Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 19 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-15, 15:04 
     
Tobulėjant baterijoms ir greito įkrovimo stotelėms bus galima nuvažiuoti 1000 km ir įkrauti per 30 minučių, o papidomus 200 km per 5 minutes.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-12-03, 16:17
Pranešimai: 1103
Reputacija: -28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-15, 15:39 
     
Viskas kas prasideda "Mokslininkai..." yra bybienė, kas tai parašė debilas ir viskas.
Tiliau važinėsit su dyzelias ir niekas nepasikeis.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-15, 15:59 
     
amas rašė:
Viskas kas prasideda "Mokslininkai..." yra bybienė, kas tai parašė debilas ir viskas.

Tiliau važinėsit su dyzelias ir niekas nepasikeis.


Aš tai su arkliu važinėju, ar man kas nors keisis, ar ne? :)
Pasaulyje naftos gavybos pikas jau praeitas prieš keleta metų, todėl jos gavyba brangs (teks ją išgauti iš vis gilesnių sluoksnių) ir kaina kils (nebent pasaulis įžengtų į recesijos periodą). Todėl alternatyvos yra neišvengiamos, kaip Dievp bausmė.
Tiesa, straipsnyje nepaminėta dar viena vandenilio savybė - jis ne tik degus, bet ir nesunkiai sprogsta, kas transporto priemonei yra ypač nesaugu. Galėtų būti naudojamas, nebent kas atrastų būdą labai pigiai jį išgauti iš vandens pačiame automobilyje, bet čia jau iš fantastikos srities, bent jau šiandien.
  • -1




Užsiregistravo: 2009-05-03, 13:57
Pranešimai: 369
Reputacija: +21
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-15, 16:33 
     
"Galėtų būti naudojamas, nebent kas atrastų būdą labai pigiai jį išgauti iš vandens pačiame automobilyje, bet čia jau iš fantastikos srities, bent jau šiandien." - o po to verst ji atgal i vandeni deginant? Skamba kaip amzinasis variklis :)
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-30, 01:50
Pranešimai: 240
Reputacija: +137
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-15, 18:10 
     
Tiesiog genialu. O įdėt mažą benzininį/dyzelinį generatorių, kuris veikdamas optimaliais sūkiais darytų tą patį tai jau misija neįmanoma, ar kodėl to nematom?
  • +2




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3175
Reputacija: +894
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-15, 18:45 
     
HardAxe rašė:
Tiesiog genialu. O įdėt mažą benzininį/dyzelinį generatorių, kuris veikdamas optimaliais sūkiais darytų tą patį tai jau misija neįmanoma, ar kodėl to nematom?


Išduosiu paslaptį, tokia technologija jau naudojama ir žmonės tai vadina hibridiniais automobiliais.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 499
Reputacija: +343
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-15, 21:14 
     
Kyborg rašė:
HardAxe rašė:
Tiesiog genialu. O įdėt mažą benzininį/dyzelinį generatorių, kuris veikdamas optimaliais sūkiais darytų tą patį tai jau misija neįmanoma, ar kodėl to nematom?


Išduosiu paslaptį, tokia technologija jau naudojama ir žmonės tai vadina hibridiniais automobiliais.
Jis turi galvoj ne šiaip hibridą, o plug-in hibridą, tai elektromobilis su generatoriumi, generatorius ratų nesuka tik krauna akumą ir užmaitina variklį kelionės metu. Visa tai turėtu būti labai efektyvu, nes VDV generatorius gali dirbti optimaliu rėžimu ir net ne Otto ciklas tam būtu naudojamas, bet Atkinsono ir dar netgi yra variantas kai atidirbusios dujos pagrindiniam cilindre yra dar kartą įleidžiamos padirbti ir atiduoti viską kas liko į kitą didesnį cilindrą. Šiaip jau yra prikuta visokių range extenderių net ir su laisvu elektromagneto valdomu stūmokliu (free piston).

Išduosiu paslaptį volvo tokį prototipą su dujų turbina jau buvo sukūręs 1992
en.wikipedia.org/wiki/Volvo_ECC
youtube.com/watch?v=2dUc8rpYCMk?t=21
Dar kartą primenu 1992 metai, praėjo ~27 metai, o pasistūmėta nekažką. Valgė jis berods 5 l atidirbtų tepalų, ar tai aliejaus, vienu žodžiu galima deginti bet kokį skystą, dujinį kurą ir net anglies miltus. Galimybės yra neišsemiamos, tik euro eko durniai rėkauja ne apie tai apie ką reikia.

