Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 14 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-28, 19:07 
     
Kai sulygins ir utilizavimą, pasirodys lygu - lygu, o be pagražinimų dar ir į minusą.
  • -1




Užsiregistravo: 2013-02-14, 21:56
Pranešimai: 187
Reputacija: +9
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-28, 19:25 
     
Tai gal tada palyginam visus elektra naudojancius buities prietaisus?
  • 0




Užsiregistravo: 2017-01-10, 11:06
Pranešimai: 0
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-28, 21:32 
     
Visas ciklas - tai įskaitant utilizavimą. Ir šiaip elektromobilį utilizuoti taršos yra daug mažiau nei VDV. Kodėl? Elektromobilyje akumuliatorius perdirbamas 99%, o VDV lieka krūva skysčių, kuriuos sunkiai sekasi perdirbti.
  • +2


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14128
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2136
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-28, 21:38 
     
immortallt rašė:
Visas ciklas - tai įskaitant utilizavimą. Ir šiaip elektromobilį utilizuoti taršos yra daug mažiau nei VDV. Kodėl? Elektromobilyje akumuliatorius perdirbamas 99%, o VDV lieka krūva skysčių, kuriuos sunkiai sekasi perdirbti.

O kas perdirba tuos akumuliatorius?
Kruvos skysciu, tai cia kiek? 10-15l nuo vieno automobilio ?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1869
Reputacija: +410
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-28, 21:50 
     
immortallt rašė:
VDV lieka krūva skysčių, kuriuos sunkiai sekasi perdirbti.

Keli litrai tepalo (variklio, greičių dėžės, dar kokio galinio tilto kuris visai nebūtinai mirs ir pasiekus komunizmą - viską elektrifikavus).
Ka ta kita "krūva"?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 2961
Reputacija: +370
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-28, 22:40 
     
immortallt rašė:
Visas ciklas - tai įskaitant utilizavimą. Ir šiaip elektromobilį utilizuoti taršos yra daug mažiau nei VDV. Kodėl? Elektromobilyje akumuliatorius perdirbamas 99%, o VDV lieka krūva skysčių, kuriuos sunkiai sekasi perdirbti.


Nežinau iš kur ištraukei 99%. Energetiškai efektyvus ličio jonų akumuliatorių perdirbimas siekia tik 80%. Čia švininės baterijos yra perdirbamos 99%.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 309
Reputacija: +211
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-29, 07:44 
     
Atrodo tiek gamyba, tiek utilizavimas turetu buti panasus i vdv. Bet mieste nejausti dumu ir triuksmo butu puiku.
  • +3




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 230
Reputacija: +49
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-29, 08:19 
     
kestutisz rašė:
immortallt rašė:
VDV lieka krūva skysčių, kuriuos sunkiai sekasi perdirbti.

Keli litrai tepalo (variklio, greičių dėžės, dar kokio galinio tilto kuris visai nebūtinai mirs ir pasiekus komunizmą - viską elektrifikavus).
Ka ta kita "krūva"?


Keli litrai kas metus ar du (arba kas pusmetį, jei daug važiuoji), tai gaunasi min. koks 100l per auto tarnavimo laiką. + tepalo filtrai, žvakės, tie patys akumai, kuriuos 2-3 kartus keisti per tą laiką reikės ir kt.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3361
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +418
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-29, 20:52 
     
Pumper rašė:
kestutisz rašė:
immortallt rašė:
VDV lieka krūva skysčių, kuriuos sunkiai sekasi perdirbti.

Keli litrai tepalo (variklio, greičių dėžės, dar kokio galinio tilto kuris visai nebūtinai mirs ir pasiekus komunizmą - viską elektrifikavus).
Ka ta kita "krūva"?


Keli litrai kas metus ar du (arba kas pusmetį, jei daug važiuoji), tai gaunasi min. koks 100l per auto tarnavimo laiką. + tepalo filtrai, žvakės, tie patys akumai, kuriuos 2-3 kartus keisti per tą laiką reikės ir kt.

Taigi akumai perdirbami :D
Zvakes yra tokia smulki ir retai keiciama dalis, kad nezinau ar verta ja irasyti cia is viso.

elektromobiliams pridek padangas, nes greiciau sudrozia ir dar pakrovimo stoteliu irengima arba visa energetikos infrastruktura, juk sovietiniai kabeliai tai neatlaikys ateities apkrovu :D
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1869
Reputacija: +410
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-29, 22:02 
     
Šiuo metu akumuliatoriai ne pilnai perdirbami, nes nėra pakankamai didelio kiekio ir jų srauto. Ateityje bus ir perdirbs 99%.

O kodėl elektromobiliui padangos turėtų greičiau susidėvėti?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14128
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2136
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-29, 22:17 
     
immortallt rašė:
Šiuo metu akumuliatoriai ne pilnai perdirbami, nes nėra pakankamai didelio kiekio ir jų srauto. Ateityje bus ir perdirbs 99%.

O kodėl elektromobiliui padangos turėtų greičiau susidėvėti?


Gal juokauji dėl nedidelio srauto? Telefonų, kompiuterių ir kitų prietaisų baterijas nepamiršai? Jų daugiau prigaminama negu švino baterijų. Neperderbineja, nes kaina penkis kartus didesnė negu pagaminti šviežiai.

O padangos dėvisi dėl didelio elektromobilių svorio.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 309
Reputacija: +211
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-30, 20:02 
     
Broniusg rašė:
Kai sulygins ir utilizavimą, pasirodys lygu - lygu, o be pagražinimų dar ir į minusą.


Automobilinis akumuliatorius gyveną antrą gyvenimą, tai kad tarša tik dar labiau sumažėja (panaudojimo trukmė beveik dvigubėja).

Antra, akumuliatorius bus dažniausiai naudojamas kompensuoti žalios energijos minusus (kas leis namų ūkiui lengviau, pigiau realizuoti savo elektros gamybą). Vėlgi prisideda prie mažiau taršos.

Trečia, akumuliatoriai padės nuimti nereikalingą apkrovimą tinklams piko metu. Kas vėl automatiškai sumažina energijos švaistymą.

Akumuliatoriai, didžiąja dalim, yra sėkmingai perdirbami.
  • +1


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 699
Miestas: Averøy
Reputacija: +170
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-30, 20:47 
     
Ka cia berasytu visokiu benzino ir kt sh traktoriu gerbejai, elektromobiliu pranasumas tarsos atzvilgiu multimilijoniniams miestams yra akivaizdi.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-05-25, 22:58
Pranešimai: 115
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 7 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'