Kodėl žmonėms būna labai svarbi nuomonė tų žmonių kuriuos ankščiau laikė idiotais?
-1
_________________ Visa problema su pasauliu yra ta, kad kvailiai ir fanatikai visada tokie savimi pasitikintys, o išmintingesni – tokie pilni dvejonių. Žmogus, kuris sako, kad to padaryti neįmanoma - neturėtų pertraukinėti žmogaus, kuris tai daro.
as asmeniskai manau, kad siam momentui geriausias variantas yra hybridas su 100% elektrine pavara. ir mazdaug iki 80km nuvezanciu akumuliatorium + koks nors standartizuotas istobulintas ekonomijos prasme VDV. kuris isijungia nuvaziavus 50km (prie noro aisku gali ijungt tik kai visiskai tuscia). ir manau kazkas tokio bus populiariausi modeliai. o ne gryni elektromobiliai. pazystamas vienas turejo tesla. atsikrate ir vel kazkoki 3 litru isigijo - nes sako taip: yra viena blogybe - kur neimanoma priprast. grizti gatavas ir nusikales, numeti masina ir kaip taisykle uzmirsti ijungt kabeli - kad ikraut. ryte issiciuxini - aisku senai viska pamirses - nuvarai prie masinos, isoksti ir nori vaziuot - ir SIURPRIZAS!!! masina neikrauta ir nieko negali padaryt - ipilt juk greitai elektros negali. tenka tupet ir laukt - nes nenuvaziuosi niekur normaliai bent iki puses neikroves. visi kita ten puiku, bet va tokios smukmenos sake uzmusa bet koki entuziasma aisku kai isplis rozetes ant kiekvieno stulpo - tada sita problema jau bus menka - bet tas greit nenutiks. visgi manau pereinamas etapas bus pakankamai ilgas. superkondai kolkas neturi jokio proverzio. treciadieni dar teko pavazinet su lexusu, kur turi toki beveik "normalu" autopilota. sugeba pvz prisikabint prie auto priekyje. arba pagal linijas vaziuot. biski baisu ir posukiuose (vaziuojant 90km/h) uz liniju buna bent 20-30cm islenda... principe isideda jie gana normaliai ir i vdv. nu bet kaina neadekvati - masina 40-50+k€ eiles... elektromobiliuose visgi autopilotu reakcija geresne. taigi manau elektros pavara - teisingesnis variantas. vien saugumo prasme. ir tikrai ne kitaip. o normalesniu akumu (geresnio kwh/kg, arba spartesnio ikrovimo) galim juk palaukt. dabartiniai jau neblogi - bet dar VISU vartotoju iprociu nepakeis. dar truksta...
+1
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
Paskutinį kartą redagavo AAA000 2019-05-10, 19:12. Iš viso redaguota 1 kartą.
as asmeniskai manau, kad siam momentui geriausias variantas yra hybridas su 100% elektrine pavara. ir mazdaug iki 80km nuvezanciu akumuliatorium + koks nors standartizuotas istobulintas ekonomijos prasme VDV. kuris isijungia nuvaziavus 50km (prie noro aisku gali ijungt tik kai visiskai tuscia). ir manau kazkas tokio bus populiariausi modeliai. o ne gryni elektromobiliai. pazystamas vienas turejo tesla. atsikrate ir vel kazkoki 3 litru isigijo - nes sako taip: yra viena blogybe - kur neimanoma priprast. grizti gatavas ir nusikales, numeti masina ir kaip taisykle uzmirsti ijungt kabeli - kad ikraut. ryte issiciuxini - aisku senai viska pamirses - nuvarai prie masinos, isoksti ir nori vaziuot - ir SIURPRIZAS!!! masina neikrauta ir nieko negali padaryt - ipilt juk greitai elektros negali. tenka tupet ir laukt - nes nenuvaziuosi niekur normaliai bent iki puses neikroves. visi kita ten puiku, bet va tokios smukmenos sake uzmusa bet koki entuziasma aisku kai isplis rozetes ant kiekvieno stulpo - tada sita problema jau bus menka - bet tas greit nenutiks. visgi manau pereinamas etapas bus pakankamai ilgas. superkondai kolkas neturi jokio proverzio.
Geriau tu papasakok kaip žadi skirtingais dažniais generatorius į tinklą jungti. First things first. Vis dar laukiam, o apie elektromobilius tu geriau iš vis nešnekėk.
Kas dėl pamiršto įkrovimo, tai leaf'as tiek man tiek žmonai, už pusės valandos automatiškai primena apie nekraunamą mašiną. Laiką pasirenki pats, ateina abiems žinutė. Nebent naudoji 3310, gal biški ir liūdniau tada.
Geriau tu papasakok kaip žadi skirtingais dažniais generatorius į tinklą jungti. First things first. Vis dar laukiam, o apie elektromobilius tu geriau iš vis nešnekėk.
.
kam juos jungt i tinkla? koki sh cia isvis sumalei? as nesiruosiu gamint elektromobiliu. as juos ruosiuosi vartot. man tiesiog dabar jie per brangus, nes butu desimtmecio pirkinys. kai bus metu pirkinys - elektromobiliu specifikacijos manes isvis nebedomins deveta vdv as dabar galiu keist isvis kas 2 savaites, ir man ten isvisi nebelabai idomu ten kokios nors vdv subtilybes jei neveikia - srotan
0
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
Paskutinį kartą redagavo AAA000 2019-05-10, 19:19. Iš viso redaguota 1 kartą.
Bent žinai kam reikia išlaikyti dažnį tinkle vienodą? Nes šaudymas be argumentų ir ieškojimas kaltų, tai ne kažkokia taktika.
vat tipinis nieko neraukiancio komentaras klausia - nes pats nezino ir sita savo nezinojima maskuoja kaip argumentacini aiskinima dazni palaikyt isvis NERA butina, butina palaikyt visiskai kitas tinklo savybes per daznio stebejima tiesiog susitartas budas, kaip bendra visuotine patvirtinta tinklo parametru kontroles metodika. aplamai - tai ka tu isivaizduoji kaip "daznio palaikyma" su akumuliatoriais - is tikro net nera daznio palaikymas, o visai kitas dalykas kitaip net vadinasi. speju kad net nezinai "daznio palaikyma" cia isvis sukure buhalteriai ir dabar visur kaisioja vaizduodami tinklu specifikaciju didelius specialistus... man juokinga vien is proceso, kaip sita nesamone plinta ir aptarinejama technologijos forume... akumuliatoriai aplamai yra nuolatines elektros sroves saltinis - jie net pacio daznio niekaip negeneruoja patys ... o cia islenda tokie kaip tu ar imortal - ir aiskina, kad daznio palaikymo technologija ju vienas is esminiu privalumu buhalterizmas auksciausio lygio ------------ kiek klasiu baigei?
Bent žinai kam reikia išlaikyti dažnį tinkle vienodą? Nes šaudymas be argumentų ir ieškojimas kaltų, tai ne kažkokia taktika.
vat tipinis nieko neraukiancio komentaras klausia - nes pats nezino ir sita savo nezinojima maskuoja kaip argumentacini aiskinima dazni palaikyt isvis NERA butina, butina palaikyt visiskai kitas tinklo savybes per daznio stebejima tiesiog susitartas budas, kaip bendra visuotine patvirtinta tinklo parametru kontroles metodika. aplamai - tai ka tu isivaizduoji kaip "daznio palaikyma" su akumuliatoriais - is tikro net nera daznio palaikymas, o visai kitas dalykas kitaip net vadinasi. speju kad net nezinai "daznio palaikyma" cia isvis sukure buhalteriai ir dabar visur kaisioja vaizduodami tinklu specifikaciju didelius specialistus... man juokinga vien is proceso, kaip sita nesamone plinta ir aptarinejama technologijos forume... akumuliatoriai aplamai yra nuolatines elektros sroves saltinis - jie net pacio daznio niekaip negeneruoja patys ... o cia islenda tokie kaip tu ar imortal - ir aiskina, kad daznio palaikymo technologija ju vienas is esminiu privalumu buhalterizmas auksciausio lygio ------------ kiek klasiu baigei?
ir ka tu cia tuo nori pasakyt? as tematau, kad neisikerti i dvi skirtingas diskusijas. ten tema apie elektros tinklu balansavima. rysi su elektromobiliais temato tik buhalteriai, nes jie ten kazka sudeda, kazka atima. isveda vidurki ir jiem gaunasi kazkokia skaiciavimais irodoma nesamone. kuri logiska tik buhalteriskai, bet ne technologiskai... neizvelgt tokio paprasto dalyko tegali tik kvailys... net kai paaiskini - vistiek nemato - tai ka tada siulai man daryt?
0
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
O aš matau, kad kažkas daug šneka, nežinodamas principinių elektrotechnikos dalykų.
Vienintelis kuris nesugebėjo paaiškinti, kam reikalingas stabilus dažnis tinkle ir kaip baterijos gali padėti tą daryti irgi (ir daro šiaip), nesugebėjai tik tu. No offense, bet stumti ant kitų pradėjai pats (šiuo atveju kažkuo tau kliūna buhalteriai, bet čia jau tavo vaikystės bėdos), tai dabar atlaikyk. Beja, su apskaita, jokios patirties neturiu, tai siūlau argumentuoti iš elektrotechnikos pusės geriau.
O aš matau, kad kažkas daug šneka, nežinodamas principinių elektrotechnikos dalykų.
Vienintelis kuris nesugebėjo paaiškinti, kam reikalingas stabilus dažnis tinkle ir kaip baterijos gali padėti tą daryti irgi (ir daro šiaip), nesugebėjai tik tu. No offense, bet stumti ant kitų pradėjai pats (šiuo atveju kažkuo tau kliūna buhalteriai, bet čia jau tavo vaikystės bėdos), tai dabar atlaikyk. Beja, su apskaita, jokios patirties neturiu, tai siūlau argumentuoti iš elektrotechnikos pusės geriau.
konkreciau prasyciau - ko as ten nezinau elektrotechnikoje ar nesugebi suformuluot? as juk nurodziau konkretu tavo nesuvokima, o ne paistau, kad tu ten kazko "aplamai" nesuvoki buhalterizmas tiesiog pasekme - metaforine logine isdava as bent jau matau, kad suvoki - kas tai yra. bet prie ko cia jis aplamai tavo komentare figuruoja kaip diskusijos objektas sioje temoje? as jo prie temos nelipdau. tik prie taves
0
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
Tu būtent vis dar tą patį ir darai, šaudai į visas puses, vietoj to kad atsakytum į klausimus.
Aš labai aiškiai įvardinau ko nesugebėjai atsakyti ir dar pacitavau tavo "argumentuotą" atsakymą, kuris panašiau į kažkokį emoticon'ų kasmetinį susirinkimą.
as asmeniskai manau, kad siam momentui geriausias variantas yra hybridas su 100% elektrine pavara. ir mazdaug iki 80km nuvezanciu akumuliatorium + koks nors standartizuotas istobulintas ekonomijos prasme VDV. kuris isijungia nuvaziavus 50km (prie noro aisku gali ijungt tik kai visiskai tuscia). ir manau kazkas tokio bus populiariausi modeliai. o ne gryni elektromobiliai. pazystamas vienas turejo tesla. atsikrate ir vel kazkoki 3 litru isigijo - nes sako taip: yra viena blogybe - kur neimanoma priprast. grizti gatavas ir nusikales, numeti masina ir kaip taisykle uzmirsti ijungt kabeli - kad ikraut. ryte issiciuxini - aisku senai viska pamirses - nuvarai prie masinos, isoksti ir nori vaziuot - ir SIURPRIZAS!!! masina neikrauta ir nieko negali padaryt - ipilt juk greitai elektros negali. tenka tupet ir laukt - nes nenuvaziuosi niekur normaliai bent iki puses neikroves. visi kita ten puiku, bet va tokios smukmenos sake uzmusa bet koki entuziasma aisku kai isplis rozetes ant kiekvieno stulpo - tada sita problema jau bus menka - bet tas greit nenutiks. visgi manau pereinamas etapas bus pakankamai ilgas. superkondai kolkas neturi jokio proverzio.
Chevrolet Volt pilnai atitinka tavo aprasyma, man irgi atrodo logiskiausias sprendimas, bet nera jie kazkodel labai populiarus. Vaziuoja jie tikrai neblogai, didelis pliusas kad gali visa galia naudoti iskart, nelaukiant kol kas nors pasieks darbine temperatura, kaip VDV atveju.
Cituoti:
treciadieni dar teko pavazinet su lexusu, kur turi toki beveik "normalu" autopilota. sugeba pvz prisikabint prie auto priekyje. arba pagal linijas vaziuot. biski baisu ir posukiuose (vaziuojant 90km/h) uz liniju buna bent 20-30cm islenda... principe isideda jie gana normaliai ir i vdv. nu bet kaina neadekvati - masina 40-50+k€ eiles... elektromobiliuose visgi autopilotu reakcija geresne. taigi manau elektros pavara - teisingesnis variantas. vien saugumo prasme. ir tikrai ne kitaip. o normalesniu akumu (geresnio kwh/kg, arba spartesnio ikrovimo) galim juk palaukt. dabartiniai jau neblogi - bet dar VISU vartotoju iprociu nepakeis. dar truksta...
Niekaip nesuprantu, kodel tau atrodo kad i elektromobili gali ideti geresni autopilota? Juk kompus, daviklius ir vairo stiprintuvus visi automobiliai turi, nesvarbu kas juos varo i prieki.
Vistik ultracapai reikalingi high performace elektromobilaims, ane AAA000?
As manau, kad ultracapai reikalingi visiems elektromobiliams. Ypac tiems, kurie turi nedidele baterija, bet nori jos nesudrozti per pora metu, kaip pirmos kartos Nissan Leaf.
Vistik ultracapai reikalingi high performace elektromobilaims, ane AAA000?
As manau, kad ultracapai reikalingi visiems elektromobiliams. Ypac tiems, kurie turi nedidele baterija, bet nori jos nesudrozti per pora metu, kaip pirmos kartos Nissan Leaf.
Kokios talpos ultracap'o pagal tave reikia ir kiek jis svers? Ir svarbiausia, ką jisai tavo nuomone duos?
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Vistik ultracapai reikalingi high performace elektromobilaims, ane AAA000?
As manau, kad ultracapai reikalingi visiems elektromobiliams. Ypac tiems, kurie turi nedidele baterija, bet nori jos nesudrozti per pora metu, kaip pirmos kartos Nissan Leaf.
Kokios talpos ultracap'o pagal tave reikia ir kiek jis svers? Ir svarbiausia, ką jisai tavo nuomone duos?
Talpa ir dydis priklauso nuo automobilio svorio ir norimo pagreicio. O duos jis tai kad begejantis is vietos baterijos nebutu iskraunamos maksimalia galia. Kai bateriju daug, tai kompensuoja ju kiekis, jos visos po truputi atiduoda nergijos. Kuo bateriju maziau, tuo labiau jos visos dirba, kad pasiektu ta pati.
Tesla turbut vienintele neignoruoja sios problemos, tai pridejo daug bateriju, kad problema sumazetu. Su ultracapais greiciausiai gales deti maziau bateriju ir sumazinti automobilio kaina. Arba prides ultracapus prie turimu bateriju, automobilis pabrangs , bet igaus neuzmusamo statusa, kaip 1.9 TDI motorai.
Ar tikrai galės sumažinti automobilio kainą? Paskaičiuok kiek svorio prideda, kiek kainuoja, kiek sumažina nuvažiuojamą atstumą. Ir kokia prasmė tada daryti neva sportinį automobilį su 100km nuvažiuojamu atstumu?
Neužmušamas TDi?
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Talpa ir dydis priklauso nuo automobilio svorio ir norimo pagreicio. O duos jis tai kad begejantis is vietos baterijos nebutu iskraunamos maksimalia galia. Kai bateriju daug, tai kompensuoja ju kiekis, jos visos po truputi atiduoda nergijos. Kuo bateriju maziau, tuo labiau jos visos dirba, kad pasiektu ta pati.
Tesla turbut vienintele neignoruoja sios problemos, tai pridejo daug bateriju, kad problema sumazetu. Su ultracapais greiciausiai gales deti maziau bateriju ir sumazinti automobilio kaina. Arba prides ultracapus prie turimu bateriju, automobilis pabrangs , bet igaus neuzmusamo statusa, kaip 1.9 TDI motorai.
Teslos baterijos turi didelį ilgaamžiškuma ne todėl, kad jos yra didelės, bet todėl, kad jos turi aušinimo/šildymo sistemą. Mašinoms su mažesnėmis baterijomis, neapsimoka dėti aušinimo, dėl to, kad prarandamas baterijų efektyvumas su aušinimo sistema, kadangi dar reikia papildomai atiduoti energijos aušinimo sistemai. Kondensatoriai, tik duos geresnį įsibėgėjimą, bet kam miesto mašinai reikalingas 2s - 100 km įsibėgėjimas ?
Talpa ir dydis priklauso nuo automobilio svorio ir norimo pagreicio. O duos jis tai kad begejantis is vietos baterijos nebutu iskraunamos maksimalia galia. Kai bateriju daug, tai kompensuoja ju kiekis, jos visos po truputi atiduoda nergijos. Kuo bateriju maziau, tuo labiau jos visos dirba, kad pasiektu ta pati.
Tesla turbut vienintele neignoruoja sios problemos, tai pridejo daug bateriju, kad problema sumazetu. Su ultracapais greiciausiai gales deti maziau bateriju ir sumazinti automobilio kaina. Arba prides ultracapus prie turimu bateriju, automobilis pabrangs , bet igaus neuzmusamo statusa, kaip 1.9 TDI motorai.
Teslos baterijos turi didelį ilgaamžiškuma ne todėl, kad jos yra didelės, bet todėl, kad jos turi aušinimo/šildymo sistemą. Mašinoms su mažesnėmis baterijomis, neapsimoka dėti aušinimo, dėl to, kad prarandamas baterijų efektyvumas su aušinimo sistema, kadangi dar reikia papildomai atiduoti energijos aušinimo sistemai. Kondensatoriai, tik duos geresnį įsibėgėjimą, bet kam miesto mašinai reikalingas 2s - 100 km įsibėgėjimas ?
Ne vien tik dėl aušinimo, o būtent dėl to, kad baterijų daug ir jos dirba minimaliai apkrautos kiekviena iš 18650 celių asmeniškai, aišku aušinimas dar prideda ilgaamžiškumo, bet labiausiai didelis kiekis, mažos varžos, kokybiškų (panasonic?) celių. Ultracapai naudingi ne tik įsibėgėjimui, bet ir arti idealios energijos regeneracijos stabdant, prie viso to prailginant mažos baterijos tarnavimo laiką gal net iki dvigubai.
+2
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Niekaip nesuprantu, kodel tau atrodo kad i elektromobili gali ideti geresni autopilota? Juk kompus, daviklius ir vairo stiprintuvus visi automobiliai turi, nesvarbu kas juos varo i prieki.
neatrodo. as jau praktikoje ta pastebejau elektrines pavaros turi mazesnius uzdelsimus valdyme. ta prasme pigiau bus padaryt visa sistema. su vdv reikia dar visokiu tarpiniu mechanizmu. pvz pastebek ant kokiu nors centriniu uzraktu evoliucijos. buvo puikus vakuminiai variantai. faktiskai neuzmusamo veikimo. bet vistiek isplito elektriniai - nes juos lengviau integruot i valdymo sistemas nors atskirai elektrinis uzraktas kaip mazgas yra brangesnis. ten problemos visokios su patikimumu. bet kaip sistemos elementas - pigiau. nes gali sekt visa uzrakinimo procesa tiesiogiai. o su vakuminiais - ne. ir visur elektrines pavaros plinta. visose srityse. tu manai automobilizmas cia kazkuo ypatingas? elektrineje pavaroje gali tiesiogiai stebet procesa. su vdv gali tik interpretuot daviklius, paskui juos dar apdorot skaitmeniskai ir prarandamas reakcijos laikas. kuris labai svarbus.
+1
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
Teslos baterijos turi didelį ilgaamžiškuma ne todėl, kad jos yra didelės, bet todėl, kad jos turi aušinimo/šildymo sistemą. Mašinoms su mažesnėmis baterijomis, neapsimoka dėti aušinimo, dėl to, kad prarandamas baterijų efektyvumas su aušinimo sistema, kadangi dar reikia papildomai atiduoti energijos aušinimo sistemai. Kondensatoriai, tik duos geresnį įsibėgėjimą, bet kam miesto mašinai reikalingas 2s - 100 km įsibėgėjimas ?
maisai priezasti su pasekme ausinimas ten reikalingas nes plonaplevelines-organines celes. jei neausinsi - iskart suges. ta prasme teslos baterijos siektiek skiriasi nuo kitu gamintoju. jie padare jas sudinesnes (smarkiai). ir islose svori (geresnis kwh/kg rodiklis). taigi gali ikist daugiau kwh (is cia tie visi geri dinaminiai rodikliai). o kad greit nesugestu tas akyse svinkstantis tortelis - dirbtinai intensyviai ausina gali gi ir atomini reaktoriu isidet - skrist net galesi bet ausinimo sistema bus grandiozine. as kaip vartotojas nemegstu problemu. man pagreiciai aisku patinka - bet jie man antraeilis dalykas. man svarbiau ilgaamziskumas. teslines - trumpaamzes. nesvarbu ka ten propaganda pucia... kito tipo celiu, kur be ausinimo (pas dauguma eektromobilio gamintoju) - ten resursas daug didesnis. be to ten sistemu stadartizacija greiciau atsiras - nes daug gamintoju. ka nors sutars manau, pasidalins islaidas ir ta Tesla palaidos ----- as pvz nesuprantu, kaip galima aiskint, kad tesliniu celiu eile - kazkur apie 27 vienetai ar kiek ten dabar kisa (nes architektura bloku jau gal 4-5 variantus keite )- is kuriu kokios 5 visiskai nusprogsta, o kitos degraduoja chaotiskai, yra "ilgaamziskiau" uz viena cele - kuri visa eksplotacini laika atlaiko nesugedus ir tik terodo degradacija...
+1
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
bahuriux, su ultracap'ais tame ir bėda, kad duotų naudos, reikia pakankamai didelio. Tada kainuoja labai brangiai, sveria daug. Tiesiog su dabartinėm technologijom nėra šansų. Gal kada ištobulės - tada kodėl gi ne. Jei grynai miesto mašina, 20kWh akumas, ultracapas kad dinamiškas būtų. Bet jei ultracap'as bus tas pats kas 20kWh baterija, nu tai ne kažką tada.
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
1 tonos automobili nuo 0 iki 100 isjudinti reikia ~360kJ, nepaisant ivairiu nuostoliu. 360kJ = 100Wh. Ultracapai siuo metu talpina 5Wh/kg.
20kg ultracapu uztenka itin mazam masiniukui isibegeti iki 100 km/h. Skamba per gerai, turbut bus kazkur klaida
Prisimink, kad dar palaikyti važiavimą vienam kilometrui reikia 43 Wh energijos Dabar tokia maža mašina kaip volsvagen E-UP sveria 1129kg su 90 km nuotoliu. Su žmogum, žiūrėk jau ir 1200 kg, dar keleivį imesk, į bagažine kažką jau ir virs 1300 kg. Ir jau ultracapo reikia 26 kg. Matai kaip greitai auga svoris ? Ir čia tik isibegejimui skirtas daiktas. Pvz e-up akseleracija yra 12,4 s iki 100km, dėl tokio įsibėgėjimo ir nedrožia baterijos ir gali važiuoti. Bet ne, mums reikia įdėti dar 30kg, kad mašina greičiau įsibėgėtų. Prisimink 1Wh ultracapo kainuoja 10 eurų dabar, tai tu nori padidinti mašinos kainą maždaug 1300 eurų, tik dėl greito įsibėgėjimo.
Kitas dalykas prisimink apie tūrį dar, jos užima vietos, netik svorio. Maždaug 5Wh/L, Tai dar papildomai 30L vietos, reikia padaryti, kai tuo tarpu ličio akumų talpa yra apie 350 Wh/L.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume