Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 16 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-01, 12:14 
     
Dizainas tai ką aš žinau, nors tas tai dzin dėžei. Bet apie tokius akumuliatorius, kurie pakraunami per 5 minutes dar negirdęjau. Ir kainos kaip lėktuvų, o ne kaip autobusų.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7067
Miestas: KLP
Reputacija: +1466
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-01, 15:42 
     
bahuriux rašė:
Dizainas tai ką aš žinau, nors tas tai dzin dėžei. Bet apie tokius akumuliatorius, kurie pakraunami per 5 minutes dar negirdęjau. Ir kainos kaip lėktuvų, o ne kaip autobusų.

perpils elektrolitą?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3473
Reputacija: +1008
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-02, 11:56 
     
1. „Konkurentų gaminami elektrobusai šiek tiek pigesni, bet klaipėdiečiai naudoja pažangesnes ir brangesnes japoniškas „Toshiba“ ličio ir titano oksido baterijas. Bandymais įrodyta, kad po 15 tūkst. įkrovimų baterijos talpa sumažėja tik 6 proc., o įprasta ličio jonų baterija po tokio pat ciklo netenka 54 proc. savo talpos.“

2. Įkrovimo stotelės bus 500 kW galios (9:32)
  • +2




Užsiregistravo: 2014-01-31, 18:01
Pranešimai: 226
Reputacija: +57
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-02, 17:41 
     
jei labai didele srove krauti ir 80 пюprocentu, tai galima ir per 5 minutes. tik ten gali buti licio polimero ar dar kokia rushis, kuri lengviau virshkina didele krovimo srove.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-12-03, 16:17
Pranešimai: 1107
Reputacija: -26
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-02, 18:48 
     
Paaiskinkit man, kas sudaro toki dideli kainos skirtumas tarp VDV ir elektrinio autobuso. Konkurencijos trukumas?
Eletrinis variklis su visais valdikliais nemanau, kad gali kainuoti daugiau nei VDV variklis su visais radiatoriais, bakais ir kitais reikalingais dalykais.
Nissan Leaf 24kWh baterija apie 5k kainuoja (pataisykit jei klystu), 4 tokiu turetu pakakti bent pusdieniui. Ir jei nezadama krauti stotelese, tai vietoj greito pakrovimo geriau butu greitas bateriju pakeitimas. Atvaziuoja autobusas per pietus, 5minutes ir turi kita 80- 100% baterija.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1907
Reputacija: +436
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-02, 22:39 
     
Xdmin, konkurencijos trūkumas ir aišku akumuliatorius. Ir naudoja akumuliatorių čia dar iš vis besivystančios technologijos, realiai eksperimentinį. Tai ir sukelia kainą. Plius - nerealiai didelė elektrinių autobusų paklausa šiuo metu.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14229
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2181
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-03, 03:05 
     
immortallt rašė:
Xdmin, konkurencijos trūkumas ir aišku akumuliatorius. Ir naudoja akumuliatorių čia dar iš vis besivystančios technologijos, realiai eksperimentinį. Tai ir sukelia kainą. Plius - nerealiai didelė elektrinių autobusų paklausa šiuo metu.


Na, autobusas sveria daug daugiau (todėl reikia didesnių baterijų), taip pat greičiausiai naudojamos baterijos turinčios didesnį ciklų skaičių (todėl brangiau kainuoja), o ir šiaip dar pridėjus variklius ir visą kitą, taip pat ir pačią autobuso konstrukciją su surinkimu tai išeina gana nemažai. Ir autobusus taip masiškai negamina todėl juos gaminant mažesnis atsipirkimas, todėl tuo pačiu aukštesnė kaina. Ir kaip kažkas minėjo, paklausa yra. Kam jiems mažinti kainą jeigu ir taip perka. Įdomu įdomu, gal Elonas Muskas ir čia žengs žingsnį.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 808
Reputacija: +72
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-03, 10:25 
     
Berserkas rašė:
Įdomu įdomu, gal Elonas Muskas ir čia žengs žingsnį.

turint omeny, kad jis Amerikietis, tai mažai tikėtina.
Viešo transporto srity jis labiau koncentruosis į hypertunelius, metro ir t.t., autobusai JAV tik varguolių transportas. (čia tik mano nuomuonė).
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3473
Reputacija: +1008
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-03, 12:20 
     
mazhas tirazas ir sukelia didele kaina, kai prades elektroautobusus gaminti tokiu tirazhu kaip iprastus, tada bus pigiau pagamint elektrini. o keist akumuliatoriu manau ne geriau. bet ir vaikytis 5 minuciu nebutina. jau dabar yra telefonai ikraunami per valanda ar puse valandos, tai ir autobusa neturet but problemos ypatingos per 5 min pakraut, tik aisku ten ne ish buitines rozeyes, o specialios, ten gal dar naudojama 1000 v itampa.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-12-03, 16:17
Pranešimai: 1107
Reputacija: -26
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-03, 12:21 
     
gal dar reklamos tikslais kiek pamelavo del tu 5 minuciu...
  • +1




Užsiregistravo: 2013-12-03, 16:17
Pranešimai: 1107
Reputacija: -26
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-03, 12:26 
     
Ilonas sake, kad arteja prie 100 dol uz kolovatvalande. tai 24 galetu kainuot 2400 doleriu. bet kuo mazesne talpa, tuo truputi bus brangiau. ir kuo maziau standartizuota baterija...
  • 0




Užsiregistravo: 2013-12-03, 16:17
Pranešimai: 1107
Reputacija: -26
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-03, 13:35 
     
☺ rašė:


500*5/60=42kWh. kiek mažoka kaip autobusui.
Bet gal jie turi kokį planą, kaip autobusas ryte pajudės pilnas, galinėse + keliose tarpinėse stotelėse krausis po 5min, vakare baigs darb tuščias, tada skaičiai labai gražūs.

Laikyti jo įkišto kelias valandas per dieną niekas nenorės - turint el autobusų parkas juos norės stumdyti visada, o dyzelinius paleis tik išspręsti piko apkrovimui.

Galėtų paleisti ir taksi kokią mokesčių lengvatą elektromobiliams, kad realiai apsimokėtų su jais važinėti. Juk tai daugiausiai judantis transportas.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3473
Reputacija: +1008
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-03, 19:05 
     
Baterijos gan didelės turėtų būti, kadangi miesto autobusas dažnai startuoja ir dažnai stoja. Kad baterijos stipriai nekaistų (kad būtu mažesni nuostoliai), jų talpa turėtų būti palyginus didelė. O tų 42 kWh turbūt maršrutui užtenka apvažiuoti, vis tiek jo galia autobusas turi kažkiek pastovėti, kad galėtų pagal tvarkaraštį važiuoti, o ir vairuotojui pertraukėlių reikia.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1138
Reputacija: +643
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-03, 20:30 
     
Autobusams stato *00 kW eilės krovimo stoteles. Jų ir akumuliatoriai didesni, o technines pertraukas turi ir elektriniai.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14229
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2181
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-27, 20:55 
     
Dar truputis naujienų jei kam įdomu:

„Vėjo projektai“ kol kas elektrinius „Dancer“ autobusus gamina Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos „Flex Start“ projekto patalpose, tačiau šiemet šalia pradėjo savo gamyklos statybas ir tikisi joje įsikurti metų pabaigoje.
Alvydas Naujėkas, „Vėjo projektų“ akcininkas ir generalinis direktorius, „Verslo žinioms“ yra pabrėžęs būtinybę formuoti gamybos komponentų tiekėjų klasterį Lietuvoje – kompozitų, metalo konstrukcijų, automobilinių laidų pynių gamintojų.
„Dabar yra geriausias laikas pradėti masinę gamybą, todėl per šiuos metus derinsime serijos paleidimą. Kiek autobusų bus toje serijoje, kol kas negaliu pasakyti“, – tvirtina p. Naujėkas.

<...>Laivus bei pramoginius ir sportinius katerius gaminanti „Marex Boats“ derasi dėl autobusų korpusų tiekimo elektrinių miesto autobusų „Dancer“ gamintojai UAB „Vėjo projektai“
  • +1




Užsiregistravo: 2014-01-31, 18:01
Pranešimai: 226
Reputacija: +57
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'