Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 17 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-22, 17:07 
     
Kodėl anksčiau niekas to nepadarė dyzeliams?
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 230
Reputacija: +45
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-22, 18:00 
     
Benediktas rašė:
Kodėl anksčiau niekas to nepadarė dyzeliams?

jei dyzelis tik suktu elektros generatoriu, visada pastoviu greiciu, o visa kita automobilio dalis butu elektrine - tai vazinetu gal tik ant kokiu 2-3 litru sanaudu 100km. su panasios eiles galingumais. aisku reiktu tarpinio balansavimo mazgo - bent kokiu 10kwh+ talpos kazkokio akumo arba smagracio. tokie hybridai ekonomiskiausi, nes elektrine dalis visada netoli 80-95% NK dirba.. arba variantas su specialia greiciu deze - dyzelis duoda visada pastovias apsukas, o greiciu skirtumus valdo elektrine pavara - prideda arba nuima papildoma galia. irgi reikalingas balansavimo mazgas - bet tik kazkur 5kwh+ eiles. tokius hybridus pvz ford gamina ir japonai kai kurie. jie siektiek maziau ekonomiskesni - sanaudos 4-5 litru eiles 100km.
cia kur aprase straipsny - atsilikes jau variantas. tokius variantus jau isimineja is rinkos, kaip nepasitvirtinusius.
  • +3


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2649
Reputacija: +121
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-22, 21:39 
     
Man šitas "šedevras" irgi atrodo keistas. Kažkoks nesusipratimas, kratinys visko. Kodėl nebuvo galima dėti paprasto kompresoriaus vietoj to elektrinio? Aš nesu didelis mechanikas ir šiaip jų nelabai kas naudoja apart amerikiečių, net nežinau kodėl, bet dviratis juk jau yra. Galima kombinuoti kompresorių ir turbo, kad nebūtų turbo lago.
AAA000 - labai teisingai, idėją su varikliu akumui krauti realizavo BMW su i3. Nežinau ar labai pasiteisinus ta sistema su 0,65 litro varikliu, bet mano manymu miestuose būtent tokia hibridų sistema tiktų labiausiai. Jei sanados 100 su tuo varikliu yra 2 litrai, tai čia geriau nei gerai.
  • +1




Užsiregistravo: 2013-03-22, 20:09
Pranešimai: 374
Reputacija: +228
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-23, 00:21 
     
daynewss rašė:
Man šitas "šedevras" irgi atrodo keistas. Kažkoks nesusipratimas, kratinys visko. Kodėl nebuvo galima dėti paprasto kompresoriaus vietoj to elektrinio? Aš nesu didelis mechanikas ir šiaip jų nelabai kas naudoja apart amerikiečių, net nežinau kodėl, bet dviratis juk jau yra. Galima kombinuoti kompresorių ir turbo, kad nebūtų turbo lago.


Čia tokie „šedevrai“ gimsta kai norima sukurti įspūdingus automobilio parametrus ant popieriaus.

„galintis vos per 5,1 sekundę įsibėgėti iki 100 km/val.“
„automobilis bus ir gana ekonomiškas - 100 km įveiks sudegindamas mažiau nei 7 litrus degalų. “

Argi ne fantastiški šie du parametrai? Tik įtariu, kad bus galima tik rinktis vieną parametrą vienu metu.
Su įjungtu elektriniu kompresoriumi variklis turės daug NM, bet nebus kuro ekonomijos.
Su išjungtu elektriniu kompresoriumi variklis bus ekonomiškas, bet neturės tokios traukos kokia deklaruojama.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1676
Miestas: Kaunas
Reputacija: +247
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-23, 00:33 
     
Elektrinis kompresorius jau eile metu naudojamas f1 boliduose, taigi nieko nuostabaus kad sios technologijos po truputi ir i gatvinius automobilius perimamos. Niekas netrukdo ir benzininiui motoriu tokios turbinos prisukti ir nenuostabu kad uz kurio laiko tokiu modeliu pasirodys. Bet VW koncernas uz ausu megina visu pirma butent dyzeli patempti.
Apie hibridu sistemas, o ypac apie i3 REX sita tema ant tiek tolima, kad net rasyt neverta
  • 0




Užsiregistravo: 2015-11-27, 12:39
Pranešimai: 30
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-23, 01:01 
     
Vytax rašė:
Argi ne fantastiški šie du parametrai? Tik įtariu, kad bus galima tik rinktis vieną parametrą vienu metu.
Su įjungtu elektriniu kompresoriumi variklis turės daug NM, bet nebus kuro ekonomijos.
Su išjungtu elektriniu kompresoriumi variklis bus ekonomiškas, bet neturės tokios traukos kokia deklaruojama.

Lekiant visu greiciu tai aisku kad nebus ekonomijos, bet tureti abu nors ir skirtingu laiku yra laba gera, nes seniau turedavai rinktis- arba galingas variklis arba ekonomijai. Tik kad 7l nedaro siais laikais didelio ispudzio, ir cia tik ant popieriaus.
  • +3




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1819
Reputacija: +387
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-23, 07:35 
     
AAA000 rašė:
Benediktas rašė:
Kodėl anksčiau niekas to nepadarė dyzeliams?

jei dyzelis tik suktu elektros generatoriu, visada pastoviu greiciu, o visa kita automobilio dalis butu elektrine - tai vazinetu gal tik ant kokiu 2-3 litru sanaudu 100km. su panasios eiles galingumais. aisku reiktu tarpinio balansavimo mazgo - bent kokiu 10kwh+ talpos kazkokio akumo arba smagracio. ...
As nelabai pgaunu, kaip konvertuojant energija du kartus, bendras NK gaunasi didesnis? Gal galima placiau apie tai?
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 239
Reputacija: +198
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-23, 10:27 
     
daynewss rašė:
Man šitas "šedevras" irgi atrodo keistas. Kažkoks nesusipratimas, kratinys visko. Kodėl nebuvo galima dėti paprasto kompresoriaus vietoj to elektrinio? Aš nesu didelis mechanikas ir šiaip jų nelabai kas naudoja apart amerikiečių, net nežinau kodėl, bet dviratis juk jau yra. Galima kombinuoti kompresorių ir turbo, kad nebūtų turbo lago.


Tai daugiau nei 10 metų VAG turi variklį su mechaniniu kompresoriumi ir turbokompresoriumi, kai kompresorius įjungiamas prie mažų apsukų. Tačiau mechaninio kompresoriaus sūkiai tiesiogiai priklausomi nuo variklio sūkių, todėl kompresoriaus pavaros perdavimo santykis turi būti kompromisinis. Kai tuo tarpu elektrinis kompresorius yra nepriklausomas nuo VDV.
O šiaip variklius su tik mechaniniais kompresoriais naudoja (naudojo) tiek audi, tiek mercedes.

Man labiausiai patinka turbokomresorius, kuris turi elektrinį variklį-generatorių. Kai prie mažų apsukų padeda greitai įsukti turbiną, o prie didelių apsukų ir didelės apkrovos, perteklinę turbinos energiją (kuri normaliai būtu švaistyta) paverčia elektrine, o ji padeda sukti ratus.

kukulis4 rašė:
As nelabai pgaunu, kaip konvertuojant energija du kartus, bendras NK gaunasi didesnis? Gal galima placiau apie tai?

Australai darė testą, paėmė generatorių į jį įpylė tiek pat dyzelio kiek į dyzelinį Volvo ir su tuo generatoriumi pakrovė Teslą. Tada lyginio kas toliau nuvažiuos mieste, Tesla laimėjo. Nes generatorius vis laiką dirbo optimaliu režimu.

Tačiau tam tikslui reikia didelių akumuliatorių, kadangi tik didelis akumuliatorius gali atiduoti pakankamai galios. Be to, nemažos talpos reikia kad variklio nereikėtų dažnai junginėti, o ir generatoriaus pavaros reikia galingos, kad galėtų užtikrinti krovimą esant pastoviam didelio galingumo poreikiui (lenkiant greitai autobanu).
Tokia sistema jau žinoma seniai, nesėkmingai mėginta naudoti WWII tankuose.

Jei ji būtu praktiškai naudinga, tai dauguma automobilių turėtų tokią sistemą. Dabar net tame I3 ji yra kaip opcija.
  • +1




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1080
Reputacija: +604
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-23, 17:12 
     
Kaip as supratau tai elektrinis kompresorius veiks vos apie pora sekundziu vieno isibegejimo metu, kol isuks varikli iki 1600 rpm. Tada jau normali turbina tes darba.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-06-15, 02:36
Pranešimai: 294
Reputacija: +41
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-23, 23:38 
     
kukulis4 rašė:
As nelabai pgaunu, kaip konvertuojant energija du kartus, bendras NK gaunasi didesnis? Gal galima placiau apie tai?

tu cia tik teoriskai konvertuoji. praktikoje ten ne konvertaciju skaicius svarbu, o realus nuostoliai. NK priklauso nuo labai daug dalyku, ypac ji valgo sudetinga mechanika. visokios ten 4 varomu ratu sistemos ir pan... su elektros varikliais vien paprastesneje mechanikoje kruvos nuostoliu nusimeta. taip pat regeneracija kelis kartus efektyvesne. lygint tik variklius neteisinga. elektros varikliai irgi nera idealus visam apsuku rezime. bet jie tikrai arciau idealo ir dar tobulinami. bendas elektriniu varikliu NK apie 2,5-3 kartai. bet pvz labai letu apsuku diapazone gal ir 10-15 kartu elektros varikliai naudingesni. bet pvz elektromobilio akume nuostoliai gali but ir 50%, o kuro bake - principe beveik visada nuostoliai arti 0% :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2649
Reputacija: +121
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-23, 23:53 
     
Evil Goku rašė:
Tačiau tam tikslui reikia didelių akumuliatorių, kadangi tik didelis akumuliatorius gali atiduoti pakankamai galios. Be to, nemažos talpos reikia kad variklio nereikėtų dažnai junginėti, o ir generatoriaus pavaros reikia galingos, kad galėtų užtikrinti krovimą esant pastoviam didelio galingumo poreikiui (lenkiant greitai autobanu).
Tokia sistema jau žinoma seniai, nesėkmingai mėginta naudoti WWII tankuose.

Jei ji būtu praktiškai naudinga, tai dauguma automobilių turėtų tokią sistemą. Dabar net tame I3 ji yra kaip opcija.

ji "nenaudinga" tik del to, nes niekas neinvestuoja i tobulinima. bet vertinant pagal imanoma istobulint laipsni - tai bus puikus rezutatai. vdv faktiskai tegalima isspaust na gal dar kokius papildomus 5%... o kai yra kuro celes, sudeginancios kura arti 100% nk, tai vdv tobulinimo prasme faktiskai beprasmiski jau...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2649
Reputacija: +121
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-24, 00:01 
     
Evil Goku rašė:
Jei ji būtu praktiškai naudinga, tai dauguma automobilių turėtų tokią sistemą. Dabar net tame I3 ji yra kaip opcija.


Kad jau nėra kaip opcijos naujuose i3 variantuose. Padidinta akumuliatoriaus talpa ir jokio vdv variklio. Ten gan keistai gavosi. Nuvažiuot papildomą 100km su vdv kuris veikia tik kaip generatorius reikia 9 litrų benzino. :) Normalus klasikinis tokio tipo automobilis tilptų į kokius 5 l 100 km.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-02-06, 00:34
Pranešimai: 1198
Reputacija: -72
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-24, 01:02 
     
Biski jus cia pjaunat pro sona. Tas elektros variklis bus sujungtas tik su turbinos sparnuote, ir su niekuo daugiau. Pades sukurti slegi kol variklis sukasi minimaliomis apsukomis ir pats isukti turbinos negali. Lekiant visu greiciu tas elektros motoras nebus naudojamas, nes variklis puikiai viska isuks. Idomu ar tai geriau uz Volvo suspausto oro sistema, kuri taip pat skirta isukti turbina
  • 0




Užsiregistravo: 2011-12-09, 12:49
Pranešimai: 451
Reputacija: +14
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-24, 02:49 
     
Tai, kad prie generatoriaus gali turbina prisabačinti tai bus dar naujesnė technologija. Nereiks atskiro motoriuko, o užteks diržo sukimo ir perichadnyko turbinai prie generatorias pripajuoti, o gerai padirbėjus dar ta pati turbina gali generatorių aušinti.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-08-07, 06:47
Pranešimai: 39
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-24, 04:46 
     
Chebra, ar rimtai ant tiek toli nuo technikos esat? Jei girdit elektros variklis automobilyje, a, tai cia elektromobilis jei dar ir su vdv varikliu, nu tai tada hibridas. Taskas.
Cia jau paminejo, motoriukas issuga turbina tam, dar reikiamu momentu reikiama oro slegi tureti. Jei kam net ir tai neaisku ka daro aplamai turbina vdv, na... use google.
"Naujove" ant generatoriaus prisabacinti, na... velgi prasom pasidometi kokie turbinos darbiniai sukiai yra. O aplamai, turbina su dirzine pavara nera jokia naujove, mersedesuose si technologija kompressor pakrikstyta.
O bet taciau. F1 boliduose turbina yra sukryzminta su el varikliu, kuris priklausomai nuo poreikio dirba arba kaip generatorius, arba kaip motoras slegiui, esant zemoms apsukoms sukelti. Tai tiek, labai trumpai. Palieku toliau jus diskutuoti apie vdv ir el pavaru privalumus, trukumus nk ir kitas blevyzgas, milijardus kartu isdiskutuotas jau vien sitame portale
  • 0




Užsiregistravo: 2015-11-27, 12:39
Pranešimai: 30
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-24, 16:48 
     
daynewss rašė:
Man šitas "šedevras" irgi atrodo keistas. Kažkoks nesusipratimas, kratinys visko. Kodėl nebuvo galima dėti paprasto kompresoriaus vietoj to elektrinio? Aš nesu didelis mechanikas ir šiaip jų nelabai kas naudoja apart amerikiečių, net nežinau kodėl, bet dviratis juk jau yra. Galima kombinuoti kompresorių ir turbo, kad nebūtų turbo lago.
AAA000 - labai teisingai, idėją su varikliu akumui krauti realizavo BMW su i3. Nežinau ar labai pasiteisinus ta sistema su 0,65 litro varikliu, bet mano manymu miestuose būtent tokia hibridų sistema tiktų labiausiai. Jei sanados 100 su tuo varikliu yra 2 litrai, tai čia geriau nei gerai.


radioaktyvas rašė:
Tai, kad prie generatoriaus gali turbina prisabačinti tai bus dar naujesnė technologija. Nereiks atskiro motoriuko, o užteks diržo sukimo ir perichadnyko turbinai prie generatorias pripajuoti, o gerai padirbėjus dar ta pati turbina gali generatorių aušinti.


Paprastas diržinis kompresorius, ar fantazija - sabačinti prie generatoriaus, turi vieną didelį trūkumą: tam kad sukurti oro slėgį bus naudojama tas pats galingumas, kurį generuoja variklis, priklausomai nuo kompresoriaus efektyvumo gali pasiimti net iki 20% variklio galingumo, atitinkamai kenčia ir sąnaudos.

Naudoti diržinį kompresorių + turbiną nėra naujas išradimas, tą daro Volkswagenas su savo 1.4TSI varikliais, ir volvo su savo BENZININIAIS T6 ir T8 modelių modifikacijomis, DYZELINIAI naudoją suspausto oro technologiją. Bet su šita diržinio kompresoriaus + turbo technologija yra lygiai ta pati problema, kad kažkiek galingumo ir automatiškai sąnaudų yra sunaudojama kompresoriaus sukimui, kad ir mažai jis sukasi, todėl elektrinis kompresorius atrodo labai logiškas žingsnis, nes galima panaudoti regeneruotą elektros energiją, plius nereikia ten jokių sankabų atjungti kompresoriui nuo variklio.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 420
Reputacija: +137
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'