Man taip pat visa šita įranga atrodo perteklinė... Pats vairuoju automobilį, kuris turi aklos zonos daviklį - kelis kartus pravertė mieste rikiuojantis. Bet teko važiuoti į tolimesnę kelionę su automobiliu, kuris pats palaiko save juostoje, pasisuka, pristabdo... Turiu pasakyti, kad visos tos sistemos ilgainiui taip atpalaiduoja, kad arba pradedi miegoti, arba norisi užsiiminėti kažkuo kitu, tik ne vairavimu.
Visiska nesamone. Tai gerokai pakels ekonomines klases automobiliu kainas. Kadangi tai tera pagalbines, o ne kritiskai svarbios technologijos, nesuprantu kodel jos turetu buti privalomos.
Jei tai butu pilnai savarankiskas auto pilotas, va tada butu kita kalba, nes butu galima svajoti, kad po kazkiek metu automobiliai visi patys vairuos save ir todel bus galima didinti greicius, naikinti sviesoforus ir kitos utopines idejos.
Jei nori saugumo, tai geriau tegul padaro, kad lengvasis automobilis ir turetu buti lengvas, pvz ne daugiau 1200kg, tai tuomet visiems bus saugiau, dar ir prie ekologijos prisidetu tuo paciu.
Ne jau kas nors tą mėšlą Europoje pirkdavo? Kas liečia automatinį stabdymą ir juostos palaikymą tai tikrai geras dalykas, žinoma kažkiek atpalaiduoja, bet jautiesi daug saugesnis, ypač ilgose kelionėse kai apima nuovargis.
Visiska nesamone. Tai gerokai pakels ekonomines klases automobiliu kainas. Kadangi tai tera pagalbines, o ne kritiskai svarbios technologijos, nesuprantu kodel jos turetu buti privalomos.
Jei tai butu pilnai savarankiskas auto pilotas, va tada butu kita kalba, nes butu galima svajoti, kad po kazkiek metu automobiliai visi patys vairuos save ir todel bus galima didinti greicius, naikinti sviesoforus ir kitos utopines idejos.
Jei nori saugumo, tai geriau tegul padaro, kad lengvasis automobilis ir turetu buti lengvas, pvz ne daugiau 1200kg, tai tuomet visiems bus saugiau, dar ir prie ekologijos prisidetu tuo paciu.
Visiskai pritariu. Geriausia TP yra arklys. Pridedu savo nuotrauka:
Man taip pat visa šita įranga atrodo perteklinė... Pats vairuoju automobilį, kuris turi aklos zonos daviklį - kelis kartus pravertė mieste rikiuojantis. Bet teko važiuoti į tolimesnę kelionę su automobiliu, kuris pats palaiko save juostoje, pasisuka, pristabdo... Turiu pasakyti, kad visos tos sistemos ilgainiui taip atpalaiduoja, kad arba pradedi miegoti, arba norisi užsiiminėti kažkuo kitu, tik ne vairavimu.
Kokiam Golf'e su 5x5cm veikdrodėliais gal ir aktualu aklosios zonos įspėjimai, bet mano turimoje Toyota Corolla - akloji zona tiesiog neegzistuoja.
Visiska nesamone. Tai gerokai pakels ekonomines klases automobiliu kainas. Kadangi tai tera pagalbines, o ne kritiskai svarbios technologijos, nesuprantu kodel jos turetu buti privalomos.
Jei tai butu pilnai savarankiskas auto pilotas, va tada butu kita kalba, nes butu galima svajoti, kad po kazkiek metu automobiliai visi patys vairuos save ir todel bus galima didinti greicius, naikinti sviesoforus ir kitos utopines idejos.
Jei nori saugumo, tai geriau tegul padaro, kad lengvasis automobilis ir turetu buti lengvas, pvz ne daugiau 1200kg, tai tuomet visiems bus saugiau, dar ir prie ekologijos prisidetu tuo paciu.
Na kažkada buvo tik saugos diržai privalomi, o abs ir pagalvės - išmislas buožėm. Gi ir be ABS mokėjo žmonės stabdyti. Dabar tai gal ir prideda kainos, bet kai tampa standartinė įranga sumos skirtumas sumažėja. Dabar realiai už tuos dalykus plešiami dideli pinigai, nes žmonės to nori, o gamintojui reikia pigiaus bazinio modelio + iš kažkur paimti pajamų
Tokiom mašinom kaip niva galėtų leisti ir be tų sistemų parsidavinėti bei apriboti max greitį. Su niva vistiek greit nepalakstysi.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume