Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 3 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-03-14, 13:32 
     
Afigiet, kaip kietai! :)

Jei rimtai tai mane sužavėjo ne rato-ventiliatoriaus koncepcija, bet pakilimo/nusileidimo būdas nuo/ant kelio važiuojant. Kita vertus tokiam ventiliaroriniam jet tipo, arba kitaip EDF https://www.google.com/search?q=edf+ele ... 52&bih=557 dronui reikės nuo keturgubai iki dešimtgubai daugiau energijos hover rėžime (), nes ventiliatoriai kelia (static thrust) maždaug 1kW 1kg bet su dideliu greičiu oro srauto, O sraigtasparniai, netgi mano žaislinis dronas su 9,5X5,5 colio diametras-žingsnis coliais hover rėžime (static thrust) kelia su 1kW apie 10kg (kai uždėsiu 10X4,5 turėtu energijos sąnaudos sumažėti dar kokiais 10-15%) Sraigtasparnių rotorių yra didelis rotorius ir mažas atakos kampas tai tam tikra prasme kaip važiuoti su automobiliu į kalną pirma pavara, o EDF atveju kaip važiuoti į tą patį kalną 6 pavara galima jei yra beproto didelis galios perteklius. Kita vertus EDF yra vos ne kaip jet (turbo ventiliatorinis) tai jo greičiai atitinkamai kaip high performace lėktuvo. Todėl tokio tipo aparatai kaip sraipsnyje, turi būti ypatingai aerodinamiški ir skraidyti dideliais greičiais, kad atsipirktu nepateisinamai didelis energijos suvartojimas.

Aš turiu visai kitą viziją, kaip turi atrodyti skraidantys automobiliai. Tai turi būti didelis dronas, tiksliau VTOL kokių 4X2m su 4, arba geriau 8 propeleriais X konfigūracijos, kai nereikalingi propeleriai jie pasisuka judėjimo kryptimi ir netrukdo niekam važiuojant. Toks VTOL aparatas turi būti dronas mažais greičiais ir lėktuvas dideliais. Turi turėti ištraukiamus/išlankstomus sparnus ir turi turėti normalius ratus tarkim kaip motociklo, o ne tokius kaip straipsnyje. Toks daiktas all-in-one būtu prastas automobilis, neblogas lėktuvas ir geras dronas hover rėžime, nes naudotu palyginus mažai energijos kaip sraigtasparnis panašiai.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 6872
Miestas: KLP
Reputacija: +1350
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-03-14, 20:25 
     
Tai visiškai nepraktiška koncepcija - vizija "skraidyti" kažkada bus įgyvendinta, bet tik ne su tokiomis priemonėmis:
1. Ventoliatoriaus koncepcija buvo išstumta netgi aviacijoje, pasiliko koncentruotas oro srautas, nes suteikia daugiau galios. Mažiems objektams nereikės važiavimo funkcijos - jie tiesiog nuskris;
2. Besisukantys ratai išbalansuos auto stabilumą kelyje - iki šiol ant ratų dėjome svarelius, o ką darysime su pažeistomis mentėmis?
3. Sukimo momentas, perduodamas ne iš rato centro, o nuo krašto, pareikalaus didelių šarnyro sūkių, o tai atvirkščias procesas didinant ventiliatoriaus galią (tai ne optimalu). Norint padidinti ventiliatoriaus galią nedidinant šarnyro sūkių, reikia sukimo momentą perduoti iš centro;
4. Pamirškite apie saugumą. Kiek aštrių nuolaužų skraidys kelyje (ventiliatoriaus mentės) susidūrimo atveju?;
Išvada: Projekto pritaikomumas tolygus Kinijos autobusui, važiuojančiam virš automobilių eismo.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-04-13, 17:31
Pranešimai: 2328
Reputacija: -110
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'