neaišku ką tie ekspertai įvertino.kažkodėl tie elektromobiliai 30 procentų brangesni negu vd auto.manyčiau kaina ir atspindi gamybos sąnaudas,kurios elektrinių transporto priemonių ir yra didesnės.brangesnė gamyba,taršos daugiau.na gal pelnas irgi didesnis.skaičiau kinijoje elektrinė upės barža su ličio jonų akumais,gabena anglį elektrinei kuri iš tų anglių pagamins elektrą pakrauti tos baržos akumuliatorius.kiniečiams tarša nerūpi,jiems rūpi sutaupyti pinigus už naftą,kurios jie neturi.amerikiečiams irgi nesvarbu tarša,jie ir toliau pirks 5 l variklio tūrio pikapus.rytų europoje dar ilgai neišeis iš mados vidaus degimo varikliai,nes čia paprasčiausiai pinigų mažiau.
0
Užsiregistravo: 2012-03-09, 13:05 Pranešimai: 336 Miestas: VILNIUS
1. Kaina pirkimo ir bendra suma su sanaudomis yra du skirtingi dalykai. Panasiai diskusija kaip ir su dujomis deti/nedeti buvo. Jei vaziuoji daug kilometru, vis tiek elektra bus pigiau. O akumuliatoriai irgi sistematiskai pigo ir pinga, nes gamybos pajegumai atsiliko ir niekas to neivertino. Ka tesla ir pradejo pletoti - akumuliatoriu masine gamyba, kad atpigintu bateriju kaina. Technologijos ir mokslininkai irgi nesedi vietoj. Tikekimes kad paspartins ir pigesnius ir ekologiskenius akumuliatorius artimoje ateityje. 2. Barza gabenanti angli, elektra, vis tiek yra svaresne, nei ta kuri degina mazuta. Zalia energija pletojama stabiliai visur ir jos tik daugeja. Pas kinu 25% elektros yra is atsinaujinanciu saltiniu. O ir jei sneketi apie ratuotas TP, tai zymiai maloniau butu miesto centre girdeti elektromobilius ir neuostyti jokiu ismetamuju. Vis del to neveltui dyzelines masinos europoje centruose vis reciau gales vazineti.
0
_________________ Si vis pacem, para pactum. _______________________________ Jei ginklai būtų veikę kaip veiksmingas konfliktų sprendimas - taika būtų senai įsigalėjusi.
Ne vieną kartą pavyzdžiais buvo skaičiuojama - pasiimkite kainų skirtumą kokio VW golf benzininio ir elektrinio. Benzo nuo 16.000€ ir e-golf nuo 42.000€, skirtumas apie 25.000€.
Tai klausimas kiek už 25.000€ galima nuvažiuoti?
Beje kasko skirtumas Identiškai didėja, o kur patogumas ir bla bla bla?
amerikiečiams irgi nesvarbu tarša,jie ir toliau pirks 5 l variklio tūrio pikapus.rytų europoje dar ilgai neišeis iš mados vidaus degimo varikliai,nes čia paprasčiausiai pinigų mažiau.
Oi, nepasakok. Amerikoje taršos normos griežtesnės. Dieselgate'as prasidėjo amerikiečių iniciatyva.
Vienas esminių skirtumų - kad EU taršos normas svarbu atitikti tik ant popieriaus.
NEDC - praktiškai 2x skirtumas. WLTP - 1.5x skirtumas. Amerikiečių EPA - +– atitinka realybę.
Labai geras pavyzdys - Alfa Romeo Stelvio su 2.0 200kw varikliu. EU - 7l/100km. US - 9.8l/100km.
Kitas iš esminių skirtumų - US nebijo CO2 kaip velnias kryžiaus - nes Globaliniam atšilimui nėra tiksliai aišku, kokią įtaką CO2 daro. Tačiau kas yra aišku - NOx tiesiog žudo žmones.
Todėl US 5 litrų pikapas teršia mažiau, nei Golf 1.9 TDI.
poi rašė:
Ne vieną kartą pavyzdžiais buvo skaičiuojama - pasiimkite kainų skirtumą kokio VW golf benzininio ir elektrinio. Benzo nuo 16.000€ ir e-golf nuo 42.000€, skirtumas apie 25.000€. Tai klausimas kiek už 25.000€ galima nuvažiuoti? Beje kasko skirtumas Identiškai didėja, o kur patogumas ir bla bla bla?
Tai nemokėk už vardą ir išskirtinumą - pirk Leaf'ą už 35k€. Tie 15k€ per 5 metus ant kuro išsileidžia (mieste net ir su benzininiu kašiku sunkiai į 10l sutilptum)
Ne vieną kartą pavyzdžiais buvo skaičiuojama - pasiimkite kainų skirtumą kokio VW golf benzininio ir elektrinio. Benzo nuo 16.000€ ir e-golf nuo 42.000€, skirtumas apie 25.000€. Tai klausimas kiek už 25.000€ galima nuvažiuoti? Beje kasko skirtumas Identiškai didėja, o kur patogumas ir bla bla bla?
tu kai vertini - ivertink ir kur tie pinigai liks ar papuls. su VDV automobiliu is tu "sutaupytu" 25k€ pirkime kokie 6-8k€ isplauks naftos siurbejams. su elektromobiliu sita suma faktiskai gali likt salyje (net jei gamintume pvz tik akumus). arba jei ziurint Europos mastu - tokia suma likt gali Europos sajungos ekonomines zonos remuose (nu mes tipo kaip parama tada bent kazka atgausim per fondus). salims, kur neturi naftos, per VDV automobilizma isteka pinigai ir iteka tarsa. o visokie religiniai nukvakeliai toliau savo nesamones propaguoja, nes ant lengvu naftos pinigu sedi... globaliu mastu eektromobilizmas tai papildomi milijardai ir ekonomines geroves didejimas butent MUMS... o jei paskaiciuot visa eksplotacini kiekvienos technikos su VDV cikla - tai sumos dar didesnes bus. tu nori gyvent geriau ar ne? aisku staigus VDV visiskas atsisakymas irgi nieko gero. nes daug sriciu kur sunku viska iskart pakeist. cia dar ir kariaut del to gali, ne tik visokie mokestiniai valstybiu perdirbimai viduje... ir ne tik ekonomine migracija... cia viskas kartu... as tau nesiulau per prievarta elektrimobiliuotis - bet buhalteriai gali prieit net prie to - kad prileis istatymu, jei perki auto su VDV - remi terorizma ir esi valstybes priesas
0
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai- Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume