Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 21 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-15, 20:11 
     
V4 varikliai turi daug privalumų:
1) yra trumpesnis todėl kompaktiškesni
  • +2




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1201
Reputacija: +675
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-15, 21:15 
     
Subaru beveik tokius gamina tik kampas 180 ;). O volkswagenas visai nesenai (gal iki kokių 2003) dar gamino variklius V5, kai cilindrai sudėlioti 3+2. Tada penkių cilindrų variklis gaunasi ilgio kaip trijų, tik šiek tiek platesnis...
  • +1




Užsiregistravo: 2013-06-06, 20:11
Pranešimai: 615
Miestas: Vilnius
Reputacija: +292
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-15, 22:47 
     
Hm rašė:
Subaru beveik tokius gamina tik kampas 180 ;). O volkswagenas visai nesenai (gal iki kokių 2003) dar gamino variklius V5, kai cilindrai sudėlioti 3+2. Tada penkių cilindrų variklis gaunasi ilgio kaip trijų, tik šiek tiek platesnis...

jei tau subaru opoziciniai varikliai V formos, tai tavo proto kampo astrumas irgi 180 laipsniu :)
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3963
Reputacija: -321
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-15, 23:16 
     
Hm rašė:
Subaru beveik tokius gamina tik kampas 180 ;). O volkswagenas visai nesenai (gal iki kokių 2003) dar gamino variklius V5, kai cilindrai sudėlioti 3+2. Tada penkių cilindrų variklis gaunasi ilgio kaip trijų, tik šiek tiek platesnis...


Boxer variklis nera tiesiog V formos 180 laipsnių. O ir vr5 nera visiškai taisyklinga vadinti v5.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1201
Reputacija: +675
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-16, 10:51 
     
Tie, kuriems opoziciniai (boxer tipo) varikliai (Subaru ar Porsche) yra V tipo, turėtų kreiptis į specialistus. Ar medikus, ar filologus, ar autošaltkalvius - padės bet kuris.
O Volkswagen turėjo dar vieną nukrypimą, ne tik V5. Buvo, o gal dar ir dabar yra, VR6. Nei skustas, nei luptas.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-03-22, 20:09
Pranešimai: 507
Reputacija: +325
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-16, 12:14 
     
O Subaru H4, H6 vadinami H dėl kokios tai H formos ar dėl horizontalaus cilindrų išdėstymo?
  • 0


_________________
stars will never align for you



Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 962
Reputacija: +371
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-16, 12:46 
     
Ačiū už pataisymus iš V5 į VR5... Svarbu, jog aišku apie ką kalba eina. Jei jau dėl vienos raidės pradėsime siuntinėti vieni kitus toli, toli pas "specialistus", tai kiek toli reikės siųsti tuos kurie nenaudoja lietuviškų rašmenų ar rašo ištisai su klaidom???
Jei rašau "beveik" ir paminiu kampą 180, po to dar dėl visa ko pridedu šypsenėlę, greičiausia sugebu atskirti opozicinį variklį nuo V4 variklio. Tik norėjau pasakyti, kad V4 varikliui artimiausias konstruktyviai variklis - opozicinis... Čia jau "iš už krūmų" išlindo per didelis noras pasipuikuoti arba teksto suvokimo bėdos ;)... Pirštais nerodysim, nemandagu :)...
  • 0




Užsiregistravo: 2013-06-06, 20:11
Pranešimai: 615
Miestas: Vilnius
Reputacija: +292
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-16, 21:17 
     
Ko gero vienintelis pas mus žinomas egzempliorius, arba gal greičiau visa serija su V4 varikliu buvo garsieji ZAZ, plačiau žinomi kaip Zaporožiečiai nuo "kupriuko" iki 968.
  • +1




Užsiregistravo: 2019-02-16, 21:15
Pranešimai: 2
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-16, 21:21 
     
mindaugas.vaitiekūnas rašė:
O Subaru H4, H6 vadinami H dėl kokios tai H formos ar dėl horizontalaus cilindrų išdėstymo?

Būtent taip :) Ir tai nieko bendro neturi su V formos varikliai. H formos varikliai patys save balansuoja dėl tuo pačiu metu priešingomis kryptimis judančių masių. Žinoma jis turi ir trūkumų.
  • 0




Užsiregistravo: 2019-02-16, 21:15
Pranešimai: 2
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-16, 22:19 
     
Subaru opoziciniai yra
  • 0




Užsiregistravo: 2012-08-24, 16:01
Pranešimai: 76
Reputacija: +16
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-16, 22:21 
     
Hm, atsipalaiduok. Buvo ir VR6, ir VR5, ir inline 5 cilindrų audi variklis. Bet lyginti V variklius su opoziciniais, tai...
PS t.lt turi vadinamą "adaptive design", t.y. puslapis transformuojamas ir pritaikomas prie įrenginio. Androide jokių šypsenėlių nerodo.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-03-22, 20:09
Pranešimai: 507
Reputacija: +325
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-17, 02:07 
     
daynewss rašė:
Bet lyginti V variklius su opoziciniais, tai...

Na ir kuo jie konstrukciniu požiūriu skiriasi? Apart to, kad variklio blokas skirtingu kampu išlietas.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1734
Miestas: Kaunas
Reputacija: +270
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-17, 11:27 
     
Vytax rašė:
daynewss rašė:
Bet lyginti V variklius su opoziciniais, tai...

Na ir kuo jie konstrukciniu požiūriu skiriasi? Apart to, kad variklio blokas skirtingu kampu išlietas.

Būtent... permetei į kitą bloką alkūnės veleną, švaistiklius, stūmoklius be jokių pakeitimų, tas pačias galvas ir štai jums "H", o štai jums ir "V" :)...
  • 0




Užsiregistravo: 2013-06-06, 20:11
Pranešimai: 615
Miestas: Vilnius
Reputacija: +292
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-17, 11:49 
     
Vytax rašė:
daynewss rašė:
Bet lyginti V variklius su opoziciniais, tai...

Na ir kuo jie konstrukciniu požiūriu skiriasi? Apart to, kad variklio blokas skirtingu kampu išlietas.

kaip kuo skiriasi? v formos galima sukonstruot be bendro paskirstymo mechanizmo, vien ant veleno. galima is atskiru bloku pvz surinkinet. galima net padaryt remontuojama veikiancio variklio rezime.
pamegink padaryt toki opozicini - dar sulauzys velena :D opoziciniai - fignia... is dalies, kaip ir vienos lygiagrecios eiles... v formos eliminuota tam tikros rusies galimos problemos.
faktiskai net v forma nera ideali, idealiausia butu nuo 3 cilindru Y formos ir nepriklausomas nuo gravitacines padeties. o jei priklausomas - tada supaprastintas iki v formos.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3963
Reputacija: -321
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-17, 12:02 
     
AAA000 rašė:
kaip kuo skiriasi? v formos galima sukonstruot be bendro paskirstymo mechanizmo, vien ant veleno. galima is atskiru bloku pvz surinkinet. galima net padaryt remontuojama veikiancio variklio rezime.
pamegink padaryt toki opozicini - dar sulauzys velena :D

???
Gal galima būtų patikslinti - "be bendro paskirstymo mechanizmo"?
"galima iš atskirų blokų surinkinėt"?
"galima net padaryt remontuojama veikiancio variklio rezime."?
  • 0




Užsiregistravo: 2013-06-06, 20:11
Pranešimai: 615
Miestas: Vilnius
Reputacija: +292
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-17, 15:24 
     
jei nesupratai ka turiu minty - na yra sakykim kitas terminas is elektrotechnikos - "galvaniskai nesuristas". kai veikia tik per viena tiesiogine priklausomybe, o ne per kelias vienu metu. tik ten buna elektrinis surisimas ir magnetoindukcinis. skirtingi tipai.
tai cia irgi tas pats - tik kad sistemos "mechaniskai nesuristos". cilindrus surisa tik velenas, o sakykim degimo paskirstymas kiekvienam cilindrui - nepriklausomas. priklausomobybe nuo veleno padeties islieka - bet nesurista su kitais cilindrais. tokia sistema patikimesne ir lankstesne. galima atjungt dali cilindru. galima persokt taktus. ir pan... bet taip konstruot - brangu. ir komerciskai mazesnis pelningumas, maziau galimybiu apsisaugot teisiskai ir gaut pinigus uz nieka, nera kaip tapt isskirtiniais "brendais" ir t.t. :D :D :D tiketina kad isplitus elektromobiliams is VDV technologiju visas sitas meslas dings ir nusistoves geriausi standartai. nes teliks tik rimtieji gamintojai. kaip nutiko pvz elektros varikliuose.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3963
Reputacija: -321
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-17, 23:46 
     
Jeigu tu V formos varikli istiesi i 180 kampa tikrai opozicinio variklio negausi. Tai yra didelis skirtumas ir subaru/porsche varikliai tikrai nera V formos 180 kampo :)

paprastam zmogui, zinanciam V ir I variklius, boxerio ir plokscios V formos variklis pasirodytu vienodi, o nerdai zinos kaip ten tie cilindrai tarpusavyje juda, ar cia auksciau issakytos nuomones
  • +2




Užsiregistravo: 2012-03-06, 14:40
Pranešimai: 50
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-18, 10:19 
     
Tai I formos variklis, tai irgi V formos variklis, tik kampas yra 0° :D
  • 0




Užsiregistravo: 2018-08-16, 02:50
Pranešimai: 0
Reputacija: +20
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-18, 12:10 
     
Dia.v.olO rašė:
Jeigu tu V formos varikli istiesi i 180 kampa tikrai opozicinio variklio negausi. Tai yra didelis skirtumas ir subaru/porsche varikliai tikrai nera V formos 180 kampo :)

paprastam zmogui, zinanciam V ir I variklius, boxerio ir plokscios V formos variklis pasirodytu vienodi, o nerdai zinos kaip ten tie cilindrai tarpusavyje juda, ar cia auksciau issakytos nuomones

paskaicius komentara, man tik idomu pasidare - kaip tu aplamai suvoki opozicini varikli? :D kad ner centrinio veleno ar dar ten koki nors stebukla reikia integruot?
man tai pvz istiesus iki "__ __" priepriesinius cilindrus (180 laipsniu) - V formos kazkodel neprimena. greiciau persmeigtos sasiskos forma "-O-" :D :D :D
ir as siaip nezinau, kad kas gamintu aplamai toki modeli ir nebutu opozicinis. - gal nuorodu kokiu idesi? i tokios formos varikli ir neopozicini :)
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3963
Reputacija: -321
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-18, 14:20 
     
O ar 4 cilindru variklis, kur cilindrai stovi 360 laipsniu kampu irgi vadinasi V formos varikliu ? :)
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-30, 01:50
Pranešimai: 242
Reputacija: +157
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'