Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 85 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-03-06, 16:36 
     
FtBall rašė:
Ar_as? rašė:

Reno Kadjar, automatas, mieste 5,8l/100km, ne nulinė komplektacija (žiemos paketas,panoraminis stogas, pusiau eko oda, kameros, juostos sistemos, beprasmis park asist, akloji zona, grotelės šuniui vežti ir t.t. ir kt.), ir na, nevadinčiau visai kibiru.


Dėl tikslumo, tai Kadjar'as nėra hibridas, tai 5.8 mieste nepasieks. Turi mažą turbininį variklį - realios kuro sąnaudos mieste spėčiau būtų ~10 litrų, trasoj - ~8. Toyota CH-R(hibridinis, citybee) - ima ~7-8 litrus mieste.

Mažalitražiai turbininiai varikliai - daugiau nei 50% neatitinka deklaruojamų sąnaudų.


Visų mėgstamas dyzelis, sąnaudos tikrinamos jau 1,5 metų realiomis sąlygomis. Jei skaičiuotume benziną, dėl tikslumo turėtume atmesti nuo paskaičiuotų sąnaudų 1-2 k.

P.s. shitybee pats kartais panaudoju, tai ten į kuro sąnaudas labai nežiūrėk, ką rodo: jei dauguma važiuoja kaip aš su jais, tai kuro tikrai niekas netaupo - kai nesava ir už kurą nemoki, tai visur kur reikia ir nereikia "gazas dugnas" (vargšai tie vargšai, kurie jas po lizingo nusipirks...).
  • 0


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 616
Reputacija: +525
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-03-06, 16:45 
     
Ar_as? rašė:
FtBall rašė:

Dėl tikslumo, tai Kadjar'as nėra hibridas, tai 5.8 mieste nepasieks. Turi mažą turbininį variklį - realios kuro sąnaudos mieste spėčiau būtų ~10 litrų, trasoj - ~8. Toyota CH-R(hibridinis, citybee) - ima ~7-8 litrus mieste.

Mažalitražiai turbininiai varikliai - daugiau nei 50% neatitinka deklaruojamų sąnaudų.


Visų mėgstamas dyzelis. Jei skaičiuotume benziną, dėl tikslumo turėtume atmesti nuo paskaičiuotų sąnaudų 1-2 k.


Tingiu ieškot konkrečiai Renault, bet mano turimos corollos atveju, instrukcijoje parašyta, kad DPF'as keičiamas į naują kas 30k km. Kas reiškia, tarkim, ~600€. Tai jei dyzelio imtų 8l mieste, benzino - 10 - tas ant to. Taip ir dingsta visa dyzelio ekonomija.

Dyzelis ekonomiškas, kol neskiriami pinigai teisingai jo priežiūrai.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2209
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +313
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-03-06, 18:16 
     
Ar_as? rašė:
Sigitas.lk rašė:
lape rašė:
Manau, kad lyginanti naują ir seną auto reikia imti tą pačia pinigų sumą - pav. paimkit 30000E naują, ir ką galima už tokius pinigus 10 metų surasti. Arba nusipirk už 5000, tada lieka 25000 tuningui ir remontui.


Va butent apie ka as ir galvojau skatydamas komentarus. Nusipirkau masina uz 7k. tegu per 3 metus ji man kainuos nors ir 10k su islaikymu (remontai), taciau: Nespaudziant telpu i 6,5l 100km. Automatas. Norint iki 100 isibegeti galima per 6 sekundes. Puiki garso izoliacija, puikiai groja muzika, nuostabiai valdosi posukiuose. Dabar suraskit nauja masina kuri visa tai taip pat suteiktu, ir kainuotu kad ir tuos pacius 10k € su islaikymu (nekalbu apie kura) per 3-5 metus.


Būsiu geras, skaičiuosiu 5 metus.

Reno Kadjar, automatas, mieste 5,8l/100km, ne nulinė komplektacija (žiemos paketas,panoraminis stogas, pusiau eko oda, kameros, juostos sistemos, beprasmis park asist, akloji zona, grotelės šuniui vežti ir t.t. ir kt.), ir na, nevadinčiau visai kibiru.

Pradinė įmoka: 3800
Mėnesinė įmoka: 210 + 31 (kasko)
Metinė profilaktika, su tepalais ir pan.: varijuoja pagal metus, susiskaičiuotas vidurkis 110

5 Metai: 210*60+3800 +550=16 950
Jei su Kasko, 18810. Šiaip kasko drausdavau ir savo seną automobilį, ir dabar drausčiau.

Tavo auto tiem penkiem metam 17 000.

Po penkių metų iš mano nelieka nieko, t.y. lieka lizingo bendrovei. Po penkių metų iš 7 k. automobilio lieka 1-2 k. Skaičius turime panašius, tik su vienu atuomobiliu turime laiko sąnaudas artimas nuliui, su kitu sočiai pažinčių su meistriukais ir meistreliais - jei nuobodžiauji arba esi vieniša moteris, tai gal ir verta.
Atmetus visus Kadjar "skambaliukus", jo kaina laisvai sumažėtų 2-3 k.
Pacitavai bet neįsigilinai kad tavo suv nei iš tolo neįsipaišo į reikalavimus
Cituoti:
Nespaudziant telpu i 6,5l 100km. Automatas. Norint iki 100 isibegeti galima per 6 sekundes. Puiki garso izoliacija, puikiai groja muzika, nuostabiai valdosi posukiuose.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7234
Miestas: KLP
Reputacija: +1527
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-03-06, 20:43 
     
FtBall rašė:
Tingiu ieškot konkrečiai Renault, bet mano turimos corollos atveju, instrukcijoje parašyta, kad DPF'as keičiamas į naują kas 30k km.

Tikrai gerai perskaitėte?
Spėju, kad ties maždaug tiek įsijungia įsijungia filtro išdeginimo rėžimas. Kurio metu į filtrą įpurškiama oro ir dyzelio ir šitaip išdeginami iš filtro suodžiai.
Nes būtent taip DPF veikia.

FtBall rašė:
Kas reiškia, tarkim, ~600€. Tai jei dyzelio imtų 8l mieste, benzino - 10 - tas ant to. Taip ir dingsta visa dyzelio ekonomija.

Dyzelis ekonomiškas, kol neskiriami pinigai teisingai jo priežiūrai.

Dyzelis ekonomiškas didelėse ir sunkiose mašinose, ypač vežančiose sunkius krovinius užmiesčio keliais.
Mažuose miesto automobiliuose pigiau yra benzininiai varikliai.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1724
Miestas: Kaunas
Reputacija: +272
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-03-06, 23:30 
     
Ar_as? rašė:
Sigitas.lk rašė:
lape rašė:
Manau, kad lyginanti naują ir seną auto reikia imti tą pačia pinigų sumą - pav. paimkit 30000E naują, ir ką galima už tokius pinigus 10 metų surasti. Arba nusipirk už 5000, tada lieka 25000 tuningui ir remontui.


Va butent apie ka as ir galvojau skatydamas komentarus. Nusipirkau masina uz 7k. tegu per 3 metus ji man kainuos nors ir 10k su islaikymu (remontai), taciau: Nespaudziant telpu i 6,5l 100km. Automatas. Norint iki 100 isibegeti galima per 6 sekundes. Puiki garso izoliacija, puikiai groja muzika, nuostabiai valdosi posukiuose. Dabar suraskit nauja masina kuri visa tai taip pat suteiktu, ir kainuotu kad ir tuos pacius 10k € su islaikymu (nekalbu apie kura) per 3-5 metus.


Būsiu geras, skaičiuosiu 5 metus.

Reno Kadjar, automatas, mieste 5,8l/100km, ne nulinė komplektacija (žiemos paketas,panoraminis stogas, pusiau eko oda, kameros, juostos sistemos, beprasmis park asist, akloji zona, grotelės šuniui vežti ir t.t. ir kt.), ir na, nevadinčiau visai kibiru.

Pradinė įmoka: 3800
Mėnesinė įmoka: 210 + 31 (kasko)
Metinė profilaktika, su tepalais ir pan.: varijuoja pagal metus, susiskaičiuotas vidurkis 110

5 Metai: 210*60+3800 +550=16 950
Jei su Kasko, 18810. Šiaip kasko drausdavau ir savo seną automobilį, ir dabar drausčiau.

Tavo auto tiem penkiem metam 17 000.

Po penkių metų iš mano nelieka nieko, t.y. lieka lizingo bendrovei. Po penkių metų iš 7 k. automobilio lieka 1-2 k. Skaičius turime panašius, tik su vienu atuomobiliu turime laiko sąnaudas artimas nuliui, su kitu sočiai pažinčių su meistriukais ir meistreliais - jei nuobodžiauji arba esi vieniša moteris, tai gal ir verta.
Atmetus visus Kadjar "skambaliukus", jo kaina laisvai sumažėtų 2-3 k.

Na ne visai tiesa. As turejau omeny kad per 3 metus nemanau kad isleisiu daugiau nei 3k prieziurai. Tai is viso kaina per 3 metus gausis 10k cia sudejus islaikyma ir pradine kaina kartu. Kad 10k sudet i prieziura tai nezinau ka reiktu tiek keist. O ir aptarnavimai mentams 110€ mazokai, nebent vaziuojate nedaug, arba tikite longlife tepalais, ir klausote dylerio nurodymu keisti kas 30k km. As keiciu kas 10k km. Ir tai kainuoja su visais filtrais apie 110€, mazdaug gaunasi 3x per metus.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-12-09, 12:49
Pranešimai: 461
Reputacija: +19
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-03-07, 10:16 
     
Sigitas.lk rašė:
Na ne visai tiesa. As turejau omeny kad per 3 metus nemanau kad isleisiu daugiau nei 3k prieziurai. Tai is viso kaina per 3 metus gausis 10k cia sudejus islaikyma ir pradine kaina kartu. Kad 10k sudet i prieziura tai nezinau ka reiktu tiek keist. O ir aptarnavimai mentams 110€ mazokai, nebent vaziuojate nedaug, arba tikite longlife tepalais, ir klausote dylerio nurodymu keisti kas 30k km. As keiciu kas 10k km. Ir tai kainuoja su visais filtrais apie 110€, mazdaug gaunasi 3x per metus.


a. to daikto su automatu (jei tikrai kalbame apie prabangų, kad ir seną auto) pirmas greičių dėžės gedimas, kuris turi daug potencialo pradžiuginti, kainuos didžiąją dalį paminėtos 3 k sumos. Jei nemėgsti loterijų, tik nupirkęs keisi diržą (nebent tas prabangus auto yra tokia toyota su grandine:)), kuris paims likusią dalį. Tepalų kaitaliojimas, jei nepačiam, kas 10 k reikštų 3 kart per metus po 100 eur (aš žinau, jūs pažystat petriuką, kuris už trečdalį tiek keičia, užsirašyti prieš savaitę, atrabotkę pila už garažo arba degina žiemą), per penkis metus reiškia 5*300=1500, nekalbam apie stabdžių diskų keitimus/tekinimus, važiuoklės cirkus, žvakes, purkštukus ir visus kitus blėnis.
b. man dzin,tikėti ar netikėti longlife tepalais - priežiūra ir tepalų keitimas pagal gamintoją. Dėl manęs, galėtų ir visus 5 metus nekeisti, vistiek po to "mylintiems automobilius" ir keičiantiems tepalus kas 5 k perleis :)
  • 0


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 616
Reputacija: +525
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-03-07, 11:29 
     
Ar_as? rašė:
Sigitas.lk rašė:
Na ne visai tiesa. As turejau omeny kad per 3 metus nemanau kad isleisiu daugiau nei 3k prieziurai. Tai is viso kaina per 3 metus gausis 10k cia sudejus islaikyma ir pradine kaina kartu. Kad 10k sudet i prieziura tai nezinau ka reiktu tiek keist. O ir aptarnavimai mentams 110€ mazokai, nebent vaziuojate nedaug, arba tikite longlife tepalais, ir klausote dylerio nurodymu keisti kas 30k km. As keiciu kas 10k km. Ir tai kainuoja su visais filtrais apie 110€, mazdaug gaunasi 3x per metus.


a. to daikto su automatu (jei tikrai kalbame apie prabangų, kad ir seną auto) pirmas greičių dėžės gedimas, kuris turi daug potencialo pradžiuginti, kainuos didžiąją dalį paminėtos 3 k sumos. Jei nemėgsti loterijų, tik nupirkęs keisi diržą (nebent tas prabangus auto yra tokia toyota su grandine:)), kuris paims likusią dalį. Tepalų kaitaliojimas, jei nepačiam, kas 10 k reikštų 3 kart per metus po 100 eur (aš žinau, jūs pažystat petriuką, kuris už trečdalį tiek keičia, užsirašyti prieš savaitę, atrabotkę pila už garažo arba degina žiemą), per penkis metus reiškia 5*300=1500, nekalbam apie stabdžių diskų keitimus/tekinimus, važiuoklės cirkus, žvakes, purkštukus ir visus kitus blėnis.
b. man dzin,tikėti ar netikėti longlife tepalais - priežiūra ir tepalų keitimas pagal gamintoją. Dėl manęs, galėtų ir visus 5 metus nekeisti, vistiek po to "mylintiems automobilius" ir keičiantiems tepalus kas 5 k perleis :)


Kas del automato, tai 6hp dezes tikrai patvarios, ir su jomis gedimu daznai nepasitaiko. Tereikia pasikeisti tepalus su tarpinemis. Normaliam servise 300e kainuoja su dalimis ir darbu. Pilnas dezes perrinkimas 900e. Pries tai turetai Volvo dirzo keitimas su dalimis OEM kazkada kainavo 200€. Dabar taip, stovi grandine, taciau ir ja reikes pakeisti, kaina 500e. Keiciau amortizatorius ir visokius sailentblokus. Dalys ir darbas paprastam servise kainavo apie 400. Dar stabdzius planuoju sudeti sportinius uz 300e (galima deti paprastus 3x pigiau). Greiciausiai visos sitos prieziureos uzteks visiems 3 ar 5 metams, nes dalys patikimu gamintoju. Tai gaunasi 300 + 500 + 400 + 300 = 1500. Zinoma tepalus keiciu pats, tame problemos visiskai nematau, 1h nesunkaus darbo ir viskas pakeista. Taip kad jusu isivaizduojamos kainos po 1500 uz dirzo keitimus ir paprastus darbelius yra siek tiek neteisingos. Plius turiu greita, tvarkinga, ekonomiska, puikiai valdoma masina. Uz bent panasia kaina 3-5 metu perspektyvoje, naujo automobilio nusipirkti neimanoma.
Zinoma galima koki Dacia duster pasiimti, bet jei zmogui yra svarbus vairavimo malonumas, o ne tik transportas is A i B, tai toks variantas net negali but diskutuojamas.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-12-09, 12:49
Pranešimai: 461
Reputacija: +19
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-03-07, 22:11 
     
na mane dėvėtuose auto labiausiai nervina visokie lempiniai gedimai (bent jau man sekdavosi su jais), tarkim paskutiniam auto nulužo valytuvo mechanizmo tvirtinimo sriegis (pasirodo tipinis gedimas modeliui)- praskambinėjau pusę lietuvos kol radau, ir gavau važiuoti į Šakius parsivežti ( ir jokių kalbų kad meistrai patys tokių nesamonių ieškotų- jie gali surasti tai ko visur pilna,bet su deficitais palieka pačius knistis)- reziume važiuot negali, ir sugaištas visas savaitgalis kažkokiai nesamonei. Kitas pvz- autostradoj trūko kažkokia aušinimo sistemos plastamsinė dalis, kuris kainavo šudą, bet sugadino visą kelionę (auto ant traliuko, gerai kad variklis neiškepė dar). Vnz, vat dėl tokių nesamonių atsitikimo tikimybės sumažinimo iki minimumo aš renkuosi naują, kad ir brangiau. O kam patinka knistis su auto,čia jau jo reikalas-man nepatinka, automobilis tai daiktas,kuris turi man tarnauti, o ne aš jam :)
  • 0




Užsiregistravo: 2012-05-05, 19:55
Pranešimai: 103
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-03-07, 23:59 
     
Ar_as? rašė:
Sigitas.lk rašė:
Na ne visai tiesa. As turejau omeny kad per 3 metus nemanau kad isleisiu daugiau nei 3k prieziurai. Tai is viso kaina per 3 metus gausis 10k cia sudejus islaikyma ir pradine kaina kartu. Kad 10k sudet i prieziura tai nezinau ka reiktu tiek keist. O ir aptarnavimai mentams 110€ mazokai, nebent vaziuojate nedaug, arba tikite longlife tepalais, ir klausote dylerio nurodymu keisti kas 30k km. As keiciu kas 10k km. Ir tai kainuoja su visais filtrais apie 110€, mazdaug gaunasi 3x per metus.


a. to daikto su automatu (jei tikrai kalbame apie prabangų, kad ir seną auto) pirmas greičių dėžės gedimas, kuris turi daug potencialo pradžiuginti, kainuos didžiąją dalį paminėtos 3 k sumos. Jei nemėgsti loterijų, tik nupirkęs keisi diržą (nebent tas prabangus auto yra tokia toyota su grandine:)), kuris paims likusią dalį. Tepalų kaitaliojimas, jei nepačiam, kas 10 k reikštų 3 kart per metus po 100 eur (aš žinau, jūs pažystat petriuką, kuris už trečdalį tiek keičia, užsirašyti prieš savaitę, atrabotkę pila už garažo arba degina žiemą), per penkis metus reiškia 5*300=1500, nekalbam apie stabdžių diskų keitimus/tekinimus, važiuoklės cirkus, žvakes, purkštukus ir visus kitus blėnis.
b. man dzin,tikėti ar netikėti longlife tepalais - priežiūra ir tepalų keitimas pagal gamintoją. Dėl manęs, galėtų ir visus 5 metus nekeisti, vistiek po to "mylintiems automobilius" ir keičiantiems tepalus kas 5 k perleis :)


Skandinavijoj kiek kitokios kainos:
Apynaujė mašina (2015, volvo V60, nubėgus 43k).
Servisas pas atstovą (15kkm arba kartą metuose) 300€ (tepalai, stiklo pavalymas) :)
Tepalo pats net nelabai pasikeisi, nėra matuoklio. Jei nori pats išimti akumuliatorių - pasiruošk šiokį tokį įrankių rinkinuką.
Tiesa pliusas, kad lemputės labai lengvai keičiasi, lempa išsiima be įrankių :D

Aišku smarkiai dėvėta mašina nėra išeitis - bet kokie remontai kainuoja atitinkamai :(
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3736
Reputacija: +1135
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-03-08, 01:40 
     
assa rašė:
na mane dėvėtuose auto labiausiai nervina visokie lempiniai gedimai (bent jau man sekdavosi su jais), tarkim paskutiniam auto nulužo valytuvo mechanizmo tvirtinimo sriegis (pasirodo tipinis gedimas modeliui)- praskambinėjau pusę lietuvos kol radau, ir gavau važiuoti į Šakius parsivežti ( ir jokių kalbų kad meistrai patys tokių nesamonių ieškotų- jie gali surasti tai ko visur pilna,bet su deficitais palieka pačius knistis)- reziume važiuot negali, ir sugaištas visas savaitgalis kažkokiai nesamonei. Kitas pvz- autostradoj trūko kažkokia aušinimo sistemos plastamsinė dalis, kuris kainavo šudą, bet sugadino visą kelionę (auto ant traliuko, gerai kad variklis neiškepė dar). Vnz, vat dėl tokių nesamonių atsitikimo tikimybės sumažinimo iki minimumo aš renkuosi naują, kad ir brangiau. O kam patinka knistis su auto,čia jau jo reikalas-man nepatinka, automobilis tai daiktas,kuris turi man tarnauti, o ne aš jam :)


Prieš dabartinę mašiną turėjau 2001 metų Volvo S60. Keisčiausiai defektas - užvedus mašiną dažnai nebesidarinėdavo vairuotojo langas. Į kokį MacDrive - atvažiuoji, užsigesini, atsidarai langą, užsisakai, užsikuri, pavažiuoji.

Jei vasarą išvažiuoji į magistralę su pradarytu langu, tai tekdavo važiuojant užgesint variklį, kad uždaryt langą.

Antroj vietoj būtų kondicionierius, kuris nors ir šaldė normaliai, bet tik kelių minučių intervalais, t.y. 5min pučia šaltą orą - 5 min šiltą.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2209
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +313
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 85 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'