Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 7 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-26, 19:02 
     
"kiekvieną sekundę kelis šimtus ar net tūkstančius kartų"

Kaži kiek kartų per sekundę ateina duomenys iš ABS daviklio. Man regis ten nėra tiek daug dantukų, o ratas nėra toks mažas, kad gautume tiek duomenų, ypač startuodami :)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3330
Reputacija: +945
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-26, 23:18 
     
HardAxe rašė:
"kiekvieną sekundę kelis šimtus ar net tūkstančius kartų"

Kaži kiek kartų per sekundę ateina duomenys iš ABS daviklio. Man regis ten nėra tiek daug dantukų, o ratas nėra toks mažas, kad gautume tiek duomenų, ypač startuodami :)

Pastaba vietoje, bet su kompiuterio darbu tai nesusiję - algoritmas per sekundę vis tiek prasisuks šimtą** kartų :)
O tame algoritme ne tik ratų jutiklių duomenų nuskaitymas, bet ir jų apdorojimas, stabdžių kontrolės sistema ir t.t... Pvz. vienam ratui prabuksavus labai nestipriai, jį pristabdyti galbūt reikia labai trumpą laiko tarpą, kad ir 1 programos ciklą - 10ms**, o po to padaryti pauzę iki kito abs signalo ir sprendimą vėl priimti iš naujo.
  • +2




Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 737
Reputacija: +287
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-27, 00:23 
     
mindaugas.vaitiekūnas rašė:
HardAxe rašė:
"kiekvieną sekundę kelis šimtus ar net tūkstančius kartų"

Kaži kiek kartų per sekundę ateina duomenys iš ABS daviklio. Man regis ten nėra tiek daug dantukų, o ratas nėra toks mažas, kad gautume tiek duomenų, ypač startuodami :)

Pastaba vietoje, bet su kompiuterio darbu tai nesusiję - algoritmas per sekundę vis tiek prasisuks šimtą** kartų :)
O tame algoritme ne tik ratų jutiklių duomenų nuskaitymas, bet ir jų apdorojimas, stabdžių kontrolės sistema ir t.t... Pvz. vienam ratui prabuksavus labai nestipriai, jį pristabdyti galbūt reikia labai trumpą laiko tarpą, kad ir 1 programos ciklą - 10ms**, o po to padaryti pauzę iki kito abs signalo ir sprendimą vėl priimti iš naujo.




Bet pristabdymui ar atleidimui reikia, kad suveiktu abs bloke esantis solenoidai, kad atidarytu/uždarytu vožtuvus vienam ar kitam ratui. Taip reguliuojant stabdžių skysčio slėgį. Tai viskas taip greitai turėtu vykti :).
  • 0




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 133
Reputacija: +82
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-27, 08:31 
     
Nebutinai. Siaip jau man neteko matyti kaip veikia abs sistema masinose su starto kontrole. Gal naudoja kokius tikslesnius daviklius. O ir praslydimas reguliuojamas ivairiais budais bet ne abs pagalba.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-29, 10:49
Pranešimai: 265
Reputacija: +75
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-27, 09:21 
     
R35P3CT rašė:
Bet pristabdymui ar atleidimui reikia, kad suveiktu abs bloke esantis solenoidai, kad atidarytu/uždarytu vožtuvus vienam ar kitam ratui. Taip reguliuojant stabdžių skysčio slėgį. Tai viskas taip greitai turėtu vykti :).

Taip. Ir mane tai stebina. Tiksliau ne abs sistema, o kuro įpurškimo: pvz. 6000 rpm = 100 r/s = 0.01s ciklas. Įpurškimo laikas < ciklo laiką.
Žinoma čia pralaidumas visai kitas palyginus su stabdžių sistema, bet vis tiek pats faktas, kad vožtuvas suveikia 100+ kartų per sekundę, tai mane šiek tiek stebina. Arba aš kažko nesuprantu, nes kad nežinau, tai tikrai (bet vat prigalvoju) :D
  • 0




Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 737
Reputacija: +287
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-02-27, 23:46 
     
Paramotoras rašė:
Nebutinai. Siaip jau man neteko matyti kaip veikia abs sistema masinose su starto kontrole. Gal naudoja kokius tikslesnius daviklius. O ir praslydimas reguliuojamas ivairiais budais bet ne abs pagalba.


Prie ratų stovi holo davikliai(tai ne abs, o tik daviklis). Abs yra toks hidraulinis moduliatorius su valdymo blokų, šiuolaikinės auto ABS moduliatorius ne vien abs funkcija atlieka. ABS ESP, ASR ir panašiai,o per tą modiuliatorių valdoma slėgis. Pvz. elektroninis stabilumo kontrolė veikia per daug daviklių. Elektroninis valdymo blokas gauna signalus iš išilginio judėjimo pagreičio jutiklio, vairo pasukimo kampo jutiklio, ratų sukimosi greičio jutiklių, pasisukimo apie vertikaliąją ašį(girometrinis) -jutiklio, skersinio greičio jutiklio ir panašiai, o tada jau kokius signalus gauna ir kaip reikia suveikti "sugalvoja" kompas taip duodamas komandą hidrauliniui moduliatoriui (ABS blokui)kuris reguliuoja slėgį ;). Realiai viskas vyksta vistiek per ABS modulį tik jau šalia jo gali būti papildomos galimybės pridėtos :).
  • +1




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 133
Reputacija: +82
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'