O gal mums net nereikia elektromobilių, jei visi lengvieji auto galėtu važiuoti degindami 2,5-3L kuro? Taip pat 1992 metai.
en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_Ultralite
youtube.com/watch?v=5yxaV8zdEu4
  • +3


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 6947
Miestas: KLP
Reputacija: +1404
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-15, 22:24 
     
Kyborg rašė:
HardAxe rašė:
Tiesiog genialu. O įdėt mažą benzininį/dyzelinį generatorių, kuris veikdamas optimaliais sūkiais darytų tą patį tai jau misija neįmanoma, ar kodėl to nematom?


Išduosiu paslaptį, tokia technologija jau naudojama ir žmonės tai vadina hibridiniais automobiliais.


BMW i3, extended range modifikacija.
Daugiau nežinau nei vieno.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3175
Reputacija: +894
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-15, 22:59 
     
Vandeniliu krauti akumuliatorių... Ir vadina švariu, kai 97% vandenilio pagaminama tiesiai iš iškastinio kuro?
Išsprendė problemą?

Naftos gavybos piko dar nepasiekė https://yearbook.enerdata.net/crude-oil ... stics.html
Nafta pigs, nes jos liks dar daugiau nei reikia. Toje pačioje Saudo Arabijoje naftos gavyba kainuoja apie 5$ už barelį.
Elektra laimės prieš naftą ne dėl to, kad nafta pabrangs ar kad privalome dėl planetos ateities pasistengti (planetai išvis dzin, čia tik mes nukentėsime), o todėl kad elektra visomis prasmėmis tuoj bus pigiau.
bahuriux, nu nepradėk sąmokslo teorijų, geriau surašyk kodėl valgė 2,5l ir ar Passat'as ar koks X5 galės su tiek važiuoti.

Dzo, jo, iš kosmoso energiją ims?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14113
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2128
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-16, 05:42 
     
HardAxe rašė:
Tiesiog genialu. O įdėt mažą benzininį/dyzelinį generatorių, kuris veikdamas optimaliais sūkiais darytų tą patį tai jau misija neįmanoma, ar kodėl to nematom?


Čia naudojamas yra kuro elementas, kurių efektyvumas yra apie 80-90 procentų. To su VDV pasiekti yra neimanomą, limitas yra apie 50 proc. Tame ir pagrindinis skirtumas, kad su 1kg vandenilio galima nuvažiuoti 100 km.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 300
Reputacija: +205
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-16, 10:32 
     
immortallt rašė:
bahuriux, nu nepradėk sąmokslo teorijų, geriau surašyk kodėl valgė 2,5l ir ar Passat'as ar koks X5 galės su tiek važiuoti.
Kodėl tik tiek valgė yra nupasakota šaltiniuose kuriuos įkėliau, stebuklų ten nebuvo. Aptakus kėbulas ir pagamintas iš lengvų medžiagų, tokių kaip grafito pluoštas, bet tik dėl to, kad tai buvo vienetinė gamyba, masinėj gamyboj iš duraliuminio būtu galima pagaminti tiek pat sveriančius ir tokius pat tvirtus kėbulus.

Tokio dalyko ES kaip X5 turėtu išviso nebūti, kaip ir visų kitų miesto visureigių. Nes nafik tada kliedėti apie planetos išsaugojimą važinėjant su X5?


dzo rašė:
"Galėtų būti naudojamas, nebent kas atrastų būdą labai pigiai jį išgauti iš vandens pačiame automobilyje, bet čia jau iš fantastikos srities, bent jau šiandien." - o po to verst ji atgal i vandeni deginant? Skamba kaip amzinasis variklis :)



immortallt rašė:
Dzo, jo, iš kosmoso energiją ims?

Nu tai aišku kad iš kosmoso, o iš kur gi dar. Patikslinsiu tokios mašinos stogas ir kapotas būtu apklijuotas saulės panelių plokštėm (Saulė yra kosminis objektas), taip pat jo parkavimo vietos irgi iš saulės panelių, o pačiame elektromobilyje vanduo būtu konvertuojamas elektrolyzeryje į vandenilį ir pompuojamas atgal į vandenilio talpą. Bet ekonomiškai tai gaunasi nesąmonė, nes per brangi investicija į daiktą tapusi vienkartiniu, ta prasme automobilis šiais laikais yra trumpaamžis vienkartinis daiktas.
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 6947
Miestas: KLP
Reputacija: +1404
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-16, 10:36 
     
bahuriux rašė:
Tokio dalyko ES kaip X5 turėtu išviso nebūti, kaip ir visų kitų miesto visureigių. Nes nafik tada kliedėti apie planetos išsaugojimą važinėjant su X5?


Todėl, kad "ekologija" visada buvo tas dalykas kuriuo baudžiami negalintys susimokėti daugiau...
  • +2




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 2955
Reputacija: +368
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-16, 12:05 
     
HardAxe rašė:
Kyborg rašė:
HardAxe rašė:
Tiesiog genialu. O įdėt mažą benzininį/dyzelinį generatorių, kuris veikdamas optimaliais sūkiais darytų tą patį tai jau misija neįmanoma, ar kodėl to nematom?


Išduosiu paslaptį, tokia technologija jau naudojama ir žmonės tai vadina hibridiniais automobiliais.


BMW i3, extended range modifikacija.
Daugiau nežinau nei vieno.


Mitsubishi Outlander PHEV yra būtent tok hibirdas: miesto rėžimo naudoja baterijas, jei trūksta energijos gerenatoriai gamina elektrą, bet nesuka ratų. Užmiestyje prie didelių greičių prijungia ratus prie VDV.



Chevrolet Volt ir lygtais tik per generatorių krauna baterijas ir ratų nevaro, bet neesu tikras.
  • +2




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 422
Reputacija: +138
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-16, 18:09 
     
Nosfis rašė:
HardAxe rašė:
Tiesiog genialu. O įdėt mažą benzininį/dyzelinį generatorių, kuris veikdamas optimaliais sūkiais darytų tą patį tai jau misija neįmanoma, ar kodėl to nematom?


Čia naudojamas yra kuro elementas, kurių efektyvumas yra apie 80-90 procentų. To su VDV pasiekti yra neimanomą, limitas yra apie 50 proc. Tame ir pagrindinis skirtumas, kad su 1kg vandenilio galima nuvažiuoti 100 km.

vartotojui svarbu galutine kaina, o ne technologiju naudingumas. vandenilis kaip kuras brangesnis tiek, kad net vdv su savo 35% yra vistiek pigiau. vandenilio reikia pakankamai gryno. ji taip pat sunku saugot - ko visiskai neisprende. cia tik "apsprende" celiu ilgaamziskumo probema - kas is esmes nepagrindinis trukumas...
elektroje maziau problemu. ir elektra irgi galima lygiai taip pat nesunkiai "issprest" - padaryt individualius trulikus ar kokius elektromagnetinius maglev kelius :D butu hybridinis elektromobilis-kabelis. ant akumuliatoriu tevazinetum tik tarp sukabeliuotu keliu ar kur nors miske. o uzvaziaves ant elektrokelio - galetu isikraut vaziuodamas. net rozete nebutina. kaip tai galetu mazdaug atrodyt - galit paziuret kokiam nors technovizijos filme kaip "total recal" ir pan :D :D :D
cia labai zemo lygio pasiulymas - daryt hybrida su elektra. su akumuliatoriais ten progresas bent vyksta. o su vandeniliu - progresas stovi vietoje. vieninteliai pliusai - pagamint namie gali principe dykai - jei saules - vejo jegaine turi. ir ekologiskas. viskas. cia ir uzsibaigia pliusai. toliau vien problemos su vandeniliu. ir jos eksplotacines pagrinde... kiek domejausi - nebande gal tik saldymo labai zemose temperaturose... turi minty saugojimo bedas. kur nors kosmose gabut butu normalu...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2866
Reputacija: +105
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-16, 18:39 
     
Nosfis, o kokiu efektyvumu gamina vandenilį ir kiek jo tiesiog išgaruoja kol sunaudojamas? Efektyvumas visos grandinės lieka ne didesnis nei VDV.

bahuriux, dabar pats ir surašei priežastis, kodėl to ir dabar nėra - nes mašina išbrangtų iki padebesių ir niekas nepirktų. ES smaugdama per reikalavimus ir verčia gamintojus ieškoti ekonomiškai naudingiausių sprendimų. Kaip matai išlengvinti automobilį kainuoja labai brangiai. Ir tai nepakeis poreikio elektrifikuoti. Išlengvinimas dar daugiau naudos duos elektromobiliui.

Na ES nėra itin pasisakanti už draudimus. Tas su X5 tegul susimoka pilną kainą už jo padaromą taršą ir tiek žinių. Pvz. kaip Norvegijoje, 100-300% įsigyjant automobilio vertės + kuras vos ne 2x brangesnis dėl mokesčių.

Fotovoltonika ant mašinos gali palengvinti savininko gyvenimą ir vidutiniškai per metus duoti 8000 nemokamų kilometrų, jei krausi ličio jonų akumuliatorių, bet jei gaminsi vandenilį, žiūrėk kad bent 3000 km liktų.

Man patinka žodis "baudžiami". Baudžiami labiausiai tie, kurie negali apsisaugoti nuo klimato kaitos. Ir būti "ekologiškam" nieko nekainuoja, net sutaupysi. Bet vat atsisakyti tuštybės tai reikės.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14113
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2128
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-16, 19:09 
     
immortallt rašė:
Nosfis, o kokiu efektyvumu gamina vandenilį ir kiek jo tiesiog išgaruoja kol sunaudojamas? Efektyvumas visos grandinės lieka ne didesnis nei VDV.


Vandenilio gamybos efektyvumas yra apie 80 procentų šiuo metu. Energijos kiekiai atrodo dideli, tik todėl, kad pats vandenilis turi labai didelį cheminį potencialą. Pats vandenilis reaguojant su deguonimi potencialiai gali išskirti 120 Mj/kg energijos arba 33,583 KWh/kg (paprastas benzinas apie 12,9 KWh/kg maksimumas). Tai norint pagaminti jį, reikia įdėti dar daugiau energijos.

AAA000 rašė:
vandenilio reikia pakankamai gryno. ji taip pat sunku saugot - ko visiskai neisprende.


Kuro elementams yra dabar žiūrimas laikymas, tirpale, NaBH4 pavidale. Šarminiame vandenyje ši medžiaga yra stabili, bet praėjus pro katalizatoriu ji pradeda skilti ir gaminti vandenilį, taip pats kuras prieš reakcija yra saugus, nedegus ir lengvai laikomas, kol nepatenka kur jam reikia. Didžiausia problema tai dabar yra patys kuro elementai, jie pokolkas plačiai nėra naudojami, todėl mažai ištobulinta technologija, bei dar nesurasta pigių ir kartu efektyvių katalizatorių.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 300
Reputacija: +205
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-16, 20:33 
     
immortallt rašė:
Fotovoltonika ant mašinos gali palengvinti savininko gyvenimą ir vidutiniškai per metus duoti 8000 nemokamų kilometrų, jei krausi ličio jonų akumuliatorių, bet jei gaminsi vandenilį, žiūrėk kad bent 3000 km liktų.

.

gal jau nebesvaik buhalteri :D yra teorija - kieki galima ir yra REALI eksplotacine praktika - kiek pavyksta.
fotovoltika ant masinos absoliuciai viso imanomo pavirsiaus geriausiu atveju tegali tik palaikyt masinos sistemu gyvybinguma. ir jei ijungt visisko ekonomiskumo rezima - viska beveik atjungt ir tik vien vaziuot - leistu nuvaziuot apie iki 10-15km vasara ir kokius 0,5-1km ziema (greiciais iki 30km/h)... cia imant viena diena. jei bus nesauleta - bus visiska sikna... jei bus idealiai sauleta - masina stoves visiskai apsviestoje vietoje visa diena (idealiam buhaltertiniam lauke kazkokiam :D ) - prailges atstumas vasara iki kokiu 20-25km.
va tiek isgali fotovoltika ant automobilio.
jei akumas bus padevetas (sakykim po 2-3 metu eksplotacijos), energijos greiciausiai net neuzteks akumo vidiniams energetiniams nuostoliams padengt...
kiek zinau - dabartiniam momente fotovoltika ant masinos pavirsiaus net neatsiperka iki automobilio tipinio ismetimo.... ji net nebus dedama standartiskai... tik pagal uzsakyma - visokiems buhalteriams :D :D :D
-----------
jei fotovoltika ant garazo stogo ir erdve neriboja - visai kitas reikalas. sistema gali sumontuot pagal poreiki, zenkliai mazesne savikaina (nes tipiniai standartizuoti moduliai) ir pilnai patenkint savo elektromobili. turint minty kad vazinesi ne tolesniais kaip 100km atstumais aplink garaza.
-----------
vandenilis isvis egzotika kolkas... daroma tik del duomenu surinkimo arba kokiu nors buhalteriskai propagandisku tikslu - pvz kad rusai ir binladenas nepultu ir pan :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2866
Reputacija: +105
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-17, 21:17 
     
Taip, bet vandenilis duok die dėl gamybos ir naudojimo nuostolių pasiektų 60% efektyvumą.
Ir vandenilis neturės šansų prieš akumuliatorius, bent jau su dabar sugalvotom technologijom skaičiuojant jų teorinį efektyvumą. Esmė ta kad tiek infrastruktūra vandenilio labai brangi, tiek ir gamybos bei panaudojimo įranga.

Ir argumentas, kad gamins vandenilį kai elektra pigi yra netinkamas, nes akumuliatorius irgi kraus, kai elektra bus pigi. Economist įdomų dalyką paskaičiavo, kad 2030-ais metais dėvėtų akumuliatorių iš automobilių bus tiek, kad pilnai patenkins viso pasaulio elektros tinklų poreikius pirminiam rezervui. 2035 metais - antriniam.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14113
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2128
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'