Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 5 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-19, 10:50 
     
egr voztuvas, kuris nusiuncia iki 50% ismetamuju duju atgal i kamera sumazina degimo kameros temperatura, cia tik man vienam galai nesueina? kaip tik bmw automobiliuose isimineja egr voztuvus, nes uzsikemsa ir paskui sunkiai ikaista auto iki darbines temperaturos ziemos metu
  • 0




Užsiregistravo: 2016-04-23, 19:21
Pranešimai: 14
Reputacija: +11
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-19, 11:55 
     
Žinau, kad fūros su AdBlue irgi makliavoja, deda "apipistukus", kad kompas matytų, jog AdBlue naudojamas, kai tuo tarpu jo net nėra.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-03-22, 20:09
Pranešimai: 413
Reputacija: +262
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-19, 12:40 
     
O koks tikslas, juk tas adblue pigus ir nedaug reikia?
  • 0




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +165
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-19, 16:03 
     
amas rašė:
O koks tikslas, juk tas adblue pigus ir nedaug reikia?


AdBlue sistemos genda, o jų remontas brangiai kainuoja.
Cituoju iš: http://www.auto-bild.lt/2017/01/kam-aut ... as-adblue/

-------------------------------------------

5. AR SCR SISTEMOS GENDA?
Paprastai gamintojai sako, kad sunkvežimiuose šie sprendimai jau seniai pasiteisino. Jei taip, paklauskime sunkvežimių vairuotojų. Pakanka apsilankyti bet kuriame teminiame interneto forume ir įsitikinsime, kad šios sistemos sukelia daug rūpesčių. Verta pridurti, kad sunkvežimiuose tokios sistemos veikia daug geresnėmis sąlygomis nei lengvuosiuose automobiliuose, t. y. veikia beveik nepertraukiamai, todėl sistema pastoviai gauna naujo skysčio. Kodėl tai svarbu? „AdBlue“ vienodai blogai toleruoja tiek žemas temperatūras (stingsta esant –5 0C, užšąla esant –11 0C), tiek aukštas (daugiau kaip 25 0C), tiek ilgalaikį sandėliavimą. Keičiantis temperatūrai, karbamido kristalai atsiskiria ir užkemša degalų sistemą, blokuoja jos siurblį ir vožtuvus. Šie genda, ypač žiemą, o jų remontas brangiai kainuoja.

IŠVADA

Mūsų klimato juostoje naudoti skystį, kuris netoleruoja nei aukštų, nei žemų temperatūrų – drąsus sprendimas. SCR sistema susieta su daugybe papildomų detalių ir
elementų, kurie gali gesti. Taigi, kaip matome, rūpesčiai neišvengiami, tačiau už ekologiškumą tenka mokėti!

*************************

Dar cituoju iš: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/aut ... 220-784830

*************************

Pabrėžiu, kad jei išmontuotume visą naujo lengvojo automobilio „AdBlue“ ekologijos kontrolės sistemą ir tektų viską supirkti iš naujo, gamintojams sumokėtume 7000–14000 eurų. Kalbu apie EGR vožtuvo, DPF suodžių filtro, oro įsiurbimo kolektoriaus sklendžių ir kitų sistemos komponentų kainą. Sunkvežimiams ši suma – atitinkamai gerokai didesnė“, – tikina specialistas.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-12-22, 18:05
Pranešimai: 53
Reputacija: +26
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'