Kam elektromobiliui, "variklio" gaubtas ir išvis ta priekinė dalis? Kad įriktu kažkokiam gražaus automobilio suvokimui?
1. kam automobiliui bagazine? kad susidetum daiktus. siuo atveju cia yra papildoma vieta daiktams susideti. 2. avarijos metu zymiai padideja saugumas. visa priekine dalis deformuodamasi sugeria smugio jega, todel zmones automobilyje lieka sveiki. viena is priezasciu, kodel teslos surenka maksimalius ivertinimus dauzymo testuose.
Kam elektromobiliui, "variklio" gaubtas ir išvis ta priekinė dalis? Kad įriktu kažkokiam gražaus automobilio suvokimui?
1. kam automobiliui bagazine? kad susidetum daiktus. siuo atveju cia yra papildoma vieta daiktams susideti. 2. avarijos metu zymiai padideja saugumas. visa priekine dalis deformuodamasi sugeria smugio jega, todel zmones automobilyje lieka sveiki. viena is priezasciu, kodel teslos surenka maksimalius ivertinimus dauzymo testuose.
Saugumas gal ir padidėja tiems kas sėdi viduje, bet tai yra mirtina pėstiesiems, dviratininkams ir motociklininkams tokia bukasnukė TP.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Kam elektromobiliui, "variklio" gaubtas ir išvis ta priekinė dalis? Kad įriktu kažkokiam gražaus automobilio suvokimui?
1. kam automobiliui bagazine? kad susidetum daiktus. siuo atveju cia yra papildoma vieta daiktams susideti. 2. avarijos metu zymiai padideja saugumas. visa priekine dalis deformuodamasi sugeria smugio jega, todel zmones automobilyje lieka sveiki. viena is priezasciu, kodel teslos surenka maksimalius ivertinimus dauzymo testuose.
Saugumas gal ir padidėja tiems kas sėdi viduje, bet tai yra mirtina pėstiesiems, dviratininkams ir motociklininkams tokia bukasnukė TP.
Butu taip, jeigu kalbetume apie kitas masinas, o ne teslas. AI suminimizuoja siu nutikimu kieki daug kartu palyginus su konvencinem masinom. Ir siaip, tai yra tavo spekuliacija kuri neparemta kitais veiksniais kaip daugiau sensoriu turinti masina, geresne kontrole ir t.t.
Kad pikapo geresnė kontrolė, tai čia irgi spekuliacija, to negali būti iš principo, nes jis nestabilus jau nuopat blue printo. Gal kiek geriau nei su vdv nes sunkios baterijos yra ant dugno, bet vistik tai aukšta mašina. Sensoriai ir autopilotai gerai, bet dar kolkas anksti apie tai kalbėti, visa tai dar tik beta stadijoj ir tie vairuotuojai ir kiti eismo dalyviai visi yra beta testuotuojai kolkas.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume