O ta Mazda hibridinė pavara yra ne kas kitas kaip Toyota Hybrid Synergy Drive. Nesu ekspertas, bet kompresija 16.3 yra tikrai nemaža, net didesnė, nei mažiausia dyzelių. Įdomu, kaip ilgai važiuos? Manau, kad ilgai netemps šitas projektas, nes aptarnavimas turėtų būti brangus - tepalai, dvigubai daugiau purkštukų ir t.t. Mazdai patinka iškrypimai.
O ta Mazda hibridinė pavara yra ne kas kitas kaip Toyota Hybrid Synergy Drive. Nesu ekspertas, bet kompresija 16.3 yra tikrai nemaža, net didesnė, nei mažiausia dyzelių. Įdomu, kaip ilgai važiuos? Manau, kad ilgai netemps šitas projektas, nes aptarnavimas turėtų būti brangus - tepalai, dvigubai daugiau purkštukų ir t.t. Mazdai patinka iškrypimai.
Dvigubai daugiau purkštukų, arba tiesioginis + daugiataškis įpurškimas ateina ir pas kitus gamintojus, dėl didesnio efektyvumo, geresnių ekologijos rodiklių.
Toyota jau ~10 metų tą daro, Audi ir turi modelių su dviem purkštukais cilindrui, ford ir naudoja senokai ir t.t.
Tiesioginis įpurškimas gerai aukštuose apsisukimuose, daugiataškis įpurškimas su tiesioginiu žemuose.
Mazda yra mažas gamintojas, Subaru turbūt dar mažesnis, tai iškrypimai ir nišiniai produktai nors ir rizikingi, bet padeda jiems išsilaikyti (Mazdos atveju)
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume