius, jei tik parodo kažkokius silpnumo ženklus akumuliatorius, išimu juos ir vežu į Juta. Ten patikrina, jeigu reikia pilnai pakrauna. Nėra žiauriai brangu.
Pabaigai, reik nepamiršti, kad akumulaitoriai nėra ilgaamžiai, turi savo galiojimo pabaigą. Garantija jiems suteikiama 6-36 mėn. nuo pardavimo dienos ir trumpiau priklausomai nuo gamintojo. Geras akumulaitorius nesugenda ir 5 metus. Bet aišku viskas priklauso nuo ekploatavimo salygų. Jei važiuoji ilgus atstumus ir retai tenka užkurti - tada akumulaitorius turėtų laikyti ir ilgiau. Jeigu mieste, trumpais atstumais, dažnai užgesinant ir vėl užkuriant variklį, tai ta energija gana greit išeikvojama užkūrimams, o per trumpus atstumus akumuliatorius tiesiog nespėja deramai pasikrauti.

as tai manau kad tau asmeniskai labiausiai tiktu vienkartines masinos. kokios nors pripuciamos. butu isvis nauja - balioniniu savaime ekologiskai suyranciu masinu klase. kibiriniu automobiliu klase butu prabanga, ir ja galima butu apmokestint kokiu 50% mokesciais.... nuvaziuoji su vienkartine 10 km ir imi kita. tada isidedi tiesiog i kisene tiek, pagal tai kiek tau reikia nuvaziuot :D tik va problema - tektu visur siuksliu deziu labai daug pristatyt ir mokesciai uz siuksles pakiltu... ir vaikai su ragatkem butu automatiskai priskiriami teroristams...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2389
Reputacija: +90
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-11, 01:33 
     
Evil Goku rašė:
Yra vairuotojų, kurie net langų skysčio nesugeba patys įsipilti, tai tu tokiems siūlai mėginti pasikrauti akumuliatorių?
Yra žmonių, kurie patys variklį persirenka, yra ir tokių, kurie vargu ar moka kapotą atsidaryti. Negali rekomenduoti visiems krauti akumuliatorių patiems, nes gali netik sugadinti automobilį ar akumuliatorių bet ir patys rimtai susižeisti.
Tikrai nenustebčiau, jei kuris iš savamokslių "aliektrikų" sugalvotu akumą pajungti tiesiai prie 220V AC įtampos.

Jei moki taisyklingai pakrauti akumuliatorių, tai turbūt ir žinosi, kada ir kaip jį prižiūrėti.

O dėl informacijos rodymo skydelyje, tai aišku norėčiau matyti kuo daugiau jos, tačiau vis daugėja vairuotojų, kuriems suprantamas rodmuo yra tik spidometro. O ar voltmetras rodytu 8V ar 18V tai jiems visiškai vis vien, nes nesuprastų nei ką jis rodo ir kiek turėtų rodyti.

Tokių, nespecializuotų TV laidų paskirtis yra paaiškinti kaip saugiai elgtis vienu ar kitu atveju, o ne mokinti kaip remontuoti automobilį.

sita problema su issikrovusiu akumu laisvai sprendziama. gamintojai gali prie automobilio pridet toki laiduka, su elektros kistuku gale. kur jau net ir vaikas suvoka - kad ji reikia ikist kazkur. vat Muskas sugalvojo toki laiduka prie masinos primontuot - ir iskart milijardierius :D :D :D bet tokiu reta, kiti vis dar galvoja...
del langu skyscio - irgi galima padaryt, kad jo nereiktu niekada ipilt. pastatai i masina savaimini samanes is mikrofloros varymo aparata ir dregmes surinktuva. bet Veryga tada atbegs su sakem ir subadys tavo naujausiu technologiju automobili...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2389
Reputacija: +90
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-11, 12:43 
     
HDi rašė:
...


Aš nesiginčyju dėl naujų technologijų naudos. Pilnai suprantu ir nesu nieko prieš, kad greitu laiku išnyks nafta varomi automobiliai ir pamažu atsiras autonominės, self-driving vechiles. Pilnai sutinku ir dėl to, kad daugumai vairuotojų tikrai užtenka tik kuro ir greičio rodyklių. Kas man nepatinka yra tai, kad iš žmogaus atimama galimybė domėtis ir suprast kaip veikia įvairūs prietaisai, mašinos, įrengimai. Viskas užslepiama, nemontuojama arba tiesiog nėra lengvai prieinama vartotojui, prievarta daroma, kad žmogus net paprastų dalykų negalėtų pasitikrinti pats (nekalbu apie remontą, bet bent jau galimybę pačiam pasitikrinti, identifikuoti gedimų priežastis). O kas dar blogiau, kad žmogus ir nėra skatinamas kažkuo apskritai domėtis, tiesiog pateikiamos kažkokios išvados ir instrukcijos (sugedo Jūsų automobilis - prašome važiuoti į servisą). Nesiginčiju ir dėl to, kad didžiajai daugumai vartotojų užtenka tik tos lemputės, kad kažkas sugedo ir važiuok į serviSą (ačiū Kyborg kalbos pamokėlę :)) ). Jei čia būtų delfi ar koks lrytas, tai nieko net nekomentuočiau tikrai, nes ten renkasi ta dauguma, kuriai užtenka paprastų patarimų kaip tvarkytis neapkraunant savo galvos kažkokia papildoma sudėtinga ir nereikalinga informacija. Bet technologijų tinklapyje įsivaizduoju, kad renkasi publika, kuriems rūpi pakrapštyt biški daugiau negu paviršius, nesigilinant į priežastis ar veikimo principus. Nes viskas, ką pateikia toks straipsnis, tėra instrukcijos, kad artėja žiema ir yra didesnė tikimybė susidurti su problemomis dėl išsikrovusio akumuliatoriaus, todėl verta nuvažiuoti į servisą, kur Jums patikrins Jūsų akumuliatoriaus būklę. Viskas! Be to, vieno sakinio apie 20min vairavimą nėra kažkokios duomenų analizės ar bent kažkokios informacijos kodėl ir kaip šaltis veikia akumuliatorius. Skaitydamas aš noriu sužinot kažką naujo ar bent jau elementariai atnaujinti esamas žinias, man nereikia patarimo kaip tvarkytis su paprastais kasdieniniais dalykais. Tokių dalykų galiu prisikaityt ir delfyje.

Evil Goku rašė:
...


Tavo tiesa, tokios nespecializuotos TV laidos yra skirtos didžiajai masei, kuriem viso šito užtenka. Kaip įsivaizduoju čia renkasi šiek tiek smalsesni žmonės, kuriem įdomiau kapstytis tiek tiek giliau. Bet galbūt aš tiesiog per daug tikiuosi, kartais norėdamas, biški didesnės straipnių kokybės bent jau šiame tinklapyje. Kartais atrodo, kad puslapio administracija tiesiog stengiasi dirbtinai palaikyti technologijos.lt gyvybę užpildydami puslapį bet kokio lygio straipsniais, kad žmonės turėtų bent ką skaityti.
  • +1




Užsiregistravo: 2016-02-20, 22:08
Pranešimai: 26
Reputacija: +20
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-11, 13:10 
     
jilted rašė:
Nes viskas, ką pateikia toks straipsnis, tėra instrukcijos, kad artėja žiema ir yra didesnė tikimybė susidurti su problemomis dėl išsikrovusio akumuliatoriaus, todėl verta nuvažiuoti į servisą, kur Jums patikrins Jūsų akumuliatoriaus būklę. Viskas! Be to, vieno sakinio apie 20min vairavimą nėra kažkokios duomenų analizės ar bent kažkokios informacijos kodėl ir kaip šaltis veikia akumuliatorius. Skaitydamas aš noriu sužinot kažką naujo ar bent jau elementariai atnaujinti esamas žinias, man nereikia patarimo kaip tvarkytis su paprastais kasdieniniais dalykais. Tokių dalykų galiu prisikaityt ir delfyje.

. Kartais atrodo, kad puslapio administracija tiesiog stengiasi dirbtinai palaikyti technologijos.lt gyvybę užpildydami puslapį bet kokio lygio straipsniais, kad žmonės turėtų bent ką skaityti.

viskas cia normaliai su situ saitu. svarbiausia darba jie padaro - atrenka straipsnius bent jau i tema :)
o trukumus gali uzpildyt butent skaitytojai komentaruose :D :D :D bus daugiau teminiu skaitytoju - manau ir straipsniu lygis pakils.
gera temini straipsni tegali parasyt tik kazkokios specializuotos srities specialistas. nenorek to is saito savininku ar ten kokiu elementariu anoniminiu verteju. o specializuotas zurnalistas tegali parasyt tik vidutinio lygio straipsni - jei domisi. toks straipsniu lygis jau maksimumas teminiam portalui. sitam saite manau jau yra keli specializuoti - nes kai kuriose temose paistalu maziau.
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2389
Reputacija: +90
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-11, 13:29 
     
nusiperki iš ebay voltmetrą už porą eurų kuris kišasi į "prikurkę", ir stebi visad.
  • 0


_________________
nananana



Užsiregistravo: 2010-10-26, 14:36
Pranešimai: 500
Reputacija: +47
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-11, 16:07 
     
slawcka rašė:
nusiperki iš ebay voltmetrą už porą eurų kuris kišasi į "prikurkę", ir stebi visad.


Ką turi rodyt?

Užkurtu varikliu - 14V. Užgesintu - ~13V?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2115
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +266
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-11, 16:13 
     
Nesenai pazystamas keite tepala e60 tai isleido 13.5l nes buves seiminkas nedakiso matuokles ir liurlino kol pasieke min riba.. tai ir mechaniniu budu negalima pasitiket..
  • 0




Užsiregistravo: 2013-03-05, 19:11
Pranešimai: 115
Reputacija: +14
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-11, 18:10 
     
AAA000 rašė:
sub rašė:
Kliedi tas Jilted, kitaip nepavadinčiau. Jeigu nėra tepalo matuoklės (fizinės) - tai visada rodo borto kompiuteris.
Į servisus niekas neverčia važiuoti, laisva šalis - laisvas pasirinkimas. Ne visi namie turi akumulaitorių pakrovėjus, ne visi nori tampyti akumuliatorius. Reik turėt voltometrus, norint pačiam tikrinti. Tai vėl gi papildomi niuansai.
Aš asmeniškai neturiu auto, bet darbinius automobilius, jei tik parodo kažkokius silpnumo ženklus akumuliatorius, išimu juos ir vežu į Juta. Ten patikrina, jeigu reikia pilnai pakrauna. Nėra žiauriai brangu.
Pabaigai, reik nepamiršti, kad akumulaitoriai nėra ilgaamžiai, turi savo galiojimo pabaigą. Garantija jiems suteikiama 6-36 mėn. nuo pardavimo dienos ir trumpiau priklausomai nuo gamintojo. Geras akumulaitorius nesugenda ir 5 metus. Bet aišku viskas priklauso nuo ekploatavimo salygų. Jei važiuoji ilgus atstumus ir retai tenka užkurti - tada akumulaitorius turėtų laikyti ir ilgiau. Jeigu mieste, trumpais atstumais, dažnai užgesinant ir vėl užkuriant variklį, tai ta energija gana greit išeikvojama užkūrimams, o per trumpus atstumus akumuliatorius tiesiog nespėja deramai pasikrauti.

as tai manau kad tau asmeniskai labiausiai tiktu vienkartines masinos. kokios nors pripuciamos. butu isvis nauja - balioniniu savaime ekologiskai suyranciu masinu klase. kibiriniu automobiliu klase butu prabanga, ir ja galima butu apmokestint kokiu 50% mokesciais.... nuvaziuoji su vienkartine 10 km ir imi kita. tada isidedi tiesiog i kisene tiek, pagal tai kiek tau reikia nuvaziuot :D tik va problema - tektu visur siuksliu deziu labai daug pristatyt ir mokesciai uz siuksles pakiltu... ir vaikai su ragatkem butu automatiskai priskiriami teroristams...


Aš tai manau kad turi problemų su guma, nes tau vienur guminės lėlės, kitur balionai, guminės mašinos. Gal tau šitie sindromai nuo gimimo, nes tėčiui netyčia plyšo?
O jeigu rimtai, jeigu tau reikalinga pagalba - 8 800 28888.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 1991
Miestas: Kaunas
Reputacija: +496
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-11, 19:15 
     
FtBall rašė:
slawcka rašė:
nusiperki iš ebay voltmetrą už porą eurų kuris kišasi į "prikurkę", ir stebi visad.


Ką turi rodyt?

Užkurtu varikliu - 14V. Užgesintu - ~13V?


Viskas ok jei užkūrus ir įjungus papildomus elektros prietaisus nekrenta žemiau 13,7, o idealiausia 14v.
Pas save tikrinau su bosch kts sistema tai pvz. sujungus elektrą krenta iki 13/12,8 net ir labai jaučiasi... Žinau, kad kvailioja generatoriaus įtampos reguliatorius...

Tiems kurie truputi nori daugiau šiais laikais gerai turėti kokį nors neblogą OBD scanner'į(nėra reikalo brangiausių kur programuoja ir panašiai) iš ties geras dalykas. Ir resetinimo galimybės (pas šiektiek brangesnius), ir live funkcijos, O2 sensorių stebėjimas/testavimas, aplinkos teršimo parametrai ir t.t. Bet galu gale paprasčiausia funkcija nuskaityti kodus, kad ir nesigilinant į tuo gyvus parametrus nes pastarieji - reiktu truputi žinoti reikšmes.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 125
Reputacija: +73
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'